czwartek, 21 lipca 2016

Piękny świat Jorvik

Cześć!

Przepraszam, że nie było mnie od soboty. Wcale nie zajęłam się polowaniem na pokemony

Wczoraj do gry zawitała... dość malutka aktualizacja. W sumie dostaliśmy więcej informacji niż nowych rzeczy. Oczywiście nazwijmy to po imieniu- jest to zdecydowanie słaba aktualizacja. Nie sądzę, że ktokolwiek takie lubi, bo raczej większość z nas jest co środę podekscytowana i głodna nowości. A ja nie lubię ich, bo przeważnie wtedy nie wiem co mam pisać na blogu. A najgorzej jak jeszcze brak mi weny, zresztą widzicie, że nie było mnie przez to prawie tydzień
Aczkolwiek niektórzy muszą odrobinę wyluzować. Rozumiem zawód, bo w końcu ktoś może czekał bardzo na te aktualizacje, ale złe komentarze w stronę zespołu warto by sobie darować. W każde lato tak jest, że dostajemy lżejsze aktualizacje, więc warto się do tego przyzwyczaić. Jak pewnie wiece gra nie jest tworzona przez roboty, a przez ludzi! :) Ludzi, którzy mają rodziny, znajomych i pragną również skorzystać z wakacji. Nie bez powodu przyjęło się, że w lato są wakacje. W końcu wtedy jest najlepsza i najcieplejsza pogoda. Raczej nikt nie miałby ochoty wyjeżdżać nad morze w zimę. Nie dość, że zimno to nie ma atrakcji, więc nie ma co porabiać. A poza tym czy chcielibyście siedzieć podczas takiego upału przed komputerem? Ale oczywiście nie grając w gry, a pracując ;)
No raczej nie sądzę :D Więc nie piszcie, że w wakacje powinni oni pracować najintensywniej czy że powinni nam dać kod jako przeprosiny za małe aktualizacje, a po prostu postawcie się w ich sytuacji. Bo nie tylko Wy chcecie odpocząć i mieć letnie wakacje. Nie myślcie tylko o sobie, bo raczej byście sobie nie życzyli żeby Wasz rodzic zamiast gdzieś z Wami wyjechać i spędzić czas,  nie dostał nawet najkrótszego urlopu i siedział całe lato w pracy

Może zamiast wspominania niezadowolenia z aktualizacji i niemiłych komentarzy przejdźmy na przyjemniejszy temat?

Zawsze gdy szykuję zdjęcia do jednej ze stron w encyklopedii, zauważam jak piękne jest otoczenie w naszym Jorvik. Zazwyczaj nie zwraca się na to uwagi, a naprawdę warto docenić jak zjawiskowe są niektóre miejsca! Ostatnio odkopałam kilka zdjęć. Postanowiłam dodać do nich filtry i pokazać je Wam!




Jakie miejsce w grze lubicie najbardziej? ^^

23 komentarze:

  1. Zdjęcie z liliami wodnymi (3) jest przecudne :D Masz rację Mel, ludzie teraz stają się coraz bardziej roszczeniowi i nie umieją się bawić ani wyluzować. Ciągłe kłótnie w grze i na fb tylko to pokazują. Gra ma być przyjemnością a nie polem walki. Co się z tymi ludźmi dzieje :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te zdjęcia. ^^
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG Pokemon Go xD. Co do aktualizacji, każdy ma prawo do odpoczynku! :D Zgadzam się z tym co powiedziałaś "gra nie jest tworzona przez roboty, a przez ludzi ".
    Lubię całe Urodzajne Hrabstwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Filtry to piękna rzecz. :') Sama uwielbiam z nimi kombinować. XD
    Ostatnio sso dodało na swoją stronę na fb kolejny "edit". No i hejty poleciały. XD Że tylko filtr dodała, że prawie nic nie zrobiła ta osoba itd. Nie zawsze trzeba się wysilać, by zdjęcie wyszło cudnie. :')

    Co do aktualizacji..No cóż. Trochę się zawiodłam. Ale nikomu nie mam nic za złe. ;p Tak jak sama napisałaś, w biurze sso nie pracują roboty tylko ludzie. Ale cóż...Dziecioszki muszą mieć wszystko. :') Trochę wyrozumiałości ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam DUD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedne dzieci kłócą się w grze na komputerze, że za mało grają... a dzisiaj taka ładna pogoda. Ludzie ogarnijcie się lato się spędza na polu. W zimie prędzej bym was zrozumiała, bo na pole tak się wtedy nie wychodzi. Ale teraz ?

    PS: Nie zrozum mnie źle Mel, ale troszkę nieodpowiednie mi się wydaje pisać ,,Nie myślcie tylko o sobie, bo raczej byście sobie nie życzyli żeby Wasz rodzic zamiast gdzieś z Wami wyjechać i spędzić czas, nie dostał nawet najkrótszego urlopu i siedział całe lato w pracy". U niektórych są takie sytuacje i to może kogoś troszeczkę zasmucić. Mam nadzieję, że mnie zrozumiałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa te skierowane są do osób, które narzekają na zespół SSO. Sama nieraz miałam taką sytuację co sprawia, że jeszcze bardziej rozumiem dlaczego ludzie chcą mieć i zasługują na wolne w lato. Uważam, że osoby, które tego doświadczyły również tak myślą, bo wiedzą, że to nic miłego i raczej nikomu tego nie życzą
      Tak więc nie rozumiem co mogłoby tutaj kogoś zasmucić :D

      Usuń
  7. Znalazłam wszystkie 6 gwiazdek w obszarze ,,Urwisko" ale jednej gwiazdki mi nie zaliczyło. Wie ktoś dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię platformę DC xDD wiem mało piękne miejsce ale cóż.. kojarzy mi się z fabułą i SSL c: A tak wgl.. wiesz gdzie mg kupić SSL? Nieważne w jakim języku.. słyszałam że ciężko dostać te gry no ale gdzieś chyba muszą być .
    ~Anita

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia <3 Ja najbardziej lubię Dolinę Ukrytych Dinozaurów i Eponę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zrobić te zdjęcia, by nie było widać konia i postaci? Usunąć jakieś pliki, czy coś?
    PS. Zdjęcia cudowne. Ja najbardziej lubię okolice Valedale <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie takie krótkie aktualizacje wcale nie zasmucają, wręcz przeciwnie.=) Jestem za granicą gdzie nie ma dobrego Internetu, a taka krótka aktu nie ,,napaliła" mnie do ciągłego myślenia ,,Kurcze, ja chce już wracać, bo chcę grać w SSO". Lepiej jest posiedzieć na ciepłej plaży,czy pojeździć na Fishce. Ludzie, korzystajcie z wakacji i lata, bo potem narzekacie, że zła pogoda i za zimno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem te dzieciaczki powinny (dla dobra innych graczy) odpocząć od SSO zamiast się wykłócać. Psują tylko atmosferę przez te kłótnie. Poza tym, nie można cały czas grać (24/7), tak jak nie można cały czas pracować (w sensie 24/7), uczyć się czy słuchać muzyki, oglądać filmów, czytać itp. Trzeba wszystkiego po trochu. Raz grać w SSO cały dzień, raz wyjść na dwór i coś ciekawego zobaczyć (a nuż znajdziecie inspirację na imię dla konia albo coś Wam się z SSO skojarzy :D), innym razem obejrzeć coś lub przeczytać. Każdy lubi co innego ale jak się robi rożne rzeczy to się ma pewność, że ani gra ani filmy czy muzyka się nie znudzą :D I granie jest dobre i inne rzeczy ale jak się we wszystkim ma umiar.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mel mogę skopiować jedno zdjęcie pliss 🐎🐎

    OdpowiedzUsuń
  14. Może nowy teren obok dud bd lepszy bo go mają otworzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcale nie interesuję się pokemonami xD
      A na najładniejsze miejsce mianuję Księżycowy Sierp ;)

      Usuń
    2. Ym.. przypadkowo chyba nacisnęłam ,,odpowiedz", ale tak naprawdę nie chciałam odpowiedzieć na twój kom xD

      Usuń
  15. Czy ktoś wie jak zrobić zdjęcie by nie było widać konia i jeźdźca? :)
    Zdjęcia śliczne ;) Sama bym chciała takie zrobić ale potrzebuję odpowiedzi na pytanie powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja najbardziej lubię jezdzić do tego miejsca niedaleko vale gdzie się trenowało u aideen[nie wiem jak się to pisze]

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii