Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

10 sierpnia 2016

Dni otwarte w stajni Jorvik

calendar_month 10 sierpnia 2016
Przyszedł sierpień, czyli czas na dni otwarte w stajni Jorvik! Jest to ekscytujące dla tamtejszych jeźdźców, pracowników i właścicieli stadniny, ale oznacza również sporo pracy. Johanna nie ma pojęcia w co ręce włożyć, więc bohatersko proponujemy jej własną pomoc.
Johanna zadowolona prosi nas najpierw o powieszenie balonów w różnych miejscach i zakamarkach stadniny. 
Dni otwarte są oczywiście po to by zachęcić ludzi do rozpoczęcia przygody właśnie w tej stajni, więc oczywiście to wydarzenie nie obędzie się bez lekcji jazdy! Wykonując kolejne polecenie od dziewczyny, kroczymy na padok po 3 najspokojniejsze konie specjalnie dla początkujących jeźdźców. Potem zostaje już tylko wyszczotkowanie ich i wyczyszczenie kopyt. Oczywiście do jazdy brakuje jeszcze siodła, ale niestety zdenerwowana Johanna nie ma pojęcia gdzie są. Kilka zostało wypożyczonych, powinny być już zwrócone i leżeć gdzieś w kartonie, a kilka potrzebowało wizyty u rymarza. Tak więc dziewczyna poleca nam by najpierw odszukać właściwy karton. Nie zajmuje to długo, a siodła na szczęście się odnalazły, tak więc po chwili konie są już gotowe.
Naszym kolejnym zadaniem jest postawienie znaków do wyścigu, a następnie wypróbowanie go. Jest on bardzo króciutki, więc na pewno trochę mniej doświadczeni jeźdźcy daliby sobie radę. Okej, wyścig już załatwiony, czas wrócić do siodeł. Johanna prosi nas o porozmawianie ze Steinem, gdyż to on był odpowiedzialny za odebranie ich od rymarza.
Już od pierwszych zamienionych słów widać, że coś jest nie tak. Stein próbuje unikać tematu i ciągle gada o czymś innym. Jak się okazuje, po prostu w drodze powrotnej pogubił wszystkie siodła. Chciał wrócić i ich poszukać, ale niestety nie znalazł czasu przez nawał pracy z powodu dni otwartych.
Tak więc zgadzamy się byśmy zrobiły to my. Przestraszony konsekwencjami pomyłki chłopak prosi nas tylko, by Johanna się o tym nie dowiadywała.
Na szczęście wszystkie siodła zostały na miejscu i chyba nikogo nie zdziwił fakt, że tak sobie leżały przy drodze przez kilka godzin. Trochę się pobrudziły, ale szybko je myjemy specjalnym mydłem.
Johanna jest zadowolona, że wszystkie siodła zostały odnalezione, ale ma pewien kłopot. Jedna grupa początkujących i teraz zniecierpliwionych jeźdźców przyszła za późno i na pewno nie chce czekać na kolejną zaplanowaną lekcję.
Jako iż Johanna nie ma możliwości ich czymś zająć, ponownie zamieniamy się w instruktora jeździectwa i zabieramy 3 dziewczyny na przejażdżkę. Ruda trochę nie nadążała za wszystkimi co było irytujące, ale można wytrzymać :D Przejażdżka jest bardzo krótka, oprowadzamy dziewczyny jeszcze trochę po Jarlaheim i możemy wracać.
Po powrocie dowiadujemy się, że Johanna już ma dla nas kolejne zadanie. Tym razem musimy przejechać się po terenie stajni, w poszukiwaniu zagubionych własności zwiedzających. Faktycznie odnajdujemy dużo rzeczy.
Na sam koniec możemy oficjalnie otworzyć wyścig tylko dla elity doświadczonych jeźdźców :D

















28 komentarzy:

  1. Taaaak napewno wszysy nawet niedoświadczeni jeźdźcy poradzili by sobie z wszystkimi zadaniami...ale nie grając na małym komputerze mojej mamy xd. To była tragedia. Takich lagów jeszcze chyba nikt nie widział. Podczas wyścigu wywaliło mnie z pięć razy, a tak poza tym to widok miałam taki jakby kwadratowy- brak jakiej kolwiek ostrości obrazu.
    #masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, chociaż ja ze swoim laptopem też mam niemało problemów... Ledwo co do gry weszłam, a ten już się wyłączył xD Także osoby z nie do końca sprawnymi sprzętami, łączmy się!

      Usuń
    2. Grałam na najstarszej wersji Windowsa na ,którym można mieć Star Stable ;)W tym na tym laptopie są tony zdjęć więc miałam okropne lagi. Powiedzmy od Loretty do May droga trwała około minute.XD

      Usuń
  2. Heyo Mel.
    U mnie były lagi masakryczne, a u Ciebie?
    ~Ada Dolphinstorm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też. Oblężenie na serwerze było straszne, nic się nie dało zrobić przez te lagi. .-.

      Usuń
    2. Weszłam na lasek zrobić te zadania jakoś późnym popołudniem i nie było tragedii. Chyba po prostu wszyscy wchodzili do gry jak tylko otworzyli serwery :D

      Usuń
    3. O Mel, byłaś u mnie :o Wow, to nieźle, że cie nie zobaczyłam bo też robiłam je później :c XD

      Usuń
    4. Ja byłam na ciastku a nie miałam lagow, magia

      Usuń
  3. Mel pamiętasz jak "Gadałyśmy" sobie wczoraj gdy robiłaś zadania z lekcją jazdy? >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. zadania bardzo mi sie podobały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi, ja dopiero zacznę te zadania x)
    Dzięki za spoiler cx

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zdj z tb na pulpicie xD

    pozdro,
    ~Courtneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Cię w tym 'outfitcie' XD

    OdpowiedzUsuń
  8. o! to ja na ciastku lagów w ogóle nie miałam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się na tej aktualizacji popłakałam ;( tyle ludzi w jednym miejscu tak mnie uszczęśliwiło że nwm <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Spotkałam cię jak robiłam te zadania ^^ fajne były :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego usunęłaś mnie ze znajomych? :/ Szkoda, bo chciałam z Tobą pisać, ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć!Jako ,że pisze ten komentarz trzeci raz.(Niestety)To zapytam się wprost.Jakiego konia najlepiej kupić: Tinkera,Anglika czy Morgana? I proszę nie patrz na wygląd a na szybkość, zwinność i wysokość skoków ;)
    PS: Świetny post D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale niezbyt się na tym znam :/ Polecałabym po prostu popatrzeć na bonusy tych koni i wybrać tego z największymi

      Usuń
    2. Kup anglika, jest upośledzony XD

      Usuń
    3. Między tymi trzema - zdecydowanie Morgan. Tinkery też są bardzo fajne, ale trudno coś do nich dopasować, bez owijek. (Mam taki problem z siwkiem >.<)Anglik też spoko ale jakoś mnie do nich nie ciągnie, moja miłość do nich wygasła. xd ~ A tak najbardziej na świecie polecam te już od dawna odnowione Appaloosy~
      Pozdrawiam ;p

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach