Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

31 sierpnia 2016

Zadania: tajemnica dzikich koni

calendar_month 31 sierpnia 2016

Dzień 1

W końcu czas na kolejne przygody z naszym pustelnikiem Hermitem!
Odwiedzając jego domek na odludziu zaczynamy rozmowę. Widać, że nasz znajomy ma problem, ale mówi nam, że jeszcze nie jest do końca pewny czy może nam zaufać. Twierdzi, że konie zaczęły znikać, gdy my się pojawiliśmy. Tak więc postanawia przeprowadzić mały 'test' i zadaje nam kilka pytać odnośnie naszego odkrycia PKP i naszej pomocy. Po przekonaniu starca, że jesteśmy osobą godną zaufania, zauważamy zbliżającą się w naszą stronę Madison, która potwierdza naszą wersję.
Tak więc przekonany pustelnik ma dla nas pierwsze zadanie. Jako iż zauważył, że z półwyspu zaczęły znikać dzikie konie, prosi nas o założenie im nadajników, tak byśmy mieli możliwość obserwować gdzie aktualnie się znajdują. Z niemałym wysiłkiem się to udaje, więc po zameldowaniu się u Hermita musimy odwieźć dziewczynkę do domu.
Jednak farma jej rodziny nie jest miejscem, do którego jedziemy najpierw. Dziewczynka mówi nam byśmy podjechali do kręgu by tam spotkać jej przyjaciela, z którym spędza codziennie czas. Jest to dziki koń o imieniu Nightdust. Po przywitaniu się z nim, decydujemy by na farmę wrócić ścigając się, przy czym Madison pokazuje umiejętności, których uczyła się ze swoim koniem już od dłuższego czasu. Na farmie nasz koń i Nightdust dostają po marchewce. 
Teraz pozostaje nam czekać do jutra na możliwe rozwiązanie zagadki znikających dzikich koni.









Dzień 2

Odbieramy Madison z jej farmy i możemy ruszać do Hermita! Jako iż ta dziewczynka jest bardzo kreatywna i posiada wielką wyobraźnię, nawet podróż do pustelnika nie może być nudna i zwykła! Podczas jazdy zbieramy 'magiczne' fioletowe kwiatki dla maga, który bez nich nas nie wpuści do tajnej doliny i uderzymy w ścianę magii. Oczywiście jest to tylko zwykła zabawa ;)
Po dotarciu Hermit przekazuje nam, że niektóre konie stoją same ze sobą, nieco z dala od stada. Prosi nas o dokładne sprawdzenie wszystkich dzikusów. Na początku wszystko idzie w porządku, ale po chwili Madison dostrzega, że jeden z koni stoi i się nie rusza. Jest to dziwne, ponieważ te konie ruszają się cały czas! Postanawiamy oczywiście sprawdzić to miejsce. 
Ale kto to?! Chyba nikt się tego nie spodziewał!
Przy walijczyku stoi nie kto inny jak... pan Anwir! Od razu rozpoznajemy tą wredną twarz. Widać, że próbował zdjąć nadajnik jednemu z koni, ale idąc w zaparte, nie chce się w ogóle do tego przyznać. Tak więc wykręca się i gdy nie zauważamy opuszcza miejsce. Po uspokojeniu konia Madison ujrzała na nadajniku, że na plaży oraz nawet na wodzie znajdują się jakieś ślady.
Pędem zmierzamy w tamtą stronę i akurat natrafiamy na scenę tego jak zbiry z Dark Core oraz pan Anwir wprowadzają najlepszego przyjaciela Madison, konia Nightdust'a na prom i odpływają. Dziewczynka nie zamierza pozwolić na stratę przyjaciela, więc w rozpaczy biegnie w stronę wody i w ostatniej chwili skacze na statek. Niestety pan Anwir wyrzuca ją za burtę
Dziewczynka próbując nie pozwolić prądowi by zniósł ją do morza, krzyczy do nas o pomoc. W stanie bezsilności szukamy czegokolwiek na plaży jednakże wszędzie jest pusto.
Nagle przychodzi wybawienie. Hermit krzyczy do nas byśmy wzięły linę z jego torby i nią wydostały Madison. Na szczęście dziewczynka po chwili jest już na brzegu, ale jej serce jest zranione, ponieważ ktoś zabrał jej przyjaciela. Hermit obiecuje, że odzyskają Nightdust'a i odprowadza Madison do domu. Przed tym jak oboje opuszczają plażę, pustelnik oznajmia, że wkrótce się z nami skontaktuje by działać i uratować wszystkie skradzione konie.












41 komentarzy:

  1. Mel, o której Ty robisz te zadania, że nikogo nie ma? :'D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja uważam że animacje były świetnie wykonane? Złaszcza gdy porywali Nightdust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Pan Anvir to chyba jedyna postać, która rusza ustami jak mówi XDD I wgl całe jego ciało się rusza XDD Np. May w Moor tylko głowę obraca XD

      ~ Almette <3

      Usuń
  3. Mel,kiedy zamieścisz plan lekcji do wydrukowania? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Mel uwielbiam cię! Na sso jestem Jennifer Bunnybook

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam dostępu do kompa :/ Ale chciałabym baaaaaaaaaaaaaaaassrdzo te zadania zrobić. :>
    ~Ada Dolphinstorm

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że tak się skończyły :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Lana Spidervalley1 września 2016 10:54

    wooow ! ciekawa historia, szkoda tylko że, tak szybko się kończy
    POZDRAWIAM LANA :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku opisu pierwszego dnia napisałaś ,,PKP" zamiast ,,PPK" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może za tydzień dodadzą kontynuację aby ratować te konie zad super! ;) Ale zabrakło mi 105 pd do 19 lvl :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Melissko, a kiedy będą plany lekcji? Bo chciałam sobie wydrukować jakiś nowy. Czekam cierpliwie XD :)
    ---Pazurek (Agata C.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomyliłaś się. W pierwszym opisie zadań napisałaś PKP a powinno byś PPK, czyli Półwysep Południowego Kopyta.
    Mar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy ja z koleżankami mówię na ten półwysep PKP, bo tak nam się skojarzyło i zauważyłam, że nie tylko ja to robię XD Ale mogę zmienić

      Usuń
    2. PKP to inicjały mojego nauczyciela historii xDD

      Usuń
  12. Jak robię kontynuację zadań i jest baaardzo ciekawie to czuję się jak w telenoweli xD Bo zawsze w tych ciekawych momentach jest koniec zadań... D: XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo w telewizji.
      Najciekawszy moment... OGLĄDAM.... O nie, przerwa ._.

      Usuń
  13. Najlepszy moment :
    nie ma nikogo kto by uratował Madison i nagle przed ekranem Hermit "tu jestem"
    tak mnie to zaskoczyło że spadłam z krzesła xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że go już nie zobaczę, nasz stary nie-przyjaciel. Myślałam, że się zmieni i nie będzie tego robił, a tu proszę, tacy się nigdy nie zmieniają.
    ~Bella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, ja nawet nie pamiętałam z jakich zadań on jest :P

      Usuń
  15. Te zdania byle zaje, tylko krótkie :c Animacje Anwira, pracowników DC i Madison były super! Fajne było, jak Anwir wyrzucił Madison ze statku xD
    ~Anita Archmountain

    OdpowiedzUsuń
  16. Mel jak myślisz? Te zadania są na stałe czy tylko na jakiś czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem na stałe... W jednym komentarzu na Facebooku SSO zdradziło, że są też wprowadzeniem do czegoś większego...

      Usuń
  17. A zauwazyliscie ze nie bylo tego takiego kota ktory pisze ze to jeszcze nie koniec zadan tylko nam sie na zolto wyswietlilo. Mysle ze nowe zadania beda nie dlugo PS: swietny blog

    OdpowiedzUsuń
  18. A kiedy pokarzesz plany lekcji?

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja gdy je robiłaś Cię spotkałam ((:

    OdpowiedzUsuń
  20. Pani Ola napisała "To początek do cZegoś większego...

    OdpowiedzUsuń
  21. A zauwazyliscie ze nie wyswietlil nam sie obrazek s kotem gdzie jest napisane ze historia sie nie konczy tylko nam sie wyswietlil napis na zolto
    PS: super blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba przyznać, że te zadania baardzo mnie ekscytowały. Po zrobieniu zadań rozmyślałam wraz z moją koleżanką: "Co dalej? Co się stanie? Jakim cudem?!" itd.

    Mogłabyś mi wytłumaczyć Melissa, skąd znamy pana Anwira? Dawno robiłam zadania i nie mam pojęcia w jakiej sytuacji go poznałyśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jestem Melissą, ale wiem skąd on jest. Pamiętasz zadania, w który pan Anwir chciał ukraść konia baronowej Butterfly, ze swoim wspólnikiem Carl'em? Trochę stare zadania. Jeśli nadal nie kojarzysz, to powiem ci tylko, że jest on ohydnym koniokradem, któremu w obu przypadkach udało się niestety uciec :/ Za pierwszym na szczęście zapobiegliśmy kradzieży konia, ale za drugim... Zresztą sama widziałaś :p Tak, czy siak, mam nadzieję, że pomogłam :)
      Pozdrawiam,
      Lily Opalyard

      Usuń
  23. Ktoś mnie oświeci i napisze, przy jakich zadaniach po raz pierwszy pojawił się pan Anwir? Bo za nic w świecie nie mogę go sobie przypomnieć XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje mi się, ze był przy ratowaniu konia Butterfly (gdzie był 2 koń Valiant).

      Usuń
  24. Hejka podaje kolejność zadań aby ratować Nightdusta na początku robimy wyścig beczkowy u Marleya potem zadania z baronową i Butterfly(oraz Valiantem) nastepnie u hermita i madison z dzikimi końmi a potem musimy zrobić wszystkie zadania na farmie na ppk i potem już się potoczy z górki

    Mel jesteś super! Bardzo mi pomogłaś w różnych zadaniach:)) mój nick na sso na thunder river to Alva Junglecamp:))

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach