piątek, 2 września 2016

Funny Friday 34




Cześć!

Mimo iż tylko jeden dzień byliśmy w szkole, to bardzo cieszę się, że już weekend. Najchętniej wróciłabym do początku wakacji czy coś, ale trzeba to przetrwać :D

Od razu chciałabym przeprosić za tak długi brak Funny Friday. Przyznam się, że nie jest to seria, z której posty jakoś bardzo wielbię pisać, a że w wakacje się rozleniwiam to tak wyszło. Mam nadzieję, że teraz wrócimy na właściwy tor i nie będzie żadnych braków :)

Bardzo dziękuję za wszystkie memy i skriny rozmów oraz proszę o więcej na e-mail:
mel-sea@wp.pl
melissa.seahall@gmail.com

MEMY

Petereł i Sanneł

Amanda Mcwill

Anastasia Strawberryleaf 

Aria Candlefall



Aurora Purplepie

Caren Loudnest 


Emma Swordgren


Kara Kittendaughter



Leoni Highnose

 Lisa Mousestreet

Melanie Cloudlake 

 Melanie Crazydotter

 Nancy Misthurricane

Saga Seahall 

Susan Cloudfall 


 Tatiana Northheart




Rozmowy na czacie


Ada Queensong


Susan Cloudfall

Miłego weekendu ♥

34 komentarze:

  1. Hej Mel!Nawet nie wiesz jak się cieszę ze tą serią powróciła!!!Super mega blog 😊😊😊😊Pozdrawiam Nina Mistgren

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo! Nareszcie tak długo czekałam na FF! :D
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. MÓJ TEŻ TAM JEST! :D PRACUJE NA NASTĘPNYM B)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Mega superaśny najlepszy blog Mel

    OdpowiedzUsuń
  5. Takje tró. Pozdrófiam i pólecam, Adeł Dolphinstorłm

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, ostatnio widziałam reklamę tego leku "Mel" i od razu skojarzył mi się z tobą xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha jak jak to oglądam to rycze ze śmiechu a moja mama nie wie o co chodzi XDD
      ~Anonim inny niż wszystkie

      Usuń
  7. Uwaga! Już jest Star Stable Friends and Horse na Android!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za dodanie moich memów Mel :* <3
    ~Tatiana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten mem z archnofobią...Tak bardzo przypomina mnie ;w;

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że jesteś. Ty poszłaś teraz do pierwszej klasy liceum prawda? Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiej rasy jest koń z memu: "Mogę jeszcze jedną marchewkę?"? Nie mogę się oprzeć jego oczkom, że aż go chyba kupię XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo Quarter, albo Morgan, one mają takie paczały xd

      Usuń
    2. Kucyk Walijski ;3

      Usuń
    3. to kuc walijski i możesz go znaleźć na półwyspie południowego kopyta :3

      Usuń
  12. Ci gracze na globalu.. codzienne wypisują jakieś głupoty.. masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, Jak ktoś napisze, że robi buga, od razu ktoś go zgłosi, nawet gdy to nie jest zły Bug XD

      Usuń
  13. Ah, muszę wreszcie zrobić mema, bo mam kilka fajnych screenów B))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehehe XD Nareszcie Funny Friday! *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie można wysyłać takie zjęcia bo mam takie (do cb)

    OdpowiedzUsuń
  16. Alee się śmiałam z tego ostatniego!

    OdpowiedzUsuń
  17. A mojego ni ma :'(
    Delfina Mousestone :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Pfft ja się nie wstydzę jezdic na jorviku, to jeden z moich ulubionych koni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oja nie wierzę Ada Queensong, moje stare konto <3 :D

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii