piątek, 9 grudnia 2016

Kalendarz adwentowy: dzień 9


Dla osób kreatywnych
do zrobienia własnych ozdób chętnych
dzisiaj ten link wstawiam
do stworzenia SSOwej bombki namawiam :D


Nie wiem jak Wy, ale ja już ubrałam swoją choinkę i przypomniało mi się właśnie o mojej bombce, którą zrobiłam rok temu. Postanowiłam ten dzień z kalendarza poświęcić na przypomnienie o krótkim poradniku, jeśli ktoś chciałby zrobić taką swoją :D


"Nauka nie jest świętą krową. Nauka jest koniem. Nie czcij jej, tylko nakarm."
Aubrey Eben

Profesor Giobertus jest naukowcem, który mieszkał w Jorvik wieki temu i przewidział dziwne zdarzenia w oceanie oraz ich wpływ na konie na wyspie.


Jako iż wiele osób prosiło mnie o podanie linka do kalendarza- nie posiadam go. Te obrazki z bardzo starego kalendarza z gier z Jorvik, które wstawiam znalazłam na zagranicznych blogach o SSO, nie ma tego na żadnej oficjalnej stronie :) Jeśli chodzi o tegoroczny kalendarz star stable online nie mam żadnego pojęcia czy on się pojawi.

8 komentarzy:

  1. W ciemności ta Twoja bombka wygląda lepiej XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Mel! Te posty z bardzo starego kalendarza są super. Szczerze mówią nigdy nie słyszałam o Profesorze Giobertusie.
    ~Ania Pandahill

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że się pojawi ten kalendarz SSO-wy :\

    OdpowiedzUsuń
  4. A te postacie z kalendarza, skąd one są? Występują jako postacie w jakiejś grze? Bo na przykład o tym naukowcu nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mel, mam pytanie :)Od jakiegoś roku, w sumie ponad roku gram w Star Stable, a nie potrafię osiągnąć 19 lvl. Czy może w między czasie trwania całej gry ( o ile mi wiadomo to gra istnieje od 2011 lub 2012 ) były jakieś dodatkowe zadania, które można było wykonać tylko w wyznaczonym terminie, oprócz tych zadań świątecznych? Albo może są jeszcze jakieś ukryte zadania, w sensie nic nie pisze w spisie zadań, ale kiedy osiągnę jakiś tam poziom reputacji to je dostanę? Nic więcej nie przychodzi mi na myśl. ( Te zadania z paczką z Jodłowego Gaju, listem w butelce, weterynarzem w Dolinie Dinozaurów i kopcem w Lesie Złotych liści mam zrobione ) Jestem w trakcie robienia ostatniej archeologi z tym czerwonym szkieletem, a twoja mapka dużo w tym pomaga ^^ Z góry dziękuje za odpowiedź.
    Ps. Super wierszyk, jak zawsze :D

    ~ Stała czytelniczka Britney Wolfway

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, Mel są jakieś kody do SSO??? Najlepiej na Star Rider.

    OdpowiedzUsuń
  7. smutno że nie ma kalendarza SSO...

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii