piątek, 6 stycznia 2017

Funny Friday 35


Cześć!

Witam Was w Funny Friday, na którego z tego co widzę czekaliście! Od razu ostrzegam, że niestety wszystkie zapisane memy od Was, które dostałam gdzieś się zgubiły przez te moje problemy techniczne i nie mogę ich odnaleźć. Tak więc jeśli chcecie by Wasze obrazki zostały tu wstawione i już je wysyłaliście do mnie, to niestety musicie zrobić to ponownie. A jeśli jeszcze nie wysyłaliście i chcecie to też ślijcie :D
Przypominam, że moje mejle to mel-sea@wp.pl oraz melissa.seahall@gmail.com
Przepraszam za wszystkie utrudnienia i zapraszam na FF :D






Gdy przyglądasz się kłótni na globalu, która Ciebie nie dotyczy

Gdy kupujesz nową fryzurę
To uczucie kiedy wbijesz nowy poziom



Kiedy w końcu zdecydujesz się na kupno najnowszego konia, ale SSO dodaje nowego o 100% lepszego od tego, którego posiadasz

Kiedy filtr czatu SSO ###### ########


Ściskam ♥

7 komentarzy:

  1. Nareszcie Funny Friday!
    Super memy.

    Zapraszam na bloga, którego prowadzę z przyjaciółkami. (jest o wszystkim i o niczym ;p)
    odlotowa-czworeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stęskniłam się za Funny Friday :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Czy ktoś mógłby mi pomóc ? A więc chciałam zakupić przecenione star coins na star stable . Napisał ebylo ze jest -74% a gdy przeszliśmy już do płatności pokazała nam się taka cena jak była przed przeceną. Proszę o pomoc ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. czy ktoś pomoże mi , bo miałam star rider , odblokowane tereny tam gdzie była maszyna, a gdy mi sie skonczyl sr to pojawiła sie ta maszyna

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii