piątek, 6 stycznia 2017

Nowy kod na SC i SR


Wyrazy na zdjęciu to kody (dla lifetime bądź nieważne, dodane dawno temu, o których mówiłam w osobnych postach) oraz słowa związane z kodami. Jest to tylko grafika przedstawiająca posty, w których będę informowała o nowych kodach, nie znajdziecie na niej żadnych nowości.
Aby otrzymać 200 SC i 15 dni SR:

1. Zaloguj się na swoje konto na stronie Star Stable 
2. Wejdź na stronę swojego konta (po zalogowaniu powinna ona pojawić się sama) i kliknij na zakładkę kodu promocyjnego 
3. W okienku wpisz YOUTUBE i potwierdź

55 komentarzy:

  1. mi na lifetime nie działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a mi działa B)
      Veronika Kittengarden

      Usuń
    2. A mi działało na LT :3

      Usuń
    3. a jaki jest?

      Usuń
    4. a jaki jest bo tak niewyraźnie to widać że nwm

      Usuń
  2. 5 sc mi zostało do kupienia konia ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję mie kiedyś brakowało 1

      Usuń
    2. Mel! ten kod na LT nie działa co tam wogóle pisze? XD

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mel jak mam sr na 3miesioce i wpisze ten kod to mi sie bedzie przedluzac po czasie zakupienia? Hodzi mi o to ze przedluza sie sr po zakupieniu kartom i czy jak sie wposze kod na sr i sc to bedzie sie dalej przedluzac�� prosze o odp

    Aglaya Greenchild
    Na miodku jestem

    OdpowiedzUsuń
  5. Mel, TEN KOD NIE DZIAŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tesz
      . 😔😔😔😔😔😔😔🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁

      Usuń
    2. To trzeba było zajrzeć wcześniej ;-;

      Usuń
  6. Jej, dzięki Mel

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. TEN KOD NIE DZIAŁA :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, Mel! Super, że wpisujesz kody na bloga :D

    PS Też założyłam bloga, ale jest o mnie i o takim moim ulubionym koniu :D
    link: http://lanalowbaker-i-pumpkinpirate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak na koncie mam lifetime i wpisze ten kod to nadal będę go miała

    OdpowiedzUsuń
  10. mogę wpisać ten kod jak ma lifetime

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak ma się lt i się wpisze to dojada sc?

    OdpowiedzUsuń
  12. przydatne :p dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej! teraz mam więcej hajsu na nowego konia:) Dziękuję Mel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile się dostaje sc z lt i z EB58P ??

      Usuń
    2. Zależy od tego z jaką ilością star coinsów tego LT wybierzesz. W tej podstawowej ofercie po zakupie dostajesz 1200 SC. A kod EB58P nie jest na SC tylko na siodło :)

      Usuń
  14. Mel a jaki jest kod na LT ? :)
    Bo mi nie akceptuje i może źle wpisuje ? :)
    Podasz ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może termin ważności minął? Nie wiem..

      Usuń
    2. To DLA lt a nie, NA lt XDDDD

      Usuń
  15. Lol,nawet zaczyna się usuwanie moich komów. Żal ;-;

    OdpowiedzUsuń
  16. do kiedy ten kod jest wazny?

    OdpowiedzUsuń
  17. wow aż usuwasz innych komentarze >,< nie wiedziałam że taka jesteś ;v

    (znając zycie) wiem ze ten też zostanie usunięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. DO KIEDY JEST TEN KOD??????

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ci dziękuję! Mam Star Rider do 28 lutego! ponieważ użyłam jeszcze kodu na Star Rider na 10 dni :) a teraz mam na 25 dni! ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi pokazalo ze został uzyty i ze nie wazny kod ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Są jakieś nowsze na sc? bo mi brakuje 200 sc...

    OdpowiedzUsuń
  22. Kod został już użyty. Nie używałam kodów :C

    OdpowiedzUsuń
  23. A masz jakis inny bo ten akurat mam ze stronki Star Stable :C

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla starszych graczy też działa?

    OdpowiedzUsuń
  25. Są jakieś nowe kody na sc?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii