poniedziałek, 23 stycznia 2017

Zajawka szwedzkiej Jorvik Gazette


Cześć!

Czy marzyliście kiedyś o gazetkach na temat Star Stable? Jakimś miesięczniku?
Lataniu co miesiąc do sklepu by zakupić magazyn z ciekawymi tematami na temat gry, fajnymi gadżetami z SSO i być może czasem kodami?
Myślę, że to byłaby super sprawa i ja osobiście chętnie bym coś takiego kupowała. Z tego co widzę ktoś w Szwecji już wpadł na taki pomysł i tak oto gracze stamtąd będą mieli możliwość nabycia tego:


Na razie jest to jednorazowe wydanie specjalne pod tytułem Jorvik Gazette wydane przez magazyn Min Häst. Na zapowiedzi widać, że kupując ten numer otrzymamy: dwie gazetki (Jorvik Gazette i Min Häst), SSOwą podkładkę pod myszkę, kolczyki, Star Coins i Star Ridera
Magazyn na sprzedaż do szwedzkich sklepów trafi już 31 stycznia!

Wygląda na to, że jeśli ludzie będą tym zainteresowani, to Szwecja niedługo może doczekać się magazynu o Star Stable. Myślę, że to jest taka próba by zobaczyć ile osób byłoby zainteresowanych kupnem takich gazetek

Miejmy nadzieję, że i u nas kiedyś pomyślą o stworzeniu Gazety Jorvik :D
Kupowalibyście?

52 komentarze:

  1. Było by to bardzo fajne na pewno wiele osób grających w sso kupowało by tą gazetę (w tym oczywiście ja);)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mogło być 200... Kiedyś były kody w gazetkach na 200sc i 15 dni sr

      Usuń
    2. No ja miałam z gazetki w siodle ale wtedy jeszcze w sso nie grałam XDD a jak już gałam to kod niewazny

      Usuń
  3. Zchęcią kupie kiedy będzie dostępne w polsce;)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA BYM LATAŁA DZIEŃ W DZIEŃ DO SKLEPU PO TĄ GAZETKĘ! XDDD SZKODA ŻE NIE BĘDĘ W SZWECJI AKURAT XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką chęcią bym kupowała!Byłoby super, gdyby w Polsce też się takie coś pojawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupowałabym B) <3
    Tylko pewnie byłaby droga :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pewna, że kupowałabym taką gazetkę :D. Zawsze fajnie zaczerpnąc wiedzy na temat Star Stable i przeczytac jakąś ciekawostkę na temat gry :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja znajoma mieszka w Szwecji, kupuje :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym ją kupowała dla tych darmowych sc.

    OdpowiedzUsuń
  10. >Kiedy jedziesz jutro do Szwecji
    >Widzisz ten post
    >Żałujesz, że ta gazetka dopiero od 31 stycznia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. >kiedy lecisz do Szwecji w lutym
      >i masz zaciesz, że akurat na tę gazetkę trafisz xD

      Usuń
    2. Chyba że w lutym będzie już wyprzedana :v

      Usuń
  11. Zdecydowanie tak! Na pewno węszyłabym po całym Krakowie xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym na sto pro kupowała tą gazetkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Maam NAdzieje ze to bedzie w polsce jesli tak to nie moge sie doczekac i napewno bede kupowa! :D *>* <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ''500 Star Coins!'' I już każdy egzemplarz wykupiony XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Może jak napiszemy na fb Pani Olo żeby się zapytała to może się zapyta czy to będzie kiedyś w Polsce. Mam nadzieję że wie coś na ten temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę by coś o tym wiedziała :/ W sumie ta szwedzka gazetka to jak na razie jest jednorazowy numer i tam nie wiedzą czy będą to kontynuować

      Usuń
  16. Chciałabym zobaczyć możliwość kupna przez internet... :p

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko czemu u nas ich nie będzie na razie w sprzedaży kupowałabtm pewnie z 10 na dzień aż by się skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję że i w Polsce będą takie gazetki 8)

    Ps.: Mel, skoro masz już nowy laptop to urządzisz jakiś rajd ? Na pewno bym pojechała, jeśli byłby w tym tygodniu :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zarąbiście! Gdyby im się powiodło oby pomyśleli o innych krajach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie jakby w Polsce dodali taki miesięcznik

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziwi mnie tylko, że dali akurat okładkę Min Hast z początku 2016 roku. Do tego nie ma żadnego porządnego zdjęcia, tylko to rozjechane. Może ktoś sobie żarty robił? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim wstawiłam to zdjęcie, rozmawiałam o nim z Esmeraldą Silverforce (pokazałam je jej) i wszystkie informacje, które tu wstawiłam są właśnie od niej

      Usuń
  22. Ja bym kupowała, od kiedy nie ma ,,W siodle" nie mam żadnej gazety do czytania, a lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Brakuje mi gazety ,,W siodle" wiec tą bym też kupowała, a raczej zamawiała bo wątpie by tak szybko w polsce sie ukazała :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe czy by kod szwedzki działał w Polsce XD Jakby tak to Kupuje od razu 10 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też.Napisałam do pani Oli z gazetka będzie w wersi Polskiej♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Jezu! Tak bardzo chcę tę gazetę! :DD

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kupie 2 dlatego abym miala 500 xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Hah, pisałam kilka miesięcy do SSO w sprawie dodania gazetki! W sumie wszystko co tu jest proponowałam, więc super, jeśli byłoby to w Pl :D Heh i przy okazji się sprawdziło :3333

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy tylko ja zauważyłam że postacie w tle to mogą być odnowione Lisa i Alex?

    OdpowiedzUsuń
  30. No to teraz trzeba do Szwecji!
    Albo ogarnąć jakiegoś ebay'a, albo coś.
    /Iceroad

    OdpowiedzUsuń
  31. Może kod i gadżety, ale pewnie wszystko za 25 zł, czyli bardzo podobna cena jak byśmy to kupowali xDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że nie ma już "w siode" :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie by było, bo jakieś kody na pewno by były (na zdj były sc <3) i może były by jakieś newsy? hmm ciekawe :D
    -Annie Wisestreet

    OdpowiedzUsuń
  34. Mel a w jakim kiosku kupiłaś tą gazetę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe prawdopodobieństwo, że teraz ją gdzieś kupisz. Sprzedawana była pewnie w każdym kiosku z gazetami, może w niektórych sklepach, które mają stoiska z gazetami.. Oczywiście w Szwecji, nie w Polsce ;)

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii