Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

21 lutego 2017

Mustangi z apki

calendar_month 21 lutego 2017

Cześć!

Niecały miesiąc minął od premiery aplikacji Star Stable Horses. Nie wiem jak Wy, ale w tym czasie udało mi się wyhodować już 2 źrebaki; jednego na telefonie, a drugiego na tablecie. Wybrałam właśnie te mustangi, gdyż całkowicie zauroczyłam się w ich maściach 😍



By źrebak stał się dorosły, musimy codziennie przez 10 dni się nim opiekować oraz robić mu treningi. Piątego bądź szóstego dnia nasz koń staje się większy, a dziesiątego możemy przenieść go do SSO! Jak dla mnie to dobry deal, bo koń przychodzi do nas już z 10 poziomem, a wcale nie kosztuje więcej niż normalne mustangi 😃

Po 10 dniach opieki oraz treningów (i rozpieszczania kostkami cukru), dwa dorosłe już mustangi zawitały do mojej właściwej stajni, tej w grze. Chlip, chlip, jak one szybko rosną...
A tak serio to fajne uczucie, oglądać i opiekować się małym źrebakiem, a później móc odkrywać z nim wszystkie zakątki Jorvik!
A Wy zakupiliście któregoś ze źrebaków? 😊









Ściskam ♥

P.S. Klub Tuxuu Mapc zaprasza Was do swoich szeregów (klub nie należy do mnie i nie jestem jego członkiem) 😊
LINK

34 komentarze:

  1. Hej! Napiszesz kod od tej gazetki po innym języku! Plis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: po co? I tak ci nie zadziała. Po drugie: Nie "po" innym języku, tylko "w" innym języku.

      Usuń
    2. No WOW. Każdy przecież może się pomylić :P

      Usuń
  2. Ja wyhodowuję tego bialego XD ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze trenuje bo jestem leniem;P i Nwm czy go kupiec bo mama mi nie pozwala kupować SC..:( a zbieranie trochę zajmuje... Po za tym chce sobie kupic hm... Nie pamiętam nazwy... Eeem... nie przypomne sobie, ale jest w JG i nie jest w stajni (pod dachem) jest szary

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajne niby te mustangi, ale sso widać bardzo pomyślało i nie zrobiło opcji "zaloguj przez facebook" bo teraz każdy kto ma konto przez facebook nie może niestety się zalogować i zakupić konia, jednak mustangi same w sobie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym kupila ale nie przepadam za mustangami :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyhodowalam dwa, pierw białego lecz go skasowalam, a teraz skończyłam bulanego ale nie mam SC xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam w grze tego łaciatego <3 Mi się bardzo podobają mustangi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro nie jesteś członkiem tego klubu, to po co go polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie polecanie , tylko powiadomienie :)

      Usuń
    2. ale to właściwie bezsensu... po co powiadamiac kogos o klubie, jak nawet nie jest sie jego czlonkiem? ;-;

      Usuń
  9. No ja mam właśnie tego bułanka już kupionego i obecnie opiekuje się srokatym. Ogólnie apka bardzo mi się podoba, sso miało naprawdę dobry pomysł z tymi zrebakami. Dużo graczy chciało właśnie zajmować się takim zrebaczkiem w grze, więc teraz mogą opiekować się nim w specjalnej aplikacji. Moim zdaniem super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ty zrobiłaś tego srebrnego?! Pozdro <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest też mustang z apki, tylko on jest siwy. Wygląd konia jest odrobinę inny niż w aplikacji :)

      Usuń
    2. Tylko, że ja mam tego siwego i on jest biały, a nie srebrny :/ Trochę dziwne, ale ok :) Dzięki, za odp <3

      Usuń
  11. Dziękujemy za napisanie oo klubie Tuxuu Mapc ! Nie wiem jak mogę Ci się odwdzięczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym tak chciała <3 Mój klub nazywa się Dark Owls Club i mam mało członków :( Potrzebujmy wsparcia <3 Pomożesz, Mel? ;3

      Usuń
  12. Ja mam tego bułanego. Mel a ty jakiego masz starego fryza ?

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie już jutro w stajni zawita bułany <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Mel! To ja :D Adelaide Goldaughter :) Kojarzysz? Wpadaj obczaić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zamiar kupić bułanego, kiedy dotrenuję moje dwa konie do 15 poziomu. Koń est naprawdę prześliczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi najbardziej podoba się siwy O.o jest piękny i mam pytanie czy mogłabyś polecić też mój klub ? Purple Ships jesteśmy na ciachu bardzo mi zależy gdyż bardzo trudno znaleźć członków.Baaardzo proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ten lekko szary konik, to ten biały z apki? Tak się pytam, ponieważ takiego siwuska nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie zawitała już ta Izabelowatoszampańska piękność *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten siwy mustang! Zazdroszczęci, że masz już mustangi z apki, bo ja wciąż zbieram. Mam wielki probem z oszczędzaniem Star Coins :c Ktoś mi pomoże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jaki sposób miałybyśmy Ci pomóc? XD

      Usuń
  20. Te mustangi są fajne :) tylko nie mogę zrobić tego zadania z cavaletti :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wyhodowałam bułanka, lecz gdy chcę go kupic wyświetla mi się błąd. Spełniłam wszystkie warunki dotyczące kupna! Pomoże ktoś?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach