wtorek, 21 lutego 2017

Mustangi z apki


Cześć!

Niecały miesiąc minął od premiery aplikacji Star Stable Horses. Nie wiem jak Wy, ale w tym czasie udało mi się wyhodować już 2 źrebaki; jednego na telefonie, a drugiego na tablecie. Wybrałam właśnie te mustangi, gdyż całkowicie zauroczyłam się w ich maściach 😍



By źrebak stał się dorosły, musimy codziennie przez 10 dni się nim opiekować oraz robić mu treningi. Piątego bądź szóstego dnia nasz koń staje się większy, a dziesiątego możemy przenieść go do SSO! Jak dla mnie to dobry deal, bo koń przychodzi do nas już z 10 poziomem, a wcale nie kosztuje więcej niż normalne mustangi 😃

Po 10 dniach opieki oraz treningów (i rozpieszczania kostkami cukru), dwa dorosłe już mustangi zawitały do mojej właściwej stajni, tej w grze. Chlip, chlip, jak one szybko rosną...
A tak serio to fajne uczucie, oglądać i opiekować się małym źrebakiem, a później móc odkrywać z nim wszystkie zakątki Jorvik!
A Wy zakupiliście któregoś ze źrebaków? 😊









Ściskam ♥

P.S. Klub Tuxuu Mapc zaprasza Was do swoich szeregów (klub nie należy do mnie i nie jestem jego członkiem) 😊
LINK

33 komentarze:

  1. Hej! Napiszesz kod od tej gazetki po innym języku! Plis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: po co? I tak ci nie zadziała. Po drugie: Nie "po" innym języku, tylko "w" innym języku.

      Usuń
    2. No WOW. Każdy przecież może się pomylić :P

      Usuń
  2. Ja wyhodowuję tego bialego XD ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze trenuje bo jestem leniem;P i Nwm czy go kupiec bo mama mi nie pozwala kupować SC..:( a zbieranie trochę zajmuje... Po za tym chce sobie kupic hm... Nie pamiętam nazwy... Eeem... nie przypomne sobie, ale jest w JG i nie jest w stajni (pod dachem) jest szary

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajne niby te mustangi, ale sso widać bardzo pomyślało i nie zrobiło opcji "zaloguj przez facebook" bo teraz każdy kto ma konto przez facebook nie może niestety się zalogować i zakupić konia, jednak mustangi same w sobie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym kupila ale nie przepadam za mustangami :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyhodowalam dwa, pierw białego lecz go skasowalam, a teraz skończyłam bulanego ale nie mam SC xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam w grze tego łaciatego <3 Mi się bardzo podobają mustangi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro nie jesteś członkiem tego klubu, to po co go polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie polecanie , tylko powiadomienie :)

      Usuń
    2. ale to właściwie bezsensu... po co powiadamiac kogos o klubie, jak nawet nie jest sie jego czlonkiem? ;-;

      Usuń
  9. No ja mam właśnie tego bułanka już kupionego i obecnie opiekuje się srokatym. Ogólnie apka bardzo mi się podoba, sso miało naprawdę dobry pomysł z tymi zrebakami. Dużo graczy chciało właśnie zajmować się takim zrebaczkiem w grze, więc teraz mogą opiekować się nim w specjalnej aplikacji. Moim zdaniem super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ty zrobiłaś tego srebrnego?! Pozdro <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest też mustang z apki, tylko on jest siwy. Wygląd konia jest odrobinę inny niż w aplikacji :)

      Usuń
    2. Tylko, że ja mam tego siwego i on jest biały, a nie srebrny :/ Trochę dziwne, ale ok :) Dzięki, za odp <3

      Usuń
  11. Dziękujemy za napisanie oo klubie Tuxuu Mapc ! Nie wiem jak mogę Ci się odwdzięczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym tak chciała <3 Mój klub nazywa się Dark Owls Club i mam mało członków :( Potrzebujmy wsparcia <3 Pomożesz, Mel? ;3

      Usuń
  12. Ja mam tego bułanego. Mel a ty jakiego masz starego fryza ?

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie już jutro w stajni zawita bułany <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Mel! To ja :D Adelaide Goldaughter :) Kojarzysz? Wpadaj obczaić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zamiar kupić bułanego, kiedy dotrenuję moje dwa konie do 15 poziomu. Koń est naprawdę prześliczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi najbardziej podoba się siwy O.o jest piękny i mam pytanie czy mogłabyś polecić też mój klub ? Purple Ships jesteśmy na ciachu bardzo mi zależy gdyż bardzo trudno znaleźć członków.Baaardzo proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ten lekko szary konik, to ten biały z apki? Tak się pytam, ponieważ takiego siwuska nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie zawitała już ta Izabelowatoszampańska piękność *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten siwy mustang! Zazdroszczęci, że masz już mustangi z apki, bo ja wciąż zbieram. Mam wielki probem z oszczędzaniem Star Coins :c Ktoś mi pomoże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jaki sposób miałybyśmy Ci pomóc? XD

      Usuń
  20. Te mustangi są fajne :) tylko nie mogę zrobić tego zadania z cavaletti :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wyhodowałam bułanka, lecz gdy chcę go kupic wyświetla mi się błąd. Spełniłam wszystkie warunki dotyczące kupna! Pomoże ktoś?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii