Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

23 lipca 2017

5 rocznica blogowania

calendar_month 23 lipca 2017


Cześć!

Post ten zaczynam jak każdy inny, a jednak jest on tak bardzo wyjątkowy. Dokładnie 5 lat temu o godzinie 19:03 dwunastoletnia ja wciskałam lewy przycisk myszy na ikonce publikowania swojego pierwszego postu o Star Stable Online, nie spodziewając się jeszcze jak bardzo ta chwila wszystko odmieni.


Od tamtego czasu wydarzyło się tak wiele, kręte i trudne do pokonania ścieżki, chwile radości, niewyobrażalnie wiele czasu i trudu w to włożonego, totalny brak motywacji czy tysiące pomysłów na tę stronę. Raz szło lepiej, raz gorzej. Było wiele zawahań, ale także chwil pewności, że to wszystko ma sens. Niekiedy zawodziłam i nie miałam na nic siły, ale potem dawałam z siebie wszystko. Są czasy kiedy chcę się poddać, a są czasy kiedy nawet nie chcę myśleć o pozostawieniu bloga.
Jednak jestem tu z Wami, Wy jesteście ze mną, niektórzy dłużej, niektórzy krócej. Mija właśnie 5 rok od kiedy bloguję o Star Stable Online. Czuję się jakby to były wieki i szczerze nie wyobrażam sobie gry bez swojego bloga.

Ten rok był dla mnie niezwykły, zaczynając od odwiedzin w biurze, kończąc na wyróżnieniu od zespołu gry, otrzymując miano ambasadora. Dodatkowo udało nam się dotrzeć do 3 milionów odwiedzin oraz tysiąca obserwatorów. Teraz jednak jesteśmy już w połowie drogi do 4 milionów wejść i dwóch tysięcy czytelników. Niezwykłe, prawda? 😊

Z innych wydarzeń tego roku chciałabym wyróżnić też rozpoczęcie współpracy z Chantal oraz Goldi. Może niektórzy z Was byli z tego dość niezadowoleni, ale siedząc po drugiej stronie bloga (jako czytelnik) nie macie pojęcia jakie to może być trudne, by to wszystko ogarnąć i utrzymać w jak najlepszym porządku. Że tak powiem; moje blogowanie jest już na innym poziomie niż kiedyś. Na poziomie, który na jedną osobę jest za duży. Zawsze brakowało mi takiego wsparcia, dlatego teraz wiadomość dla dziewczyn: jesteście wielkie

Teraz jednak coś do czytelników; baaaardzo dziękuję za wszelkie wsparcie, słowa krytyki, które pomogły mi poprawić tę stronę, przemiłe komentarze, różne prezenty w postaci filmików czy obrazków, a nawet wierszyków! Wszystkie rozmowy na czatach w grze czy to na portalach społecznościowych, wszelkie rajdy, spotkania ♥ Najbardziej odczułam to jak wiele Was jest, gdy zobaczyłam te wszystkie osoby na meet-upie SSO w Warszawie, to było dla mnie niezwykłe przeżycie.
Dziękuję, że ze mną jesteście ♥

Muszę przyznać, że blog zmienił się przez ten czas diametralnie, zwłaszcza z ostatnią metamorfozą, która miała być też taką niespodzianką dla Was na piątą rocznicę. Mam nadzieję, że jesteście z nowego wyglądu zadowoleni tak bardzo jak ja J Przez te 5 lat nie zmienił się jednak tylko on, ja również nie jestem już takim dzieckiem jakim byłam wtedy.

Mam niezwykłą nadzieję, że za równy rok znowu się zobaczymy w tym niezwykle uroczystym nastroju. Jeszcze raz wszystkim dziękuję! A teraz…
Wszystkiego najlepszego starstableonline-mel oraz star-stable-online! ♥

21 komentarzy:

  1. super Mel pamiętasz mnie to ja Kelia Dusklund

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo Ci dziękuje Mel chodź w sumie jestem z Tobą dość niedługo bo jakieś pół roku ale to wystarczy by polubić Cie tak bardzo że żaden post przez ten czas nie umknął mojej uwadze ♡ i życze Ci kolejnym wspaniałych 5 lat blogowania ♡ rób tak dalej i trzymaj sie ♡😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle lat jak ty z nami wytrzymałaś xD?
    Ps. Będzie jakiś post z rajdu?

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 Jesteś najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej mel! SUPER POST! linda puppygate :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!! Ja jestem już 2 lata na tym blogu i muszę przyznać że naprawdę się zmieniło ...Osiągną dalsze sukcesy w blogowaniu :D
    ~Rita Sharkhill

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, życzę wielu sukcesów w prowadzeniu bloga i by istniał jeszcze wiele lat :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia z rajdu już na moim blogu, Mel! ;D
    -Sasha Bluestep

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Mel :) Mam do ciebie pytanie.
    Zamierzam otworzyć kanał na yt i pierwszą rzeczą od której zaczne będzie nagranie serialu. Niestety, potrzebuje w tym serialu momentów gdzie koń będzie dziki, będzie jeździł bez jeźdźca. Znam sposób z wyścigiem grupowym ale wiem ze nie działa on na aktualnych stajniach. Znam także z usuwaniem plików ale wolałabym tego nie robić i to chyba działa jednorazowo. Pisze to do ciebie bo być może znasz jakiś sposób albo mogłabyś zaproponować w Star Stable żeby była możliwość "włączenia" dzikiego konia (np. Guzik). Wiem ze wielu graczy sie o to domaga a to by ułatwiło i umiliło grę.
    Pozdrawiam - Monika Sweetdawn 😘😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że Mel nie ma na to wpływu 😐 ale jestem za.

      Usuń
    2. Avis Lionbook29 lipca 2017 11:33

      Mel jest ambasadorem więc może to coś zmienić, mogą jej wysłuchać.

      Usuń
  11. Cóż... życzę Ci Mel abyś wytrzymała jeszcze z nami kolejne 5 lat i abyśmy świętowali dychę wszyscy razem jako wielka SSo-wa rodzinka <3

    ~~ Luceł Z Wieczorną Ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Mel jestes super powodzenia w blogowaniu!! A tak wogole na jakim jestes serwie? I pamietasz mnie Sally Steelford.
    Oraz grasz ostatnio?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wstawisz post z aktualizacją?

    Alicia Northtime

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za tym nowym wyglądem, bo od patrzenia na ten biały ekran bolą mnie oczy, ale jest ładnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka Mel , pamiętasz mnie ~ Bianca Mightystar. Jestem już 2 lata na tym blogu , ciągle twój blog się zmienia ,rozwija na lepsze. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu . :* :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Od zawsze Twój blog był dla mnie mega pomocny, Mel. Zawsze, kiedy ciężko mi było coś znaleźć, czy zrobić jakieś zadanie, to wchodziłam na tą stronę i od razu znajdywałam rozwiązanie. Jesteście cudowne, dziewczyny, że to dla Nas robicie. Wiem, jakie to musi być męczące, aby stworzyć coś tak wspaniałego. Gdyby ktoś spytał mnie o moją ulubioną stronę, to zdecydowanie odpowiedziałabym, że starstableonline-mel.blogspot.com ^^ Pozdrawiam cieplutko <3
    ~ Karin Lighthall

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach