Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

19 lipca 2017

Nowy szablon

calendar_month 19 lipca 2017


Surprajs!

Jak widzicie obiecana niespodzianka z okazji 5 rocznicy dotarła na bloga szybciej niż się tego spodziewałam. Witam Was więc na całkiem nowym szablonie, który będzie nam służył przez nadchodzący dłuższy czas!

Mam nadzieję, że cieszycie się z niego tak samo jak i ja! Mimo iż nie jest on wykonany przeze mnie to ja i Goldi spędziłyśmy naprawdę mnóstwo czasu, by wszystko pod niego przystosować. Oczywiście nadal możecie wszędzie oglądać piękne edycje od Chantal

Pozostaje mi tylko życzyć Wam miłej zabawy w odkrywaniu wszystkich zakamarków nowego wyglądu! Niektóre zakładki również zostały odświeżone.

Ściska Was zmęczona, ale niezwykle zadowolona z nowego wyglądu Mel

55 komentarzy:

  1. Super jest ten nowy wygląd, ale tamten też był fajny!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano był, ale każdy z czasem potrzebuje zmian 😊

      Usuń
    2. Tamten był lepszy :C

      Usuń
  2. Mel, czemu nie ma aktualizacji dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny szablon dziewczyny 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten nowy wygląd *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, bo była zakładka tam w encyklopedii "Podwójne Star Coins" i teraz jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zedytować ten kalendarz jak i grafiki na innych stronach. Na dniach się za to zabiorę.

      Usuń
  6. Dla mnie tamten był lepszy, teraz trudno mi cokolwiek znaleźć XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tu jest do szukania? Wszystko masz na pasku nawigacyjnym u góry oraz na pasku bocznym

      Usuń
  7. Dla mnie tamten był lepszy, no i ten trzeba przesuwać na dole bo się nie mieści :v

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, to jest super. Zakochałam się w tych obrazkach na górze które same się zmieniają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba się przyzwyczaić teraz do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi sie ze tamten był lepszy :/ No nic ale doceniam prace

    OdpowiedzUsuń
  11. no, a gdzie jest zakladka konie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszłyśmy do wniosku, że ta zakładka jest bez sensu. Nikt nie powinien monitorować to, ile druga osoba czego ma. Zwierzaki też zostały usunięte.

      Usuń
    2. no niby tak, ale fajnie bylo zajrzec jakie konie ma mel i jak je nazwala

      Usuń
  12. Szablon od autorki bloga Blonparia był dobrym wyborem - teraz szablon jest o wiele bardziej przejrzystszy, niż ten poprzedni. O wiele bardziej przypada mi do gustu. 😏

    Pozdrawiam -
    Aricela Darkhunter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Blonparia ma super szablony, ten też o wiele bardziej mi odpowiada :D

      Usuń
  13. Mel, tak coś czułam, że będzie to nowy wygląd, ale nie spodziewałam się, że aż tak! Bardzo mi się podobają te ogromne zmiany! Mam nadzieję, że nie zmienisz sposobu pisania postów :P Chciałabym się jeszcze o coś spytać: czy mogę udostępnić post o rajdzie urodzinowym na swoim blogu? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mel, a gdzie jest zakładka Konie Zwierzaki itp.?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi osobiście tamten szablon o wiele bardziej się podobał ale ten też jest ładny, estetyczny. Kwestia gustu po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowy wygląd średnio przypadł mi do gustu, poprzedni o wiele bardziej mi się podobał :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mel, pojawi się post z dzisiejszej aktualizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za bardzo o czym pisać XD Te misje już były odpisywane na blogu, konie Jorveskie też. Pisać o lampionach?
      Nie odpowiadam na Twoje pytanie bezpośrednio, Mel Ci odpowie.

      Usuń
  18. Wybacz Goldi, jestem tutaj nowa, nie wiedziałam. Poszukam na blogu tych postów. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  19. Mel kiedy następne podwójne star coins. I na jakim jesteś serwie?


    ~~Aglaya Greenchild~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiemy kiedy będzie double. Jak każdy gracz, możemy jedynie obstawiać.
      Mel gra aktualnie na Emerald Forest.

      Usuń
  20. Dziewczyny- podziwiam Was <3 dużo było z tym pewnie roboty ;) Mam jednak wskazówki, które mogłyby sprawić, że blog będzie wyglądał jeszcze lepiej :D Więc tak... 1) W zakładce "O mnie" po prawej stronie czcionka jest trochę za mała 2) (nie wiem czy wcześniej też tak było) ale czcionka używana w postach troszkę zmienia niektóre polskie znaki 3) blog jest teraz bardzo ładny i estetyczny, ale nie uważasz, że ta biel jest trochę męcząca dla oczu? może jakiś kolorowy paseczek trzaśniecie po prawej stronie ;) naprawdę lubię twojego bloga Mel i nie chcę Ci sprawić przykrości tylko zaproponować zmianę, a Ty możesz nie brać tego pod uwagę i po prostu to zignorować ;) pozdrawiam L Q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za rady 🤗 Szukamy innego, mniej dającego po oczach tła.

      Usuń
    2. Ja również dziękuję za rady. Powiększyłam czcionkę i troszkę przyciemniłam tło! Tylko niezbyt wiem o co chodzi z czcionką w postach, sprawdzałam na kilku swoich urządzeniach i na żadnym ani trochę nie zmienia ona polskich liter :/

      Usuń
  21. Mi niezbyt się podoba, ale doceniam pracę. Z czasem się przyzwyczaje :D

    OdpowiedzUsuń
  22. I jeszcze chcę dodać, że poprzedni szablon był o wiele bardziej przejrzysty, i korzystanie z bloga na tel było łatwe, teraz mam utrudnione z powodu małych przycisków (np "str główna"). Nic Wam nie podsuwam rylko wyrażam swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w tym wypadku na pewno pomoże łatwe w użytku przybliżanie dwoma palcami :)

      Usuń
    2. Racja, dzięki za radę 👌 mój telefon czasami swiruje gdy próbuję przybliżać, ale czasami :) Jak już mówiłam doceniam Waszą pracę :D

      Usuń
  23. Na starszych wpisach np. z 2012, te "kafelki" z postami się psują i nachodzą na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć Mel! Blog jest teraz... Nowoczesny i lepiej dopracowany.
    Mam jednak kilka zastrzeżeń:
    1) Te informacje ns górze ( Te co się przesuwają no... XD ) pezesuwają się, a na końcu tak śmigają w tył, może zrób żeby od tej ostatniej szło dalej do pierwszej, bo to moim zdaniem źle wygląda...

    2) Starsze posty np. 2012 nachodzą na siebie. Sama zobacz.

    3) Lepiej by chyba było, gdyby były w jednym rzędzie i były większe.

    Nie obraźcie się, ale mówię co myślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pierwszej opinii nie masz racji.Na kazdym blogu jest tak samo.Zreeszta czekaj XDD sama sprawdze.Po dlugich analizach blogow o sso zadnego z tym szablonem nie znalazlam (orginalny XD) Ale tak czy siak to musza ,,smigac'' w tyl :P

      Usuń
  25. Wow wow wow. Nowy szablon jest bardzo ładny, ale kolor strasznie razi w oczy tak myślę... Przez patrzenie stale na niego oczopląsu można dostać x.X Nie zrozumcie mnie źle dziewczyny, doceniam pracę, super szablon, obrazki przesuwające się same na górze, ten górny pasek, wszystko świetne, tylko moim zdaniem ten kolor jest trochę nie za bardzo... Oczywiście to moje i tylko moje zdanie. Ogółem super robota :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Nowy szablon na Twoim blogu jest teraz nowocześniejszy. Aczkolwiek uważam, iż poprzedni był dużo ładniejszy. Był dosyć wyjątkowy. Gryzie mnie w oczy znak nieskończoności, który znajduje się w nagłówku. Zgadzam się też z poprzednią wypowiedzią, w której autorka napisała, iż teraz trudniej jest znaleźć poszczególne informacje. Jak dla mnie, zmiana nie na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabyś wytłumaczyć na czym polega trudność w znalezieniu poszczególnych informacji? Wydaje mi się, że wszystko co potrzebne jest teraz w jednym miejscu, czyli na pasku nawigacyjnym i szczerze niezbyt wiem, co miałabym poprawić

      Usuń
  27. Mel mam pytanie?Czy ten szablon będzie udostępniony bo ja zakładam bloga i chciałabym mieć ten szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do zapoznania się ze słowem kreatywność i oryginalność, dopiero później zakładaj bloga -.-

      Usuń
  28. No dziewczyny pls ;-; Napisałam jeden z komentarzy kilka dni temu i nie ma go na stronie :C
    Widzę, że pojawiają się nowe a mojego nie ma... Albo skasujcię opcję zatwierdzania komentarzy albo zatwierdzajcie je w miarę szybko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze są zatwierdzane przynajmniej raz dziennie. Widocznie Twój komentarz się nie przetworzył, bo nie pamiętam go w ogóle.

      Usuń
  29. Okej Goldi. Napisałam już maila do Mel :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach