Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

23 lipca 2017

Q&A- odpowiedzi

calendar_month 23 lipca 2017

Cześć!

Czas rozpocząć urodzinowe świętowanie! Już niedługo rozpocznie się rajd, o którym Wam przy okazji przypominam:

KLIK

Teraz jednak odpowiem na prawie wszystkie Wasze pytania do Q&A! Zapraszam do czytania 😉

Jak dowiedziałaś się o Star Stable?

Od mojej dawnej przyjaciółki ze szkoły. Obie jeździłyśmy wtedy konno i interesowałyśmy się grami o koniach (w tym Stajnią Marzeń i Starshine), więc SSO od razu przykuło naszą uwagę.


Czy na samym początku grania miałaś z czymś problem?

Oczywiście! Kiedy nie miałam już zaznaczonych na mapie punktów, w których miałam wykonać jakiegoś questa, to miałam spory problem, gdyż nie rozumiałam wtedy jeszcze języka angielskiego tak dobrze.


Co chciałabyś dodać do gry?

Myślę, że myśląc o tym dłużej mogłabym stworzyć ogromną listę tego, co chciałabym zobaczyć w grze, więc wybiorę dwie rzeczy z mojej SSOwej listy marzeń. Jest to pogoda oraz ujeżdżenie!


Co sądzisz o tatuażach i tunelach?

Tatuaże podobają mi się o ile nie jest ich zbyt dużo. Tunele niestety ani trochę


Czy kręci Cię rysowanie/jakakolwiek grafika komputerowa?

Kiedyś chciałam zacząć rysować, ale nie mam do tego cierpliwości. Jeśli chodzi o grafikę komputerową, to żadnych poważnych edycji czy rysunków nie tworzę, tylko jakieś proste obrazki, kiedy jest to potrzebne na bloga.


Ile masz koni? Jak idzie Ci z trenowaniem ich?

Mam ponad 90 koni i myślę, że przynajmniej połowa z nich jest wytrenowana! Na trening niestety rzadko kiedy mam czas


Często kupujesz nowe ubrania na SSO?

Tak, jednak aktualnie nie mam ani jednego wolnego miejsca w szafie, więc teraz nic nie kupuję.


W jakim miejscu najczęściej przebywasz?

Przeważnie w mojej stajni 😊


Co myślisz o Jorviku Gorącokrwistym?

Myślę, że jest najważniejszym koniem w grze. W końcu z nim zaczynaliśmy i jest niezwykle potrzebny do fabuły!


Który masz poziom?

Aktualnie mam 20 poziom


Jak często zjawiasz się na mistrzostwach?

Nie, nie pamiętam nawet kiedy ostatni raz na nich byłam (przynajmniej kilka miesięcy temu)


Co nie podoba Ci się w grze?

Najbardziej to system w stajniach macierzystych. Przez to, że gdy wsiadamy na jakiegoś konia i jego boks automatycznie zmienia się na ten przy drzwiach, potem wszystkie imiona są pomieszane.


Za co lubisz SSO?

Za wolny świat, który w każdej chwili możemy odkrywać oraz jeździć gdzie chcemy i za świetną fabułę, w której jesteśmy bohaterkami 😊


Jaki polski serwer jest Twoim ulubionym?

Wydaje mi się, że Raindrop Shore, jest tam bardzo spokojnie.


Jaka jest Twoja ulubiona rasa koni w SSO i w realu?

Nie potrafię wybrać jednej niestety! Są to konie lipicańskie oraz fryzyjskie.


Jakie chciałabyś dodać zwierzaki do torby?

Szczerze troszkę mi to obojętne, bo i tak bym ich w tej torbie nie nosiła.


Jaki był najlepszy klub, w którym byłaś?

Zdecydowanie Night Circus! Czułam się tam jak w domu i spędziłam w nim swój najlepszy czas na SSO


Ile masz lat?

17, w styczniu już 18 (help)


Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Jeszcze niedawno wybrałabym fioletowy, ale teraz w sumie nie mam. Lubię ciemne barwy


W jakim województwie mieszkasz?

Zachodniopomorskie


Czy jeździsz konno? Masz własnego konia?

Kiedyś jeździłam konno, ale przestałam, ponieważ się tym już nie interesuję. Swojego konia również nie mam.


Jaki masz kolor włosów i czy w ogóle kiedyś je farbowałaś?

Naturalnie niestety ciemny blond. Farbowałam kiedyś na ciemny brąz, ale przestałam (pewnie do nich kiedyś wrócę, bo szczerze troszkę tęsknię za tym kolorem)


Kiedy masz urodziny?

Dokładnie 9 stycznia


Ulubiony owoc?

Lubię naprawdę wiele owoców, ale moje ulubione to zdecydowanie czereśnie!


Ulubione warzywo?

Niezbyt przepadam za warzywami, ale jeśli mam wybrać to chyba marchewka


Jakie zwierzę posiadasz?

Mam dwa akwaria (słodkowodne i morskie), więc rybki


Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Łatwiejsze byłoby pytanie, kim nie chciałabym zostać w przyszłości. Serio, jest tyle rzeczy, które chciałabym robić i nie potrafię się zdecydować.


Byłaś kiedyś za granicą?

Tak, byłam w Szwecji, Norwegii i Niemczech.


Grasz w inne gry niż SSO?

Niestety nie mam zbytnio czasu na inne gry, chyba że wliczają się w to jakieś gierki na telefonie dla zabicia czasu.


Masz rodzeństwo?

Tak, mam starszego brata.


Co zachęciło Cię do grania w SSO i blogowania?

SSO zainteresowałam się przez to, że grałam wcześniej w Stajnię Marzeń i Starshine. Do blogowania po prostu ciągnęło mnie już wcześniej


Co najbardziej lubisz jeść?

Lubię włoską kuchnię i niestety fast-foody


Wolałabyś zostać przy tym blogu czy mieć popularniejszy o czymś innym?

Zdecydowanie zostać przy tym, ponieważ prowadzę go przede wszystkim dla przyjemności, lubię pisać o SSO.


Jak motywujesz się do dalszego pisania?

Czytam inne blogi lub swoje dawne wpisy. Czasem oglądam też swoje stare zdjęcia z SSO i wspominam. Nie wiem czemu, ale to mnie jakoś tak motywuje, gdy brak mi chęci.


Czy chciałabyś się spotkać z własnym fanem w prawdziwym życiu?

Byłoby super znowu kogoś takiego zobaczyć, spotkałam wiele osób na meet-upie w Warszawie i nigdy tego nie zapomnę!


Lubisz bawić się w DK, szkółkę, obóz, siostry, real life itp?

Szczerze powiem, że nigdy się w to nie bawiłam i zbytnio mnie do tego nie ciągnie.


Którą grę lubisz najbardziej? Masz do wyboru SSO, Stajnię Marzeń, Akademię Gwiazd oraz Starshine Legacy.

Zdecydowanie SSO, jest ono połączeniem tych wszystkich gier 😊 Zawiera tajemniczość i fabułę Starshine, świat, po którym możemy jeździć i odkrywać jakkolwiek chcemy ze Stajni Marzeń oraz dodatkowe wątki niezwiązane z końmi z Akademii Gwiazd.


Wolisz koty czy psy?

Koty forever!


Jakie miejsce w SSO najbardziej Ci się podoba?

SSO jest pełne takich miejsc, ale wybrałabym chyba okolice Valedale (zwłaszcza padok) i Jodłowego Gaju.


Jakich miejsc w SSO nie lubisz?

Nie lubię pól naftowych na polach Everwind, byłoby tam o wiele ładniej bez nich.


Chciałabyś spotkać na SSO wszystkich swoich fanów?

Byłoby super 😃


Czy lubisz jak Twoi fani zaczepiają Cię podczas grania?

To miłe, że inni interesują się moją twórczością i chcą ze mną pogadać choć chwilę. Jednak oczywiście mam takie dni, kiedy wolę być sama.


Chciałabyś jeszcze kiedyś jeździć konno?

Raczej nie, niezbyt się tym już interesuję.


Jakie zwierzę lubisz najbardziej?

Koty! Są najlepsze.


Oglądasz jakichś Youtuberów/Youtuberki?

Tak! Uwielbiam Jet Crew i oglądam głównie ich


Jaki kraj lubisz najbardziej?

Nie jestem w stanie stwierdzić, który lubię najbardziej! Kraje skandynawskie są piękne


Próbowałaś kiedyś edytować jakieś zdjęcia z SSO?

Tak, ale te edycje nie powinny zobaczyć światła dziennego 😂


Lubisz nagrywać na Youtube?

W sumie to tak niezbyt, o wiele bardziej lubię blogowanie!


Chciałabyś w przyszłości zostać Game Master w SSO?

Na pytania dotyczące mojej dalszej przyszłości nawet ja sama nie jestem w stanie odpowiedzieć.


Jaką dyscyplinę jeździecką lubisz najbardziej?

Zawsze uwielbiałam skoki, są takie dynamiczne. Lubię też ujeżdżenie, gdyż to niezwykłe jakie piękne figury potrafią robić konie.


Jaka maść koni najbardziej Ci się podoba?

Siwe konie to życie!


Czy przejmujesz się hejterami?

Nie, ogólnie staram się zbytnio nie przejmować niczyją opinią


Jakie masz podejście do bloga?

Traktuję to jak miejsce, gdzie mogę wyrazić swoje pomysły i opinie!


Hejtowałaś kiedyś kogoś?

Nie


Czy w dalekiej przyszłości chciałabyś założyć własny klub?

Nie, już zbyt dużo czasu poświęcam na SSO i nie chcę jeszcze zwalać na siebie klubu.


Oprócz Superstar/Cylany którego swojego konia lubisz najbardziej?

Mój siwy koń lipicański Pearlwings. Jakoś tak czuję do niej większy sentyment niż do innych koni.


Czy planujesz kupić jeszcze jakiegoś konia czy już Ci wystarczy?

Nie planuję się co do tego ograniczać.


Lubisz kucyki Jorvik? Co myślisz o ich odnowieniu?

Są urocze, ale nieczęsto na nich jeżdżę. Myślę, że mogliby je bardzo ciekawie odnowić.


Jaka była Twoja pierwsza reakcja na odnowienie starterów?

Bardzo się ucieszyłam, ponieważ posiadam naprawdę wiele koni o tej budowie!


Wolałaś starszą kamerką, nową czy teraźniejszą?

Teraźniejszą, fajnie jest mieć możliwość, by dopasować sobie kamerkę wedle swoich preferencji.


Morgany czy konie o budowie QH?

Morgany


Haflingery czy Islandy?

Haflingery


Czy jak będziesz dorosła to dalej chcesz grać w Star Stable?

Nie będę tak wyskakiwać w przyszłość, ponieważ nie wiem, czy za kilka lat będę chciała nadal grać 😕


Od ilu lat grasz w SSO?

Ponad 5 lat.


Masz Snapchata?

Miałam, ale nigdy nie rozumiałam fenomenu tej aplikacji, więc ją usunęłam.


Tęsknisz nadal za Night Circus?

Oczywiście! Swoje najlepsze chwile z SSO spędziłam właśnie z tym klubem!


Dom vs Stajnia

Dom


Koń vs Star Stable

Star Stable


Pisać bloga vs Grać w SSO

Pisać bloga


Tulipan vs Róża

Róża


Ciasto vs Ciasteczko

Zależy jakie ciastko i jakie ciasto!


Telefon vs Komputer

Trudno wybrać, w zależności do czego potrzebuję użyć jednego z tych dwóch urządzeń.


Czy miałaś chwile zwątpienia i chciałaś usunąć bloga?

W sumie cały czas mam z tym problem.


Które mistrzostwa są Twoimi ulubionymi?

Od zawsze lubiłam najbardziej mistrzostwa w Jodłowym Gaju!


Winnica Srebrnej Polany vs Farma Steve'a

Winnica, Farma Steve'a nigdy nie była lubianym przeze mnie miejscem.


Wakacje vs Szkoła

Odpowiedź oczywista 😀 Wakacje


Banany vs Brzoskwinia

Brzoskwinia


Słońce vs Deszcz

Deszcz lubię tylko, jak mogę podczas takiej pogody zostać w domu z ciepłą herbatą i laptopem


Arab vs Fryz

Fryz, za końmi arabskimi nie przepadam


Lipek vs Anglik

Lipek forever


Island vs Startowiec

Startowiec


Mistrzostwa vs Trenowanie

Z dwojga złego wolę mistrzostwa


Wolisz robić repkę czy trenować konia?

Robić reputację, trening koni zajmuje o wiele więcej czasu


Wolałabyś już nie mieć możliwości prowadzenia bloga czy żeby na Twoje konto włamał się haker i usunął wszystkie Twoje konie, rzeczy, znajomych itp?

Raczej tą wersję z hakerem. Konie i ciuchy można odzyskać, ale lat pracy nad blogiem nie. Jak już będę miała z tym skończyć, to wolę z własnej decyzji!


Czy gdyby haker włamał się na Twoje konto i usunął wszystko, zrezygnowałabyś z SSO?

Byłoby to przykre, ale wątpię, że bym zrezygnowała. Nie warto się poddawać 😉


Jak wyglądałby Twój wymarzony teren, który miałby zostać dodany do gry?

Ciemny las, w którym straszy. Taki sam który jest w Starshine byłby super!


Dark Core vs Druidzi

Druidzi


Chciałabyś, żeby w SSO była możliwość dołączenia do jeźdźców mroku i wybrania sobie fabuły?

Byłoby to bardzo ciekawe, ale ja bym raczej nie skorzystała 😀


Chciałabyś, aby do SSO dodali postać męską?

Nie i nigdy nie chciałam. Myślę, że lepiej będzie, gdy zespół skupi się na ciekawszych rzeczach do aktualizacji niż tworzenie postaci męskiej. Poza tym zajęłoby to bardzo dużo czasu, bo fabuła skupiona jest na bohaterce, którą jest dziewczyna. No i oczywiście jest wiele gier, gdzie nie można mieć postaci żeńskiej i fajnie, że jest taka odskocznia

Wolisz stare czy nowe SSO?

Nowe SSO jest pełne terenów, koni i funkcji, które nie były dostępne kiedyś. Jednak, gdy zaczynałam swoją grę na 'starym SSO' byłam młodsza i byłam w stanie lepiej się bawić, dlatego bardzo za tym tęsknię.


Czy lubisz oglądać różne creepypasty i straszne legendy o SSO? Co o nich sądzisz?

Nie oglądam, widziałam z jedną czy dwie i wydają mi się bardzo zabawne. Ludzie doszukują się dziwnych rzeczy w grze dla dzieci


Wierzysz w legendę o Kate Lionhome?

Niestety nie znam takiej legendy.


Wolisz noc czy dzień na SSO?

Noc! Na niebie są piękne gwiazdy i jest tak spokojnie, uwielbiam dźwięki, które występują w grze w nocy.


Chipsy vs Żelki?

Bardzo trudny wybór, ale chyba... żelki 😀


Wolałabyś nauczyć się języka, który najbardziej chciałabyś umieć, ale nigdy nie mieć możliwości się nim posłużyć czy wyjechać do swojego ulubionego kraju, ale nigdy nie nauczyć się jego języka?

Wolałabym wyjechać do swojego ulubionego kraju, bo w sumie znajomość języka szczęścia mi nie przyniesie, a miejsce już tak!


Dlaczego, gdy zaczynałaś grę, wybrałaś imię Melissa?

Wybrałam Melissę, ponieważ byłam kiedyś na obozie jeździeckim i poznałam tam dziewczynę o takim imieniu i bardzo, bardzo mi się spodobało 😊


Czy masz dużo znajomych w SSO?

Listę mam pełną 😛


Wolisz grać w SSO w nocy czy w dzień?

Zależy, ale chyba bardziej w noc


Lubisz sernik?

Kocham!


Czy chcesz, aby w SSO była pogoda?

Byłoby świetnie, chciałabym najbardziej zobaczyć w SSO deszcz i burzę!


Czy dla Ciebie SSO to najlepsza gra o koniach online?

Myślę, że tak. Grałam jeszcze w Howrse i Alicię Onlinę, ale mi się te gry nie spodobały.


Od kiedy masz Star Rider?

Pierwszego kupiłam w lipcu 2012, a lifetime mam od grudnia 2012!


Od kiedy interesujesz się końmi?

Już się nimi nie interesuję 😕


Ile masz kont w SSO?

Niestety nie pamiętam, ale zakładałam ich dość sporo.


Czy chcesz kiedyś skończyć z SSO i blogiem?

Pewnie tak, możliwe, że kiedyś nastanie taki czas, kiedy nie będzie przynosiło mi to przyjemności


Grasz w jakieś inne gry, które nie są związane z końmi?

Nie. Chętnie jednak w coś bym pograła. Niezbyt przez bloga brakowałoby mi na to czasu 😐


Jaki jest Twój ulubiony teren na Star Stable?

Dolina Ukrytych Dinozaurów, jest tam tak spokojnie!


Jaki jest Twój ulubiony wyścig na Star Stable?

Tor skokowy na wyspie padok


Łowienie ryb vs Archeologia

Archeologia


Prom vs Podwózka

Podwózka, prom zawsze mi ucieka


Książki vs Filmy

Książki


Długie vs Krótkie włosy

Zależy jak długie i jak krótkie. Długie, zadbane włosy są piękne, ale jeśli dosięgają już do pasa, są strasznie niewygodne, uciążliwe i nie mogłabym takich już mieć. Najlepsze są takie troszkę za ramiona.


Wolisz konie zimnokrwiste czy gorącokrwiste?

Gorącokrwiste


Czy brałaś kiedyś udział w zawodach sportowych?

Nie


Wolisz owoce czy warzywa?

Nie przepadam za warzywami niestety, natomiast owoce kocham!


Czy chciałabyś zmienić nick w grze?

Nie, przyzwyczaiłam się do Melissy


Czy jak zaczynałaś blogować, to inspirowałaś się jakimś innym blogiem?

Lubiłam inspirować się blogiem Alice Winterbell.


Czy reklamowałaś swój blog na czacie w grze?

Nigdy


Czy pamiętasz swojego pierwszego fana/obserwatora?

Niestety nie. Kojarzę nadal kilka osób, które w 2012 komentowały mojego bloga, ale niezbyt pamiętam, kto był pierwszy


Kto jest Twoim ulubionym bohaterem z filmu/książki "Papierowe Miasta"?

Zdecydowanie Margo, często po prostu się z nią utożsamiam i bardzo ją rozumiem. Lubię też Bena, jest zabawny 😂


Do jakiego konia z Twojej stajni masz największy sentyment?

Do mojego startera! Właśnie z nim zaczynałam grę ponad 5 lat temu i przez dłuższy czas był to mój jedyny koń, ponieważ nie było możliwości kupić kolejnych.


Jak nazywają się Twoje koty?

Ale ja nie mam kotów


Czemu przestałaś nagrywać?

Nie mam na to czasu i zbytnio możliwości, programu.


Na jakie studia planujesz iść?

To bardzo dobre pytanie, strasznie panikuję, że tak niewiele czasu brakuje mi do tego wyboru 😐


Lubisz swoją pracę?

Ale ja nie mam pracy


Wrotki vs Rolki

Ani na tym ani na tym nie potrafię jeździć


Kuce vs Konie

Konie


Pepsi vs Cola

To smakuje tak samo


Morze vs Ocean

Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, nie byłam nad oceanem i nie mam pojęcia czy jest między nimi odczuwalna różnica (poza tym, że oceany są oczywiście większe)


Na jakim serwerze grasz?

Zależy co akurat robię. Jeśli potrzebuję spokoju do pracy nad blogiem, to wybieram Raindrop Shore, a jeśli chcę się spotkać z ludźmi to idę na pozostałe, bardziej zaludnione serwery


Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?

Myślę, że tak jak Wam wszystkim ciągle mi się te ulubione piosenki zmieniają, ale w tym momencie jest to of Verona- Paint The Pictures


Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?

Czytać książki i oglądać ulubione seriale


Bułka vs Chleb

Bułka


Jabłko vs Gruszka

Gruszka


Pisanie bloga vs Czytanie blogów

Pisanie bloga


Lato vs Zima

Lato


Wiosna vs Jesień

Wiosna


Sok vs Woda

Sok


Jaka aktualizacja podobała Ci się najmniej?

Chyba była kiedyś w wakacje taka aktualizacja, gdzie nie zostało dodane nic, bądź same ciuchy


Jaka aktualizacja podobała Ci się najbardziej?

Bardzo dużo jest tych aktualizacji i zbyt trudno jest mi wybrać, zwłaszcza, że jestem z SSO od tak długiego czasu. Myślę, że z tych ostatnich jest to odnowienie koni startowych!


Na jakiej stronie zakładałaś bloga?

Najpierw bloga założyłam na bloog.pl, ale po jakimś czasie przeniosłam się na blogger.com, bo oferował więcej funkcji.


Wymień 3 ulubione rasy w SSO

Jorvik Gorącokrwisty, lipican i fryz


Czy masz dalsze plany na bloga?

Nie mam jakichś konkretnych planów, po prostu kilka rzeczy, które chciałabym poprawić!


Chciałabyś być moderatorem, czy jednak normalnym graczem?

Myślę, że na grze spędzam zbyt mało czasu, by być moderatorem, co wymaga pilnowania czatu.


Skąd dowiedziałaś się tyle o koniach?

Moja wiedza o koniach jest dość mała, ale jak coś już wiem to zwykle z książek, internetu lub stajni, jeszcze z czasów kiedy bardzo się tym interesowałam


Prowadziłaś jakiegoś bloga wcześniej?

Tak, bloga o koniach, ale nie było to nic konkretnego. Chyba istniał kilka dni.


Czy masz rady co do prowadzenia bloga o SSO?

Moja rada to by przede wszystkim wyrażać na nim siebie. Blogi istnieją, by móc na nich realizować swoje pomysły i nie widzę sensu, by zakładać taką stronę, a następnie zupełnie kopiować czyjś styl. Warto więc prowadzić bloga po swojemu tak jak nam się podoba, będzie on o wiele ciekawszy 😊


Jak patrzysz na bloga z perspektywy czasu, zmieniłabyś coś w swoich postach?

Oczywiście, że te stare posty napisałabym teraz o wiele inaczej, staranniej. Zakładając bloga byłam jeszcze dzieckiem i te dawne wpisy nie wyglądają tak jak bym chciała.


Umiesz dobrze mówić po angielsku?

Na pewno nie perfekcyjnie, ale myślę, że bym się dogadała. Troszkę krępuję się jeszcze przed mówieniem po tym języku, o wiele bardziej wolę pisać.


Dziękuję za wszystkie pytania i ściskam ♥

20 komentarzy:

  1. Jezuś ile pytań! Czytanie zajęło mi z 15 minut jak nie więcej! Pozdrawiam: Arabella Swordstar :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mel, my Cię będziemy wspierać zawsze i wszędzie! Proszę, nawet nie myśl o usuwaniu bloga, bo my Cię kochamy! Jesteś najlepszą blogerką ever! Trafiłam na Twój blog około pół roku temu, wpisując w Google: "terminy mistrzostw w SSO". Początkowo na Twój blog zaglądałam tylko, by zobaczyć godziny CS'ów,ale zaciekawił mnie jeden z Twoich postów pod tytułem: Moje SSO i blog. Zobaczyłam wtedy, ile pracy wkładasz w blog, więc kliknęłam "Zaobserwuj". Dowiedziałam się wtedy, ile serca, pracy i czasu wkładasz w ten blog. Od tego czasu jestem tu stałym gościem. I teraz pozdrawiam Cię serdecznie i żegnam, tak jak Ty zawsze żegnasz nas: Ściskam😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo... Tyle pytań, to naprawdę musiała być robota. Podziwia Cię za to Mel <3 Za całą prace nad bogiem.<3
    ~~Camelia Dogland

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać że pytań było troszkę dużo, ale dałaś radę odpowiedzieć na wszystkie, a ja wszystkie dałam radę przeczytać :D
    W sumie to troszkę się dowiedziałam.. ale to chyba jak większość osób które przeczytały całość :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chciało mi się czytać do końca heh

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chciało mi się czytać do końca heh

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytań było nawet dużo więc gratuluję że dałaś radę na nie odpowiedzieć. Co do ulubionych youtuberów to też uwielbiam Jet Crew <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam wszystko,SIŁAAA!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Są moje pytania! :DDD Dziękuję bardzo i naprawdę gratuluję Ci, że osiągnęłaś taki sukces. Dowiedziałam się wiele o Tobie i myślę, że pomoże mi to w prowadzeniu własnego bloga. Zasmuciły mnie tylko te pytania o zrezygnowaniu z prowadzenia bloga. Nie wyobrażam sobie tego, bo ostatnio odeszło wiele osób i to z różnych Internetowych portali: YT,blog, nawet SameQuizy. Twoje posty są coraz lepsze, zaskakujesz mnie zawsze różnymi pomysłami na kolejne wpisy. Pamiętaj, że masz najlepszy blog o SSO w Polsce i że masz wieeelu wiernych czytelników czekających na Twój post!
    Pozdrawiam
    Adrienne

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli chodzi o pytanie , że nie masz miejsca w szafie , to nawet w tych szafkach w JCP ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak czytam Melisse działa na mnie jak Melissa :D(jak ktoś niewie co to to jest takie zioło które uspokaja)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też oglądam Jet Crew <3 Komentujesz ich filmy? Nigdy cię nie widziałam w komentarzach xD /Ania Winterberg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie komentuję, ale jakbym już to robiła to raczej na moim realnym koncie xD

      Usuń
  13. Mel, zauważyłam mały, ale istotny błąd. Maści siwe nie są maściami, a wadą genetyczną; brakiem pigmentu w sierści. Koń coraz bardziej siwieje, z wiekiem. Wybacz, że zwracam ci uwagę, ale ja jeżdżę konno i wiem to (moja siostra też jeździła i to wie) i uznałam, że skoro tego nie wiesz, powiem ci to. Boli mnie głowa od książek o koniach w których pisze np. 'maść siwo jabłkowita'.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam urodziny 9 stycznia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. o, tez mieszkam w Zachodniopomorskiem :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach