Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

20 września 2017

21 poziom

calendar_month 20 września 2017

Ponad 9 miesięcy- tyle zajęło mi zebranie 10000 PD. Dzisiaj przyszedł czas, aby zero po dwójce w końcu zastąpić jedynką! Moja postać jest już o kolejny poziom starsza, a teraz pozostaje tylko pracować na kolejny level! 😊


Jeśli chodzi o statystyki, jest w nich tylko jedna mała zmiana. Punkty kontroli powiększyły się o 1.


No i jak zawsze... czas na kontrolę Waszych poziomów 😃 Pochwalcie się Waszymi levelami w komentarzach! 

82 komentarze:

  1. O Lol tak wgl chyba pierwsza xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi jakieś 2/3k do 21lvl, nie jest źle :D gratulacje Mel!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ♥ Z tego co mi się wydaje jesteś pierwszą osobą na polskim SSO z 21 lvl :) Ja mam 15 xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest pierwsza :) No niestety :) Na facebooku jakieś 3, 4 tygodnie temu był screen z pierwszą osobą posiadającą 21 lvl :)

      Usuń
    2. Małgosia a co z Attaccamą?
      Wbiła 21 lvl jakiś czas temu ( o ile nie przekręciłam 20 na 21 xDDDD)

      Usuń
  4. 18❤ a tak pozatym Gratki😍





    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje Mel ♥
    Sama mam ponad połówkę 19 lvl i z nie cierpliwością czekam na wbicie 20 lvl i jeszcze raz gratulacje ♥
    Ściskam i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Niecałe 1k do 20 :D
    Gratulacje poziomu :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki! Ja coraz bardziej zbliżam się do 20 poziomu. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ja też! brakuje mi mniej więcej 1cm ♥♥♥

      Usuń
  8. Ja jestem na połowie 19 poziomu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem na połowie 19 poziomu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam dwa konta xD
    Lana: 19 lvl
    Lucy: 17 lvl

    Gratki serio ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. 19. Czekam, bo mało mi zostało do 20 :D Gratulacje Mel! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Również już 21 poziom posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi brakuje 2 cm do 19 poziomu xd co z tego że mam dużo zadań... przecież po co je robić xD
    a tak wgl gratulacje Mel xd ja się pewnie nawet 20 nie dostanę xd
    ~Agata Wolfstep

    OdpowiedzUsuń
  14. 18 poziom i zostało mi 10 pd do 19. A zadań brak :C. A poza tym gratki Mel. Mam małą prośbę. Czy mogłabyś odwiedzić ten link. Bardzo cie proszę i serdecznie pozdrawiam. Wpisz po prostu zalatekjorvik-sso.

    OdpowiedzUsuń
  15. 19 . Gratki i zazdro 21 mnie sie penie uda za jakies 5 lat XD (Sorka za orto pisze na szybko)

    OdpowiedzUsuń
  16. Grady 20 lvl xD mi też chyba jescze zejdzie jakeś 8 miesięcy,bo juz troszkę mam xDDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Obecnie posiadam poziom 19, ale jakoś nie palę się do tego, żeby jak najszybciej wbić 20. Kiedyś uwielbiałam robić zadania. Teraz już mi się to znudziło. Jeśli już wykonuję jakieś questy, to tylko po to, by coś odblokować np. sklep (jak było w przypadku ostatnio dodanego teatru).
    Z niecierpliwością czekam na zadanka z Madison i Nightdust. Są to moje ulubione i jedyne, które robię dokładnie czytając każdy wyraz wypowiedziany przez postać (zwykle po prostu szybko przechodzę do podsumowania xD)

    Pozdrawiam! Powodzenia w wbijaniu 22 lvl :D
    ~Zita Queencamp

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi brakuje jeszcze 270 PD do 21 poziomu :DD

    ~Layla Greengarden

    OdpowiedzUsuń
  19. Niedawno udało mi się osiągnąć poziom 19, co i tak uważam za sukces. W końcu nikt za mnie reputacji nie wbijał...

    Gratuluję 21 poziomu!

    Nie mogę już się doczekać questów z fabułą... Po prostu zżera mnie ciekawość, kim jest Evergray...
    [ALERT: TU MOGĄ POJAWIĆ SIĘ SPOILERY W FORMIE DOMYSŁÓW]



    Może Evergray'a znajdziemy w Górach Jora? Może te słoneczniki i lasek to okolice jego domu? W końcu to odludzie i dobre miejsce, żeby kogoś wygnać...

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę ❤ Ja mam 17 i mam problem z kupnem konia, kupić fryzka,morganka czy może gniadego hanowerka z Dzw? :3
    ~Mandy Lionbaker z serweru Sunbeam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam 18 <3 ale za niedługo mam 19! :D tak bym chciała 19... A ZOSTAŁA SAMA REPKA :C

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam akurat 18 ale jeszcze troszkę i wbije 19:-D Gratki za wbicie 21❤

    OdpowiedzUsuń
  23. 19 i połówkę. Serdecznie gratuluję Ci AŻ 21 poziomu! Lada chwila, i będzie 22. Życzę powodzenia we wbijaniu poziomu i pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. A szkoda, że jazda się nie powiększyła :/

    OdpowiedzUsuń
  25. 17 xD

    ~Doris Westyard

    OdpowiedzUsuń
  26. gratki <3 Ja 20,5 xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Mel jesteś 2 osobą na SSO z 21 poziomie! Brawo <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Mel jak mogę się z tobą skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
  29. Mel jak ty zdobyłaś 21 lvl? Ja mam prawie 20 i nie mogę go wbić, bo nie mam zadań. :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej Mel, na jakim serwerze grasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ze Mel nie jestem ale chyba na lasku. Tam ja moja znaj widziala

      Usuń
  31. Ja mam 19 tak przeliczam że 10 zadań i leci 20 do mojej postaci ♥♥♥ Pozdrawiam serdecznie NiKlex <33

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam większą połowę 20, prawie 21. B)

    OdpowiedzUsuń
  33. mi brakuje do 20 z 1 mm z tego paska xD Ale repy mi sie robić nie chce B)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam 11 xD 6 dni sr i 11 lvl nie jest źle, tym bardziej że sr z kodów ^^
    Gratki Mel.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja wczoraj dobiłam 20 lvl gratki Mel

    OdpowiedzUsuń
  36. Hm... mój poziom to 5... nie jestem star riderem, żałuję, ale, dziwne, star riderzy przepełniają mi listę znajomych...

    Martine Tundraarm

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję Mel <3 Mi brakuje 1,1 tyś do 20 lvl ): no trudno, pozostaje mi tylko wbijać ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Niedługo będe mieć połowę 20 lvl. Serdeczne gratulacje i dalszych poziomów ci życzę Mel!. Ściskam i buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  39. 21?! to tak można?! Ja wbijam 20...

    OdpowiedzUsuń
  40. 20 c: I bardzo się cieszę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja widziałam osobe z 22 drugim levlem...
    Mam dopiero 17 lvl <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Na 22 lvl będzie pewnie 46-47 jazdy tak jak 15=40, 16-17=42, 18=43 itd

    OdpowiedzUsuń
  43. Mel nie jest pierwszą osobą z 21 ;-;

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach