Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

04 grudnia 2017

Wejście do Mistfall i kuce Connemara

calendar_month 04 grudnia 2017

Jesteśmy już na ostatniej prostej roku 2017 jednak najlepsze dopiero przed nami. Jak co roku zespół gry otworzy dla nas nowy, większy teren, a tym razem będzie to jedna z części Mistfall. Oznaki, że jesteśmy coraz bliżej otwarcia zaczęły pojawiać się w grze już dawno, ale teraz są one bardziej widoczne!

Wejście

Pewnie wszyscy już zauważyli, że mała jaskinia na końcu szlaku ognia zastąpiona została ogromnym przejściem. Za strażnikami pilnującymi wejście zauważyć można korzenie, ciemnozieloną trawę oraz promienie słoneczne, czyli mała zajawka tego, co czeka nas w samym Mistfall. 


Zadania?

Właśnie... nazwa jednego ze strażników przy wejściu brzmi 'Strażnik strefy kwarantanny'. Na teren nie możemy wejść, ponieważ jest tam zbyt niebezpiecznie. Ponad to w Forcie Pinta oraz centrum handlowym pojawiły się reklamy napojów energetycznych. Czyżby te dwie sprawy miały ze sobą coś wspólnego? Wszyscy wiemy, że organizacją, która zanieczyszcza Jorvik w największym stopniu jest G.E.D. Może produkcja wspomnianych już napojów zaszkodziła środowisku Mistfall? Myślę, że zadania wprowadzające nas do nowego terenu mogą być z tym powiązane.



Kiedy otwarcie? Nowe konie

Niektórzy gracze obstawiają, że Mistfall pojawi się w grze już w tę środę. Ja sama myślę, że musimy poczekać jeszcze przynajmniej do następnego tygodnia, bo w tym zostaną dodane nowe konie!



Na filmiku widzimy kuce rasy Connemara, choć szczerze nigdy nie wydawało mi się, że gracze wyjątkowo bardzo prosili o tę rasę. Mimo iż w realu są to kucyki, to w SSO będą one tak szybkie jak normalne konie!

Kod

Zbaczając z tematu całkowicie; Star Stable wydało niedawno nową kolekcję ciuchów do jazdy konnej wraz z Hööks, czyli z największą firmą jeździecką ze Skandynawii. Wszystkie produkty i owoce ich pracy możecie zobaczyć tutaj: LINK
Widoczna na stronie, do której prowadzi powyższy link, kamizelka została przeniesiona do gry i dostać ją można za darmo wpisując kod promocyjny:
STARSTABLEVEST


Ściskam i życzę miłego tygodnia

42 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać Mistfall, ale te nowa rasa są przeurocza *.* Mam pytanko: wiecie może czy będą one wzrostu kuca, czy konia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś mniej więcej jak island, może trochę wyższe ;)

      Usuń
    2. Myślę, że będą wzrozstu coś pomiędzy ;)

      Usuń
    3. Jest on wzrostu tak jakby niskiego konia.

      Usuń
  2. OMG!Muszę zobaczys to prezjście. A tak swoją droga. Melissa? pamietasz mnie? spotkalam cie na sso przy stajni w ng jestem Luca Opaldotter. Pmaietasz? Było to wieczorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, aby Melissa Cię pamiętała, jeśli zbytniego nie miała z Tobą kontaktu. Śmieszą mnie troszku tego typu komentarze, bo uważam, że Mel tak często spotyka swoje fanki, iż nie jest wstanie wszystkich zapamiętać, jeśli każdy pisze "MELISSA PAMIĘTASZ MNIE KIEDYŚ TAM WIECZOREM CIE SPOTKAŁAM BYŁYSMY RAZEM W PODWÓZCE OMG JESTEM XXXX PAMIĘTASZ?!!!".

      Usuń
    2. Śmieszą? Niektóre fanki Mel pamięta więc... co w tym smiesznego? nie jestem jakąś psychofanką Mel po prostu się spotkałysmy i chwilę pogadałyśmy więc, no. Koniec mojej wypowiedzi

      Usuń
  3. I wreszcie będę miała jakieś zadania! Bo mam tylko repke i archeologie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post Melissa <33. Ja jestem ślepa i nie zauważyłam xDDD
    Pozdrawiam i życzę miłych, przyjemnych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jaka będzie trzecia maść. Dobrze, że nie dodali standardowych wariantów maści i trochę z nimi pokombinowali. Ja już na 98% wiem, że kupię siwo jabłkowitego - jest po prostu cudowny, a czarne odmiany na nogach są niecodziennie, dodaje mu to uroku. Sam model konia jest zdecydowanie 'inny'. Ciężko to nawet wytłumaczyć. Jakby bardziej realistyczny? Przynajmniej jabłkowity na takiego wygląda 🤣 Chody i animacje także wydają się bardziej realne. Jedni co mnie 'martwi', to tylne nogi w stępie. Coś jest z lekka nie tak, ciekawe czy SSO to poprawi. Wydają się też trochę za szybkie, w porównaniu do ich animacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey Mel ! To ja Isla Graylake xd Spotkałyśmy się przed wejściem Mistfall XD Konie są przepiękne ♥♥♥♥ nie bardzo ciągnie mnie do siwo-jabłkowitego xd bardziej ten drugi jest dla mnie sweet xddd Nareszcie nowy post ♥♥♥♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście byłam inteligentna i wszystkie star coins wydałam na nowego morgana, a potem przypomniałam sobie, że w środę wchodzą kuce Connemara - rasa, na którą długo czekałam. No i znowu czekanie dwóch miesięcy na sc :)
    Poza tym, jestem totalnie podekscytowana przyszłym otwarciem Mistfall! Mam nadzieję, że dzielą nas od tego najwyżej dwa tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! XD też kompletnie zapomniałam że ma być nowy koń, i podjarana polecialam z moimi sc i kupiłam pinto sprzed dwóch lat, ale ja się nim cieszyłam XD a teraz smutek, bo nie ma sc na connemare :(

      Usuń
  8. Mel, zrobisz listę z czapkami gdzie są rozmieszczone każdego dnia? :)
    Bardzo by mi się przydało, w końcu darmowe tokeny, bądź jedzenie dla konia nie zaszkodzi ^-^

    Grace Oakmore~

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać przejażdżki po nowym, całkowicie nie znanym mi terenie. Czekam z niecierpliwością na otwarcie Mistfall.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem te nowe konie mają trochę ,,sztywne'' animacje. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie te "zwiastuny" koni jakoś mnie nie przekonują, ale nowe kuce są wyjątkiem. Urzekło mnie to odstające pasmo grzywy. Jest urocze ^^ Mistfall zapowiada się cudownie, nie mogę się doczekać! Może nawet odbierze PPK miano mojego ulubionego terenu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech szkoda bo nastawiałam się na Mistfall😞 Plus tego jest te kunie. Lecz głupia ja kupiłam sobie Walijczyka i jestem spłukana😞 Mam wielką nadzieję że odtworzą Mistfall za tydzień lub dwa

    Pozdrawiam wszystkich
    ~Phoebe Skyleft

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupić konia kilka dni przed wydaniem nowej rasy i nie mieć sc na kolejnego - najgorzej 😂
      Ja na szczęście mam Star Coins przynajmniej na jednego. Jeżeli będą tańsze, to może i na dwa, dlatego się cieszę.
      Liczę na to, że Mistfall będzie w kolejną środę, bo zaczynam być ciekawa tego terenu. Wcześniej podchodziłam do niego bardziej obojętnie 😊

      Usuń
  13. Te konie są po prostu przecudne, takich genialnych koni w SSO jeszcze nie widziałam, naprawdę! Przerosły nawet moje najukochańsze w świecie Morgany! SSO idzie do przodu :D A Mistfall... Mega się cieszę :D z koni też miałabym taki sam zaciesz, gdybym nie kupowała tydzień temu pinto... Nie mam SC :( ale jak za te kilka wieków je zdobede, na cześć nowego terenu nazwę kucyka "Mistfall" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowe kuce są świetne! ♥♥ Ale jedno mnie martwi (tak trochę poza tematem), a mianowicie: Co ze sklepem SSO? Oficjalny sklep SSO jest już nieczynny od dłuższego czasu i zastanawia mnie czemu? Chciałam sobir coś z niego kupić na święta, ale obawiam się, że mi się nie uda. Proszę cię Melissa, jeżeli wiesz coś na ten temat to odpisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecali otwarcie sklepu w grudniu 2017, jednak wiesz ile oni mają pracy pod koniec roku.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź i tak, wiem jacy oni są zabiegani, ale trzymajmy kciuki, żeby rzeczywiście udało się otworzyć ten sklep w grudniu tego roku ^^

      Usuń
  15. Kuce Connemara to moja ulubiona rasa kuca w realu zawsze marzyłam o takim a teraz pojawiają się w SSO. Najbardziej przypadł mi do gustu chyba ten siwy jabłkowity.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie jest ten szlak ognia? I od którego lvl i co trzeba zrobić? Pliss pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te Kuce Connemara są cudne! ^^ I czy mi się wydaje czy ten Kuc po prawej stronie (minuta 0:06)porusza nozdrzami? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie nowe konie są cudne. Wszystkie modele z nowszych koni mi się podobają a te podobają się dużej liczbie osób jakby bardziej bo są nowe, inne. Przykro mówić ale założę się, że jak zawsze, jak dodadzą kiedyś rasę podobną do connemara to będą hejty graczy. Tak zawsze jest. Na początku konik cudny a potem hejty się zaczynają, że albo coś nie tak albo konie podobne (rasy). Zawsze tak jest, już to zauważyłam. Już z dużą liczbą ras tak było. Oczywiście nie każdy hejtuje. Co innego opinia albo konstruktywna krytyka :(

    OdpowiedzUsuń
  19. te konie są pinkne*-* podoba mi sięten ala jasno brązowy :D ktoś coś ile kosztują? xd a Mal jeszcze 3 tygodnie w których dodadzą mistfall (podejżweam że 20 lub 27 al nie jestem pewna) papatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kuce kosztują 810SC a i jeszcze skąd wiesz kiedy ma być Mistfall?

      Usuń
  20. Czy ktoś zauważył że są nowe popręgi?? :DD Są znacznie szersze od tych co były i wyglądają o niebo lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę bym je zmieniła, ale przynajmniej nie wyglądają jak jakaś wstążeczka xD

      Usuń
  21. Mistfall za tydzień w środe 13 grudnia (:. Było na trailerze. A kuce connemara są cudowne kupiłam go i nie mam się do czego przyczepić </3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy (przynajmniej ja) śledzi na bieżąco oficjalny kanał Star Stable na YouTube'ie, więc powinien wiedzieć. Zresztą wystarczy popatrzeć na wyświetlenia, to od razu widać, ile osób ogląda.

      Usuń
  22. A mi się Mistffal, czy jak tam się pisze nie zbyt się podoba, może dlatego, że nie cierpię ciemnozielonej barwy, wolę nasnozieloną 😄

    OdpowiedzUsuń
  23. Mel, pogramy kiedyś razem? -Tindra Diamondhome

    OdpowiedzUsuń
  24. Melissa,może pokażesz wioskę św. Mikołaja pod lupą???

    OdpowiedzUsuń
  25. Mell, błagam cię! Zrób kalendarz adwentowy bo się męczę nad cyferkami pliss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel jak narazie zawiesiła bloga do przerwy świątecznej wiec do tego czasu nie zrobi ani nie doda nic na nim.

      Usuń
  26. Alexis Eastcrest29 grudnia 2017 21:49

    Nowe kuce naprawdę zrobiły na mnie wrażenie! Rzadko kiedy nowe wierzchowce zachwycają mnie tak bardzo! Jak dla mnie mogłyby być numerem jeden! Może razem z hanowerami. Niestety nie jestem Star Rider, więc prawdopodobnie nie zdobę żadnej z tych ras. A która maść najbardziej Wam się podoba? Mi ta... Brązowa. Nie wiem, jak fachowo ją nazwać.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach