Witaj na moim blogu!

O autorce

Kliknij na zdjęcie, by dowiedzieć się więcej.

Współpraca

Kliknij na zdjęcie, by dowiedzieć się więcej.

Gdzie mnie znajdziesz?

Obserwuj bloga, by być na bieżąco ze wszystkimi postami!

niedziela, 20 maja 2018

Nadchodzące zmiany warunków polityki i RODO


Hej!

Przepraszam za słabą aktywność, ale ostatni tydzień spędziłam w przepięknej Norwegii i mimo iż próbowałam znaleźć czas oraz siłę na odezwanie się tutaj, to zupełnie pochłonęły mnie zwiedzanie oraz odpoczynek. Czas jednak powrócić do codzienności, która niesie ze sobą wiele ekscytujących wydarzeń, jak premiera pierwszego numeru magazynu o Star Stable w Polsce (więcej o tym już 25 maja 😉) oraz nadchodzący, ważny event, czyli Inferno Online!

A może piękna panorama na dobry początek wpisu?

Jednak to nie wszystko, co wydarzy się w najbliższych dniach oraz tygodniach. Powróćmy więc do tytułu postu, który może wydawać się odrobinę skomplikowany, jednak jest niezwykle ważny, przez co trzeba o nim wspomnieć i przede wszystkim odpowiedzieć na najważniejsze i nurtujące Was pytania.

Co to jest RODO?

Są to nowe przepisy, które mają regulować wykorzystywanie naszych danych oraz dbanie o ich bezpieczeństwo przez firmy. Daje nam to większą kontrolę nad osobistymi informacjami, które podajemy np. w przypadku Star Stable zakładając konto, a przede wszystkim nad tym, kto i dlaczego ma do nich dostęp.

Kogo to dotyczy?

Przepisy te wchodzą w życie we wszystkich krajach Unii Europejskiej (Wielkiej Brytanii również).

Kiedy zajdą te zmiany?

25 maja 2018 i dopiero od tego dnia będziemy mogli przeczytać nową politykę prywatności oraz ją zaakceptować.

Co to oznacza dla SSO i graczy?

SSO musi zmienić swoją politykę prywatności, by ta była zgodna z nowymi przepisami. Tak więc wszyscy gracze z Unii Europejskiej będą po prostu musieli przejrzeć nowe zasady i je zaakceptować. Ponadto osoby poniżej 16 roku życia (w Polsce, w innych krajach UE ten wiek może się odrobinę różnić) będą potrzebowały zgody rodzica poprzez dodanie e-maila opiekuna do konta. Wtedy jest to obowiązek rodzica, by przeczytał nowe warunki i je zaakceptował. Więcej informacji dowiemy się jednak wkrótce, ale nie musicie się o nic martwić, ponieważ 25 maja otrzymamy dokładną instrukcję co robić krok po kroku!

Czy moje konto może zostać usunięte?

Nie! Nie musicie się o to bać, Wasze konto jest jak najbardziej bezpieczne. Po prostu bez zaakceptowania nowych warunków po dniu 25 maja nie będziecie mieli dostępu do gry oraz innych aplikacji od Star Stable.

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, śmiało napiszcie je w komentarzu! Więcej na temat RODO możecie przeczytać m.in. tutaj: LINK

Ściskam i życzę miłego tygodnia!

36 komentarzy:

  1. Fajny post! Zastanawiam sie tylko o co chodzi z tym Inferno Online?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, o co z tym chodzi?

      Usuń
    2. Inferno Online to takie centrum gier, na którym można pograć w różne popularne tytuły. Pojawi się tam też Star Stable i gracze, którzy się zjawią będą mogli pograć z innymi, poznać zespół, może dostać jakieś prezenty itp. Jednak wyjątkowość tego wydarzenia polega na tym, że będzie one transmitowane na żywo na youtube SSO, co jest nowością :) Więcej znajdziecie tutaj: LINK

      Usuń
  2. Super, że napisałaś o tym post! Mam jedno pytanie, aktualnie mam zablokowane konto (nie wiem za co) i odblokowane ono zostanie właśnie 25 maja. Czy będę miała opcje aby przeczytać i zaakceptować nowe warunki po 25?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, wszyscy gracze z Unii Europejskiej bądź ich rodzice będą musieli zaakceptować nowe warunki :)

      Usuń
  3. dzięki że napisałaś o tym post Mel! :D W końcu ktoś mi to wytłumaczył xD

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę nie zrozumiałam, więc muszę się upewnić. Nowe zasady muszę potwierdzić 25 maja, a jeśli nie wejde na sso tego dnia tylko np. 30 nie będę mogła już ich potwierdzić i konto zostanie zablokowane? Czy po prostu jeśli wejde i ich nie potwierdzę zostane zablokowane? ;v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Twoje konto nie zostanie zablokowane. Nie ma obowiązku potwierdzać tych zasad od razu 25 maja, po prostu od tego dnia każdy gracz z UE lub jego rodzic najpewniej przy próbie logowania będzie musiał przeczytać i zaakceptować nowe warunki

      Usuń
    2. Witam
      niestety nie mogę się zalogować do gry i nie mam jak potwierdzić warunków? dostałam maile do potwierdzenia ale nie działa? co robić?

      Usuń
    3. Czy mogłabyś opisać sytuację dokładniej? Co się dzieje, że nie działa? Skontaktuję się z zespołem

      Usuń
    4. a jaki jest kontakt do zespołu? niestety nie można zalogować się do gry, aby napisać maila?
      loguje się do gry - komunikat masz maila sprawdź i potwierdź RODO, po otworzeniu maila i kliknięciu wg instrukcji - nie puszcza dalej bo nie ma zaakceptowanych warunków - nic nie można zrobić

      Usuń
    5. jaki jest adres do zespołu, jak nie mogę sie zalogować nie mogę tego zgłosić

      Usuń
    6. support@starstable.zendesk.com
      Jednak nie wiem czy tak bezpośrednio z poczty normalnie odczytają, jednak nie masz innego wyjścia, jak zwyczajnie spróbować.

      Usuń
    7. Nie wiem tylko czy to jest email ogólny czy do polskiego działu, więc może na początku wiadomości napisz '[PL]'.

      Usuń
    8. Spróbuj jeszcze usunąć pamięć podręczną przeglądarki.

      Usuń
  5. Fajnie, że o tym napisałaś. Nie wiedziałam jak zaakceptować te warunki polityki i już spanikowałam, że 25 maja zostanie zablokowane moje konto XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę sie bardzo na nowy magazyn w Polsce! Tyle na to czekałam... Gram w SSO od ok. 2012 roku i chciałam sobie czytać tego typu pisemko, ale niestety nie bylo go nigdzie, bo nie bylo go w ogóle :P Mam nadzieje ze w związku z tym pojawi się więcej nowinek dla osób poszukujących rozwiązania fabuły, poradniki dla początkujących graczy i kody na SC i SR, bo wiele osób nie może pozwolić sobie na zakup. Co o tym sądzisz Mel? A może juz cos wiesz? :D Podzielisz sie z nami choć częścią informacji? :> Pozdrawiam 😘 ~Delfina Mousestone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko napiszę 25 maja :D Ja również od zawsze czekałam na taką gazetkę i aż trudno uwierzyć, że taka w końcu się pojawi!

      Usuń
  7. Mel, bo ja nie wiem do końca, a więc czy to przyjdzie podczas grania ten komunikat, czy trzeba będzie wejść na stronę Star Stablową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem jeszcze dokładnie, jak zostanie to do końca rozwiązane. Jednakże dopóki nie zaakceptujemy nowych warunków, to nie będziemy mogli wejść do gry, tak więc najpewniej przy próbie zalogowania na stronę, launcher czy którąś z aplikacji na telefon zostaniemy skierowani do zaakceptowania nowej polityki prywatności :)

      Usuń
  8. Wow, gazetka sso w Polsce... To takie nierealne, a jednak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten regulamin, pojawi się dopiero 25 maja? :) Bo na początku myslałam że pojawi się po wejsciu do gry, czy coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrycjano10gmail.com24 maja 2018 16:30

    Jak potwierdzić te rodo?

    OdpowiedzUsuń
  11. O jezu... Nie mogę się doczekać tej gazetki!

    OdpowiedzUsuń
  12. No ktoś w końcu mi to wytłumaczył XD. No i Polska do tego dostanie gazetę SSO. Niech jeszcze tylko zadania głównej fabuły i mam jak w raju XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej pomocy bo nie wiem jak to ma być z tym RODO! Jest 25 maj SSO się aktualizowało i w grze nic mi nie wyskakuje ...

    OdpowiedzUsuń
  14. mam problem ponieważ moi rodzicedostali wiadomość i nie wiedzą gdzie kliknąć aby zaakceptować

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy da sie zmieniać ten e-mail? Przypadkowo źle go wpisalam i mam problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zespół prosił, by w takim przypadku kontaktować się z supportem

      Usuń
    2. Ja również przez przypadek wpisałam błędny email i boję się że już nie odzyskam konta

      Usuń
  16. Cześć Mel
    Mam problem: Nie chcę mi się włączyć SSO, ponieważ nie zaakceptowałam RODO do 25 maja. Mogę coś z tym zrobić? Mam na koncie Lifetime i dużo pieniędzy wydałam, na tą grę. Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo zaakceptowałam ale nie dostałam emaila :/

      Usuń
  17. A co jeśli podałam zły email rodzica? Już nigdy się nie zaloguje na swoje konto? Czy da się wpisać email rodzica jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W celu zmiany e-mailu rodzica pozostaje tylko skontaktowanie się z supportem niestety :/

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach