Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

23 lipca 2018

6 urodziny bloga

calendar_month 23 lipca 2018

Witajcie!

Pomimo iż są wakacje, przez co bardzo łatwo jest pogubić się w dniach tygodnia, to dzisiejsza data jest zbyt ważna, by pozostawić ją bez echa...
To właśnie dzisiaj mija dokładnie 6 lat od dnia, kiedy po raz pierwszy kliknęłam przycisk Opublikuj. I co to była za przygoda!

Pewnego wieczoru dnia 23 lipca 2012 roku nieświadoma co ją jeszcze czeka Mel, wyskrobała nieumiejętnie swój pierwszy post o grze, która marzyła się jej od lat. Wszelkie produkcje na temat jeździectwa, w tym nawet Stajnia Marzeń, w końcu spowszedniały, a jedyna myśl, która przychodziła do głowy to, jak bardzo żałuję, że żaden z tych tytułów nie miał swojej wersji online. Aż do dnia odkrycia Star Stable.

Myślę, że każdy z nas miał na początku taki etap, gdy od Star Stable Online było wręcz trudno się oderwać. Tak bardzo, że pojawiła się duża chęć, by jeszcze bardziej zaangażować się w tę grę oraz jej społeczność.
Tak właśnie było i w moim przypadku, dzięki czemu powstał ten blog. Tak właśnie rozpoczyna się historia tego, jak znalazłam miejsce, w które wkładam swój czas i energię. Od tego czasu właśnie mija 6 lat i szczerze nie jestem w stanie wyobrazić sobie braku tej strony, dzięki której mogę spełniać siebie, swoją przejętą po mamie potrzebę bycia kreatywnym i realizować to, co przyjdzie mi do głowy, przy okazji pomagając i dzieląc się zainteresowaniem na temat naszego ciągle rozrastającego się uniwersum Jorvik.

Warto jednak wspomnieć, że pomimo iż blog kosztuje mnie sporo pracy i czasu, to odpłaca mi się on wieloma pozytywami. Poza wspomnianym przeze mnie spełnianiem siebie odnalazłam pasję, która daje mi dużo radości, jak i możliwości. Blogowanie wymaga dużo więcej niż samego pisania i muszę przyznać, że dzięki temu nauczyłam się paru umiejętności oraz zwiedziłam małą część świata (jeśli spytalibyście się mnie kilka lat temu, czy myślę, że kiedykolwiek zobaczę na żywo Sztokholm, to prawdopodobnie bym się zaśmiała). Teraz o wiele łatwiej wierzy mi się w spełnianie swoich celów.
Strona ta przyniosła mi również niemałe obeznanie w społeczności, a co za tym idzie, poznanie mnóstwa wartościowych dla mnie osób, z którymi znajomości i przyjaźnie stały się ważnym elementem życia.
Przy tym znaleźliście się też Wy, czytelnicy.  Nie wiecie, jak miło jest mi czytać każdy komentarz dodający otuchy, czy pomagający mi poprawić tę stronę, każdą wiadomość, którą otrzymuję, każdą rozmowę, którą przeprowadziłam z Wami na grze oraz jakikolwiek ślad, który po sobie zostawiacie! Czasem jest ciężko, ale znaczy to dla mnie wiele. Doceniam też bardzo wszystkie te statystyki, które rosną każdego dnia. Zobaczcie sami!

Kliknij by przybliżyć!

Na koniec nie obejdzie się bez małych podziękowań...
Dziękuję Veronice Goldmountain, która poza moderowaniem i odpowiadaniem na komentarze, kiedy mi już brakuje sił, zaangażowała się rozwój bloga i zawsze służy mi szczerą opinią, kiedy jest to potrzebne (i oczywiście za nasze pierwsze spotkanie ostatnio)!
Dziękuję też Chantal Rainheart za podzielenie się swoim talentem i zbawienie nas swoimi edycjami, którymi możemy cieszyć się tutaj na blogu, oraz przekazanie pomysłów, które świetnie sprawdziły się na tej stronie.

Mam nadzieję, że i przez kolejny rok sukcesywnie pokonam wszelkie przeszkody, jak brak czasu oraz motywacji, życiowe problemy, kłopoty techniczne, a kolejny dzień 23 lipca znów spędzimy na świętowaniu 😉 Wypijcie dziś za mnie i bloga SSOwego milkshake'a! 

Wszystkiego najlepszego Star Stable Online Mel!

43 komentarze:

  1. Powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga. Bardzo gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Star Stable Online Mel! 🎉

    No to teraz.. kto zgadnie ile wyświetleń ma mniej więcej strona z mistrzostwami, zgarnia wirtualne ciasteczko.

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER BLOG :D Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Naprawdę nie wiem co bym bez Twojego bloga zrobiła! Nic bym nie wiedziała, np. kiedy są mistrzostwa, gdzie są kamienie ruiczne, skałki, Mustang, szczeliny pandorii, łowienie ryb.. Dziękuje za wszystko! <3 (

    (ps. wie ktoś już o co chodzi z problemem z launcherem? Nadal go mam...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! <3
    Jeden z najlepszych polskich blogów. Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Goldi strzelam. Pięć,może sześć tysięcy :P
    -Arnaude Pinkstone

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Meluś <3
    Arnaude Pinkstone

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 6 lat? Wow. To jedna trzecia twojego życia. WOW! Mam nadzieję, że ta liczba jeszcze przez wiele lat będzie dumnie rosnąć i twój zapał do blogowania nie zgaśnie. Powodzonka w przyszłości!

    *wypija SSOwego milk shake'a*

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Swoim komentarzem uświadomiłaś mi, że nie zdaję sobie do końca sprawy, że te 6 lat to naprawdę dużo czasu :D

      Usuń
  10. Niech blog robi się jeszcze lepszy! Życzę sukcesu i coraz więcej obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, żeby tak właśnie było :D Dziękuję

      Usuń
  11. To cudowny blok. Czytam go nie reguealnie bo zapominam nie mam czasu ale zacznę się pilnować bo naprawdę warto. Nie przedstawiaj twoja pozytywną energią niego rośnie! Powodzenia w rozwoju bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję z całego serducha ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję mel! Życzę ci cieplusio byś dalej się spełniała i nie odeszła z bloga. Czytanie kazdego twojego postu stało się sensem życia. A tak wgl nawet niewiedziałam że czytają cię osoby z zagranicy ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, to naprawdę wiele dla mnie znaczy! Dziękuję

      Usuń
  15. Gratuluję Mel!Uwielbiam wręcz czytać twoje posty, nie przeszkodzi mi żaden brak <3. Pozdrawiam cieplutko! c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratki Melka 💕
    -Fabiana Underdawn

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku! Gratuluję! Powodzenia na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Graty Mel! Naprawdę podziwiam, nawet nie mogę sobie wyobrazić ile czasu i prcy cię to kosztowało. Mam nadzieję że twój blog będzie istniał przez kolejne 6 lat albo i więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Alexis Eastcrest25 lipca 2018 17:23

    Najlepsze życzenia dla całej ekipy bloga!!! 🎉 Życzę dalszego powodzenia i radości z pisania! Twój blog bardzo mi pomógł w grze. Dziękuję!
    ~ Alexis Eastcrest

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego Mel i blog 🎉🎂🎆. Nie wiem co bym zrobiła bez twojego bloga Mel.
    Dzięki temu w jeden dzień zrobiłam głazy(kamienie runiczne 😉).Kocham czytać posty nawet gdy zdradzam sobie fabułe.Życzę powodzenia w dalszym pisaniu i blogowaniu

    *pije Sso'wego milksheka*

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Cały czas chcę Cię spotkać w grze, ale zawsze jest napisane, że się wylogowałaś... :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym Ci (z opóźnieniem co prawda) życzyć wszystkiego dobrego, powodzenia w prowadzeniu bloga i spełnienia marzeń, jakie mogą otworzyć kolejną furtkę do małego, bądź większego sukcesu. Życzy z uściskami Lena Strongberg... Uwielbiam Cię!!!

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach