Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

30 sierpnia 2018

Konie trakeńskie i tydzień dla dżokeja

calendar_month 30 sierpnia 2018

Witajcie!

Przepraszam za drobny zastój w postach. Aktualnie przebywam w jednym ze swoich szczęśliwych miejsc, a dokładniej w Norwegii, przez co pragnę wykorzystać ostatnie dni swojej tak zwanej 'laby' jak najlepiej, nim znów trzeba będzie powrócić do szkolnego trybu.
Po drodze do najpiękniejszego miejsca, jakiego w życiu widziałam, udało mi się również zahaczyć o obecne aktualnie w Star Stable Królestwo w Chmurach. Niestety nie spotkałam Miki. Może wędrowała gdzieś, próbując dowiedzieć się więcej na temat zamku?


Ubiór dla dżokeja oraz kokardy


Tak już całkiem na poważnie i w związku z dzisiejszą aktualizacją - nie ma co ukrywać, że została ona poświęcona głównie dla jorveskich miłośników wyścigów. Gracze mogą teraz śmiało zamienić swoją postać na dżokeja rodem z prawdziwego toru wyścigowego (który może kiedyś pojawi się w grze?) za pomocą jednego z dwóch zestawów dostępnych teraz w Jorvik City Plaza. Podoba mi się pomysł użycia kolorystyki flagi Jorvik.


By każdy znalazł coś dla siebie, w centrum pojawiły się też nowe kokardki ozdobne dla naszych koni w dość atrakcyjnej cenie.


Spodnie wyścigowe

Po ogromnej ilości czasu doczekaliśmy się tego wiekopomnego dnia, kiedy to czarne spodnie z bonusem +5 jazdy mogą odejść w zapomnienie i zostać rzucone w ciemny zakątek naszej szafy. Słynne jeansy były jedyne, które posiadały tak wysoką statystykę, przez co wszyscy zmuszeni byli używać ich do swoich wyścigowych zestawów.
Na życzenie graczy większość spodni (w tym nawet spódniczki), które wcześniej dodawały nam +4 bonusu jazdy, zostały ulepszone i dorównują teraz słynnym czarnym jeansom.

Tablice do wyścigów


Dość niedawno odnowione tablice wyścigów prędko doczekały się swoich poprawek.
★ Od teraz nad tablicą nie widzimy kolorowych medali, tylko niebieski, dokładnie tak samo jak wykrzyknik przy dziennych zadaniach. Ikonka jest o wiele mniejsza i nie jest widoczna w trybie zdjęć. W niektórych miejscach medal poszedł jednak w złą stronę i znajduje się prawie w całości pod ziemią. Zespół został już o tym powiadomiony.
★ Informacja o zdobytym medalu będzie pokazywać się tylko raz, a nie po każdym wyścigu.
★ Wyścigi, w których złoty medal nie był możliwy do zdobycia przez dany nam zbyt krótki czas, zostały naprawione.

Canter Ella i Rycerze Unistrii


Chcecie przeczytać fragmenty słynnych utworów na temat jorveskich bohaterów? Warto zajrzeć do Fioletowego Kucyka i zaglądnąć do dwóch stoisk poświęconych tym postaciom 😉



Nowy ekran ładowania

Czy czujecie już jesienny klimat? Na ekranie ładowania gry poprzednie zdjęcie ustąpiło w końcu miejsca dla pożółkłych liści oraz konia i jeźdźca podczas skoku. Postać z daleka łudząco przypomina Lindę, zwłaszcza że specjalizuje się ona w tej dyscyplinie jeździeckiej!


A ja ponownie nie zawiodłam się jesienną grafiką - ta pora roku od zawsze wyglądała pięknie na zdjęciach i rysunkach.

Czarny ekran

Jeśli doświadczyliście czarnej pustki przy próbie zalogowania się na grę, to nie martwcie się, gdyż błąd jest już w trakcie naprawy!

Co z tym inwentarzem?

Jak się okazuje, ponoć nic ciekawego. Inwentarz odrobinę się wydłużył, gdyż miała w nim zajść zmiana, jednak zostało to wycofane, a nasz plecak już wkrótce otrzyma swój poprzedni kształt.


Konie trakeńskie

Przybyły prosto z Niemiec na nasz mały zakątek świata zwany wyspą Jorvik - oto konie trakeńskie!

Zanim przejdziemy do dokładnego przyjrzenia się przedstawicielom tej rasy- co warto o nich wiedzieć?

★ Na tę chwilę możemy wybierać spośród trzech maści; karej pinto, gniadej oraz siwej jabłkowitej


★ Tradycyjnie jednego z koni przez cztery tygodnie znajdziemy w Forcie Pinta i tym razem wypadło na pinto, którego mogą zakupić gracze już z 1 poziomem. Pozostała dwójka trakenów udomowiła się na Dworze Srebrnej Polany a do ich kupna potrzebny jest nam 9 level
★ Jeden koń trakeński to koszt 750 Star Coins

Traken we wszystkich dostępnych końskich fryzurach

Ogólnie rzecz ujmując, nie jest to coś, czego w grze już nie widzieliśmy. W tym wypadku jest to oczywiste, ponieważ na żywo konie trakeńskie wyglądają wręcz identycznie jak hanowery. Wydaje mi się jednak, że maści, które pojawiły się w pierwszej turze nie były aż tak zachęcające i jakby zrobione w pośpiechu, odrobinę niewyraźne. Z drugiej strony muszę przyznać, że robienie zdjęć tym rumakom to była czysta przyjemność.










Dajcie znać, co myślicie!

Miłych wyścigów dżokeje. Widzimy się niedługo!

17 komentarzy:

  1. HEJKA mi się te konie tak średnio podobają ( nie kupiłam ) i hanowery również takie sobie według mnie ( hanowera też nie mam )ale cieszę się że jest coraz więcej koni do wyboru :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Na jesiennej grafice zauważyłam też Tan ze stajni Moorland. Jesień to moja ulubiona pora roku, a ta grafik jest równie ładna jak ta z przed roku. Bardzo lubię czytać twojego bloga❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis Mel! Mi trakeny się nawet podobają. Kupiłam gniadego i nazwałam go Summersoul ☺ ale ta wczorajsza aktualizacja trochę słaba 😕 no ale cóż, może w następną środę będzie lepsza 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie właśnie maści trakenów baaardzo się podobają, jeśli były robione na szybko to ktoś jest niezwykle utalentowaną osobą :). Tym, co jeszcze mnie w nich urzekło, to pysk - moim zdaniem wygląda super :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Mel!
    Moim zdaniem konie trakeńskie to porażka. Hanowery kropka w kropkę. Ja dalej czekam na koniki polskie...
    Muszę przyznać, że nie miałam pojęcia o fladze Jorvik. Wiesz gdzie mogłabym ją zobaczyć?

    ~Lana-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ona dostępna w wielu miejscach, przykładowo w Moorland, a nawet na nowym ekranie ładowania. Flaga jest w kolorach niebiesko-zielono-białych, a na niej narysowana jest harfa.

      Usuń
  6. Nie zgadzam się z tym, że konie trakeńskie wyglądają ,,wręcz identycznie jak hanowery". Mają podobne fryzury, ale też nie takie same. Poza tym konie trakeńskie są nieco smuklejsze od hanowerów, mają różną szyję i zupełnie inny pysk. Może nieco kwadratowy i komiksowy, ale przecież to taka cecha charakterystyczna postaci z gry Star Stable. Są nie do końca realistyczne i o to właśnie chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! Bardzo staranny. Tak przy okazji, zapraszam na mojego ;) starstable-ver.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Który przedstawiciel nowej rasy jest Twoim faworytem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak wychodziły Hanowery, uważałam że to istna kopia anglików. Pogląd ten zniknął po kilku miesiącach od dodania. W tym przypadku, gdy dodali Trakeńskie, nawet nie pomyślałam o tym, że wyglądają jak Hanowery.
    Podoba mi się odwzorowanie charakterystycznych cech tej rasy (wygląd oczywiście), wyszło im to zdecydowanie lepiej, niż w przypadku Hanowerów (jeszcze starszych ras nie ma nawet co porównywać). Dodatkowo, zadowolona jestem z tego, że konie prezentują się coraz lepiej, są one coraz bardziej realistycznie. W porównaniu z odnowionymi fryzami, które (jak to ujęła Attaccama na odcinku) wyglądają jak koń lalki Barbie, prezentują się naprawdę wspaniale.
    To co mnie nie zadowala to niektóre maści (mam na myśli wszystkie, razem z przyszłymi, ponieważ widziałam spoiler). To nie tak, że żadna mi się nie podoba. Przykładowo, szary wygląda fajnie, jednak.. ta maść jest taka niewyraźna. To samo było w przypadku szarego, odnowionego araba. Pozostawia taki niedosyt. Poza tym, nie podoba mi się to, że te konie są takie matowe. Trochę dziwnym rozwiązaniem jest to, że kucyki miały bardziej świetlistą teksturę, a sportowe konie dali matowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejo Mel, takie pytanko... Masz już prawko? 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na myśli prawo jazdy, bo pisałaś kilka miesięcy temu że robisz kurs i pytam z ciekawości

      Usuń
    2. Tak, ma już prawko, ale z tego co pamiętam, to boi się sama jeździć.

      Usuń
    3. I ja ją rozumiem. Też bym się bała, nie wiem czy kiedykolwiek się na to zdobędę.

      Usuń
  11. Super post, ja również zamierzam jednego z nich kupić, który przypadł Ci najbardziej do gustu i jak je nazwałaś? Może mnie coś zainspiruje

    OdpowiedzUsuń
  12. hay moje konie stoją w tym samym boksie (nie wszystkie )

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach