Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

31 sierpnia 2018

Zajawka: co planuje Ydris?

calendar_month 31 sierpnia 2018

Tylko kilka dni pozostało do końca wakacji. Czy jest więc lepszy czas, by na osłodę pojawił się Ydris?

A post shared by Star Stable (@starstableonline) on

Cóż on znów planuje? Możemy tylko spekulować, ale bez wątpienia już w następnym tygodniu czeka nas ogromna doza ekscytacji!

52 komentarze:

  1. Mel! Czy masz może informacje kiedy wróci pani Ola?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już w firmie, jednak nie pracuje tak jak kiedyś i na tą chwilę nie zajmuje się społecznością.

      Usuń
  2. Jeżeli nie wiesz to rozumiem, ale Mel dzisiaj jest oferta 10 tysięcy sc za 115 zł. A niedawno były za 90 zł i zamierzałam je kupić. Wiesz może czy będzie jeszcze ta za 90 zł ? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, ale te za 90 zł były chyba w okresie świątecznym, około Wielkanocy i Bożego Narodzenia.
      Mogli również zdecydować się na podniesienie cen, poproszę Mel, żeby o to dopytała.

      Usuń
    2. Dzisiaj są i niedługo je kupię ;)
      Dziękuje za pomoc <3
      Pozdrawiam A.

      Usuń
    3. Wiem, trochę spóźniona odpowiedź, ale ważne że jest. Ta za 90 zł, była w czasie podwójnych SC, polecam poczekać do podwójnych, bo zapłacisz mniej a będziesz miała 10 000.

      Usuń
  3. OMG kocham ta postać! xD I jeszcze te animacje....CUUUDOOO!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że znowu główna fabuła będzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powątpiewam że jest to fabułka, biorąc pod uwagę że nie dawno już była, i to przez 3 aktualizacje z rzędu. Raczej bedzie to jakiś poboczniak lub coś w tym stylu.

      Usuń
    2. No i co, że była? Oni teraz wystawiają fabułę, bo mają tą gotową, być może to ten wątek z Mazarin, bo dosyć prędko miał się ponoc pojawić :P Pozdro ~Agathe
      Słyszałam, że chcą to skończyc prędko, by zająć się inne i nie możesz powątpiewać, bo zobaczymy jak to sso doda

      Usuń
    3. Może to być główna, ale może z Mazarin może być na boku ten wątek, bo najważniejszy to jeźdźcy Dusz i ich konie... Anne itd.. Pozdrawiam Agathe, drugi raz ;p

      Usuń
  5. Dlaczego Ydris jest tak niesamowicie atrakcyjny??? Mam taki ból czterech, że on nie istnieje naprawdę, że to jest nie do wytrzymania ;-; Twórcy odwalili świetną robotę z tą postacią!

    OdpowiedzUsuń
  6. To że będzie wątek związany z Ydrisem nie oznacza zaraz, że będą zadania dotyczące głównej fabuły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ale napewno będzie coś z Pandorią, jestem tego pewna na 99%. Aaaa, czemu jeszcze tyle dni do środy, ja chce mieć już te zadania :D

      Usuń
    2. Ja zaś coś czuję, że te zadania jeszcze trochę poprzeciągają, zanim wątek Ydrisa zniknie. Znając SSO, to tak z rok 🤔

      Usuń
  7. Mel to może będzie oparte na jednej powieści,,Karta Hipnozy" jest dostępne na Wattpadzie i właśnie jest to opowiadanie o Ydrisie i można powiedzieć o graczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyłyście że Ydrisowi zmieniła się twarz na tej zajawce? Taka jak by w ,,złym grymasie''...kurczę! xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Może będzie poważniejsza wersja wróżby z Midsommar czy coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może ogólnie dla wszystkich a nie tylko dla tych co porobili zadania i mają sr

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam drobne pytanko, jak zrobić aby ceny za sr były ukazane w innej walucie? Właśnie przeprowadziłam się za granicę i mimo że zmieniałam język na rosyjski ceny wciąż mam w złotówkach. Niedługo nie będę już używać polskiej karty,więc będę wdzięczna za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz napisać do Supportu prośbę o zmienienie waluty.

      Usuń
    2. Dziękuję za informacje.

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu, tylko nie ydris... mam dosyć tej postaci, jest tak wkurzająca że po prostu nie wytrzymam -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś kto mysli tak jak ja! Też mnie on wkurza, a najbardziej to te komentarze "O Boże Ydris jest hot, kocham go", "ahh szkoda że nie jest prawdziwy" xD (bez urazy dla fanów Ydrisa)

      Usuń
    2. Też go nie lubię :P

      Usuń
  14. Ahhh jak ja kocham po szkole usiąść przy komputerze i odpalić stronę z aktualizacją xD Bardzo ciekawy jest wątek Ydrisa, moim zdaniem to jedna z najlepiej wykonanych postaci. Nie spodziewałabym się zadań z fabuły, lecz kiedy ma się już tylko reputację, nawet najnudniejsze zadania są przyjemne xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Mel, możesz usunąć zakładkę z łowieniem ryb w DZW, ponieważ SSO dodało pomarańczowe plamki na mapie podczas wzięcia zadania z łowieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie !!!!!! Nie usuwaj plis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Marrletv skoro dodali te pomaraczowe kropki.. Więc po co Ci to Anonimie inny?

      Usuń
    2. Bo uwielbiam blog Mel! I lubię czytać te zakładki jak mi się nudzi :)

      ( też jesteś anonimem )

      Usuń
  17. Mel, mam pytanko. Ogólnie wiesz może, gdzie można kupić jeszcze pierwszy magazyn SSO? (Ten wydany w maju), nie mogę nigdzie znaleźć w internecie już, może wiesz gdzie mógłby być dostępny...? Chciałabym mieć pierwszy, bo przegapiłam, a mam już drugi i planuję zakupić trzeci jak wyjdzie i troszkę głupio by było bez braku pierwszego... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że tylko ja jestem taką lamą iż przegapiłam pierwszy, ja też osobiście szukała i nigdzie nie mogę znaleźć, ale życzę ci powodzenia z szukaniem! c;

      Usuń
    2. Ana Friendbaker8 września 2018 22:12

      Też tak miałam i po czacie znalazłam na stronie internetowej Egmont (dodali wtedy bardzo małą ilość, ale się załapałam). Nie wiem czy jeszcze dodadzą, ale zawsze warto sprawdzać.. też na Allegro warto szukać, ale ogólnie będzie bardzo trudno. :/

      Usuń
  18. Hej Mel! Planujesz w tym roku dodać jakieś plany lekcji? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WRÓZBITA MACIEJ PO PROSTU ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy to nie dziwne, że nasza postać zamieniła się w cyrku w Złotego konia? tak złotego jak pomnik Aideen na Placu Aideen? Hmmmmm? C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie przypadek po prostu.

      Usuń
    2. Wątpię, że to ma coś do siebie, na SSO jest dużo rzeczy tego samego koloru. Taki traf :P

      Usuń
    3. przecież sso też się rozwija, może nagle zaczęli myśleć o takich rzeczach? Ale jeśli to naprawdę nie ma żadnego związku to przepraszam za zmarnowany czas na te moje teorie :DD Miłego dnia/nocy... :)

      Usuń
    4. Fajnie, że główka pracuje...... ale zgadzam się z MarlleTV raczej chyba nic..
      przepraszam, MarrleTV* :) Źle napisałam :) Pozdrawiam obie

      Usuń
  21. Hej Mel mam jedno ważne pytanie... Ostatnio robiłam sobie zadania z Marynarzem bo odblokowałam Lubianą w Wewnętrząc kręgu błyskawicy i byłam sobie w dzw i jak potwierdzałam zadanie to mnie wywalało. Proszę chociaż o odpowiedź Moderatora!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wywala Cię z gry po zatwierdzeniu jakiegoś zadania, to najprawdopodobniej to zadanie jest zbugowane. Kiedyś miałam ten sam problem i właśnie taką odpowiedź dostałam + formułka, że pracują nad naprawieniem błędu.
      Zgłoś to zadanie do Pomocy. Pamiętaj, żeby w tytule przy zgłoszeniu podać dokładną nazwę misji.

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo Zrobie to napewno!

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Mel ma jeden post prawie w całości napisany, aczkolwiek z braku czasu, ze względu na to, że jest w klasie maturalnej, nie ma kiedy go skończyć i opublikować. Przypomnę jej o nim dzisiaj.

      Usuń
  23. Czy jest jeszcze dostępne zadanie z Ydris?? Bo ja już nie wiem, co robić, żeby odblokować wzgórze Nimlera

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach