Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

26 września 2018

Jorvik Fashion Week 2018

calendar_month 26 września 2018

Witajcie w jesiennej odsłonie!

Na dworze powiało chłodem, przyroda powoli zapada w sen, lecz w Star Stable temperatura stale rośnie. Szczególnie można to odczuć, stojąc na samym środku wybiegu ze skupionymi na nas reflektorami i uwagą licznej publiczności.
Czy jesteście gotowi na tydzień mody w Jorvik?!

Jorvik Fashion Week

Jorvik Fashion Week w poprzednich latach był dość pechowym wydarzeniem pełnym pomyłek, sabotażu, złodziei i nieodpowiednich modelek. Jest to wystarczający powód do zmian, na które zdecydowali się zarządcy centrum handlowego. Za organizację pokazów mody odpowiedzialna jest od teraz Thalia, a główną gwiazdą wybiegu jest nie kto inny jak my!
Za kulisami znajdziemy szafę oraz toaletki, przy których możemy przygotować się do pokazu. By zachęcić nas do wyjścia ze strefy komfortu oraz lekko zainspirować, każdy dzień tygodnia otrzymał swoją tematykę, którą możemy zinterpretować po swojemu i stworzyć własne oryginalne zestawy. Jeśli potrzebujecie z tym pomocy, do wszystkich trzech sklepów w centrum dotarła dziś dostawa z całkiem nowym wyposażeniem.

Poniedziałek - Ujeżdżenie na sukces
Wtorek – Bohaterka Jorvik
Środa - Dziki zachód
Czwartek - Bohemian Rhapsody
Piątek - Witaj w moim koszmarze
Sobota - Podwieczorek w Pandorii
Niedziela - Zabierz mnie na derby

Jeśli chcecie podzielić się swoimi zestawami, użyjcie hashtagu #starstableoutfits na Instagramie

Jesteście gotowi? Teraz wystarczy tylko wskoczyć na wybieg i pokazać, na co nas stać!
Wydarzenie kończy się 10 października.





Zagubione przedmioty

Niestety nawet zmiana organizatora nie pomogła rozwiązać wszystkich problemów i na terenie pokazów wciąż grasuje osoba o lepkich rękach. Chociaż czy na pewno jest to człowiek?

Różowa torebka marki Jucci 
Właścicielka: Anastasia

 Aparat- profesjonalny aparat, z jakiego korzystają fotografowie i dziennikarze.
Właściciel: Derek

 Zee w postaci pluszaka
Właściciel: Ydris

Czarna laska- jest bardzo potrzebna dżentelmenowi, do którego należała.
Niestety tutaj pojawił się u mnie bug, który sprawił, że czarna laska automatycznie od razu została uznana za znalezioną.

Fryzury i makijaże

Jednak to dopiero teraz czas na najbardziej ekscytujące wieści; system zakupów u fryzjera został upodobniony do kupowania ciuchów, wyposażenia, dekoracji czy innych przedmiotów. Po nabyciu fryzury bądź makijażu, zostają one umieszczone w specjalnym miejscu w naszej stajni macierzystej, w toaletce. Możemy skorzystać z nich w każdej chwili, bez potrzeby płacenia za każdym razem, gdy pragniemy zmienić wizerunek.




Tak więc gdy odwiedzicie fryzjera w centrum handlowym, który ma do zaoferowania kilka nowości i zdecydujecie się na którąś z fryzur, stare włosy pozostaną w Waszym inwentarzu w stajni macierzystej!

Nowe fryzury

Autobusy

Czy podróżowanie może być jeszcze łatwiejsze? Okazuje się, że tak!
Jorveska sieć autobusów została zmodernizowana, pojawiło się więcej połączeń. By pojechać do celu (lokalizacje znajdujące się w Mieście Jorvik) wystarczy kliknąć na znak i wybrać odpowiednie miejsce.

Jarlaheim 

Nowa Grań 

 Dundull

 Fort Pinta

Zachodni Przylądek

Co się dzieje w Dolinie Ukrytych Dinozaurów

10 października pożegnamy się też niestety z Kalltersami oraz starym modelem fiordów. Konie fiordzkie, które już zostały przez nas zakupione nadal pozostaną w naszej stajni, jednak nie będzie już możliwości kupienia kolejnych.
Ale każdy koniec jest również początkiem nowej przygody! Starsze elementy znikają z gry, by mogły być one zastąpione przez te ulepszone. Łatwo domyślić się więc, że życzenia wielu graczy właśnie się spełniają i trwają prace nad odnowionym modelem fiordów!

Zwiastun!

Nowi ambasadorzy

Brak czasu daje się we znaki, przez co omija mnie dość sporo ekscytujących nowości i wydarzeń. Nie będę już tutaj wypisywała wszystkiego, jednakże myślę, że wypadałoby przywitać nowych ambasadorów!
To kolejni gracze, którzy zostali wyróżnieni przez twórców na tle całej społeczności.
Sprawdźcie ich twórczość, a być może znajdziecie coś dla siebie? 😉

Fabiana Pinksea
Alexis Icelight
Lana Skybrooke


Gdzie się podział post na temat aktualizacji na oficjalnej stronie?

Pojawiły się małe komplikacje dotyczące tłumaczeń, dlatego tylko na angielskiej i szwedzkiej witrynie pojawił się post z najnowszą aktualizacją. Na pewno wkrótce wszystko wróci do normy.


Na sam koniec; nowy nagłówek, który oglądacie na blogu tradycyjnie stworzony został przez Chantal Rainheart!

Życzę Wam miłego tygodnia i ściskam! 💛

88 komentarzy:

  1. Mel, śliczne tło ♥♥♥
    Fajnie, że opisałaś dzisiejszą aktualizację,
    a wgl masz już 22 lvl wbity?

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Pozdrawiam Hanna G. (Oczywiście nick na SSO mam taki) :) ale nie chcę publikować tak tego ;), jeszcze raz ładne tło!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, fajny nowy art na Stronie Głównej :3 A ta nowa ambasadorka Fabiana Pinksea to ona ma też kanał na YT i czasami ją oglądam c: Fajnie też że dodali tą toaletkę, jakby dodali ją wcześniej, to by się pewnie nam uzbierało z tego nawet tysiąc Star Coins :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojaaa, ale pieknie blog wyglada teraz :D! To ja, pamietasz mnie? Chciałam ss po cs w Vale :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :D kocham czytać twój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też laska była już znaleziona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Laska jest na ostatnim piętrze, na rusztowaniu, gdyby ktoś szukał.

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie można kupić 3 wydanie sso magazynu ? plis bo na Egmont chyba nie ma !!!!!!!!! i sorry że poza tematem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdzie nie można :/
      Co jest bardzo dziwne... Miało być 27 września, a jest 4 października i dalej nie ma..

      Usuń
    2. Nawet osoby, które z nimi współpracują nie dostały żadnej informacji, bardzo dziwna sytuacja.

      Usuń
    3. Może dlatego, że na facebooku sso był post o tym, że dziewczyna o imieniu Diana zmarła. Być może ona za tą gazetkę była odpowiedzialna :/

      Usuń
    4. Diana nie miała nic wspólnego z magazynem. Była ona właścicielem największej polskiej grupy na Facebooku dotyczącej Star Stable.

      Usuń
  9. Mel, czy w sprzedaży jest już nowy numer magazynu SSO? Super post ;)
    Pozdrawiam
    Mary Northsong

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się przyłączę do tematu magazynu.
    Otóż podobno jest w kioskach od 27 września. Wczoraj byłam i w Empiku i w saloniku prasowym, lecz w żadnym nie natknęł się niestety na magazyn. Czy to wydanie nie trafiło do sklepów i będzie opóźnione, czy tylko u mnie jej nie ma?
    Pozdrawiam, Julie Icecrest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie wydawcy też nie ma, wygląda to jakby nie było w ogóle wydruku. Poroszę Mel, żeby się z nimi skontaktowała i dopytała o to.

      Usuń
  11. Piękny nowy wygląd strony, a aktualizacja dla mnie jest fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. MEL WIESZ MOŻE DLACZEGO NA STRONIE EGMONTA NIE MA GAZETY STAR STABLE 3 NUMERU ANI NIGDZIE NA INTERNECIE A NAWET W ZADNYCH KIOSKACH? PROSZĘ O ODPOWIEDŹ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeglądam właśnie blogi naszych polskich ambasadorów i muszę powiedzieć... Świetna robota, gratuluję. Jakość drastycznie się podniosła i czuję się jak w zupełnie nowym świecie. Wszystko jest estetyczne i zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć Mel! Chciałbym cię poprosić, czy jest taka możliwość, że zrobisz post o rozmowach na tygodniu mody? Jak porozmawiamy z postaciami dowiadujemy się kilku nowych informacji. Jak dla mnie tekst Darko ns temat jego zawieszki jeat najlepszy 😀🙂 Uwielbiam czytać twoje posty, zaraz jak się pojawią. Są wtedy równie interesujące, co świeże bułeczki 😂😂😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie taki post, jest już właściwie w połowie napisany.

      Usuń
    2. Szkoda, że go dotąd nie było :c

      Usuń
  15. Mel który masz lvl? Pozdro Hanna G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nadrobi wszystkie zadania, to będzie mieć 22.

      Usuń
  16. I ty Goldi? Który lvl?

    OdpowiedzUsuń
  17. i co z magazynem sso?

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie ten magazyn sso? Nigdzie go nie ma;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SŁYSZAŁAM (nie wiem czy pewna informacja), że w Empiku 16 października będzie :D Właśnie strasznie dziwne, czemu nigdzie go nie ma, a premiera była 27 września... :/ Pozostało czekać i szukać D:

      Usuń
  19. Hej po ostatniej aktualizacji wystąpił u mnie problem pxstudio rountime.exe error. Pisałam już do supportu i odpisali, że mam uruchomić grę z folderu star stable jednak to nie poskutkowało czy wiesz co mogę zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reinstalacja nie pomogła

      Usuń
    2. Niestety nie wiem jak możesz to naprawić. Spróbuj jeszcze kliknąć na ikonę prawym przyciskiem myszy, wejść w właściwości, następnie zgodność i przestawić na inny system w Trybie Zgodności. Raz mi to pomogło, na starym laptopie.

      Usuń
  20. Raczej nigdy się nie ekscytuję tygodniem mody... Moje ulubione wydarzenie to zdecydowanie halloween. Ciekawe, czy w tym roku będzie wyglądało nieco inaczej niż w ubiegłych latach. ;)
    Jak zwykle, przydatny wpis! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno w plikach jest zapisek o tereie związanym z tym świętem 👻

      Tak przynajmniej twierdzi osoba, która je przegląda, otwiera i publikuje dla ludzi.

      Usuń
    2. Na kartce od SSO z zajawkami i mowie o Halloween, była mowa o wiosce Halloweenowej czy jakimś terenie na czas Halloween.

      Usuń
  21. Wiesz gdzie kupić nową gazetkę? Nigdzie nie mogę jej znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Mel, dzięki za pomoc, i przy okazji ładne tło ;). Przepraszam za to, ale zapraszam na mojego bloga ;) julia-oldray-sso.blogspot.com XD

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej wie ktoś może gdzie kupić białe kropki na twarz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wie ktoś gdzie można kupić fryzurę taką jaką ma Emma od wyścigu w lesie złotych wzgórz? Szukałam wszędzie i nie mogę znaleźć, ale jest taka bo kiedyś widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten styl włosów został usunięty z gry, ze względu na to, że nie był popularny. Możliwe, że z czasem powróci, ale już odnowiony.

      Usuń
  25. Wielka szkoda, bo nigdy nie zmieniałam fryzury. Teraz kiedy wyszła ta opcja z zakładaniem włosów w stajni postanowiłam zaszaleć. Niestety nie ma fryzur które są w moim typie. Mam nadzieję że odnowią te stare :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy będzie następny post???

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlaczego post będzie dopiero na ferie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ferie spędzamy razem i zmuszę ją do napisania chociażby postu informującego, co się u niej dzieje 😈

      Usuń
  28. dlaczego AŻ TAK rzadko posty ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melissa w roku 2019 ma maturę i stara się do niej przygotować jak najlepiej może. Aktualnie w ogóle nie myśli o grze, rzadko wchodzi do świata gry, bo nie ma na to po prostu czasu. Prawda jest taka, że od matury zależy jej przyszłość, więc nauka jest wysoko ponad blogiem i nowymi postami.

      Wiele czytelników nie miało nigdy styczności z blogowaniem samemu i nie zdają sobie sprawy, jak wiele czasu zajmuje pisanie postów. Niestety, aktualnie Mel nie ma możliwości, aby poświęcić tak wiele godzin na zajmowanie się pisaniem postów.

      Usuń
    2. Mam nadzieję że dobrze jej pójdzie

      Usuń
  29. Matura to ważna sprawa. Moja nie wyszła najlepiej i teraz zarabiam na płatne studia :-( Z tego co można zauważyć przeglądając starsze arkusze, egzaminy robią się coraz trudniejsze, a zadania bardziej skomplikowane i wieloetapowe.

    Nigdy jeszcze nie spotkałam osoby która przygotowuje się do matury jesienią. Ale być może to najlepsza metoda aby dobrze zdać. Być na bieżąco z całym materiałem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obiło mi się o uszy, że p. Ola już nie pracuje w SSO. Czy to prawda? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wczoraj był jej ostatni dzień pracy. Na polskim fanpage'u Star Stable na Facebooku możesz przeczytać jej informację o zakończeniu pracy w Star Stable.

      Usuń
  31. Kiedy nowy post, bo tak długo nie było postów ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja mam pytanko - gdzie znajde wlazy? czy tylko w Valde? bo szukam i szukam i chyba nie widzę a jest ich podobno 4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fort Pinta, przy wjeździe do Moorland; Zielona Dolina, kraniec lasu od północnej strony; Dolina Złotych Wzgórz, obok Wzgórza Stracha Na Wróble i lasu; ostatni właz jest na zamkniętym terenie nad DZW/SP, teren tam jest jeszcze nie stworzony, ale tam właśnie znaleźć będzie można w przyszłości ostatni właz.

      Usuń
    2. ojej - dzięki wielkie ;>

      Usuń
  33. Coś ktoś o magazynie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjął się w Polsce i prawdopodobnie się więcej nie pojawi.

      Usuń
    2. Po nowym roku ma być.

      Usuń
  34. I właśnie nadszedł ten moment, kiedy najpopularniejszy polski blog się zamyka. Niektórzy może pamiętają jescze czasy kiedy grafika bloga wyglądala tak, że początkowy konik Melissy bacznie się nam przyglądał w nagłówku bloga :). Już dawno nie ma też Julii Pinestorm czy Kate Rainpaw a szkoda... Starsi gracze pamiętają też czasy kiedy Melissie pisanie bloga sprawiało czysta przyjemność ..
    Nie chce teraz czegoś wbijać do głów ale kiedyś wyglądało to inaczej :') Byłaś wzorem i przykładem dla wszystkich blogów o sso melisso i tobie jedynej udało się osiągnąć TAKI sukces. Jescze za czasów dzieciaka jak grałam w Star Stable marzyłam aby cię spotkać nigdy się nie spełniło hahah... Kochamy cię Mel, dziękujemy za wszystko co pisałaś, majstrowalas w blogu.Wiem ile to wszystko potrzebuje uwagi bo sama kiedyś blogowalam o sso o aktualizacjach o których i tak wszyscy wiedzą :').
    Buziaki! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś najpierw poczytać komentarze pod postem, aby zobaczyć czy ktoś coś odpowiedział na temat nieobecności Mel, a nie pisać takie za przeproszeniem głupoty, że blog się 'zamyka'. Wyżej jest napisany powód braku postów, nie chce mi się drugi raz rozpisywać.

      Usuń
  35. Ej , ja ostatnio jak se jeździłam po bagnach w ng to wodziałam portal !!! Taki jaki jest zniszczony w tajnym kregu i dud miedzy bagnem a posiadlościa Dew nie wiem co to oznacza ale bedzie pewnie fabuła !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to portal do Pandorii, którego gracze mogą używać od wielu miesięcy.

      Usuń
    2. Nie można, ten portal między bagnami a P. Dews został całkiem niedawno dodany. Póki co nie do użytku (taki jak w DUD)

      Usuń
    3. Jeszcze wtedy nie wiedziałam o który chodzi, pomyliłam go z tym do Pandorii ;v

      Usuń
  36. Przepraszam ale nie czytałam owych komentarzy więc proszę nie denerwuj się. Tęsknimy za postami Mel a nie twoimi odpowiedziami.
    Powiedzenia w maturze Melisska! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że matura ważna. Ale, żeby nic nie dodawać od 3 miesięcy... Powinno się uczyć do niej, ale Mel to już lekka przesada, aby prawie że co dzień. Naprawdę, to już lekko trzeba być nienormalnym (bez urazy), aby tak wkuwać +- codziennie. Dziękuję, każdy ma prawo o wyrażenia zdania.

      Usuń
    2. Nienormalny, to jest Twój komentarz. Tak Cię gra interesuje, to stwórz swojego bloga i go prowadź. Nie wiem ile masz lat, ale najwidoczniej mało, skoro nie zdajesz sobie sprawy z tego, że od matury zależy jej przyszłość, a gra ma być tylko oderwaniem się od szarej codzienności. To nie jest jej praca, więc nie masz prawa mieć żadnych wymagań wobec niej.

      Twoje następne komentarze będą usuwane z automatu.

      Usuń
  37. Powodzenia na maturze, Mel <3 Nie mogę się doczekać Twojego powrotu!

    OdpowiedzUsuń
  38. P.S. Zdaj chociaż na 33% i będzie dobrze, bo zaliczone xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby tyle dostała, to by się pewnie załamała XD

      Usuń
  39. hej :D Mam pytanie. Słyszałam kiedyś o jakiś czarnych spodniach co je wszyscy na zawodach nosili bo miały największe bonusy. Czy wiesz jak się nazywają i gdzie je kupić??? A I CZY JEST WIĘCEJ WZORÓW Z NAJWIĘKSZYM BONUSEM ??? Proszę o w miarę szybką odpowiedź. :)
    PS. świetny blog i powodzenia Mel i jeszcze WIELKIE DZIĘKI Goldi że odpisujesz na komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, to były Czarne Jeansy, spodnie z Miasteczka Srebrnej Polany. Kiedyś, jako jedyne spodnie w grze, miały +5 do jazdyy. Od niedawna Star Stable to zmieniło i spodni +5 do jazdy jest o wiele więcej! Możesz aktualnie znaleźć lepsze z +5 do jazdy, które będą miały dodatkowo np sporo punktów do kontroli czy skoków i dodatkowo Cię wspomogą podczas wyścigów.

      Usuń
  40. Tak czytam w komkach o maturce i jako że sama będę takową pisać w 2019, to jestem baaardzo ciekawa kilku rzeczy. xd Chciałabym na wstępie zaznaczyć, że nie chcę wyjść na wścibską, czy coś w tym stylu, więc jeśli na taką wyszłam, to przepraszam.

    Nie wiem jak ty, ale ja mam wyniki z próbnej w styczniu, oprócz z matmy, którą babeczka w dwa dni sprawdziła. Zdałam/zdałabym. Hell yea. Ostatnia rzecz, która byłaby mi do szczęścia potrzebna, to matma. Przyznam jednak, że w napięciu czekam na resztę wyników. One mi powiedzą, czy powinnam się spiąć bardzo, czy spiąć bardzo bardzo. Mam nadzieję, że się nie stresujesz Mel. Co jak co, ale nic nie jest warte zdrowia (w sensie no... stres czasem wydaje się taki niby mały, niby nijaki, ale dosłownie wszystko można od niego dostać, że to tak ujmę). Ostatnio się na tym mocno przejechałam i już mnie zawsze to będzie... jakby to delikatnie powiedzieć... "trzymać za rękę".

    That went dark really fast

    Nigdy nie spotkałam tak ambitnej osóbki jak ty (nie, że ciebie też spotkałam, bo nie licząc tego jak cię widziałam raz koło Minki od zawodów w Firgrove, to no), ale wiedz, że podziwiam takich jak ty i szanuję.

    Ja osobiście nadal nie wiem co chcę robić w życiu. W teorii mam kilka opcji, ale w praktyce tylko jedna do mnie przemawia, taka, pod którą wszyscy widzą człowieka bezrobotnego, więc będzie ciekawie. X'DDDDD

    Powodzenia Mel i wszystkim innym na maturce.

    Jeśli idziesz na studniówkę, Mel (jak i każdy inny kto to czyta), to baw się dobrze. ^^' (Ja idę i mam nadzieję, że nie będzie beznadziejne, bo co jak co, ale wydaje mi się to mocno przereklamowane XDDD)

    Wgl bez urazy dla nikogo, ale mam wrażenie, że niektórzy nie zdają sobie sprawy, że po pewnym punkcie w swoim życiu trudno jest znaleźć wolny czas na wszystkie swoje rozrywki i przyjemności... co do wolnego czasu mam nadzieję, że mieliście ludziska udane Święta (i nowy rok lub dzień w zależności kiedy to czytasz). Ja miałam śnieg akurat przez te trzy dni, więc pławię się w dziecinnej radości. X'd

    ~Samantha Eveningstone



    PS. W sumie, to bawcie się także dobrze na maturce, bo czemu by nie? :3


    PSS. Mam świadomość, że to blog o sosie, ale no... mały off-topic w komkach chyba nikomu nie zaszkodzi. ;v;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbne matury są z reguły łatwiejsze od tych właściwych. Przy prawdziwych egzaminach matma przestaje być już taka okropna ;-)Pisałam chemię rozszerzoną i szczerze powiem, że było to wyjątkowo okropne. Nie zdążyłam się wyrobić w czasie, podobnie było z biologią. Może zbyt późno zaczęłam naukę? Mam nadzieję że matury w 2019 będą łatwiejsze i uda Ci się zdać. Niestety na na studiach są rzeczy o wile bardzie przerażające :-)

      Moja dziecięca radość ze śniegu polega na odśnieżaniu podjazdu i schodów nawet dwa razy dziennie od ponad miesiąca :-/

      Usuń
    2. Bez urazy, ale jesteś pierwszą osobą, która twierdzi, że próbne są łatwiejsze. Każdy nauczyciel, profesor, uczeń i całą reszta powtarza, że próbne są trudniejsze dla zasady, by być pewnym siebie.

      Chyba źle mnie zrozumiałaś, ale nie obawiam się nauki teraz lub na studiach. Gdybym bała się tego typu starcia, to bym się na nie nie wybierała. (Podchodzę do tego jak do wyzwania xd wyzwania mnie motywują). ;v;


      ____
      (Teraz tak pomyślałam, że osoba, sprawdzająca komy, musi czytać takie pierdoły... przepraszam XDDD)

      Usuń
    3. Dziękuję za miłe słowa :D Przede wszystkim życzę Ci powodzenia na maturze, mam nadzieję, że obie zdamy bez problemu. I bez przesadnego stresu :)

      Miałam już z 3 próbne matury, z czego jedna odbyła się tuż po nowym roku (3 stycznia, o zgrozo, myślałam, że wyzionę ducha siedząc nad tymi testami ze swoim rozleniwionym świętami organizmem). Dodatkowo była to Nowa Era, próbne, co oznacza, że egzaminy były o wiele trudniejsze. Ku mojemu zdziwieniu miałam podobne wyniki do matur z OKE z poprzednich lat (wszystkie zdane na szczęście, może nie z zadowalającym mnie jeszcze wynikiem, ale pracuję nad tym :D)

      Szczerze spodziewałam się, że w pewnym momencie mojej kariery tutaj po prostu moje życie ułoży się tak, że czas, który będę mogła poświęcić na bloga zniży się do minimum. A najgorsze jest to, że myślę, że będzie jeszcze gorzej. No cóż, nie poddaję się!

      Aktualnie do studniówki jestem negatywnie nastawiona, nie czuję wyjątkowości tego wydarzenia i jeśli mam być zupełnie szczera, to wolałabym swoje pieniądze przeznaczyć na inne wydatki. I jeszcze szukanie sukienki po sklepach, kiedy po świątecznym okresie spędzonym w galeriach handlowych, aż mnie telepie na samą myśl... Może chociaż Ty się dobrze pobawisz :D

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach