Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

Bezpieczeństwo na Star Stable

Kiedy gracie w Star Stable, jesteście odpowiedzialni za konto, które stworzyliście i którego używacie. 

Dlaczego nie powinniśmy dzielić się hasłem nawet z przyjaciółką?
 Odpowiedź jest prosta. Można znać kogoś całe życie, poznać go bardzo dobrze, ale tak na prawdę nie macie żadnej kontroli nad czynami danej osoby. Nie da się poznać drugiego człowieka do końca. Nawet jeśli się Wam tak wydaje. Zawsze może zrobić coś o co byście go nawet nie posądzali.

Jeżeli osoba, która używa Waszego konta:

1. Płaci, używając skradzionych informacji na temat transakcji;
Rozumiemy to jako używanie Waszej karty płatniczej. 

2. Dokona nieautoryzowanego przez Star Stable zwrotu płatności;
Dana osoba nie jest uprawiona do korzystania z żądanego zasobu (danej opcji).

3. Używa wulgarnego języka;

4. Lub narusza jakiekolwiek nasze zasady:
Samo dzielenie się dostępem do konta jest złamaniem zasady.

To Wasze konto zostanie zablokowane tymczasowo lub na stałe, zależy to od wykroczenia.


Aby zapewnić sobie bezpieczeństwo w sieci nie wystarczy zatajenie hasła, maila, danych do kont czy kart płatniczych. Powinno się chronić także dane osobowe (wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej). 

Star Stable prosi o kontakt, gdy:

1. Ktoś pyta o szczegóły Waszego konta;
2. Ktoś oferuje Wam kupno czegokolwiek;
3. Ktoś podaje się za Game Master (lub jego rodzinę) i twierdzi, że pracuje w Star Stable;
4. Gdy ktoś wprost wyłudza od Was dane osobowe

Jak ustawić dobre hasło?

Ważne jest, aby używać dużych i małych liter, a także cyfr. Wtedy hasło będzie trudne do odgadnięcia.

Przykłady:
nOmFU96A2
LoddUR82

Jakich haseł nie używać?


Przykładowe najpopularniejsze hasła według stron wyszukanych w Google:
123456789
123123
*imie.danej.osoby*123
qazxsw
*imie.danej.osoby*11
qwerty
polska
11111

Nigdy nie używajcie tego samego hasła do innych kont społecznościowych! 

Mocne hasło tyczy się nie tylko konta na Star Stable, ale też maila i wszystkich Waszych innych kont.

Jak zabezpieczyć mail?

Wiemy już jakie hasło ustawić, by było trudne do zgadnięcia. Co powinniśmy zrobić jeszcze?
Poczty oferują nam opcje typu:
Pomocniczy email
 Numer telefonu
Pytanie pomocnicze
Najlepiej, gdy wszystkie te opcje macie zapełnione.

 Co do samego pytania pomocniczego- odpowiedź na nie wcale nie musi być odpowiedzią na dane pytanie. Macie ją po prostu zapamiętać. Pytanie powinno być skomplikowane, odpowiedź na nie powinniście znać tylko Wy, jeśli faktycznie odpowiedź będzie zgodna z pytaniem, a nie przypadkowa.

Wróćmy do Star Stable.

Jest jeszcze kilka powszechnie wiadomych rzeczy, które powinny być i Wam znane:
1. Mail na danym koncie może być zmieniony tylko raz;
Jeśli czujecie, że coś jest nie tak i faktycznie chcecie skorzystać z tej opcji, napiszcie do Supportu. Powinniście dostać kilka pytań, na które będziecie musieli odpowiedzieć. Nie jest powiedziane, że Support musi zatwierdzić Waszą prośbę.
2. Jeśli Wasze konto zostanie wyczyszczone, możecie poprosić o przywrócenie stanu swojego konta (zwracają jedynie konie) do tego sprzed wyczyszczenia;
Z informacji zebranych do tej pory mogę stwierdzić, że opcja ta jest jednorazowa, dlatego warto najpierw upewnić się, że konto jest już w 100% bezpieczne, a dopiero później pisać do Supportu. Nie jest powiedziane, że Support musi zatwierdzić Waszą prośbę.
3. To Wy odpowiadacie za swoje konto. Nie powinniście winić Supportu za odrzucenie Waszej prośby o zmianę maila czy przywrócenie danych konta ze względu na włamanie itd.

Źródło części informacji: KLIK

33 komentarze:

  1. Może dacie to też jako posta? C:< żeby wiekszosc ludzi zobaczyli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o wyczyszczenie w tym sensie, że sprzedanie koni - przywrócić mogą raz na rok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam !
    Czy zmieniajac haslo, strace wszystkie konie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stracisz koni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś włamał sie corce na kotok i srzedals wszystkie konie, a bylo ich sporo. Pisalam do nich ale dahej czekam na odpowiedź. Jak odzyskac konie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę powiedzieć córce, aby następnym razem nie dzieliła się danymi do konta. Kolejnym razem Support gry może nie zgodzić się na ich przywrócenie, ponieważ każdy z graczy ma możliwość poprosić o to tylko raz.
      Jeżeli w ciągu kilku dni nie pojawi się odpowiedź, można napisać ponownie. Musi Pani pamiętać, aby pisać do nich, będąc zalogowanym na koncie, na którym zostały sprzedane konie. W samym mailu powinno być krótkie wytłumaczenie sytuacji, można też napisać login konta. Dobrze by było, aby w mailu nie było większych błędów z pisowni, ponieważ jeden z pracowników prawdopodobnie ma problem z językiem polskim i wspomaga się tłumaczem.

      Dodatkowo, ważne jest, aby zmienić nie tylko hasło do konta w grze, ale i na powiązanym do niego mailu.

      Usuń
  6. Proszę o pomoc.... mam następujący problem: jednej z córek założyłem konto na adresie prywatnym a drugiej na służbowym, niestety po wprowadzeniu RODO, mail z pytaniem o zgodę rodzica jest na koncie służbowym blokowany i nie mogę go ani otworzyć ani potwierdzić. W związku z tym nie mam dostępu do konta StarRider jednej z córek (niestety młodszej) które mam wykupione bezterminowo.
    Pisałem w tej sprawie do pomocy, chcąc zmienić adres email. Po kilku mailach dostałem wiadomość że adres rodzica zmieniono i mogę już potwierdzić zgodę rodzica. Niestety nic takiego nie miało miejsca i nadal nie otrzymuję linku aktywacyjnego na żaden z dwóch adresów. Dla uwiarygodnienia mojej osoby przesłałem 3 potwierdzenia płatności wykonane za pośrednictwem systemu płatności. Niestety po tym mailu kontakt z Pomocą urwał się... Napisane dwa czy trzy kolejne maile pozostają bez odpowiedzi... innego sposobu kontaktu nie ma a moje konto na które wydałem trochę pieniędzy jest niedostępne.

    Proszę zatem o pomoc

    PS mój numer sprawy to 665063

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji tego, że jesteśmy pełnoletnie, nas ominęła cała procedura z potwierdzaniem maili rodziców/opiekunów i nie wiemy jak ten proces przebiega. Z tego co gracze piszą na grupach, po 48h od wpisania maila, powinna być możliwość jego ponownego wpisania. Skoro jest problem z przychodzeniem maili na konto służbowe, to warto spróbować założyć nowy email. Możliwe, że na koncie służbowym jest zablokowane przychodzenie niektórych rodzai maili, tj. promocje produktów..
      Ja osobiście miałam kiedyś podobny problem, nie mogłam zmienić hasła, ponieważ mail nie przychodził. Dopiero, gdy Support wysłał potwierdzenie ręcznie, mail przyszedł.

      Usuń
  7. Kupiłam córce gazetkę, w której są kody doladowujace do otrzymania star coins.Niestety po wpisaniu kodu pojawia się informacja,że został już użyty. W wydawnictwie robili co mogli i przesłali mi kilka kolejnych kodów, oczywiście po wpisaniu znowu pojawiał się komunikat,że został już użyty. Pisałam maila do Star Stable,ale nie odpowiadają .Długo trzeba czekać na odpowiedź i co mogę zrobić, aby kod zadziałał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ogólny problem z kodami z drugiego numeru magazynu. Dzisiaj Melissa skontaktuje się z zespołem w tej sprawie i jeśli czegoś się dowiemy, to damy znać.

      Na odpowiedzi od Pomocy czeka się różnie. Odpowiedzi powinny pojawiać sie do 48h, nie licząc weekendów. Myślę, że jeśli nie odpowiadają w tej sprawie dłużej niż 48h, to najprawdopodobniej nie mają żadnych informacji od firmy, które w tej chwili mogą przekazać graczom. Rozwiązywanie problemu z kodami może trochę potrwać. Siedziba zespołu znajduje się w Szwecji i najprawdopodobniej nie wiedzą oni jeszcze, że z kodami w Polsce wystąpił problem.

      Usuń
    2. Na razie wygląda na to, że zespół nie jest zainteresowany sytuacją z kodami.

      Usuń
  8. Jak długo może trwać zablokowanie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak długo może trwać zablokowanie konta? i mam jeszcze jedno pytanie.Czy jest moliwość dodanie nieograniczonej ilości osób w grupie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blokada konta może trwać tak naprawdę już zawsze :/ Niestety nie, jest ograniczona liczba

      Usuń
  10. ej mam pytanie bo nie mam 6 z 7 koni czy ktos miał moze taka sytuacje i napisał do sso
    ile to trwa takie odzyskiwanie koni plz szybko odpowiedzcie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie. Czy jeżeli byłam w stajni (Mam stajnię na Ranczu Starshine) i mnie wyrzuciło z gry, a po zalogowaniu byłam w Stajni Moorland, to oznacza, że ktoś włamał mi się na konto, czy może był to błąd gry (Nie zniknęły mi żadne konie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi to oznaczać że ktoś włamał Ci się na konto. Jeśli się nie zatrzymywałaś/eś na Ranczu Starshine a wcześniej jeździłaś/eś po Moorland to normalne.

      Usuń
  12. A co mam zrobić jak ktoś wszedł mi na konto I kupił konia (którego ja nie chcem). Czy da się odzyskać sc?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanko. Próbowałam się zalogować i wpisałam dobre hasło i nie zaliczało a na stronę sso juz mogę. Zmieniłam hasło poroboje i pisze ze na to konto zalogowano się zbyt wiele razy. Czy to ban? I ile trzeba odczekać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się naprawiło po 30 min.:-)

      Usuń
    2. Nie da się odzyskać star coins.

      Usuń
  14. Hejj mam pytanie, czy jak chce zmienić hasło to, to muszę podać ten sam email co na koncie sso? Jeszcze jedno chciałbym zmienić email ale jak powiesz?, Pozdro <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez chce zmienić email wiesz może już jak to zrobić?

      Usuń
  15. nie moge wejsc na sso
    przy logowaniu pisze ze na konto logowano sie zbyt wiele razy
    co robic?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam to samo. Zbyt wiele prób logowania. Spróbuj za 10 min. Próbuję i nic. Zmieniłem hasło i to samo. Co dalej????

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dałam kiedyś email do którego nie mam dostępu i nie mogę go potwierdzić to mogę go zmienić? jak tak to gdzie? i czy nie usunie mi wszystkich koni itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skontaktuj się z supportem Star Stable, oni przeprowadzą Cię przez proces potwierdzenia, że jesteś właścicielką konta i jeśli wszystko przejdziesz pomyślnie, to zmienią email. Nie wpłynie to na Twoje konie ani postęp w grze :)

      Usuń
  18. z nikim nie dzieliłam się hasłem, a wyświetla mi się ,,na to konto zalogowano się zbyt wiele razy''

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach