Star Stable prosi o kontakt, gdy:
1. Ktoś pyta o szczegóły Waszego konta;
2. Ktoś oferuje Wam kupno czegokolwiek;
3. Ktoś podaje się za Game Master (lub jego rodzinę) i twierdzi, że pracuje w Star Stable;
4. Gdy ktoś wprost wyłudza od Was dane osobowe
Jak ustawić dobre hasło?
Ważne jest, aby używać dużych i małych liter, a także cyfr. Wtedy hasło będzie trudne do odgadnięcia.
Przykłady:
nOmFU96A2
LoddUR82
Jakich haseł nie używać?
Przykładowe najpopularniejsze hasła według stron wyszukanych w Google:
123456789
123123
*imie.danej.osoby*123
qazxsw
*imie.danej.osoby*11
qwerty
polska
11111
Nigdy nie używajcie tego samego hasła do innych kont społecznościowych!
Mocne hasło tyczy się nie tylko konta na Star Stable, ale też maila i wszystkich Waszych innych kont.
Jak zabezpieczyć mail?
Wiemy już jakie hasło ustawić, by było trudne do zgadnięcia. Co powinniśmy zrobić jeszcze?
Poczty oferują nam opcje typu:
Pomocniczy email
Numer telefonu
Pytanie pomocnicze
Najlepiej, gdy wszystkie te opcje macie zapełnione.
Co do samego pytania pomocniczego- odpowiedź na nie wcale nie musi być odpowiedzią na dane pytanie. Macie ją po prostu zapamiętać. Pytanie powinno być skomplikowane, odpowiedź na nie powinniście znać tylko Wy, jeśli faktycznie odpowiedź będzie zgodna z pytaniem, a nie przypadkowa.
Wróćmy do Star Stable.
Jest jeszcze kilka powszechnie wiadomych rzeczy, które powinny być i Wam znane:
1. Mail na danym koncie może być zmieniony tylko raz;
Jeśli czujecie, że coś jest nie tak i faktycznie chcecie skorzystać z tej opcji, napiszcie do Supportu. Powinniście dostać kilka pytań, na które będziecie musieli odpowiedzieć. Nie jest powiedziane, że Support musi zatwierdzić Waszą prośbę.
2. Jeśli Wasze konto zostanie wyczyszczone, możecie poprosić o przywrócenie stanu swojego konta (zwracają jedynie konie) do tego sprzed wyczyszczenia;
Z informacji zebranych do tej pory mogę stwierdzić, że opcja ta jest jednorazowa, dlatego warto najpierw upewnić się, że konto jest już w 100% bezpieczne, a dopiero później pisać do Supportu. Nie jest powiedziane, że Support musi zatwierdzić Waszą prośbę.
3. To Wy odpowiadacie za swoje konto. Nie powinniście winić Supportu za odrzucenie Waszej prośby o zmianę maila czy przywrócenie danych konta ze względu na włamanie itd.
Źródło części informacji: KLIK
Może dacie to też jako posta? C:< żeby wiekszosc ludzi zobaczyli :D
OdpowiedzUsuńW sumie czemu nie.
UsuńJeśli chodzi o wyczyszczenie w tym sensie, że sprzedanie koni - przywrócić mogą raz na rok.
OdpowiedzUsuńWitam !
OdpowiedzUsuńCzy zmieniajac haslo, strace wszystkie konie ?
Nie (wiem data)
UsuńNie stracisz
UsuńNie stracisz koni.
OdpowiedzUsuńNie stracisz wszystkich koni
UsuńKtoś włamał sie corce na kotok i srzedals wszystkie konie, a bylo ich sporo. Pisalam do nich ale dahej czekam na odpowiedź. Jak odzyskac konie?
OdpowiedzUsuńProszę powiedzieć córce, aby następnym razem nie dzieliła się danymi do konta. Kolejnym razem Support gry może nie zgodzić się na ich przywrócenie, ponieważ każdy z graczy ma możliwość poprosić o to tylko raz.
UsuńJeżeli w ciągu kilku dni nie pojawi się odpowiedź, można napisać ponownie. Musi Pani pamiętać, aby pisać do nich, będąc zalogowanym na koncie, na którym zostały sprzedane konie. W samym mailu powinno być krótkie wytłumaczenie sytuacji, można też napisać login konta. Dobrze by było, aby w mailu nie było większych błędów z pisowni, ponieważ jeden z pracowników prawdopodobnie ma problem z językiem polskim i wspomaga się tłumaczem.
Dodatkowo, ważne jest, aby zmienić nie tylko hasło do konta w grze, ale i na powiązanym do niego mailu.
Proszę o pomoc.... mam następujący problem: jednej z córek założyłem konto na adresie prywatnym a drugiej na służbowym, niestety po wprowadzeniu RODO, mail z pytaniem o zgodę rodzica jest na koncie służbowym blokowany i nie mogę go ani otworzyć ani potwierdzić. W związku z tym nie mam dostępu do konta StarRider jednej z córek (niestety młodszej) które mam wykupione bezterminowo.
OdpowiedzUsuńPisałem w tej sprawie do pomocy, chcąc zmienić adres email. Po kilku mailach dostałem wiadomość że adres rodzica zmieniono i mogę już potwierdzić zgodę rodzica. Niestety nic takiego nie miało miejsca i nadal nie otrzymuję linku aktywacyjnego na żaden z dwóch adresów. Dla uwiarygodnienia mojej osoby przesłałem 3 potwierdzenia płatności wykonane za pośrednictwem systemu płatności. Niestety po tym mailu kontakt z Pomocą urwał się... Napisane dwa czy trzy kolejne maile pozostają bez odpowiedzi... innego sposobu kontaktu nie ma a moje konto na które wydałem trochę pieniędzy jest niedostępne.
Proszę zatem o pomoc
PS mój numer sprawy to 665063
Z racji tego, że jesteśmy pełnoletnie, nas ominęła cała procedura z potwierdzaniem maili rodziców/opiekunów i nie wiemy jak ten proces przebiega. Z tego co gracze piszą na grupach, po 48h od wpisania maila, powinna być możliwość jego ponownego wpisania. Skoro jest problem z przychodzeniem maili na konto służbowe, to warto spróbować założyć nowy email. Możliwe, że na koncie służbowym jest zablokowane przychodzenie niektórych rodzai maili, tj. promocje produktów..
UsuńJa osobiście miałam kiedyś podobny problem, nie mogłam zmienić hasła, ponieważ mail nie przychodził. Dopiero, gdy Support wysłał potwierdzenie ręcznie, mail przyszedł.
Kupiłam córce gazetkę, w której są kody doladowujace do otrzymania star coins.Niestety po wpisaniu kodu pojawia się informacja,że został już użyty. W wydawnictwie robili co mogli i przesłali mi kilka kolejnych kodów, oczywiście po wpisaniu znowu pojawiał się komunikat,że został już użyty. Pisałam maila do Star Stable,ale nie odpowiadają .Długo trzeba czekać na odpowiedź i co mogę zrobić, aby kod zadziałał?
OdpowiedzUsuńJest ogólny problem z kodami z drugiego numeru magazynu. Dzisiaj Melissa skontaktuje się z zespołem w tej sprawie i jeśli czegoś się dowiemy, to damy znać.
UsuńNa odpowiedzi od Pomocy czeka się różnie. Odpowiedzi powinny pojawiać sie do 48h, nie licząc weekendów. Myślę, że jeśli nie odpowiadają w tej sprawie dłużej niż 48h, to najprawdopodobniej nie mają żadnych informacji od firmy, które w tej chwili mogą przekazać graczom. Rozwiązywanie problemu z kodami może trochę potrwać. Siedziba zespołu znajduje się w Szwecji i najprawdopodobniej nie wiedzą oni jeszcze, że z kodami w Polsce wystąpił problem.
Na razie wygląda na to, że zespół nie jest zainteresowany sytuacją z kodami.
UsuńJak długo może trwać zablokowanie?
OdpowiedzUsuńJak długo może trwać zablokowanie konta? i mam jeszcze jedno pytanie.Czy jest moliwość dodanie nieograniczonej ilości osób w grupie?
OdpowiedzUsuńBlokada konta może trwać tak naprawdę już zawsze :/ Niestety nie, jest ograniczona liczba
Usuńej mam pytanie bo nie mam 6 z 7 koni czy ktos miał moze taka sytuacje i napisał do sso
OdpowiedzUsuńile to trwa takie odzyskiwanie koni plz szybko odpowiedzcie
Mam pytanie. Czy jeżeli byłam w stajni (Mam stajnię na Ranczu Starshine) i mnie wyrzuciło z gry, a po zalogowaniu byłam w Stajni Moorland, to oznacza, że ktoś włamał mi się na konto, czy może był to błąd gry (Nie zniknęły mi żadne konie)
OdpowiedzUsuńNie musi to oznaczać że ktoś włamał Ci się na konto. Jeśli się nie zatrzymywałaś/eś na Ranczu Starshine a wcześniej jeździłaś/eś po Moorland to normalne.
UsuńA co mam zrobić jak ktoś wszedł mi na konto I kupił konia (którego ja nie chcem). Czy da się odzyskać sc?
OdpowiedzUsuńMam pytanko. Próbowałam się zalogować i wpisałam dobre hasło i nie zaliczało a na stronę sso juz mogę. Zmieniłam hasło poroboje i pisze ze na to konto zalogowano się zbyt wiele razy. Czy to ban? I ile trzeba odczekać??
OdpowiedzUsuńsię naprawiło po 30 min.:-)
UsuńNie da się odzyskać star coins.
UsuńHejj mam pytanie, czy jak chce zmienić hasło to, to muszę podać ten sam email co na koncie sso? Jeszcze jedno chciałbym zmienić email ale jak powiesz?, Pozdro <3
OdpowiedzUsuńtez chce zmienić email wiesz może już jak to zrobić?
Usuńnie moge wejsc na sso
OdpowiedzUsuńprzy logowaniu pisze ze na konto logowano sie zbyt wiele razy
co robic?
Mam to samo. Zbyt wiele prób logowania. Spróbuj za 10 min. Próbuję i nic. Zmieniłem hasło i to samo. Co dalej????
OdpowiedzUsuńRel
OdpowiedzUsuńjak dałam kiedyś email do którego nie mam dostępu i nie mogę go potwierdzić to mogę go zmienić? jak tak to gdzie? i czy nie usunie mi wszystkich koni itp?
OdpowiedzUsuńSkontaktuj się z supportem Star Stable, oni przeprowadzą Cię przez proces potwierdzenia, że jesteś właścicielką konta i jeśli wszystko przejdziesz pomyślnie, to zmienią email. Nie wpłynie to na Twoje konie ani postęp w grze :)
Usuńz nikim nie dzieliłam się hasłem, a wyświetla mi się ,,na to konto zalogowano się zbyt wiele razy''
OdpowiedzUsuń