Łowienie ryb w Dolinie Złotych Wzgórz


Poniedziałek

Szczupak pospolity
Zaraz za labiryntem


Wtorek

Okoń
Na końcu plaży przy arenie mistrzostw


Środa

Kulbiniec kalifornijski
Przy wyjściu z Wioski Rybackiej


Czwartek

Dorsz
Na wyspie, na której jest stajnia


Piątek

Śledź
Na jednym z doków przy panu Trout


Sobota

Sielawa
Zaraz za jaskinią przemytników Roba i Boba


Niedziela

Flądra
Na moście do stajni

120 komentarzy:

  1. Żeby łowić ryby trzeba zrobic jakis quest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) dzisiaj dostałam to zadanie właśnie xD Jak będziesz miała 13 lvl to jezioro Valedale będzie zanieczyszczone i dostaniesz wędkę jak wypełnisz zadania z pierwszego dnia a wędkę dostaniesz na drugi dzień

      Usuń
    2. A ten quest. Gdzie można złowić te ryby byłam w wszystkich miejscach i nie mogę go znaleźć ?

      Usuń
    3. A ja zrb ten quest i nie mogę łowić :c . Pomóżcie :C

      Usuń
    4. melissa jaki masz poziom w star stable

      Usuń
    5. Trzeba zrobić takie że łowisz 5 płotek a potem dostajesz licencje :*

      Usuń
    6. A i musisz mieć codzienne zadania z łowieniem by łowić :)

      Usuń
    7. To quest w GHV u pana Trouta ( ten z łowiemniem ryb)

      Usuń
    8. Ja wiem to jest na drugim mocie na przeciwko p. Touta na końcu :)

      Usuń
    9. Trzeba mieć 15 lvl ja mam 16 i dostać od niego te zadanie...

      Usuń
    10. ????? Loool! Polecam mojego bloga ale nie poto komentuje XD ja miałam już zadanie nad jeziorem ale skonczył mi sie sr :-( ale na szczęście bede miec LFT!!!!! polecam mojego bloge ;-)

      Usuń
    11. gdzie jeszce mozna lowic

      Usuń
    12. Anonimowy, jeśli wykonasz odpowiednie zadania to też w Moor, UH itd.

      Usuń
  2. Dziękuje dzięki Ci Melliso wiem gdzie jest łowienie :) Fenkuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Łowienie jest tylko w GHV?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łowienie jest w GHV, HC i Moorland :)

      Usuń
    2. nie w moor czyli moorland nie ma łowienia

      Usuń
  4. Co trzeba zrobić, żeby można było łowić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za domkiem Mrs. Holdsworth w Moorland jest plaża , i jedziesz tą plażą w kierunku Fort Pinta i tam na końcu tej plaży jest sklepik rybacki , i tam kupujesz wędkę i jedziesz do tych miejsc co Mel napisała i wędkujesz... chyba

      Usuń
    2. Musisz odblokować Ghv. Dostaniesz Questy od takiego pana :p Mr.K.Trout, będzie quest, że musisz kupić wędkę . Jest ona do kupienia, W FP - Na plazy , Ghv i HC . No i po 2 -3 dniach bedziesz mogla robic questy rybackie :)

      Usuń
    3. ,,Julaa ;3'' , ja mogę dopowiedzieć, że trzeba zdobyć tak zwaną licencję ;)

      Usuń
    4. trzeba kupić ją w moor w sklepie :)

      Usuń
    5. Wędka nie jest w Moorland. Chyba, że jest, ale nie tylko. Wędkę można też kupić u Pana Loopa? Jeżeli tak się nazywa xD Jest on nie daleko Trouta c; Jeżeli nie gadacie na temat wędki to sory :c Ale jeżel mogę pomóc to fajnie :)

      Usuń
  5. Dzięki Melissa, że zrobiłaś o łowienu ryb w danym miejscu w danym dniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak łowić? Gdzie jeszcze można łowić Melissa?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy da się bez STAR RIDER Melissa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da. Star rider jest ci potrzebny, inaczej będziesz tylko mogła się ścigać i kupić se urania i tyle :/. Do tego tylko na terenach moor i fort pinta. Ze star riderem możesz mieć całą mape Jorvik! Nie całą ale bardzo duuuużo. A nie tylko stajnie moor i fort pinta. Dośc będziesz miała jeszcze zadania! Rozgadałam sie zbyt bardzo sorry. Na Star stable jestem Cadence Sweetstreet. Buźki :*

      Usuń
  8. No bardzo ja bladziłam po calym golden i nie moglam znalezc dzieks Mellow! Gabi Bluelake

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby łowić ryby trzeba zrobić quest, potem podnosimy reputacje i możemy łowić w takich miastach ( wsiach) jak : Valedale, Dolina złotych Wzgórz, Moorland Fort Pinta i w Urodzajach Hrabstwa. Później nw co jest bo mam dość niska reputacje XD
    Gabrielle Bluelake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie w moor kupiłam wendke i nie wiem

      Usuń
    2. Musisz w GHV zrobić zadania i się wszystkiego dowiesz c':

      Usuń
  10. a i bez SR da się lowić pod warunkiem że bedziesz miała przy sb wędke
    i tylko w moorland i w fp da sie łowić
    Gabi Bluelake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się, bo musisz najpierw wziąć dzienne zadanie od pana Mr.K.Trout'a, który Ci powie jaką rybę masz złowić, i wtedy (ja tak robię) sprawdzasz u Mel gdzie tą rybę złowić ;)

      Zsuzanna Puppystorm

      Usuń
  11. A ja klikam i klikam wędką na wodę i nic! O jaki qest chodzi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć odblokowane GHV oraz zrobić questy z Panem Troutem (czy jak on tam ma ;p). I wtedy będziesz mogła łowić w wybranych łowiskach.

      Usuń
  12. Mel mam questa z łowieniem i nie potrafię go zrobić. Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. A w którym levelu można łowić ryby ?? o.O bo ja mam 14 i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ten qest z tym lowieniem w gh i ja go nie umiem zrobic help!!!
    Aitana Sleepymountain

    OdpowiedzUsuń
  15. Thx! Dzięki tobie mogę teraz łowić i łowić! DZIĘKUJE!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki ! Teraz moge codzienie wbijać reputacje w łowieniu ryb :D

    OdpowiedzUsuń
  17. a to te zadanie gdzie nad jeziorami valedale była zielona woda?

    OdpowiedzUsuń
  18. ja to Ekaterina Duskroad jagby co xD

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja dziś muszę złapać flądre zamiast gładzicy:( Pomożecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo i nie mam zielonego pojecia gdzie ona jest POMOCYYY MEL I INNI!!!

      Usuń
    2. W tym samym miejscu co gładzica

      Usuń
  20. mel gdzie można łowić płotki w zadaniu z panem k trutem

    OdpowiedzUsuń
  21. POMOCY!!! dzisiaj jest niedziela i pusze mi ze połów dnia:FLĄDRA. Na blogu nic o niej nie pisze. Balagam pomozcie gdzie ona jest!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na tym moście

      Usuń
    2. Ona jest na moście bo dany dzień nieważne jaka ryba i tak tam się łowi :)

      Usuń
  22. ludzie ale wy jesteście głupi zresztą ja też jestem. Plotki są z tyłu ale nie tam gdzie przypływa prom tylko tam na drugim moście wystarczy zsiąść konia wziąść wędkę i zacząć łowić i już zadanie ukończone.Ależ ja byłam głupia że nie podjechałam tam od razu.A i tak na propos Mel fajny bloczek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie da się bez Star Rider łowić ryby w Dolinie Złotych Wzgórz. Trzeba mieć 14 poziom, aby odblokować albo trzeba mieć dopiero 15 poziom.

    OdpowiedzUsuń
  24. mam zadanie ,,zarzuć,, sieć u pana trotha (rybaka w Dolinie złotych wzgórz ) gdzie ja mam tą sieć zarzucić ??

    OdpowiedzUsuń
  25. ,,zarzuć sieć,,

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się trafiło że mogłam łowić w forcie pinta

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie ma być ta flądra?!

    OdpowiedzUsuń
  28. Greta Papacake30 marca 2015 20:38

    Przy której misji odblokowuje się dolina złotych wzgórz ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po 1 masz sr? po 2 masz końcówkę 14 levela ? po 3 jak masz to wszystko to będzie zadanie z kowalem ;)

      Usuń
  29. Mel, co to te Whitefish? Czyżby to była Sielawa?

    OdpowiedzUsuń
  30. Mel, mam za zadanie złowienie 3 płotek. nwm gdzie je złowić...

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja wiem gdzie jest łowisko ( zadanie gdzie dostajesz licencję do łowienia )
    to jest tam na tym drugim moście . Bo na krańcu jednego mostu jest prom ,a na drugim jakaś łódź i tam właśnie jest to łowisko.


    PS. Myślę że pomogłam innym , którzy nie wiedzieli ( ja też nie wiedziałam :) )

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki Mel <3 bardzo pomocne :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. jak kupić abonament plis!!!!!!!! bo ja próbowałam aż5 razy i nie moge kupić do końca.pomużcie

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki Mel! Jak sama szukałam to nie mogłam znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  37. gdzie łowi się flądry?!

    OdpowiedzUsuń
  38. Siemka Mel! Mam pytanko.Zrobiłam zadanie z tą wodą w Valedale i także nie mam już zadań od Avalona ,mam 14 lvl. Nie mogę łowić i nie dostałam wędki przy tamtym zadaniu. Więc tak : kupiłam wędkę w Moorland, i sprawdzałam (chyba) we wszystkich łowiskach na których można łowić a ja nie mogę. Błagam pomóż!!! ~Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz zadanie od rybaka z GHV - P.Tout ^^

      Usuń
  39. gdzie można złowić złotą płotkę?> :c

    OdpowiedzUsuń
  40. Mel musisz mi pomóc bo ja nwm jak zrobić misje isolde udowodnij to i nie mogę pszejść tej misji bo poprostu nwm tej misji ma 9lvl i star riders

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz szukac sladow :D tez miałam z tym problem :/

      Usuń
  41. Łowienie jest w GHV, Moorland, i Urodzajnych Chrabstwach

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomocy! Nwm gdzie mam łowić płotki dla P.Trouta :CC Szukam tego od kilku dni i nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w Wiosce Rybackiej na tym drewnianym pomoście, który biegnie dookoła wioski !

      Usuń
  43. masz bardzo superowego bloga i ogólnie jesteś fajna ale czemu wywaliłaś mnie ze znajomych?

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam pytanie. Czy questy z fabułą rozpoczynają się na 13 lvl? Bo ja mam 13 lvl i mam questy z Lindą i Alex, że będzie jakieś posiedzenie rady Strażników Aideen i Druidów jak tylko Alex wróci i mnie na tę radę zapraszają.
    Proszę, odpowiedz czy to są questy z fabułą
    Jakby co w SSO nazywam się Luca Opaldotter i jestem na serwerze Emerald Forest, a tu na jakim jesteś serwerze?

    OdpowiedzUsuń
  45. ja w ogóle nie mogę łowić a mam prawie15 level ! Trzeba mieć 15?

    OdpowiedzUsuń
  46. tak trzeba 15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam prawie 16 i nie mg łowić :C

      Usuń
  47. Jaka zmianaaa
    jak ładnie pokazane wszystko..

    OdpowiedzUsuń
  48. A gdzie płotke?

    OdpowiedzUsuń
  49. gdzie kupić wędkę bo patrzyłam w moor i nie było jej tam :c help!

    OdpowiedzUsuń
  50. Często zaglądam na Twojego bloga, żeby poczytać trochę (piszesz w sposób ciekawy), a także zrobić reptuację (:

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam twój Blog jest najlepszy !!!

    OdpowiedzUsuń
  52. YEY dzięki ^^ Nie wiedziałam ani trochę gdzie łowić xD szukałam wszędzie xD

    OdpowiedzUsuń
  53. Czemu nie nagrywasz już na You Tube :( ?

    OdpowiedzUsuń
  54. Ej, a jakie i gdzie są zadania, żeby wbić reputę w klubie wędkarskim Jorvik?

    OdpowiedzUsuń
  55. A to zadanie co (podobno) trzeba zrobić (nwm czy ono jest) to jak ma się wędke o i tak trzeba ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
  56. Ellen Ironwood17 lutego 2017 09:23

    Dziękuję, Twój post o reputacji łowienia ryb bardzo mi się przydał! :) Nareszcie nie muszę biegać po całej Dolinie żeby znaleść odpowiednie łowisko :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuje serdecznie Mel! <3 Dzięki Tobie mogę szybko zaglądać na tą zakładkę i nie latać po całej Dolinie Złotych Wzgórz! :-* Dziękuje za Twoje poświęcenie czasu. :3

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzięki Mel! nawet nie wiesz, jak bardzo mi pomogłaś

    OdpowiedzUsuń
  59. Dostałam dziś questa z łowieniem. Kupiłam wędkę, sprawdziłam wszystkie miejsca które napisałaś, i ni ma ;_; (chodzi mi o ten quest gdzie trzeba złowić 5 płotek, po którym zdobywa się licencje na łowienie w DZW) Pomoc? ;v Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsca do łowienia z tego questa są na pomoście obok promu, gdzie na końcu jest ten statek. Jeśli jadnak się mylę, to przepraszam, miałam te questy w 2013/2014 roku. Jak coś to sprawdź jeszcze pomost prowadzący do stajni w Golden Hills.

      Usuń
  60. jak zrobić zadanie "zarzuć sieć" ?

    OdpowiedzUsuń
  61. Mel a gdzie trzeba łowić jak się robi zadanie ,,Spróbuj coś złowić''.

    OdpowiedzUsuń
  62. A co z reputacją u Pani Pike? Ja mam tam jakąś ale nie wiem co zrobić i nie mam żadnych zadań u jej męża. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbijaj repke w DZW i Moor (cała repka nazywa się klub wędkarski Jorvik(?)) po wbiciu lubianej dostaniesz zadanka w UH i DZW (wiem od kol. wczoraj miałam ten sam problem xd)

      Usuń
  63. Ciągle ratujesz mi życie!
    Dzięki.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia