Witaj na moim blogu!

O autorce

Kliknij na zdjęcie, by dowiedzieć się więcej.

Współpraca

Kliknij na zdjęcie, by dowiedzieć się więcej.

Gdzie mnie znajdziesz?

Obserwuj bloga, by być na bieżąco ze wszystkimi postami!

Współpraca


 CHANTAL RAINHEART


Czym zajmuje się Chantal?

Chantal zajmuje się blogiem od strony graficznej. Pomaga z wyglądem bloga oraz potrzebnymi graficznymi elementami lub edycjami do stron czy postów.

Komentarze Chantal są oznaczone plakietką:




VERONIKA GOLDMOUNTAIN


Czym zajmuje się Goldi?

Jej głównym zadaniem jest zatwierdzanie komentarzy spełniających regulamin bloga i odpowiadanie na pytania czytelników. Ponadto tworzy niektóre nowe strony i edytuje te stare oraz doradza zmiany na blogu. 

Komentarze Goldi są oznaczone plakietką: 


34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Portrety postaci namalowała Chantal, nie Mel ;/

      Usuń
    2. Pięknie kochana Mel <3 !

      Usuń
  2. WOW! Chantal ty to dopiero masz talent :O Piękne edity ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chantal piękne te edity! !♥ wiem , wiem , pewnie nie masz czasu czy coś albe bardzo bym chciała gdybyś zrobiła mi jakiś edit :) z góry dzięki i papa ♥

      Usuń
  3. Jeju ale zazdroszczę takiego talentu :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo chantal<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Mam proble !�� Nwm jak go wytłumaczyć , ale bardzo mi by pomogła ,,instrukcja ´´ korzystania z funkcji ZAPROŚ PRZYJACIELA.Bardzo dziękuję za przeczytanie oraz czekam na odpowiedź ! POZDRAWIAм!❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nwm, czy to odpowiednia strona na takie pytanie, ale i tak odpowiem xD Po prostu masz znaj, wchodzisz na stronę sso i w zakładkę ZAPROŚ PRZYJACIELA, wpisujesz e-maila znaj (znaj nie może mieć konta z tym mailem) Znaj wchodzi na maila, naciska guzik "zarejestruj się" w mailu i za każdym razem jak znaj będzie osiągał lvl do którego przypisana jest nagroda, ty i znaj dostaniecie prezent na pocztę ;) Pozdro, Can

      Usuń
    2. dziękuję. przydałaś się na coś xD

      Usuń
    3. dziękuje

      Usuń
  6. Jestem fanką Melissy. Gratuluję rysunków Chantal i aktywności oraz grafiki Goldi. To najlepszy blog. Jesteście zgranym zespołem. Doceniam Waszą ciężką pracę chodź na razie tródno mi się przyzwyczaić np. nie mogłam znaleźć kamieni runicznych. Ale uważam że wszystko wyszło MEGA

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam że te rysunki to komputerowe. Pogratulować i pozazdrościć talentu. Widać że włożyłaś w to serce

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Chantal, mam do Ciebie pytanie :3 Ile już czasu edytujesz? ^^ I świetny blog Mel <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Chantal, ty to masz talent. Zapewne lata praktyki? Zastanawiam się czy chciałabyś zostać grafikiem... Pozdrawiam Wszystkich!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żeby coś, ale słyszałam że Chantal jest już grafikiem xD
      Pozdrawiam ☺🙂

      Usuń
  10. Chantal, Goldi i oczywiście Mel... UWIELBIAM WAS XD

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja gratuluję i podziwiam pracę Goldi. Zazdroszczę ci, że jeszcze wytrzymujesz z większością tych komentarzy i (być może) sprawia ci to radość. Pozdrawiam całą trójkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chantal jaki program ? :)
    Goldi widzę że masz dużo pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chantal jaki ty masz talent :O (jaki program? masz kanałna yt? nagrywasz poradniki?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz napisane wszystko u góry, razem z linkami - wystarczy kliknąć na napis np. YouTube.

      Usuń
  14. Wow Chantal ! Masz cudowny talent, założę się, że zapewne długie lata ćwiczeń za tobą! Podoba mi się twój styl rysowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaaaał... Myślałam że ładnie rysuję ale przy czymś takim... Niesamowite! Gratuluję talentu, Chantal.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow Chantal szacun pięknie edytujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chantal przy Tobie wszyscy gorzej rysują i to dosłownie ;)
    Mel, Goldi podziwiam Was, że dajecie radę z tymi wszystkimi komentarzami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chantal jak ty rysujesz? Chyba nikt nie umie rysować tak ładnie jak ty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Goldi plakietka się zepsuła~~
    A poza tym na blogu nie widzę żadnych niedopracowań co daje fajny efekt.
    Miły i estetyczny wygląd urozmaicają dobrze opracowane podstrony i informacje, w których nigdy nic nie brakuje.
    Pozdrawiam~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam nazwę konta Google, to dlatego. Meliska już to naprawiła 😀 Dzięki za powiadomienie.

      Usuń
  20. Chantal jaki używasz program do editów? (piękne!) :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach