Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

Składniki do kotła

Wrzucanie składników do kotła pozwala zdobyć zestaw sprzętu jeździeckiego oraz ubrań dla postaci i kota do torby. Z kotła mogą wylecieć też takie przedmioty jak proszki zmieniające konia czy podkowy.
Kocioł znajduje się na samym środku głównej wyspy w Twierdzy Galopującego.
By otrzymać z kotła przedmiot, trzeba wrzucić do niego 3 wybrane przez siebie składniki.
Po ostatnim wrzuceniu do kotła składników trzeba odczekać jakiś czas, by móc zrobić to znowu.

Poniedziałek

Pajęcze jajo


X: 17 Y: 12 - Przy ścianie twierdzy.
 

 
 
X: 17 Y: 26 - Na dolnej części Wyspy Wieży.
 

 Maź ducha

 
X: 19 Y: 19 - Niedaleko mostu wychodzącego z Wyspy Wieży.
 

 

X: 24 Y: 5 - Obok stajni, przy sklepie ze zwierzętami.
 

 Rumianek

 

X: 12 Y: 26 - Na dolnej części Wyspy Wieży.
 

 Marzana

 
 
X: 11 Y: 25 - Na dolnej części Wyspy Wieży.
 

Mech


 
X: 17 Y: 22 - Na górnej części Wyspy Wieży.
 

 Popiół

 
 
X: 3 Y: 17 - Na Wyspie Optymistów (wyspa, na której można zapalić świeczki), przy ścianie kaplicy.
 

 Końskie włosie

 
 
X: 24 Y: 3 - Wewnątrz stajni.
 

 Pysznogłówka

 
 
X: 23 Y: 2 - Za stajnią.
 

Wijący się robak


 X: 25 Y: 3 - Za stajnią.
 

Wtorek

Pajęcze jajo


X: 17 Y: 12 - Przy ścianie twierdzy.
 

 
 
X: 17 Y: 26 - Na dolnej części Wyspy Wieży.
 

Wijący się robak


X: 14 Y: 10 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu do polowania na dynie.




X: 25 Y: 4 - Wewnątrz stajni.


Pysznogłówka


X: 16 Y: 6 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu do wyścigu bezgłowego jeźdźca.
 

 Końskie włosie

 
 
X: 24 Y: 2 - Za stajnią.
 

 Maź ducha

 
 
X: 24 Y: 3 - Wewnątrz stajni.
 

 Rumianek


X: 17 Y: 24 -  Na górnej części Wyspy Wieży.
 

 Marzana

 
 
X: 15 Y: 26 -  Na górnej części Wyspy Wieży, przy budynku.
 

Popiół


X: 9 Y: 25 - Na dolnej części Wyspy Wieży, za portalem do wyścigu z dyniami w zamku.


Mech


X: 13 Y: 27 - Na dolnej części Wyspy Wieży.
 

Środa

Pajęcze jajo


X: 17 Y: 12 - Przy ścianie twierdzy.
 

 
 
X: 17 Y: 26 - Na dolnej części Wyspy Wieży.
 

Maź ducha


 X: 19 Y: 6 - Za duchem przy moście prowadzącym do wyspy ze stajnią.
 

Końskie włosie


X: 23 Y: 3 - Przed stajnią, przy beli siana.
 

Rumianek

 
 X: 14 Y: 6 - Za portalem prowadzącym do Wzgórza Stracha na Wróble.
 

Popiół

 
X: 14 Y: 7 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu prowadzącego do Wzgórza Stracha na Wróble.
 

Marzana

 
X: 16 Y: 19 - Przy moście prowadzącym na wyższą część Wyspy Wieży.
 

Wijący się robak

 
X: 18 Y: 19 - Przy moście prowadzącym na wyższą część Wyspy Wieży.
 

 Pysznogłówka


X: 12 Y: 24 - Na górnej części Wyspy Wieży, obok ściany budynku.
 

 Mech

 
X: 12 Y: 23 - Na górnej części Wyspy Wieży, obok ściany budynku.


Czwartek

Pajęcze jajo


X: 17 Y: 12 - Przy ścianie twierdzy.
 

 
 
X: 17 Y: 26 - Na dolnej części Wyspy Wieży.
 

Pysznogłówka


X: 22 Y: 15 - Za kabaczkami na wyspie z portalem na Jorvik.


Maź ducha


X: 18 Y: 11 - W głównej twierdzy przy magazynie.


Końskie włosie


X: 22 Y: 3 - Przy koniach do kupna, na wyspie ze stajnią.


Mech


X: 23 Y: 2 - Przy bocznej ścianie stajni.



 
X: 17 Y: 22 - Na górnej części Wyspy Wieży.
 

 Marzana

 
X: 24 Y: 4 - Przy stajni, za sklepem ze zwierzętami.
 

Rumianek

 
X: 15 Y: 19 - Przy moście prowadzącym na wyższą część Wyspy Wieży.


Wijący się robak


X: 15 Y: 20 - Na górnej części Wyspy Wieży, za obozem Lindy.
 

 Popiół


X: 19 Y: 23 - Na dolnej części Wyspy Wieży.


Piątek

Pajęcze jajo


X: 17 Y: 12 - Przy ścianie twierdzy.
 

 
 
X: 17 Y: 26 - Na dolnej części Wyspy Wieży.
 

Marzana


X: 16 Y: 12 - Przy ścianie twierdzy.


Pysznogłówka


 X: 21 Y: 8 - Przy moście prowadzącym do wyspy ze stajnią.
 

 Końskie włosie


 
 X: 25 Y: 2 - Za stajnią.
 

 Wijący się robak


X: 25 Y: 3 - Za stajnią.




X: 18 Y: 19 - Przy moście prowadzącym na wyższą część Wyspy Wieży.


Popiół


X: 25 Y: 4 - Przy bocznej ścianie stajni.
 

 Mech

 
 
X: 24 Y: 5 - Za sklepem ze zwierzętami na wyspie ze stajnią.
 

 

X: 12 Y: 23 - Na górnej części Wyspy Wieży, obok ściany budynku.
 

 Rumianek

 
 
X: 11 Y: 22 - Na dolnej części Wyspy Wieży, naprzeciwko portalu prowadzącego do wyścigu z dyniami w zamku.
 

Maź ducha


X: 14 Y: 25 - Na dolnej części Wyspy Wieży, przed budynkiem.


Sobota

Pajęcze jajo


X: 17 Y: 12 - Przy ścianie twierdzy.
 

 
 
X: 17 Y: 26 - Na dolnej części Wyspy Wieży.
 

Pysznogłówka


X: 14 Y: 9 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu do polowania na dynie.
 

 Maź ducha


X: 17 Y: 6 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu do wyścigu bezgłowego jeźdźca.
 

 Końskie włosie

 
X: 24 Y: 3 - Wewnątrz stajni.
 

 Wijący się robak

 
X: 25 Y: 4 - Wewnątrz stajni.
 

Rumianek


X: 3 Y: 15 - Na Wyspie Optymistów (wyspa, na której można zapalić świeczki), przy ścianie kaplicy. 
 
 

 Mech


X: 18 Y: 21 - Na dolnej części Wyspy Wieży, pod mostem prowadzącym na wyższą część.
 
 

 Popiół

 
X: 9 Y: 24 - Na dolnej części Wyspy Wieży, za portalem do wyścigu z dyniami w zamku.
 

 Marzana

 
 X: 13 Y: 20 - Na górnej części Wyspy Wieży, przy obozowisku Lindy.
 

Niedziela

Pajęcze jajo


X: 17 Y: 12 - Przy ścianie twierdzy.
 

 
 
X: 17 Y: 26 - Na dolnej części Wyspy Wieży.
 

Wijący się robak


X: 14 Y: 10 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu do polowania na dynie.
 

 Marzana

 
X: 15 Y: 6 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu do Wzgórza Stracha na Wróble.
 

 Popiół

 
X: 16 Y: 8 - Twierdza, przy sklepie.
 

 Maź ducha

 
X: 15 Y: 8 - Twierdza, za sklepem.
 

Końskie włosie

 
X: 22 Y: 3 - Przy koniach do kupna, na wyspie ze stajnią.
 

 Pysznogłówka

 
X: 5 Y: 14 - Pysznogłówka (Pg), na Wyspie Optymistów (wyspa, na której można zapalić świeczki), przy kocach.
 

Mech

 
X: 6 Y: 17 - Na Wyspie Optymistów (wyspa, na której można zapalić świeczki).
 

 Rumianek

 
X: 9 Y: 24 - Na dolnej części Wyspy Wieży, za portalem do wyścigu z dyniami w zamku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach