★ Wrzucanie składników do kotła pozwala zdobyć zestaw sprzętu jeździeckiego oraz ubrań dla postaci i kota do torby. Z kotła mogą wylecieć też takie przedmioty jak proszki zmieniające konia czy podkowy.
★ Kocioł znajduje się na samym środku głównej wyspy w Twierdzy Galopującego.
★ By otrzymać z kotła przedmiot, trzeba wrzucić do niego 3 wybrane przez siebie składniki.
★ Po ostatnim wrzuceniu do kotła składników trzeba odczekać jakiś czas, by móc zrobić to znowu.
Poniedziałek
X: 17 Y: 12 - Przy ścianie twierdzy.

★★★
X: 17 Y: 26 - Na dolnej części Wyspy Wieży.

X: 12 Y: 26 - Na dolnej części Wyspy Wieży.

Marzana
X: 11 Y: 25 - Na dolnej części Wyspy Wieży.
Mech
X: 17 Y: 22 - Na górnej części Wyspy Wieży.

Popiół
X: 3 Y: 17 - Na Wyspie Optymistów (wyspa, na której można zapalić świeczki), przy ścianie kaplicy.

Końskie włosie
X: 24 Y: 3 - Wewnątrz stajni.

Pysznogłówka
X: 23 Y: 2 - Za stajnią.

Wijący się robak
X: 25 Y: 3 - Za stajnią.

Wtorek
X: 17 Y: 12 - Przy ścianie twierdzy.

★★★
X: 17 Y: 26 - Na dolnej części Wyspy Wieży.

Wijący się robak
X: 14 Y: 10 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu do polowania na dynie.

★★★
X: 25 Y: 4 - Wewnątrz stajni.

Pysznogłówka
X: 16 Y: 6 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu do wyścigu bezgłowego jeźdźca.

Końskie włosie
X: 17 Y: 24 - Na górnej części Wyspy Wieży.

Marzana
X: 15 Y: 26 - Na górnej części Wyspy Wieży, przy budynku.


Środa
Maź ducha
X: 19 Y: 6 - Za duchem przy moście prowadzącym do wyspy ze stajnią.
.png)
Końskie włosie
X: 23 Y: 3 - Przed stajnią, przy beli siana.
.png)
Rumianek
X: 14 Y: 6 - Za portalem prowadzącym do Wzgórza Stracha na Wróble.
.png)
Popiół
X: 14 Y: 7 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu prowadzącego do Wzgórza Stracha na Wróble.
.png)
Marzana
X: 16 Y: 19 - Przy moście prowadzącym na wyższą część Wyspy Wieży.
.png)
Wijący się robak
X: 18 Y: 19 - Przy moście prowadzącym na wyższą część Wyspy Wieży.
.png)
Pysznogłówka
X: 12 Y: 24 - Na górnej części Wyspy Wieży, obok ściany budynku.
.png)
Mech
X: 12 Y: 23 - Na górnej części Wyspy Wieży, obok ściany budynku.
.png)
Czwartek
Pysznogłówka
X: 22 Y: 15 - Za kabaczkami na wyspie z portalem na Jorvik.

Mech
X: 23 Y: 2 - Przy bocznej ścianie stajni.

★★★
X: 17 Y: 22 - Na górnej części Wyspy Wieży.

Marzana
X: 24 Y: 4 - Przy stajni, za sklepem ze zwierzętami.

Rumianek
X: 15 Y: 19 - Przy moście prowadzącym na wyższą część Wyspy Wieży.

Wijący się robak
X: 19 Y: 23 - Na dolnej części Wyspy Wieży.

Piątek
Marzana
X: 16 Y: 12 - Przy ścianie twierdzy.

Pysznogłówka
X: 21 Y: 8 - Przy moście prowadzącym do wyspy ze stajnią.

Końskie włosie
X: 25 Y: 2 - Za stajnią.

Wijący się robak
X: 25 Y: 3 - Za stajnią.

★★★
X: 18 Y: 19 - Przy moście prowadzącym na wyższą część Wyspy Wieży.

Popiół
X: 25 Y: 4 - Przy bocznej ścianie stajni.

Mech
X: 24 Y: 5 - Za sklepem ze zwierzętami na wyspie ze stajnią.

★★★
X: 12 Y: 23 - Na górnej części Wyspy Wieży, obok ściany budynku.

Rumianek
X: 11 Y: 22 - Na dolnej części Wyspy Wieży, naprzeciwko portalu prowadzącego do wyścigu z dyniami w zamku.

Maź ducha
X: 14 Y: 25 - Na dolnej części Wyspy Wieży, przed budynkiem.

Sobota
Pysznogłówka
X: 17 Y: 6 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu do wyścigu bezgłowego jeźdźca.

Końskie włosie
X: 24 Y: 3 - Wewnątrz stajni.

Wijący się robak
X: 25 Y: 4 - Wewnątrz stajni.

Rumianek

Mech
X: 18 Y: 21 - Na dolnej części Wyspy Wieży, pod mostem prowadzącym na wyższą część.

Popiół
X: 9 Y: 24 - Na dolnej części Wyspy Wieży, za portalem do wyścigu z dyniami w zamku.

Marzana

Niedziela
Wijący się robak
X: 14 Y: 10 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu do polowania na dynie.
.png)
Marzana
X: 15 Y: 6 - Przy ścianie twierdzy, naprzeciwko portalu do Wzgórza Stracha na Wróble.
.png)
Popiół
X: 16 Y: 8 - Twierdza, przy sklepie.
.png)
Maź ducha
X: 15 Y: 8 - Twierdza, za sklepem.
.png)
Końskie włosie
X: 22 Y: 3 - Przy koniach do kupna, na wyspie ze stajnią.
.png)
Pysznogłówka
X: 5 Y: 14 - Pysznogłówka (Pg), na Wyspie Optymistów (wyspa, na której można zapalić świeczki), przy kocach.
.png)
Mech
X: 6 Y: 17 - Na Wyspie Optymistów (wyspa, na której można zapalić świeczki).
.png)
Rumianek
X: 9 Y: 24 - Na dolnej części Wyspy Wieży, za portalem do wyścigu z dyniami w zamku.
.png)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
REGULAMIN KOMENTOWANIA
★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach