niedziela, 11 stycznia 2015

Podziwiana z Ekspedycją Stoneground ♥


14 komentarzy:

  1. Zazdro, ja u Kalltersów nie mam fiordów a mam DUD od dawna xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo.
      Daphne Brichblanket

      Usuń
  2. Piękne :) A i Mel niałaś dodać obrazki od fanów które nie były na urodziny. I nie dodałaś :'/ x'D Olympia

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda , że ja mam dopiero 13 poziom żeby wejść do DUD musze jeszcze trochę popracować :(
    Violet Mausedotter
    PS Gratuluje reputacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, nie tylko ty ja nawet nie mam 13 lvl tylko połowę 12 xD

      Usuń
  4. Ja dopiero co wczoraj dostałam livetima a mwl ile glasz już w star stable? Ja mam 10lv szkoda ze sie nie spotkamy bo ja jesten na tym polskim serwerzepol

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Zazdroszcze ^^ A Mel ty teraz masz 17 lv ? ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam 17 levelu :/ Jeszcze trochę mi brakuje

      Usuń
  6. Mel zrób trochę konkursów na powiadania, myślę że wszystkim sprawia to frajdę bo nawet jeżeli nie wyślą ci pracy to mogą sobie trochę poczytać.
    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Mel. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki Mel :D. Ja miałabym niedługo popularna, ale sr mi się skończyło ;c.
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia