Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

23 stycznia 2015

Nowy kod dla Star Riderów Lifetime

calendar_month 23 stycznia 2015
























kod: POLKADOT
Kod daje sukienkę widoczną na zdjęciu ^^

32 komentarze:

  1. Fajna sukienka. Dzięki, gdyby nie ty nie miałabym pojęcia o większości kodów na sso :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mel a jaką książkę tak cały czas czytasz ? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka,tylko szkoda,że mi nie działa :C
    Violet Mousedotter

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, dałam swoje hasło i mail jakiejś dziewczynie, ona mówiła, że da mi 10000sc, bardzo źle zrobilam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszmarnie ona ci nie da napewno tylko ukradnie ;-; dziecko ty nie myslisz ?!
      Piper Shadowcake

      Usuń
    2. Myślę i się okazało że całkiem wydajnie. Przepytałam ją zanim jej podałam to wszystko i się okazało, że dała mi te 10000. Teraz jestem bogata za darmo: )

      Usuń
    3. Jak się nazywa?

      Usuń
    4. To chyba 2 drugim świecie .,.
      A sukienka Sliczna ide odrazu wpisać kod ^^

      Usuń
    5. Nie pamiętam, potem od razu wyszła z gry I usunęła mnie ze znaj. A ja się ucieszyłam i zmieniłam hasło:)

      Usuń
    6. Czyli narobiła Ci kłopotu u ekipy i zerwała kontakt. Ciesz się z 10000 póki je masz. I póki masz konto. Wykrywanie haków i doładowań nieco trwa, ale ban jest permanentny,

      Usuń
  5. Mel, w jakim klubie jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mellow nie ma klubu :/ Chciałabym, aby była w Circus Bubbles Riders. To super klub, uwielbiam go
      Violeta Fastwater

      Usuń
    2. Taa,fajny tylko szkoda,że jak doszłam do tego CBR to nikt się mną nie interesował dopiero jak odeszłam to się pytały ,,dlaczego?,,

      Usuń
    3. Przestań. Jak raz nie odpowiedziały to już taka afera? Tam było dużo osób nie jestem w stanie w ciągu 3 sek odpowiedzieć na pytanie każdego np. Jakiego konia kupić? Muszę się zastanowić bo nie wiem jakie ty masz, jakie ci się podobają itd. Jak dałam propozycje to zaś Ci się coś nie podoba.

      Usuń
    4. I mogłaś powtórzyć 2 razy i capsem napisać i napisać Sory za Capsa to by więcej osób zauważyło i odpisało :P Ja dałam jedną propozycję i Ci się nie spodobała, no trudno.

      Usuń
  6. O jeju,jaka ohydna xD Przynajmniej dla mnie xD
    Mel,a wejdziesz dziś bo jeszcze Cię w ogóle nie widziałam,jak z resztą połowa graczy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mi też się nie podoba XD Em... Taka jakaś dziwna, ten pasek tak trochu psuje wygląd tej sukienki xD

      Usuń
  7. Skorzystałam z kodu ;) Ale mi się sukienka nie podoba więc nie wiem co zrobić xddd

    OdpowiedzUsuń
  8. Mel mam pytanie
    Jak zrobilaś ten pasek co tam masz: konie,inne konta itp.? prosze o jak najszybsza odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest ładna, ale jest mało ciuchów które by do niej pasowały więc nie sądze by nosiło ją wiele osób
    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń
  10. Mell proszę sprawdz ask'a. Mam 2 problemy i proszę ci o to abyś na nie odpowiedziała. Jesteś moim autorytetem jesteś po prosu genialna!!Ale proszę sprawdz ask'a i odpowiedz! Z góry przepraszam za błędy ~Nina Swordpouls

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, ze nie jestem LT :( Ale trzeba sie cieszyć z tego co sie ma :D ~Nina Swordpouls

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki pomogłaś mojej kol. bo nie sprawdza poczty ja sprawdzam i pszyszło
    ale i tak dzięki jesteś najlepszą bloggerką świata!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Melissa .
    Mam pytanie ; czy ten kod działa jeszcze w 2016 ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach