Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

06 stycznia 2014

''I niech los zawsze wam sprzyja''

calendar_month 06 stycznia 2014

42 komentarze:

  1. Boże jakie zajefajne :O Mel, masz WIEEELKI talent <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super masz talent Mel :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No ale co to jest?I wcale nie jesteś taka fajna i utalentowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to spróbuj takie coś zrobić ._.

      Usuń
    2. Zrobiłam jeszcze lepsze!!!

      Usuń
    3. Wcale ze jest a ty sie jej klaniaj bo nigdy nie bedziesz taka jak Mel!

      Usuń
    4. Poco mam sie jej kłaniać?Nienawidze jej

      Usuń
    5. Anonimie, proszę zrób mi przysługę i naciśnij Ctrl+W
      :'3
      A poza tym dziękuję Zsuzsanna i Liza ♥ Ale nie trzeba mi się kłaniać, bo księżniczką nie jestem. Szacunek do mnie i do rzeczy, które robię wystarczy

      Usuń
    6. Nie ma nawet mowy!Pomarz sobie.

      Usuń
    7. Dlaczego ty jej to robisz?Co Mel ci zrobiła? Dobrze by było jak byś to usunął Anonimie!
      Melissa Ponyblanket

      Usuń
    8. Co ci ona zawiniła, ''Anonimie''? Nie podlizuję się jej, po prostu zauważam to co, ładne. Skoro jej nie lubisz, to po co się odzywasz? ;-;

      Usuń
    9. BLEBLEBLE!!!CHODZI O TO ŻE PRZEZ JEJ BLOGA TERAZ NIKT NIE PATRZY NA MOJEGO!

      Usuń
    10. Czyli zazdrość... A przed zdobyciem popularności, twój blog miał dużo odwiedzin? Szczerze...

      Usuń
    11. Oczywiście że TAK!!!:-@

      Usuń
    12. Tak? To podaj nam link, będę wdzięczna... Jakoś nie jestem pewna, że to zrobisz.

      Usuń
  4. Mel zrób mi proszę! :3333 Śliczne, piękne i wgl boskie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Niestety zrobienie takiego czegoś trwa cały dzień, ale napisz na e-mail (mel-sea@wp.pl) i Ci powiem jak to mniej więcej zrobić :)

      Usuń
  5. Wow zdjęcie fajne naprawdę masz wielki talent szkoda, że ja takiego nie mam :(
    Aha i jeszcze jedno.Ludzie!Jeżeli Mel robi zdjęcie to jak wam się nie podoba nie trzeba pisać takiego typu rzeczy np.umiem lepiej,zrobiłam lepsze,to jest brzydkie itp.
    Szczerze zazdroszczę jej takiego talentu i nie powiedziałam bym jej czegoś takiego.Dziewczyna się stara i trzeba docenić jej wysiłek aby nie poszedł na marne.
    Jeżeli Anonimy piszą, że Mel ukradła im czytelników to dlaczego nie powiedzą jej po prostu bez anonima?Pewnie nie mają żadnego bloga i po prostu jej zazdroszczą.
    Wszyscy pomyślą, że chcę się podlizać, ale to nie prawda.Wyrażam to co chcę powiedzieć a nie żeby Mel mnie bardziej lubiła.Fakt każdy jej fan chciałby się z nią przyjaźnić nawet ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram cię w zupełności.

      Usuń
    2. Dziękuję ♥ Po prostu trenuj, a będziesz robiła jeszcze lepsze przeróbki ;D
      Owszem, mogą pisać, że im się nie podoba, bo są gusty i guściki, ale szanując przy tym to co oceniają :)
      A poza tym nie kradnę czytelników, bo to oni sami wybierają, który blog będą czytać (pewnie wybiorą ten lepszy) Choć sądzę, że ten anonim nie ma bloga xD
      Jeśli chodzi o tą przyjaźń, może nie zostanę ze wszystkimi fankami jakimiś wielkimi przyjaciółkami, ale zawsze można do mnie napisać i pogadać :) (e-mail, facebook, kik, sso)

      Usuń
  6. @Anonimowy
    Spróbujmy patrzeć obiektywnie.
    1. "No ale co to jest?I wcale nie jesteś taka fajna i utalentowana!" i "Zrobiłam jeszcze lepsze!!!"
    Trzeba przyznać, że wiele osób potrafi umiejętnie przerabiać zdjęcia, obrazy, itp. Być może Ty również. Ale na razie nie masz żadnych dowodów, jedyne co robisz, to atakujesz Mel.
    Oczywiście można się przyczepić do szczegółów [lewa ręką wyraźnie inna, niż prawa; postać wydaje się być przechylona względem tła (to akurat tylko moje wrażenie;))]. Ale to są szczegóły, a przyczepić się można i do Mona Lisy. Praca wygląda naprawdę świetnie. Brawo Mel! ♥
    A Ty Anonimowy, jeśli naprawdę robisz lepsze prace, przedstaw je nam. Porównamy - ocenimy. Wybacz, ale argumenty w stylu "zrobiłam lepiej", "nie jesteś fajna", raczej do nikogo nie przemawiają. Czy sama wierzyłabyś takiej osobie?
    2. "BLEBLEBLE!!!CHODZI O TO ŻE PRZEZ JEJ BLOGA TERAZ NIKT NIE PATRZY NA MOJEGO!"
    A czy Twój blog jest tak dobry, jak jej?
    Wiele polskich blogów widziałam o SSO i żaden nie mógł równać się z TYM. Melissa naprawdę często "aktualizuje" go. Codziennie jest coś nowego. Naprawdę rzadko zdarzają się jej nawet najmniejsze literówki, nie mówiąc już o błędach ortograficznych, których dotąd TU nie spotkałam. Cóż ogólnie jest tu wszystko, co potrzeba. Podaj link do swojego bloga. Być może jest tak samo dobry... ale wątpię. Dobry blog sam się obroni. Słabsze osobniki zginą.

    Być może przedstawisz sensowne argumenty. Jednak, jeśli ktoś atakuje kogoś innego, z powodu jaki sama podałaś, to wybacz nikogo to nie przekonuje. Twoje komentarze nie sprawią, że znienawidzimy blog Mel. W ten sposób zniechęcasz jedynie do siebie, przykro mi. Wybacz, jak słusznie zauważyła Zsuzsanna Wolfrock, zdajesz się być zazdrosna. Tacy ludzie nie budzą sympatii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Ogólnie to myślałam, że to będzie gorzej wyglądać xD Wiadomo nie zrobię idealnego zdjęcia, ale następne będzie lepsze, bo w końcu trening czyni mistrza :] Muszę poćwiczyć te ręce xD
      Naprawdę? :o '' żaden nie mógł równać się z TYM.''? Jak miło, aż nie mogę się przestać uśmiechać. Staram się, aby był jak najlepszy. Jeszcze raz dziękuję ♥

      Usuń
    2. Głupi rozkład głupiej kretynki i durnowatej Melissy Seadupy

      Usuń
    3. SEADUPY OMG SZCZAM XDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    4. Jaki SZCZAM?Ale jesteś kretynka!I tak samo durnowata jak te twoje głupkowate konie i durnowata gra i kretyński blog!!!Możesz sobie napisać na tym BLEBLEBLE blogu że cie ktoś obgaduje i że jesteś taka straszenie durna!Hahaha SZCZAM a nie czasem spam?:-P

      Usuń
    5. Ty jesteś kretynka nie Mel ._. Konie nie są głupkowate tylko ty ._. Ty jesteś durnowaty a ta gra jest super ._. Anonimowy, jeśli nie masz nic do roboty to nie wkurzaj innych swoimi głupkowatymi komentarzami -.- JEŚLI BLOG CI SIĘ NIE PODOBA TO SIĘ NIE ODZYWAJ I GO NIE CZYTAJ!!! >.< To przecież nie takie trudne, co? No właśnie -.- Zajmij się czymś innym a nie obrażaniem kogoś -,- I proszę nie mówić na konie że są GŁUPKOWATE BO TO NIE PRAWDA!!!! Konie są wspaniałe a ty jesteś idiotką... -.- Wkurzasz nas tylko tymi komentarzami, aż mi się nie chcę na to patrzeć .-.
      Ps. Dlaczego akurat się uwzięłaś na Melisse? Co ona ci zrobiła? Na pewno nie masz bloga, więc nie kłam że go masz i że Mel zabrała ci czytelników.

      Usuń
    6. Takie hejty z anonima popuszczasz, że woo XDD
      Nie nie chodziło mi o spam ;)

      Usuń
  7. Może na mój blog wchodzi tylko Kate Sweetweb, ale nie jestem zazdrosna że Mel jest lepsza... Kiedyś może też będziesz popularna Anonimko :) Mel na początku nie była popularna, a z biegiem czasu stała się taka super <3 Uwierz w to że ty też masz szansę się wybić :D Daj adres tw bloga, i sb poczytam ^.^ Albo nawet zaobserwuje ;) Proszę nie bądź tak dla Mel nie miła....

    OdpowiedzUsuń
  8. @Anonimowy
    Pragnę dodać: nie znam Cię, nie mogę Cię oceniać. Ale Twoje komentarze mówią same za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Katniss Everdeen :3 Podobna do Thalii z Percy'ego Jackson'a :) Ogółem przymierzam się do Igrzysk ale muszę najpierw przeczytać Narnię, dokończyć Znak Ateny i Dom Hadesa ._. Ale ogółem osoby które nie wiedzą czy czytać Igrzyska to polecam. 99% Mojej szkoły to Trybuci XD Reszta nie czyta nic XD Więc stawiam, że jak przeczytam Igrzyska to witać się będziemy jako Trybuci :) Podobnie do Percy'ego :) Ogółem przeróbka super <3

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach