Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

14 marca 2015

Daisypetal ♥

calendar_month 14 marca 2015
Hej!
Jednak wczoraj zdecydowałam się na jednego z nowych kucyków, więc powitajcie Daisypetal :D Postanowiłam, że będę nazywała ją Daisy, bo spodobało mi się to imię ^^



















A Wy kupiłyście jakiegoś konia ostatnio? ^^

62 komentarze:

  1. Zgadzam się - piękna <3
    Ja też kupiłam new konia - Selle Francais - Eukaliptus XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za zbieg okoliczności. Też kupiłam (dziś) tego kucyka i też nazywa się Daisy xD Tylko, że Daisyflower xD Zanim weszłam na bloga ;D Patrze a Ty też masz Daisy xD
    Jakoś tak Daisy do niej pasuje xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna <3 również zbieram na tą rasę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A dodasz ją do zakładki "konie" i ile kosztowała? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba już nie kupujem kucyków wystarczy mi Jeden.
    Gratki kucusia :-3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba nie kupuję jej... Czekam na następny tydzień bo tata mi kupuje sr, a dziś sc ^^

    Jest Piękna! <3 :333

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja też sb takiego kupiłam tylko że nazywa się firebelle :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki :)
    Ja też chyba kupię konika tej rasy, ale innej maści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel mam pytanie...
      Czy to prawda że gry będę mieć Podziwiana za zamykanie szczelin pandorii to nie będę ich mieć? I czy są po tym jakieś questy?

      Usuń
  9. On jest śliczny i kochany ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznotka. *-* Też mam taki zamiar kupić tego. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tego samego :P
    Ps Ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam ostatnio fiorda:) A ten kuc jest najładniejszy

    Carine Duskvalley

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niezamierzam jej kupować, ponieważ mam mnóstwo innych koni na liście; szwed, arab, andaluz, fiord i jeszcze więcej... Jeśli mi sc starczy xD. A jak mi nie starczy to i tak za niedługo urodzinki ;3. A i jeszcze tinker do kolekcji xD

    Courtney Bluetree

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i rozumiem, że musiałaś pochwalić się tymi końmi?

      Usuń
    2. Anonimku, po pierwsze, jest z ciebie tchórz, bo boisz się napisać z konta, po drugie, ona się NIE CHWALI, tylko mówi, jakie konie ma zamiar KUPIĆ! Też mam sporą listę koni DO KUPIENIA. Następnym razem przeczytaj wypowiedź osoby, którą masz zamiar hejtować, żeby sprawdzić, czy źle nie zrozumiałeś/aś, potem, zastanów się CO NAJMNIEJ DWA RAZY nad swoją wypowiedzią.

      Usuń
  14. Mel, kiedy zaktualizujesz encyklopedie? No wiesz nie dodałaś jeszcze tych 3 nowych koni: morgana i moraba z winnicy i selle francais z Valedale. No i 3 nowe kuce jeszcze są XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Mel! Mam pytanie:
    Czy to twój stary blog?
    Link: starstablemel.blogspot.com
    Chyba nie twój, bo to tak nie "po twojemu"
    Podszewka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *podszywka
      piszę z fona

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nie to nie blog Mel, ona poprzedni blog miała na bloog.pl

      Usuń
    4. Mój ostatni zakup to rudy arab (ma też czarnego ) o imieniu Carrotflover

      Usuń
  16. Piękny kucyś :3 Pasujecie do siebie :) Ostatnio kupiłam sobie takiego samego, nazywa się Jawelrain :) Może trochę dziwne imię, ale nie miałam pomysłu :D Na początku pomyślałam że nazwę go tak jak jednego z Twoich koni, ale nie chciałabym zgapiać. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Co z tą funkcją moderowania komentarzy? Czemu już jej nie używasz? :O

      Usuń
  17. Ja mam 35 koni i na razie nie planuje kupić nowego :) Ślicznie razem wyglądacie <3 POZDRAWIAM :P


    Grace Sharkmountain

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodka :3
    Rzeczywiście,pasuje do niej Daisy :D Bardzo dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mel proszę, zjarzyj na mojego bloga i zostaw komentarz!... Może Ci sie spodoba i będzie no niewiem niespodzianka...? Tu masz nazwę; kochamyssoischleich.blogspot.com


    PROSZĘ! Błagam! Zajrzyj! Proszę!

    Może Ci sie spodoba, i dodasz siebie do obserwatorów zostawisz komentarz i... dodasz do polecanych blogów... kto wie? :)


    Pozdrawiam Olympia Ponylake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel jak będzie chciała to zobaczy. Nie reklamuj się

      Usuń
  20. Hej ! Doradź mi co kupić... kucyka (550 z fortu pinta) czy normalnego konia? Bo spodobał mi się jeden z droższych kuzyków a chciałabym jakiegoś innego... Fajnie jakbys mi jeszcze powiedziała gdzie jako zwykły rider moge kupic konie/kucyki?

    Chciałam ANDALUZYŃSKIEGO (za 750) ale nie jestem star riderem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoim miejscu kupiłabym konia. :) Wiem, że to do Mel, ale chciałam pomóć. ;)

      Usuń
    2. nic sie nie stało! :) w sumie fajnie jakby się odezwały inne osoby bo pisząc na forum w grze nikt nic nie odpowiadał! :*

      Jakbyście mogły jeszcze powiedzieć gdzie mogę kupić konia , w sensie miejsca dostępne dla zwykłego ridera! POMOCY!

      Usuń
  21. Ja Ci doradzam normalnego konia :)) A jak chciałaś żeby Ci Mel odpisała to przepraszam, chciałam pomóc :D


    Olympia Ponylake

    OdpowiedzUsuń
  22. Melissa Papavalley14 marca 2015 17:47

    Też dziś kupiłam tego konia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja może kupię tego kucysia i nazwę go WildBeauty i będzie to klaczka. I jakie przezwisko by pasowało? I Mel-gratki za kucusia 💙💙♥❤💖♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej masz bardzo fajnego bloga.:) Gratuluję kuca. Jest piękny!
    P.S wejdziesz na mojego bloga link:
    ilovestarstableonline.blox.pl
    Mam nadzieję, że wejdziesz i skomentujesz. Jeszcze raz gratki piękny kuc.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kucyk mam identycznego ale inaczej się nazywa
    P.s ktoś mógł mi pomoc wymyślić ale do moich koni mię mam pomysłu :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Sorka mam coś włączyć różnego, uchodziło mi o przezwisko

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie wiem czy kupię tego kucyka, być może tak, ale jeszcze nie teraz, na razie zbieram na fiorda, chociaż w sumie dopiero co zaczęłam misje z panią Einstein, dlatego chyba jeszcze troszkę zostało mi do Kaltersów, no a potem reputacja.... Bleeeeeeeeeeeeeee..... nie znoszę dobijać reputacji. A co do koni, to moim najnowszym koniem jest koń kupiony już dawno, a mianowicie kasztanowy selle francais Carrotdream aka: Karuś, Karotka lub Marchewka :3 Różnie go przezywam. Dobra ale mniejsza o nim.... chyba jednak najpierw kupię fiorda a potem może kucysia <3 :3 (one są takie sweet)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja pod koniec marca mam mieć LT! ♥ Planuję kupno albo tych nowych, albo Północno-Szwedzkiego (te oczka ♥). Nazwę konia Mixy :D
    ;Zapraszajcie, jestem April Lionstreet :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam takiego samego ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja chciałam go kupić i kupię go do końca miesiąca xd Będziesz mój! Ostatnio kupiłam fiorda a planuję jeszcze kupno Araba :D Gratuluję Daisy ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulejszyn. Nie ujął mnie jakoś ten kucyk, ale w zestawie, który na niego włożyłaś wygląda na prawdę uroczo. ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Też ją mam:-) Ale inaczej nazwałam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też mam kucysia z tych nowych, Misty :)
    Mam prośbę, dodasz mój blog do listy?
    http://starstableonline-viktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Za tydzień kupuję fiorda ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. ja kupiłam i się nazywa jakośtam i jest jakiejś rasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdeee...Niewiesz jakiej rasy jest twój koń i jak się nazywa ?!?

      Usuń
  36. Mnie nie ujął ten kucyk za to podoba mi się ten drugi w łatki :>

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mam tego kucyka ,ale mój koń też ma na imie Daisypetal XD :D

    ~Natalia Riverfoot

    OdpowiedzUsuń
  38. Też tego kucyka mam :) Cinnamoncake mój się nazywa :)

    OdpowiedzUsuń
  39. O Mella jest ŚLICZNY! <3 mam takiego samego i jeszcze tego z tej starej stajni. Kuce mi sie pomyliły xD A najśmiejszniejsze jest że.. Oba nazywają sie CinnamonHeart! xD

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeka piękna <3 ja akurat jestem nowa w SSO ( gram od ok. tygodnia ) ale już zakupiłam Kucyka czarno-białego Northmagic :3 Dziękuje że prowadzisz tego bloga, jestem początkującym graczem a już tyle wiem o grze dzięki twojemu blogowi i kanałowi na YT.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mel!!! KIEDY ZAKTUALIZUJESZ ENCYKLOPEDIE!!! Są teraz te kuce no i selle francais, morgan i morab, których jeszcze nie dodałaś

    OdpowiedzUsuń
  42. https://www.facebook.com/pages/Linearty-i-arty-pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-i-zaawansowani/409355029246559
    Prosiłabym chociażby aby wejść i zobaczyć i... najlepiej dać like i śledzić, udzielać się a jeśli masz czas- zgłosić się na admina ^^ Mówię to do każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej Mel :) Mam pytanie. Kilka dni temu odblokowałam DUD uzbierałam 1000SC i chciałabym kupić Fiorda.Moja przyjaciółka mówi że trzeba mieć rebutacje 3000 w Ekspedycji.A jeśli to prawda to gdzie można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest sweetaśna <3 Ja ostatnio kupiłam moją Lightbeauty, siwo-jabłkowitą andaluzyjską klacz <3 Ma 8 level -,- a kupiłam ją 2 tygodnie temu :P Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach