Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

13 lipca 2016

Odnajdź Jorvik tego lata!

calendar_month 13 lipca 2016


Cześć!

Czy Wy również zawsze marzyliście by spędzić wakacje na wyspie Jorvik? A może i nawet tam zamieszkać... Zwiedzić ją całą na żywo i spędzać czas z końmi całe dnie... niestety nie przychodzę z wiadomością, że SSO ma w planach wybudowanie takiego miejsca, ale za to powiem Wam o nowej letniej kampanii, którą przygotował dla nas zespół!
Lato trwa w pełni, wszyscy cieszą się wolnym czasem i wyjazdami. Odwiedzamy różne zakątki świata, ale czy zdarzyło Wam się zobaczyć miejsce przypominające Wam o wyspie Jorvik? Np. jakiś zamek, który wygląda jak ten w srebrnej polanie?
Jeśli tego lata będziecie szczęśliwcami, którzy takowe miejsce odnajdą, chwytajcie szybko za aparat lub kamerę by zrobić zdjęcie lub to nakręcić! Jeśli chcesz podzielić się tym widokiem z całą społecznością SSO, wstaw zdjęcie lub filmik na Instagrama, a w opisie dopisz #thisisJorvik
Na oficjalnym kanale gry pojawiły się również 2 filmiki, które przedstawiają SSO na żywo po czym zmieniają się znowu w wirtualną rzeczywistość. Jeśli pojawią się jeszcze jakieś videa to na pewno dam Wam znać ^^

Odnajdźmy Jorvik tego lata!

25 komentarzy:

  1. Wow! Niesamowite! Ja na razie nie wyjeżdżam, ale zawsze mogę poogladać zdjęcia innych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sso miało fajny pomysł =-O
    Poszukam miejsca takiego jak
    Jorvik.
    Przy okazji pierwsza !

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest łąka, która wygląda prawie identycznie jak w Srebrnej Polanie :D Są nawet podobne kwiatki. A może powinni stworzyć coś na wzór Jorvik? Można by tam organizować różne obozy, z udziałem koni oczywiście ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Waw, SSO robi coraz lepsze filmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze dobierali lepszych aktorów (lepiej jeżdżących). Dziewczyna na gniadoszu strasznie rusza rękami w galopie, a jak skręciła skręciła koniem w drugim filmiku... masakra. -_-

      Usuń
    2. To prawda już ja lepiej jeżdże XDDD

      Usuń
  5. Jak ja bym chciała zobaczyć np. taki zamek w Srebrnej Polanie...

    OdpowiedzUsuń
  6. O TAAAK *-* Zawsze marzyłam o tym, aby istniało takie miejsce jak Jorvik! Wyobrażałam to sobie... Te wszystkie miejsca, ludzi, może nie do końca, żeby było tak magicznie, bo to by był w końcu świat realny ;) Eh, jak ja bym chciała się teleportować w takie miejsce i tam pojeździć, pozwiedzać wszystkie te okolice, ale nie w pikselowym świecie *-* Nie mogę się doczekać kolejnych filmików od SSO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosja pracuje nad teleportacją, powo w 2060 r. :D

      Usuń
    2. O ile USA albo Chiny ich nie wyprzedzą ;)

      Usuń
  7. Świetna, świetna akcja i widać jak bardzo dopracowana. W sumie to duże zaskoczenie na plus, ponieważ Star Stable wychodzi z tej półki dla niszowych gier online i robimy naprawdę niezłą kampanię reklamową. Jak tylko znajdę jakieś miejsce, wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  8. O.O Kompletnie osłupiałam! xD Jak to zajefajnie wygląda! Bardzo bym chciała spędzić lato w Jorvik :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jakie to świetne!
    Kocham twojego bloga ♥ Po prostu wspaniały jest ♥
    Pozdrawiam ♥♥
    Leni Goldblanket

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam te filmiki. Ach, jak bardzo chciałabym aby taki świat istniał w naszym świecie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Mel. To ja Matilda Friendluck, chciałam ci zadać pytanie, ale był spam.
    Pytanie:
    Pamiętasz Adę Dolphinstorm?
    Mówiłam, że nie nabije nigdy 17 lvl, a już mam 14 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejkuuu...oglądając te filmiki (i czytając wpis, oczywiście :P) wyobrażałam sobie...jak było by fajnie np. robić zadania na takim obozie, robić wyścigi, i czuć się, tak jak w naszej ulubionej grze...wow...jest to naprawdę świetne *-* Bardzo fajnie było by, gdyby SSO stworzyło w stolicach państw w których tak jakby "można grać w SSO" zbudować takie: "a la Wyspe Jorvik". To było by naprawdę mega...chyba popłakałabym się wtedy z radości ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już beczę na samą myśl XD
      I czuję przerażenie na myśl o potrzebnej do tego kasie XDDDD
      Pewnie i tak byłoby tylko w Szwecji. Rodzice w życiu mnie nie puszczą -,-

      Usuń
  13. Justin jest dużo przystojniejszy w tym filmiku niż w sso ( ͡° ͜ʖ ͡°) /Lovi

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie daleko od mojego domu jest jakieś pole całe zarośnięte chwastami, a po środku pola rośnie duże drzewo. Czy to nie przypomina Wam Półwyspu Południowego kopyta? Dodam jeszcze, że niedaleko pola płynie Wisła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że nic takiego nie powstanie w świecie realnym, bo gdyby powstało to jedynie w Szwecji, a ja pojechać tam raczej bym nie mogła. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. JA WIDZIAŁAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    .......kamień z dud ..........xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja znalazłam miejsce podobne do południowego kopyta, niestety nie zrobiłąm zdjęcia. Jak się jedzie na klify albo na groble olbrzyma w aucie, to zdjęć się nie chce zrobić :/

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach