Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

09 listopada 2016

Wielki powrót

calendar_month 09 listopada 2016

Cześć wszystkim!

Wow, nie pamiętam czy kiedykolwiek odkąd zaczęłam grać w SSO i pisać bloga miałam tak długą przerwę. Jest to pierwszy post od prawie 2 miesięcy. Przez ten czas nie miałam dostępu do gry i nie mogłam realizować swojego hobby, którym jest blogowanie
Z dwóch tygodni zrobiły się cztery, a z czterech tygodni dwa miesiące...
Lecz teraz...

I'm back i'm back i'm back
I'M BAAAAAACK

Nawet nie wiecie jak bardzo stęskniłam się za blogiem, Wami oraz całym SSO!
Wydarzyło się wiele rzeczy, które uniemożliwiały i utrudniały mój powrót, zaczynając od tego, że straciłam wszystkie ważne pliki związane z blogiem i SSO, które zrzuciłam sobie na zewnętrzny dysk, kończąc na tym, że mój laptop, który był w naprawie, padł całkowicie. Dostałam w poprzednim poście w komach wiele porad (za które dziękuję) co mogłabym zrobić, ale mój problem był większy i nie dało się komputera naprawić zwykłym wyładowaniem baterii, wyciągnięciem jej i tym podobne. Ponoć padła w nim karta graficzna, a dysk też ledwo zipiał i tak naprawdę nadaje się on teraz tylko do śmieci
Ale mniej więcej pokonałam wszystkie trudności, odzyskałam usunięte pliki (Mel informatyk :D) i zaopatrzyłam się (po prostu pożyczyłam od kogoś z rodziny) w tymczasowego laptopa, który niestety nie jest najnowszy i najsprawniejszy. Laguje i czasem traci połączenie z internetem (ale ważne, że działa! okok). Niektóre rzeczy w SSO wyglądają bardzo niewyraźnie, a woda jest w kolorze niebieskiego powerade'a.
Jednak mimo to postanowiłam już wrócić, nie chcę na dłużej Was zostawiać. Musicie jednak być do zakupu nowego laptopa bardzo wyrozumiali. Zdjęcia mogą wyglądać po prostu źle. Oczywiście, zrobię wszystko by było to jak najmniej zauważalne. Nie pracuje mi się na tym laptopie wygodnie, ponieważ wszystko dość długo się wczytuje, zacina. Szykowanie czegokolwiek trwa sporo czasu.
Musicie zwrócić uwagę też na to, że 2 miesiące to długo i bardzo odzwyczaiłam się od tego, że muszę pamiętać jeszcze o blogu, pisaniu postów i aktualizowaniu wszystkiego. Zawsze miałam taki odruch, że jak tylko zobaczę coś nowego na SSO to leciałam powiadomić o tym Was wszystkich. Szczerze podczas przerwy często też mi się to zdarzało, więc mam nadzieję, że tego nie straciłam. Jednak muszę przyzwyczaić się do ponownego codziennego pracowania nad blogiem :)

Więc to chyba już wszystko co chciałam napisać i wyjaśnić o swoim powrocie. Niestety tak to będzie wyglądać dopóki nie nabędę nowego komputera. Mimo tego wszystkiego, nawet nie wiecie jak się cieszę, że w końcu mogę wrócić do SSO! Niestety wiele mnie ominęło w tym moje ulubione święta; urodziny gry oraz halloween. Ale nie będę omawiać co działo się na star stable przez ten cały czas, bo post byłby zbyt długi, a w aktualnościach na stronie zawarte są wszystkie informacje.
Ekscytujący okres czasu na grze trwa, więc cieszę się, że tym razem mogę być z tym na bieżąco i dzielić się tym co mam do powiedzenia z Wami!

Tak więc oficjalnie odwieszam bloga i witam Was wszystkich ponownie! :D ❤

93 komentarze:

  1. Mel,wróciłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. YEAAAAAH WRESZCIE!! <333

    OdpowiedzUsuń
  3. oł jeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaa jesj lr się cieszy :Dddddddddddddddddddddddddddddddddddd

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszymy,że wróciłaś. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O BYŚ WRÓCIŁA NAJSZYBCIEJ CZEKAMY <3 NA CB MEL JA JUŻ SIĘ SMUCĘ, ŻE NIE MAM CO CZYTAĆ :CCC

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, ale się wystraszyłam tego nowego wyglądu bloga gdy weszłam na stronkę xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że w końcu powrót! Też nie mogłam dłuższy czas grać w SSO, mój laptop po prostu ma za słabą kartę graficzną i nie da się tego zmienić (oczywiście nie można wymienić, jakże inaczej) Też muszę zdobyć nowy komputer, niestety oszczędzając. Nawet jakby mi SSO działało na laptopie to istny koszmar - zgaduje 5 fps, wyłączanie się co sekunde i tym podobne. Współczuję i obyś w końcu miała nowego laptopa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, mam nadzieję, że szybko uda Ci się oszczędzić na komputer :(

      Usuń
  8. Myślałam, że już się nie doczekam! Codziennie sprawdzałam bloga, czekając na twój powrót :")

    Love love love!
    ~ Monika Wolfnight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A daj spokój, ja tak się nie mogłam doczekać, że ciągle kombinowałam jakby tu tylko na SSO wejść :D

      Usuń
  9. jejjjj
    mel wracasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega się cieszę Mel z twojego powrotu! A co do rozmazane chyba nazw itp. Niebieska woda w grze, to każdy tak ma, nawet ja z miarę dobrym i nowym laptopem. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak mam! uff, myślałam, że moja karta graficzna wysiada... woda koloru powerade'a występuje również u mnie, a nazwa rozmazana to normalka od pewnego czasu o.o

      Usuń
    2. Z wodą akurat nie każdy ma problem, np. ja :P

      Usuń
    3. Ja z pięcioletnim packard bellem mam normalną wodę, a złom w tej chwili całkiem niezły bo się już rozpada XD

      Usuń
    4. A na jakim grasz? Jak na Macu to tam woda jest taka a na Windowsie jest ,,normalna" :)

      Usuń
    5. Anonimie, woda na Macbookach już jest normalna. Sama na nim gram w SSO �� Rozumiem, że mogłeś/aś nie wiedzieć.

      ~ Karla Sweetbaker

      Usuń
  11. Ale super! Melisso jak się cieszę, że już żyjesz! :D
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Yey! Meluś wróciła <3 Będę miała co czytać na przerwach w szkole XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że odrobinę mogę umilić czas w szkole :D

      Usuń
  13. MEL WRÓCIŁAŚ! x33 Współczuję z powodu lapka :/ Ale teraz sobie kupisz lepszego,lepiej działającego ;) Pozdrawiam
    P.S Kiedy coś nagrasz? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę mogła niedługo kupić nowego, bo nie pamiętam kiedy ostatnio miałam w pełni sprawnego lapka :D

      Usuń
    2. A jeśli chodzi o nagrywanie to oprócz nowego sprzętu potrzebuję oczywiście jeszcze czasu :/

      Usuń
  14. Yayy!!!! Wchodziłam na twojego bloga codziennie, żeby zobaczyć, czy coś napisałaś i... Nareszcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ! Mel! Ale bloga zmieniłaś! Jak zobaczyłam że wróciłaś to po prostu.... spadłam z krzesła ! I mam pytanko : kiedy Funny Friday??? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I mam prośbe jeszcze 1: WEJDZIESZ NA SERWER MIODEK? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekałam na Twój powrót :D
    A rozmazane rzeczy i niebieska woda są teraz problemem każdego gracza, niezależnie od komputera i szybkości połączenia... Niedługo mają to naprawić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochamy cię Mel, mogłoby cię rok nie być, doczekałybyśmy się. Dla ciebie warto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiły komentarz, też Was kocham ❤️

      Usuń
  19. Ooo supcio, że wracasz! ♡ Nie mogłam się doczekać tej chwili ;)


    OdpowiedzUsuń
  20. Taqqq!!! Nareszcie będzie co czytać!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasami gra laguje, bo jest się na serwerze w którym jest dużo graczy (moja kol tak miała, a potem przeniosła się na inny serwer i wszystko było ok) lub z powodu słabego neta. Po urodzinowej aktualizacji woda na niektórych starszych komputerach jest niebieska, ale nie na wszystkich (ja mam normalną wodę). Bardzo się ciesze z twojego powrotu. Brakowało mi co środę nowych postów, dobrze opisanych z fajnymi fotografiami.
    Ps. Nie wiem czy widziałaś ale sso jakiś czas temu wrzuciło na instagramie zdjęcie z zajawką nowego terenu ( z tramwajem), mogłabyś nam napisać co myślisz na temat nowego terenu (bo chyba każdy wie co to będzie).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja widziałam Veronike Goldmotain xd A ja myślałam że to ty xD ALE CIESZĘ SIĘ ŻE WRÓCIŁAŚ :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, może kiedyś zobaczysz i prawdziwą mnie :D

      Usuń
  23. My też tęskniliśmy. Fajnie, że już jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Yay, wróciłaś! ^.^ Tak się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń

  25. Mel, nawet nie wiesz jak się cieszę że wróciłaś! Uwielbiam twojego bloga, i to ty zainspirowałaś mnie do pisania własnego! Nareszcie mogę wrócić do czytania twojego bloga! A co do niebieskiej wody, to ja też raz tak miałam przez kilka dni, ale szczerze mówiąc to się cieszyłam XD Wyglądało to całkiem fajnie XD To tyle ode mnie, życzę Ci przyjemnego powrotu do sso i bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️ Cieszę się, że dzięki mnie założyłaś bloga!

      Usuń
  26. Czekałam aż wrócisz :D
    Naprawdę zazdroszczę talentu w obróbce grafiki :o

    OdpowiedzUsuń
  27. OMGG Tak długo czkeałem wchodziłem codziennie i nareszcie !

    OdpowiedzUsuń
  28. Wreszcie wróciłaś <3 Codziennie zaglądałam na twojego bloga z myślą, że może w końcu coś napiszesz :D Witaj z powrotem Mel ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Supi, już nie mogłam się doczekać! Codziennie wchodziłam na bloga i patrzyłam czy nie wróciłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mel! W końcu wróciłaś! Tęskniłam i z resztą cały klub też <3! Jak ja się cieszę :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witamy z powrotem! :D
    Bardzo się cieszę, że do nas wróciłaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. TAAAAAAAAAAK!!! NAWET NIE WIESZ JAK MI CIĘBRAKOWAŁO! <333

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo się cieszę, że wróciłaś. <3 :D :)
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  34. W końcu!! JEEEEEEEJ!!!!!

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach