Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

30 października 2021

Jak zdobyć kruka z Nawiedzonego Szlaku

calendar_month 30 października 2021
 
Boo! ♥
Mam nadzieję, że korzystacie z tego magicznego czasu i świetnie bawicie się z Galopującym Thompsonem. Nie wiem jaka jest Wasza opinia na ten temat, ale ja zdecydowanie najbardziej przepadam za Nawiedzonym Szlakiem. W tym roku na trasie czeka nas mała niespodzianka, a po wykonaniu krótkiego rytuału, być może uda nam się spotkać nowego przyjaciela...

Weź błyskotki i kamienie
Kośćmi napełnij kieszenie
Zabierz je do ołtarza
Odwagi, nic ci nie zagraża
Wskrześ przyjaciela godnego miłości!

Jest to niedługa podpowiedź na temat tego, co pozwoli nam wskrzesić naszego nowego przyjaciela, czyli kruka zwanego Nightwing. 
Zacznijmy więc od najważniejszego. Gdzie znajduje się ołtarz, przy którym wykonamy odpowiedni rytuał? Jest on oczywiście na Nawiedzonym Szlaku i zobaczymy go jedynie, gdy rozpoczniemy trasę z Twierdzy Galopującego. Dokładna lokalizacja to X: 66 Y: 119, na wzniesieniu nad Jarem Huzara.


Do rytuału będą nam potrzebne:
okruch duszy x50
niezłamana kość x80
krucze pióro x20
granat wiedźmy 

Okruchy duszy możemy oczywiście zdobyć poprzez różne Halloweenowe aktywności, które odnajdziemy w Twierdzy, są to m.in. polowanie na dynie, wyścig dyniowy w piwnicy zamku, wyścig po jabłko czy wyścig przez wspomnienia Galopującego.
 

Zarówno niezłamaną kość i krucze pióro znajdziemy w różnych miejscach na szlaku. Ponadto na samym jego końcu, przy obozowisko stoi wrona Poe, u której możemy wymieniać inne przedmioty na niezłamaną kość. Jest to w końcu przedmiot, którego potrzebujemy najwięcej. Na trasie można odnaleźć także przedmioty, które nam się nie przydadzą (nie wymienimy ich na nic) oraz te rzadkie, w zamian za które można otrzymać 10, 20 lub 25 kości. Nawet pióra mogą być wymienione na jedną kość.
 


 
Ostatni element, czyli granat, jest najłatwiejszy do znalezienia. O dziwo nie znajduje się on na trasie Nawiedzonego Szlaku, a w miejscu historycznym, związanym z Jonem Jarlem, gdzie pożegnaliśmy już kiedyś kogoś bliskiego. Chodzi tu oczywiście o Opactwo Doyla. Kamień znajdziemy obok ruin kaplicy.

X: 244 Y: 234

To wszystko, czego potrzebujesz. Po zebraniu wszystkich przedmiotów wystarczy tylko dotarcie do ołtarza i odebranie nowego towarzysza, który czeka na Ciebie z niecierpliwością!


8 komentarzy:

  1. Hehee ja już go mam. <3 Jest śliczny. Fajnie że można zdobywać zwierzaki za darmo bo te ceny to jeden wielki absurd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że sam koncept uzbierania rzeczy na kruka dla mnie był ok, ale ilość przedmiotów do zebrania - o matko! W tradycji mam kolekcjonowanie strojów i sprzętu z eventów w SSO, więc i tak musiałam pozbierać mnóstwo okruchów na ciuchy z kotła itp., a na rytuał potrzeba jeszcze tak dużo rzeczy! Jakby nie patrzeć uwinęłam się w kilka dni, ale niezbyt podobało mi się to podwyższenie cen (jak 20 okruchów do kotła). Mam wrażenie, że było po prostu formą przykucia mnie dłużej niż zwykle do monitora.
    Nie mniej, kruk całkiem ok, choć wygląd nie w moim guście. Zadanka fabularne były ciekawe, choć mam wrażenie, że w mojej SSO-wej wiedzy namieszały jeszcze bardziej. Szkoda też, że nie było kolejki w zamku, cieszyła się moją sympatią xD
    Dla mnie zwycięzcami był labirynt z duchami i Zagrywka Galopującego! Z tym pierwszym, to dopiero w tym roku zorientowałam się, że można zbierać dynie cały czas patrząc z górnej kamery xD Dzięki temu rekord czasowy poprawiony jak nigdy!
    A Zagrywka? Cudo po prostu! Genialny pomysł, łatwe zdobycie okruchów i to właściwie za nic, tylko za granie, podczas którego można robić co się chce! A sama animacja, dźwięki i ucieczka, mega! Bardzo na plus, mam nadzieję, że za rok też będzie.
    Teraz pora na czekanie na "większą jesienną aktualizację". Mam nadzieję, że to będzie coś dobrego.
    Trzymaj się Mel!
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje bez ciebie bym sobie nie poradziła<3

    OdpowiedzUsuń
  4. super! dzieki za podpowiedz,szskoda tylko ze znalazlam ten blog juz po wydarzeniu

    OdpowiedzUsuń
  5. tak z ciekawości... czemu jeszcze nie zmieniłaś niczego na zimę lub wiosnę????

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Mel naprawbę mi pomogłaś (przepraszam rze tak późno pisze komętarz bo jest już dawno po hallowen)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieki mel jestes wielka

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach