Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

21 września 2022

Gracz 2.0

calendar_month 21 września 2022

Witajcie!

Szybko nadszedł ten oczekiwany przez nas dzień, kiedy to strony główne mediów społecznościowych graczy Star Stable zalane zostały zdjęciami nowych postaci. Tak, rozpoczynamy oficjalnie test beta nowych postaci!
 

O beta teście

Test beta odnowionych postaci odbywa się na zamkniętym serwerze, do którego nie ma dostępu nikt spoza grupy 150 wylosowanych graczy, ambasadorów oraz pracowników Star Stable Entertainment. Oznacza to, że inni gracze nie mogą 'na żywo' takiej odnowionej postaci spotkać podczas swojej gry. Za to testerzy są zachęcani do publikowania treści na temat tego, co testują, więc do 3 października, kiedy to kończy się beta test, pewnie będziecie widzieli tego dość sporo na mediach społecznościowych.

Trzeba pamiętać jednak, że mimo iż nowe postacie są funkcjonalne wystarczająco, by z nimi grać i je testować, to wciąż będą one wiązać się z bugami czy niedopracowaniami, zespół nadal jest w trakcie pracy nad nimi i nie jest to gotowy produkt, który zostanie wydany później dla wszystkich. Oto kilka problemów, o których wspomina zespół jako nierozwiązanych:
dłuższe fryzury przechodzą przez plecy oraz ramiona
wiele ubrań nie do końca pasuje na ciała postaci
większość siodeł jest zbyt mała
animacje nie są zsynchronizowane ze wszystkimi rasami i muszą zostać dopasowane do każdego rodzaju sylwetki (np. naprawa ramion, które przechodzą przez ciało)
postać może nie trzymać wodzy podczas jazdy lub prowadzenia konia, a przedmioty, które trzyma, mogą być przyczepione do nadgarstka zamiast dłoni

Od siebie dodam jeszcze, że twarze postaci nie mają animacji, dlatego mogą się wydawać całkiem smutne czy wręcz podobne do lalki. Przy gotowym produkcie powinno pojawić się już nawet mruganie!


Dobra, teraz możemy już przejść do tej zabawniejszej części, czyli faktycznego testowania, a przede wszystkim odkrywania, co przygotował dla nas zespół. Ten post postanowiłam skupić na przedstawieniu Wam wszystkich elementów, które składają się na wygląd postaci, oraz dołączam do tego jej animacje. Zobaczycie więc tutaj sylwetki, kształty głowy, kolory skóry, oczu, kształty oraz kolory brwi, odnowione fryzury i makijaże. Mam nadzieję, że pozwoli Wam to wyobrazić sobie zarówno swoją postać, jak i wszystkie pozostałe osoby, które mijacie na jorveskich szlakach w nowym wydaniu, które prędzej czy później będzie dostępne dla wszystkich!



Tworzenie postaci


Na oddzielny, zamknięty serwer zostały przeniesione informacje o moim koncie, dlatego po wejściu do gry wszystko było dokładnie tak, jak to zostawiłam wylogowując się na głównym koncie (w skrócie moje konto zostało skopiowane, więc te główne stoi sobie spokojnie i nic co robię na zamkniętym serwerze na skopiowanym koncie na nie nie wpływa, są od siebie niezależne). By całkiem zmienić wygląd, musiałam przejść do stajni i z tablicy wybrać odpowiednią opcję. Okno tworzenia postaci zostało odnowione, w tle widzimy pastwisko. Edytor oferuje nam zmianę:
sylwetki
kształtu twarzy
koloru skóry
koloru oczu
kształtu brwi
koloru brwi
 
Dodatkowo obok znajdują się przyciski, z pomocą których możemy ukryć akcesoria, makijaż i nakrycie głowy dla lepszego widoku. Czego mi brakuje i co bardzo mi przeszkadza: nie możemy 'poruszać' postacią, zmieniać perspektywy, z której na nią patrzymy. Postać wykonuje ruchy, które często przeszkadzają w modyfikacji jej wyglądu, więc dużo czasu straciłam na czekanie, aż jakaś animacja się skończy, by móc zobaczyć element, nad którym się zastanawiam i dokonać wyboru.


Wszystko z oferowanej nam gamy wyboru jest całkiem nowe (no może oprócz kolorów oczu), dlatego po kolei pokażę Wam wszystkie, aktualnie dostępne dla nas opcje.

Sylwetki



Kolory skóry



Kształty twarzy


Kolory oczu


Kształty brwi (można wybrać brak)


 
Kolory brwi




Fryzury

W samym edytorze postaci nie mamy możliwości wybrać ani fryzury, ani koloru włosów. Nie wiem, jak byłoby w przypadku faktycznego tworzenia postaci od zera, ale w mojej sytuacji musiałam skorzystać z usług fryzjera. Tutaj ponownie wszystkie modele włosów zostały całkiem odświeżonem, więc już wszystko Wam pokazuję!
 

Odnowione fryzury są bez wątpienia jednym z elementów, które podobają mi się najbardziej, jestem wręcz zachwycona nowymi modelami, jednakże z dużą niecierpliwością czekam na dopracowanie gam kolorów włosów. Wiele mi tutaj brakuje, przede wszystkim fryzury, które poprzednio były białe, nie wyglądają dobrze w takich odcieniach szarości.
Cieszy mnie powrót fryzury à la Marilyn Monroe!



Makijaże

Makijaże też oczywiście musiały zostać odnowione, by być dobrze dopasowane do każdej twarzy. Możemy wybrać nawet brak makijażu. Nad samą ich odnową zarówno ubolewam (zmieniono całkiem mój ulubiony makijaż, uwielbiam to, jak aktualnie moją postać wyróżnia jaskrawa czerwona szminka), ale także się z niej cieszę, zwłaszcza patrząc na makijaże halloweenowe!




Animacje 

Na pewno jest to ten bardziej interesujący element dla graczy, ale jak już wspominałam, niemalże prawie niedopracowany. W wielu pozach (np. siedzenie czy reakcje z czatu) ręce postaci wchodzą w resztę ciała, postać nie jest umieszczona odpowiednio na koniu, a sama twarz nie ma tych animacji w ogóle. Mimo wszystko już spieszę się z pokazaniem Wam wszystkiego. Myślę, że spodoba Wam się postawa postaci, gdy jedzie konno - przynajmniej ja uważam, że już wygląda dobrze i realistycznie. Podoba mi się też animacja osłaniania sobie oczu, gdy nasz koń się nie porusza!
 
Animacje postaci siedzącej na koniu


Stęp, kłus i galop


Galop i cwał


Dębowanie i szybkie zatrzymanie
 
 
Krótka przejażdżka po plaży
 
 
Skok


Chód i bieg postaci od tyłu


Chód i bieg postaci od przodu


Taniec


Taniec
 

Taniec







Za mną długi i męczący dzień, więc powiem tylko, że mimo iż jeszcze tak wiele jest do poprawy czy dodania: więcej sylwetek (różniących się także typami, proporcjami, a nie tylko wielkością), więcej kolorów włosów, większy wybór wśród makijaży i dopracowane animacje; to po tym, co zdążyłam już przetestować, jestem bardzo zadowolona i jestem dobrej myśli. A pamiętajmy, że to dopiero wersja beta!
 
Widzimy się już jutro w kolejnym poście, tym razem mniej skupionym na pokazywaniu informacji i dostępnych opcji, a bardziej na mojej odnowionej postaci i mojej rozgrywce z nią. 
Do zobaczenia! ♥

20 komentarzy:

  1. O mój Boże aaaa!! Te włosy są cudowne!! Dziękuję Mel za tego posta, szczerze mówiąc to jestem całkiem podjarana na te nowe postacie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli skoko zostaje tak samo tragiczny jak był. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jest to wersja beta. Zapewne animacje będą jeszcze poprawione tak jak Mel o tym napisała

      Usuń
  3. Wyglada naprawdę obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczę że zrobią lepszy półsiad w szybkim galopie, w cwale oraz w skoku. Zwłaszcza że teraz się jakoś tak dziwnie patrzy jak koń jest git a postać wygląda jak by wysadziło ją w z siodła. Również czekam na więcej sylwetek, bo brakuje mi takiej mega chudej jak nasza obecna postać ma, czy może nawet zmianę wysokości jej, bo wydaje sie na strasznie niską a nie ukrywam nie przepadam za niskimi postaciami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Adrienne Overton23 września 2022 07:43

    Jedyne co mi się podoba to te włosy. Ale tak naprawdę to nie jestem za zmienianiem postaci. Mam sentyment do starej grafiki, z resztą pewnie jak większość graczy i przykro mi że tak wszystko zmieniają

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak te postacie wyglądają na starych koni

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie 🖤Mam nadzieje jeszcze ze sso da możliwość do zwiększenia wzrostu i mam nadzieje ze w przyszłości będzie możliwość kupienia ogrodniczek (jak ma Maya) i pod spod zakładałoby się np topy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie :) Jestem zachwycona włosami, a na oficjalny werdykt zaczekam aż skończą się wszystkie testy ^^
    Pozdrowienia!
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  9. Postać moim zdaniem jest strasznie sztywna w siodle

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa, czy sso doda uwiązy? Mel plss odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże te wlosyyy aaa tak samo jaram się ustami i wgl ale ta postać w cwale i skoku... To boli XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, że to wersja beta i jeszcze dużo zapewne poprawią i zmienią (mam taką nadzieję) ale…
    Te animacje nie powalają, tak szczerze mówiąc. Kreator postaci, fryzury etc jest ok. Tutaj jedyne co bym dodała to inne typy sylwetek naszych postaci i to żeby miały jakieś kształty, bo póki co różnią się tylko tym że jedna jest grubsza druga chudsza XD

    Animacje - spodziewlam skę czegoś lepszego jednak. Nie wiem co sie zadziało z tymi wodzami ale wyglada to gorzej niż jest teraz. Ten „półsiad” w galopie wyciągniętym to nawet nie jest półsiad. Niech już zrobią albo pełny siad albo normalny polsiad a nie takiego garba. Ręce przy skoki wyglądają jakby postać trzymała równowagę na wodzach i szarpała za nie konia za każdym razem. Debowanie tak samo, generalnie wtedy powinno sie oddać rękę do przodu żeby nie wywalić sie z koniem a nie ciągnąć go jeszcze do tyłu XD Kłus szkoda że nie anglezowany…na tym etapie myśle ze jednak powinni w końcu zrobić i ćwiczebny i anglezowany.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ogólnie postacie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że postacie otrzymują update. Mnie jednak rażą cienie. W 2016 roku gra miała inny filtr i tekstury co sprawiało, że cienie były ciemne i wyraźnie. Nie wiem dlaczego teraz są ledwo widoczne i jaśniejsze. Czekam z niecierpliwością na update, który doda dynamiczne cienie dla wszystkich obiektów (ruchomych i statycznych). I proszę nie mówić, że nasze komputery nie dadzą rady. Dynamiczne cienie były już w 2005 roku w grach na konsolę XBOX 360

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne włosy! Reszta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Wygląd OK, ale nie za bardzo podobają mi się niektóre animacje a jest ich trochę. Również podobają mi się włosy. Dzięki Mel że zrobiłaś posta na temat nowych postaci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach