Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

Urodzinowe poszukiwanie skarbów

Poszukiwanie skarbów 1

 Wskazówka 1:

Zostawiłam wiadomość w stodole należącej do starego ponuraka.
Może jest ponury, ale tańczy jak mało kto...

Odpowiedź:



X: 214 Y: 233 - Moorland, wewnątrz domu starego Jaspera.



Wskazówka 2:

Pojedź w miejsce, w którym młoda dziewczyna odważnie pokrzyżowała plany przejęcia Moorland!

Odpowiedź:


X: 202 Y: 226 - Plac budowy G.E.D. w Moorland.



Wskazówka 3:

Pojedź do źródła jorvickiej rudy żelaza, która jest specjalnym składnikiem najwytrzymalszych podków na świecie!

Odpowiedź:


X: 183 Y: 228 -W kopalni Damaszek.



Wskazówka 4:

Pojedź w miejsce, w którym Justin Moorland lubi uczyć nowych jeźdźców, jak dbać o konie.
 
Odpowiedź:
  

X: 188 Y: 246 - Dziedziniec stajni Moorland.



Wskazówka 5:

Pojedź do dużego drzewa przy pierwszym i ostatnim kroku mistrzostw Moorland!

Odpowiedź:


X: 197 Y: 246 - Na drzewie przy terenie mistrzostw.


Poszukiwanie skarbów 2

 Wskazówka 1:

Spotkaj się z piratami z Fortu Pinta. Możesz pewność MIEĆ, że w SIEĆ nie zaplątał się ŚMIEĆ!

Odpowiedź:


X: 244 Y: 250 - Przy arenie mistrzostw w Forcie Pinta.



Wskazówka 2:

Pojedź w święte miejsce na wzgórzu otoczone starożytnymi korzeniami. Druidzi często odprawiają rytuały na tej uświęconej ziemi.

Odpowiedź:


X: 242 Y: 233 - Opactwo Doyla.



Wskazówka 3:

Pojedź tam, gdzie nikt nie wstydzi się dabować od wieczora aż do rana. Wskakuj na parkiet i daj z siebie wszystko!

Odpowiedź:


X: 235 Y: 273 - Dyskoteka w Forcie Pinta.



Wskazówka 4:

Pojedź na plażę i znajdź drzewo. Może to w prawo - a może w lewo?
 
Odpowiedź:
 

X: 249 Y: 266 - Na plaży w Forcie Pinta.



Wskazówka 5:

Pojedź w miejsce pomiędzy dwoma budynkami w dokach bardzo blisko Fortu Pinta!

Odpowiedź:


X: 233 Y: 279 - W dokach, tam gdzie podpływają promy prowadzące z Fortu Pinta do Jarlaheim lub Doliny Złotych Wzgórz.


Poszukiwanie skarbów 3

 Wskazówka 1:

Wyrusz na zachód, by odnaleźć owce, które siedzą bezpiecznie w piaskarni!

Odpowiedź:


X: 308 Y: 199 - Piaskarnia Srebrnej Polany, w pobliżu Rancza Starshine.



Wskazówka 2:

Pojedź na Ranczo Starshine, by dowiedzieć się, w którą stronę wieje wiatr.

Odpowiedź:


X: 294 Y: 232 - Ranczo Starshine, przy stajni.



Wskazówka 3:

Pojedź w niebezpieczne miejsce, ale uważaj, żeby zwierzęta cię nie pogrizzly!

Odpowiedź:


X: 336 Y: 234 - W dawnej jaskini niedźwiedzia.



Wskazówka 4:

Pojedź do flagi wywieszonej przez ludzi, którzy wiedzą, jak zapobiegać pożarom lasów!
 
Odpowiedź:
 

X: 334 Y: 198 - Jodłowy Gaj, przy domku strażników leśnych.



Wskazówka 5:

Pojedź do opuszczonej kopalni, ale uważaj na wilki, które czasami tam pomieszkują!

Odpowiedź:


X: 299 Y: 211 - Kopalnia Srebrnej Polany, w pobliżu Rancza Starshine.


Poszukiwanie skarbów 4

 Wskazówka 1:

Pojedź w miejsce, w którym znajdziesz szopy... a może szopę?

Odpowiedź:


X: 174 Y: 177 - Farma Marleya.



Wskazówka 2:

Pojedź w bardzo, bardzo, BARDZO wysokie miejsce nad odnowionym torem.

Odpowiedź:


X: 152 Y: 126 - Niebieska wieża obserwacyjna przy torze wyścigowym Baronowej.



Wskazówka 3:

Pojedź tam, gdzie płynąca woda może być powodem, dla którego burmistrz tak często chodzi do łazienki.

Odpowiedź:


X: 187 Y: 191 - Fontanna w Miasteczku Srebrnej Polany.



Wskazówka 4:

Pojedź do drzwi, które są wielkie jak od stodoły!
 
Odpowiedź:
 

X: 201 Y: 198 - Przy stajni na Farmie Steve'a.



Wskazówka 5:

Pojedź do kultowego obiektu, który na Jorviku był domem, więzieniem, a nawet nawiedzoną kolejką górską!

Odpowiedź:


X: 187 Y: 212 - Na ścianie zamku Srebrnej Polany.

5 komentarzy:

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach