sobota, 28 maja 2016

Q&A

Hejka!

Zdecydowałam, że czas w końcu powrócić do normalnego blogowania! Co tu dalej pisać... witajcie z powrotem! :D W końcu udało mi się zebrać wszystkie pytania, które wybrałam i na nie odpowiedzieć. A więc zaczynamy:

Odkąd pamiętam, lubiłam angażować się w przeróżne rzeczy. Gdy tylko zaczęłam grać w SSO i bardzo to polubiłam, pomyślałam, że to właśnie tego szukałam. Można wymyślić naprawdę wiele tematów, o których można napisać
A drugą rzeczą była również wakacyjna nuda i mnóstwo wolnego czasu

Czytelnicy pojawiali się stopniowo także nie było takiego szoku
Aczkolwiek szczerze powiedziawszy to nadal się dziwię gdy widzę ile osób czyta mojego bloga :D
Niestety nie mam wystarczająco czasu i jeśli chodzi o youtube to daję radę oglądać tylko Star Stable Show. Blogi oczywiście czytam i moje ulubione możecie zobaczyć na pasku bocznym w polecanych :)
Na SSO nie ma dla mnie nic lepszego niż nasze poczciwe Jorviki Gorącokrwiste :D A w realu to tak szczerze się nad tym nie zastanawiałam, ale z wyglądu zdecydowanie konie fryzyjskie
 Zależy jak długi i o czym jest dany post. Jeden może mi zająć pół godziny, drugi godzinę, a jeszcze inny nawet kilka godzin!
Uwierzcie, blogowanie nawet o SSO jest bardzo czasochłonne
 Oczywiście, jeśli by tak nie było to bym właśnie nie siedziała i nie odpowiadała na te pytania :D Nikt mnie nie zmusza do prowadzenia bloga, więc kieruje mną tylko i wyłącznie to, że to lubię

Tylko kilka razy na sekundę
Dla mnie to najgorsze i najtrudniejsze pytanie, które bardzo często zadają mi ludzie, serio. Do teraz nie potrafię powiedzieć kim chciałabym zostać
Najlepiej jakbym mogła sobie wyjechać na jakąś wyspę z populacją liczącą max 50 ludzi i żyć tak do końca xD Aczkolwiek patrząc na to tak na poważnie i na to do czego nadaję się najbardziej to pewnie coś z komputerami albo tłumacz

Ani trochę się tego nie spodziewałam, na początku nie sądziłam nawet, że ten blog powstanie. Nawet po założeniu bloga nie sądziłam, że to wszystko potrwa kilka lat!

Nic oprócz pisania postów nie zrobiłam. Nigdzie się nie reklamowałam, bo w sumie kiedyś to nawet nie było za wiele innych blogów o SSO, na których można to było zrobić
 Bardziej od czegokolwiek kocham podróżować, odkrywać nowe miejsca i czytać książki! Lubię też uczyć się nowych języków. Teraz zabrałam się za norweski. W przyszłości planuję ogarnąć francuski i szwedzki
Hei! Jeg heter Melissa 
Kiedyś jeździłam, ale przestałam z powodu braku czasu, dojazdów i straceniem zainteresowania
Szczerze to teraz mam na to wylewkę, więc nie ma z czym sobie tutaj radzić
Bardzo, ale to bardzo chciałabym nagrywać jakiś serial. Niestety dzień trwa tylko 24 godziny i totalnie by mi brakowało na to czasu, więc nie planuję na razie wracać na YT :(
Oczywiście, że tak!
Przede wszystkim za to, że są! Gdy widzę wszystkie moje osiągnięcia, których by oczywiście bez Was nie było, to wiem, że ciężka praca była warta :)
Lubię robić wiele rzeczy, ale szczerze to najbardziej takie, które robię sama xD Czyli wybrać się sama na przejażdżkę, potrenować sama, zdobywać różne materiały na bloga itp.
Po prostu lubię spędzać czas samotnie
Koniki polskie i haflingery byłyby fajne
Oglądam tylko jeden serial, ale bardzo go lubię! Nazywa się Shadowhunters
Jest on nagrany na podstawie serii książek mojej ulubionej pisarki
Fioletowy
Mam swoją trasę, której nie zmieniłam od bardzo dawna!
Jeśli ktoś jest ciekawy to idzie tak:

PPK > Nowa Grań > Księżycowy Sierp > Stajnia Jorvik > Wyspa Padok > Jarlaheim > Zielona Dolina > Moorland > Fort Pinta > Jodłowy Gaj > Jezioro > Valedale > Młyn > Króliki > Farma Steva > Farma Marleya > DUD > Obserwatorium > Tor Baronowej > Winnica > Ogród > Hala > Farma Jaspera > Las DZW > Wzgórze Stracha na Wróble > Wyspa ze stajnią

Chyba nic nie zapomniałam! :D
Bardzo chciałabym coś zorganizować, niestety z powodów technicznych (czyli zepsutego laptopa) nie jestem w stanie nic zrobić :(
Znajomi, blog, wspomnienia i oczywiście przyjemność z grania, którą czuję do teraz
To trochę skomplikowane, sama nie mam pojęcia, bo nie pamiętam jak to było z tymi serwerami kiedyś. Wydaje mi się, że to był europejski
Superstar, ale nazywam ją Cylana :D
Jak najdłużej! :)
Nie, ani trochę, ale Boże, to było takie super uczucie stanąć twarzą w twarz z tymi wszystkimi osobami, że aż do teraz czuję te emocje i aaaahhh
muszę iść się uspokoić
Kiedyś czułam zażenowanie. Teraz jak na to patrzę to zdaję sobie sprawę, że tak naprawdę to każdy był kiedyś tzw. rakiem xD
Jedyne co teraz czuję to tęsknota za starymi, dobrymi czasami na SSO


U roślinki blogowej wszystko w porządku! Najchętniej wstawiłabym jej zdjęcie, ale aktualnie przez przeprowadzkę nie mam jej przy sobie :( Postaram się aby pojawiała się tu częściej!

Złożyłam już dokumenty i najbardziej chciałabym dostać się do klasy lingwistyczno-europejskiej. Ogólnie inne moje wybory to też klasy z rozszerzonym angielskim
 Zdecydowanie koty!
 Cassandra Clare, uwielbiam jej serie o nocnych łowcach
W ogóle kiedyś napisałam do niej na e-mail i mi odpisała!! Nadal się jaram :D
 Aktualnie nie mogę się zdecydować między wszystkimi piosenkami Kygo
Uwielbiam też soundtrack z filmu Papierowe Miasta
Szczerze powiedziawszy to tęsknię za wieloma rzeczami i za starą stroną i za klubem Night Circus, w którym spędziłam mnóstwo czasu przywiązując się do członków. Może trochę to jest powodem dlaczego nie chcę teraz dołączać do klubów, bo po prostu po próbie nigdzie nie czułam się tak dobrze jak tam
Tęsknie za czasami, gdy było mniej ludzi, nie było tak wielu koni do kupienia, gdy można było mieć tylko startera, gdy jeszcze miało się zadania. Gdy nie było polskiego tłumaczenia, polskich serwerów. Gdy po prostu nie było tak wielu rzeczy dodanych.
Ale nie znaczy to, że nie podoba mi się teraz, trzeba iść do przodu! :)
 Myślę, że SSO zamiast dodawać ciągle nowe tereny to powinni się teraz skupić na tych zablokowanych. Trochę się czuję jakby nie dopracowali starych terenów do końca i zostawili zamknięte skrawki
 Hmm... nie wiem czy można tu zaliczyć Anne, bo w końcu jeszcze nie pojawiła się w SSO. Lubię także Hermita
 Bardzo lubię od czasu do czasu poczytać creepypasty jak tylko mi się o tym przypomni
 Niestety baaaaardzo lubię słodycze ;_;
 Angielski i biologia! Z obu tych przedmiotów mam 6 na koniec :D
A zgadniecie z czego byłam najgorsza w podstawówce? Właśnie z angielskiego, także polecam naukę języka poprzez rozmawianie z ludźmi na SSO
 O matko nie XD Czasem potrawa mi wyjdzie, a czasem nie, więc wolę gotować tylko dla siebie żeby kogoś nie zatruć
 Szczerze to nie było jakiejś wielkiej reakcji, pewnie już nie pamiętają, że mówiłam im o jakimkolwiek blogu XD
 Mam zaciesz, że laptop w końcu jest w naprawie
 Postanowiłam te pytanie połączyć w jedno, ponieważ moja odpowiedź na nie będzie taka sama
Papierowe Miasta
 Czekoladę, mogłabym jeść ją codziennie ;_; A dupa rośnie
 lato
kot
herbata (zielona najlepiej!)
 Aktualnie są to wszystkie moje angliki (oprócz Triny), walijczyki, Chloe no i oczywiście Cylana
 Jakoś nie bardzo się nią interesuję, ale lubiłam mieć z nią tematy na polskim
Miała maść siwą i w stajni była nazywana po prostu Siwa :D
 Lubię kraje skandynawskie, a najbardziej chciałabym odwiedzić Norwegię. Krajobrazy tam wydają się takie piękne, ale chciałabym się sama o tym przekonać!
 Może czasem się zdarzy, ale nie, przeważnie nie gadam do komputera
 Kiedyś, dawno, dawno temu próbowałam oglądać bodajże Sword Art Online. Niestety jakoś mnie nie zachęciło do dalszej przygody z  anime
 Lubię kuchnię włoską
 Odwiedziłabym wszystkie miejsca, które chciałabym odwiedzić, starała się spotkać ludzi, których chciałabym spotkać. Robiłabym rzeczy, które zawsze chciałam zrobić, ale nie miałam szansy
 W sumie to nie chciałabym zmieniać swojego imienia, ale wolę jak ludzie mówią na mnie Paula
 Kocham Dolinę Ukrytych Dinozaurów!
 Witają się, proszą o zdjęcie no i chwilkę rozmawiamy
 Tylko w Warszawie udało mi się spotkać taką osobę
 Pani Ola oczywiście :D
 W sumie, czemu nie. Chociaż nie wiemy jak naprawdę wygląda praca tam, ale wydaje się fajnie
 Mam wszystkie medale ze wszystkich mistrzostw, inne po prostu sprzedaję
 Po prostu kocham to robić tak bardzo, że chyba nie potrzebuję żadnej motywacji. Oczywiście mam gorsze czasy, ale zawsze moja chęć powraca
 Funkcję, która pozwala ukryć innych graczy! Przydałaby się ona zdecydowanie, a zwłaszcza do zadań. No bo jak my mamy się wczuć jak w zadaniu jest "Nie ma tutaj nikogo. Idziesz szukać jakiejkolwiek żywej duszy" gdy wokół krąży pierdyliard innych graczy XD
 Jadę zrobić zadania z reputacji, nad którą właśnie pracuję albo zaczynam trening
 Nie, nigdy nie ignoruję graczy. Zawsze staram się odpisać hej i chwilkę popisać, ale pamiętajcie, że nie zawsze patrzę na czat i mogę po prostu kogoś nie zauważyć
 Mam starszego brata
Pomijając polską część zespołu SSO, nie mam z nimi jakiegoś kontaktu. Obserwują mnie na kilku portalach społecznościowych, ale tak to nigdy z nimi nie rozmawiałam
Nie wiem, dawno nie pisałam na globalu, ale pewnie nie ma spamu xD

Dziękuję za wszystkie pytania!

_________________________________________________________

Zapraszam na Facebooka: