wtorek, 12 sierpnia 2014

....

Hejj

Przepraszam za nieobecność. Jak widzicie trochę się tu pozmieniało :D Chciałam dzisiaj do Was wcześniej napisać, ale znowu nie było prądu :/ To już się robi trochę wkurzające, bo ciągle nie ma albo wody albo prądu i to tylko na ulicy, na której jest mój dom (no i w okolicy)

Wczoraj wstałam późno, bo nie spałam do 3:00, bo chciałam zobaczyć czy mój ulubiony aktor (♥♥♥♥♥♥) wygra nagrodę najlepszego aktora sci-fi/fantasy na Teen Choice Awards (no i wygrał :DDDDDDD) i to było powodem dlaczego wygląd bloga był gotowy dopiero dzisiaj o 1 w nocy XD

No, ale mam nadzieję, że Wam się podoba :) Zaraz dodam następnego posta, a o czym on będzie to za chwilę sami się dowiecie :D




5 komentarzy:

  1. Nom u mnie też nie ma, ale NETA |-( Prawie każdego dnia :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. A posta ni ma ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Mel twój ulubiony aktor to Chris Evans ? Bo mogłam coś pomylić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Josh Hutcherson ♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
  4. Ian najlepszy aktror sci-fi/fantasy ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia