piątek, 22 sierpnia 2014

Jak zmieniła się strona starstable.com

Hej ponownie!
Postanowiłam, że zrobię taki post o tym jak zmieniła się strona starstable.com :D
Pamiętam jak pierwszy raz odkryłam SSO. 

Nie umiałam wtedy angielskiego, a strona wyglądała tak jak na pierwszym zdjęciu. Próbowałam zagrać, ale się nie udawało. Nie wiem czy wtedy nie można było jeszcze grać czy po prostu przez język nie wiedziałam co klikam XD
Potem mi się przypomniało no i znowu zajrzałam, ale tym razem wyglądała tak jak na drugim zdjęciu :D

Która wersja podoba Wam się najbardziej? :) Mi ta najnowsza, czyli na ostatnim zdjęciu x3

26 komentarzy:

  1. A ja się przyzwyczaiłam do 2-iej xD Ale zaczyna mi się naprawdę podobać ta najnowsza :3 Zdjęcia do niej są ''AMAZING ! *-* ''
    No i jest po polsku >.<

    Pozdro :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania ;D.
      Diana Zebravalley.

      Usuń
  2. Trochę tęsknie za starą ale wolę tę najnowszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga była super,ale trzecia jest ekstra.XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Najnowsza jest najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 jest najfajniejsza..Na sso jestem dopiero od tego roku,gdzieś od marca,ale muszę przyznać,że 3 strona jest najlepsza od 2-giej.;)
    Aga99330

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta najnowsza jest super i razem z nią wszedł polsko, ale trpche tęsknię za tą starą, a angielskie qesty to dla mnie nie problem. Hej Mel może jak już będzie można zmieniać serwery to urządzisz spotkanie z fanami? :)))
    Pozdrawiam
    Mira Shadowhill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że urządzę, ale zobaczymy jeszcze jak to wszystko będzie działało :)

      Usuń
  7. Mi ta nowsza trzecia :)
    Kaja Goldgarden

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie jest kopalnia Srebrnej Polany?Proszę o pomoc!
    Aga99330

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę tam pojechać,a nie wiem gdzie to jest... Tam obok podobno są deski które mi są potrzebne do Andy`ego z Jodłowego Gaju.
      Aga99330

      Usuń
    2. To jest właśnie niedaleko Andy'ego, ale nie wiem jak Ci to opisać :/

      Usuń
    3. Ok,spróbuję poszukać,ale i tak dzięki,że próbowałaś mi pomóc;)
      Aga99330

      Usuń
    4. Nie,nie chciało mi się szukaćxD Może się kiedyś spotkamy?O której zwykle grasz? I przy okazji sprawdzę,czy gram na tym serwerze co ty,bo chciałam do sso napisać,ale niemiałam pomysłu,jak zacząć;-;
      Aga99330

      Usuń
    5. nie miałam*

      Usuń
  9. Mel, czy można jeszcze wysyłać pracę na konkurs? c": Charowałam nawet w nocy nad historią, a nad koniem i Gwiezdnym Jeźdźcem pracowałam 2 godziny! Jeszcze dzisiaj wyślę pracę. Proszę! Nie wybieraj jeszcze zwycięzcy! :'c
    Rose Queenhall

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi podoba sie 3 :3 a od którego roku jest SSO ?

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi się 2 podobała. Taka swojska była;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na dwójce zaczęłam i do dwójki mam sentyment <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi ta druga przypomina stare dziecięce gry lub Stajnie Marzeń, ale najlepsza jest ta najnowsza! :D Corinne Whalestar

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia