Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

24 sierpnia 2014

Zwycięzcą jest....

calendar_month 24 sierpnia 2014
Hej!
Postanowiłam, że  napiszę ten wpis jeszcze raz. Pod poprzednim komentarze niektórych były Ż.E.N.U.J.Ą.C.E. Jeśli to ma tak wyglądać to nie wiem kiedy zrobię następny konkurs. Mam tylko wielką nadzieję, że Athena nie przejęła się tymi komentarzami, a jeszcze większą- że ich w ogóle nie widziała, bo jeszcze się ze mną nie skontaktowała.
Bardzo dziękuję osobom, które broniły Athenę. Może słownictwo nie było piękne (czyli przekleństwa itp.), ale chyba inaczej się tego nie dało powiedzieć. 
Postanowiłam, że usunę ten cały post i napiszę go od nowa. Jeśli ktoś napisze tym razem jakiś obraźliwy komentarz to najszybciej jak się da, usunę go.

Czyli....


Zwycięzcą jest......

Athena Eastland!! :D

Gratuluję ♥
Dziękuję wszystkim tym co wzięli udział w konkursie (tym co umieli go przegrać) ♥♥ 
Przeczytałam wszystkie prace bez wyjątku, więc proszę nie pisać, że nie przeczytałam Waszej :)
Teraz zacznę się za wybieranie 2 i 3 miejsca (miałam to zrobić wczoraj, ale czytając te wszystkie hejty i oskarżenia na Athenę, po prostu mi się odechciało)
Osoby na tych miejscach dostaną nagrodę pocieszenia, czyli SC lub SR za 6.15 PLN

37 komentarzy:

  1. Jeszcze raz gratuluję zwycięzcy;)
    Aga99330

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !!!! :)
    Szkoda, że ja nie wygrałam, ale i tak BARDZO GRATULUJE :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcy :)
    Nie mogę się doczekać wiadomości kto zajął 2 i 3 miejsce. Dobry pomysł z tą nagrodą pocieszenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Athena jest wielka :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję a miałaś chyba powiedzieć 2 i 3 miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wysłałam wiadomości do osób, które zajęły 2 i 3 miejsce. Gdy tylko odpiszą opublikuję o tym wpis

      Usuń
  6. Gratuluję Ci!!! Atheno :D wygrałas to fair i należy Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    To ty nagrałaś serial Przeznaczenie??
    Jak tak to bardzo Ci go gratuluję i bloga tak samo!
    Mój blog to-
    Ameliastarstablepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację Atheno! Mam nadzieje że się bardzo ciszysz ^^ /Ada Sweetstar

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje! ale... pokarzesz jej prace na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie bo inaczej inni będą dalej pisać że zchackowała pracę.

      Usuń
    2. Jezuuuu,znowu się zacznie ._. Sama zrobiła tą pracę i zasłużyła na 1 miejsce.

      Usuń
    3. Pokażę jej pracę, gdy tylko się ze mną skontaktuje i na to pozwoli

      Usuń
  10. Uhh.. Masz racje Mel. Moze i mnie ponioslo ale bronilam Athene bo naprawde nie moglam inaczej tego okreslic. I nie moge sie doczekac jak zobacze jej prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten blog jest nominowany do LBA ;)
    Szczegóły znajdziesz na http://tonaszhoryzont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę że jeśli będziesz kiedyś robić konkurs to zrób 10 miejsc które dostaną nagrodę, ale 4/10 dostałyby coś za 3zł, 3 za 6 zł i tak dalej. To tylko moja sugestia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee.. raczej nie. Dużo wydatków .. byłoby tak ponad jakieś 60zł na same nagrody.. :/

      Usuń
  13. mel wiesz co widziałam tą ..reklame z SSO gdzie tam jesteś.myśle że to jest reklama kto bendzie schackowany. ;/ nwm nawet jak angielskie napisy z polskoł graczkoł ;/ . karoline dargberg

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! Mam pytanie. Mam zadanie w GHV w którym jusze pożyczyć od kogoś łom, aby otworzyć skrzynkę. Od kogo mam pożyczyć ten łom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, a mogłabyś napisać treść questa, czyli takie jakby polecenie?

      Usuń
    2. Już ogarnęłam. Chodziło o przemytników.

      Usuń
  15. Jak nazywa się twój serial na youtube?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakże mi wstyd za tych ludzi -.- Już człowiek nie może się wybić, bo od razu, że oszust, a jak przegra, to że . . przegrany .-. No kurde, ludzie! Zdecydujcie się na swoim punkcie myślenia! Przepraszam Athene i Mel za nich, mimo, że w sumie nic zrobić się nie da. Jak mówi ,,przysłowie'' z neta : ''HATERS GONNA HATE''
    A Najciekawsze, że większość z żalów było pisanych z Anonima ... Nie dość, że niektórzy piszą Żałosne wpisy, to jeszcze są zbyt Wystraszeni, aby pokazać kim są! To może oznaczać, że wstydzili się swoich komentarzy! I jeśli WAM, Drodzy Anonimowi Użytkownicy było wstyd pisać te bzdury, To Po Jakiego Grzyba Je Pisaliście!!!
    ( Dajcie Nobla za zero przekleństw, naprawdę było trudno xD)
    I Athena. Mam wielką Nadzieję, że nie widziałaś żadnego z tych komentarzy :) Jeśli widziałaś choć jeden, to w ogóle się tym nie przejmuj, tylko ciesz się wygraną :D
    ZAWSZE znajdą się ludzie, którzy zrąbią Wszystko żeby kogoś ( za przeproszeniem) Zgno!ć. Taka już jest ''zasada'' -_-
    No i Muszę już któryś raz Pogratulować Athenie xD I oczywiście, jestem zazdrosna. xD Kto by nie był xD. Ale to jest ''dobra zazdrość''. Wytłumaczył to już użytkownik z Littepip na Avatarze. ( Sory, nie pamiętam Twojego nicku xDDD )
    Pozdrawiam :D
    ~ My Little Pony for life ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram cię. I również Gratki dla Atheny. Piszę z Anonima, bo rodzice nie pozwolą mi założyć tu konta, a też chcę coś napisać xDD. Gratki Atheno!!!!

      Usuń
    2. Miło mi to słyszeć c;. . .albo czytać xD
      Pozdrawiam
      ~ My Little Pony for life ~

      Usuń
  17. Gratki jeszcze raz dla Atheny ;) Nie przejmuj się hejterami, zwykła zazdrość, do tego żałosna (sposób w jaki okazują).

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach