sobota, 28 stycznia 2017

Mój makeover


Cześć!

Jak Wam mija sobota? Ja nie będę ukrywać, że dużą część czasu spędzam właśnie na SSO i szczerze bardzo mi to pasuje xD

Czy też macie czasem taki czas, że baaardzo potrzebujecie zmian w SSO? Przeważnie stawiamy wtedy na fryzurę i makijaż. Tak też było u mnie i tym razem. Zawsze fryzury, które mam zostają ze mną przez dłuższy czas, nawet kilka lat. Makijażu nie zmieniałam chyba od samych początków mojej gry i szczerze zaczęłam się strasznie nudzić tym jak wyglądała moja postać. Kilka dni temu postanowiłam coś z tym zrobić, więc dziś przedstawiam Wam całkiem nową Meliskę 😍


Szczerze na początku nie byłam zbytnio przekonana, ale teraz jestem wręcz zauroczona połączeniem białych włosów z czerwoną szminką. Teraz jestem pewna, że ten styl zostanie ze mną na dłużej ^^


Kiedyś bardzo lubiłam długie włosy sięgające do połowy pleców czy nawet pasa, ale od pewnego czasu co raz bardziej zauważam, że takie prawie do ramion są idealne. To zadecydowało o tym, że porzuciłam stary model i wybrałam te krótsze włosy


Czy miałam jakąś inspirację? Przyznam, że tak. Jest to Noora Sætre, czyli moja ukochana bohaterka z ulubionego serialu (polecam go raczej tylko osobom, które mają ukończone 16 lat xD). Lubię jej charakter, a jej styl jest według mnie bardzo wyjątkowy oraz ciekawy, bardzo mi się podoba


A Wy jak często zmieniacie fryzury? Upodabniacie się do jakiegoś swojego idola czy raczej wybraliście to co Wam się po prostu podoba? Planujecie jakieś zmiany w najbliższym czasie?
Dajcie znać!

Ściskam ♥

30 komentarzy:

  1. Od razu jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie postaci, bez czytania dalej wiedziałam, że inspirowałaś się Josefine! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądasz skam? :D Kocham Josefine!

      Usuń
    2. Uwielbiam :D Jak w sumie można tego nie oglądać ;p

      Usuń
    3. Można, bo ja na przykład nawet nie wiem co to jest xD

      Usuń
  2. Mi też ostatnio się spodobały krótsze włosy i dziś własnie na takie zmieniłam tylko, że bardziej proste.W ogóle ostatnio zmieniłam styl i dużo się u mnie zmienia razem z moim charakterem, ale oczywiście na lepsze ;D

    Powiem ci, że ładnie wyglądasz!

    ~Ama

    OdpowiedzUsuń
  3. ah Skam jest wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham noore też, ale ja obcięłam się podobnie jak ona w realu hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę!
    Jak tylko zobaczyłam twoją przemianę, to przyszła mi na myśl Noora i proszę!
    SKAM jest jednym z moich ulubionych seriali, uwielbiam jego fabułe, oraz to nowatorskie podejście do problemów nastolatków. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, strasznie podoba mi się to, że wszystko jest takie prawdziwe, a nie przemalowane. Wszystkie problemy, zachowania i ogólnie życie bohaterów. Aktorzy wyglądają naturalnie, a nie jak wiecznie wystylizowani, idealni ludzie z większości seriali.
      W dodatku to wszystko jest pięknie nagrane. Norwegia to zdecydowanie moje klimaty i nie wiem jak dla Ciebie, ale ja kocham słuchać języka norweskiego :D

      Usuń
  6. A gdzie włosy kupiłaś? Bo szukam blond albo brązowych :D Ja upodabniam się do siebie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przyznaje się do ciebie Meliska :'(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sobie wybieram takie jakie mi się podobają. Kiedyś chciałam zrobić siebie w SSO taką jak w rl ale zrezygnowałam bo nie mogłam znaleźć odpowiednich włosów xD. Najczęściej mam białe włosy z jarla lub czarne z jarla, te długie falowane. To moje ulubione ^^ Aktualnie mam te czarne i makijaż z mocno zaznaczonymi brwiami, a czasami w ogóle nie mam makijażu ale tak jak teraz wyglądam mi się mega podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem bardzo niezdecydowaną osobą, ale aktualnie posiadam długie, białe włosy i ten czarny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Także oglądam SKAM i również uwielbiam Noorę ^^ <3 Super teraz wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow dużo się zmienił wygląd twojej postaci. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. To serial SKAM. Tak jak Mel polecam jeśli masz 16+ lat..

      Usuń
  12. Ja swoich włosów nie zmieniam od... chyba jakiegoś roku, podobnie z makijażem. Co do serialu, to nigdy nie oglądałam. W nowych włosach i makijażu wyglądasz zupełnie inaczej... Mało osób ma te włosy, co do makijażu to nigdy żadnej z takim nie widziałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to szukałam takiego wyglądu, którego niewiele osób posiada :>

      Usuń
  13. Mel, pewna dziewczyna skopiowała wiele rzeczy z Twojego bloga, i nie podpisała, że to twoje a tutaj masz link do jej bloga, pisałam jej, że kopiuje i, że nie podpisała, a one po prostu usuneła moje komentarze, mam nadzieję, że zwrócisz jej uwagę :) ---> http://ssowgalex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację! ♥ Szczerze, takie sytuacje zdarzają się dość często i nawet nie mam siły na to reagować. I tak większa część ludzi wie kto jest autorem tych informacji, więc nie widzę w tym sensu

      Usuń
  14. Hmmm, nakłoniłaś mnie do zmian w moim nudnym życiu 😃
    Piękny look! 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. SKAM :') Szkoda, że nie da postaci męskiej, zrobiłabym Chrisa. Sana też jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam Chrisa, trochę podobna jest ta postać. Mimo wszystko pomogłoby mi gdyby zespół SSO dodał w makijażu blizny czy coś (co mi kojarzy się z Chrisem).

      Usuń
  16. Ja od 9 miesięcy nie zmieniam fryzury a gram około 10 - 11 miesięcy za niedługo roczek :). Zmieniłam prawie od razu na piękne (według mnie xD) falowane bląd loczki, Wiadomo sr trzeba było kupić i jarlaheim (chyba tak się pisze :d) odblokować no i zarobić. Jejku jak sięrozpisałam z góry przepraszam za błędy ortograficzne :/ i oczywiście pozdrawiam
    Oliwia :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam SKAM ❤️ Ja też zmieniłam swój look na SSO na postać ze SKAMU. Tylko ja zmieniłam na męska postać, a mianowicie piszę tu o Christofferze Schistadzie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Melissa uwielbiam SKAM też chcę się upodobnić do Noory♥Na SSO.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii