środa, 12 kwietnia 2017

Wyjazd


Cześć!

Niestety, mimo iż dzisiaj są aktualizacje to mam dla Was tylko taki krótki informacyjny post. Chciałam Wam powiedzieć, że na te święta wielkanocne wyjeżdżam do Norwegii i wracam za dokładnie tydzień. Oznacza to, że oczywiście może mi brakować czasu na odzywanie się tutaj o najnowszych aktualizacjach w SSO, ponieważ wolę sobie odpocząć, jak już mam okazję 😊 Jednakże postaram się w miarę możliwości coś wstawić, ale jak powiedziałam, niestety nie mogę nic obiecać.

Przy takiej okazji postanowiłam również udostępnić Wam 3 obrazki, które dostałam oraz ciekawy filmik, w którym zobaczycie moją postać w The Sims 4 😃

Filmik wykonany przez Carlę Queenbard:


Obrazek wykonany przez _mr.drawer_:


A post shared by Jughëãd (@_mr.drawer_) on

Obrazek wykonany przez andi.farlund:

A post shared by @andi.farlund on

Obrazek wykonany przez Maję Oldhome:


Dziękuję bardzo dziewczynom za świetne 'upominki' ^^

A teraz przesyłam Wam uściski i życzę udanej przerwy wiosennej! 💜

22 komentarze:

  1. Czy bedzie post o aktualizacji z dzisiaj? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje "dzieło"! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję! Wesołych Świąt <3

      Usuń
  3. Smutno nam będzie przez ten cały tydzień,ale życzę ci Z okazji świąt zdrówka i udanego wypoczynku w Norwegii ♥

    Natalia Moosecake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam smutno, przecież nadal tu będę :D Dziękuję, wesołych świąt!

      Usuń
  4. Ja byłam w Norwegii na Wielkanoc rok temu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wyjazdu i już w takim razie Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również życzę Ci wesołych świąt <3

      Usuń
  6. Po tej bluzce już się domyślilam "O Mel jedzie do Norwegii, fajnie też chcę Dx" xD.Miłego wypoczynku :* Odetchnij trochę od nas xD
    Anita Archmountain

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ja tez jestem w Norwegii na Wielkanoc :D. Wesołej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie dokładnie? :D Jakie miasto?
      Wzajemnie!

      Usuń
    2. Przesiaduje w Oslo ;)

      Usuń
  8. ja nagłówek przeczytałam jako wygląd

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ży możesz wyjechać na "wakacje" takie od bloga :) I możesz odpocząć :) PS:Mój tata pracuje w norwegi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych świąt Mel!

    OdpowiedzUsuń
  11. O MAJ GAD XDD Norwegia to moje marzenie ale to przez to , że norweski serial SKAM mnie tak wciągnął i sie w tym kraju zakochałam <3.( Ale i tak chyba wolę USA ;3 ;p)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii