Coś przebudziło się w miasteczku Jorvik. Starożytne siły dobra zostały przywrócone do życia przez pojawienie się nowej dziewczynki. Teraz ta moc rozszerza się i przygotowuje czterech uśpionych jeźdźców do walki, którą wkrótce stoczą. Moce Gwiezdnych Jeźdźców ujawnią się, a gdy ciemność czai się za rogiem, siły dobra wzywają do pomocy wróżbitę i zwiadowcę.
POZIOM 1
Tym razem bohaterką części jest Linda. Przez wielu nauczycieli jest ona uważana za przykładną uczennicę, co szczerze powiedziawszy jest prawdą, ale też powodem dla którego niektórzy wymagają od niej za dużo. Najlepszym tego przykładem jest zdecydowanie pani Graham. Już na rozpoczęciu gry Lindzie nie udaje się ucieć, gdyż surowa nauczycielka czeka na nią na samym wejściu do głównego holu szkoły. Jej pierwszym zadaniem dla zdolnej uczennicy jest dokończenie numeru gazetki szkolnej, która przez 100 lat ani razu się nie opóźniła. Linda musi tylko zebrać 3 wywiady; od Anny, która wyjawia, że chciałaby zostać modelką i aktorką, od Alex, która mieszka na ubogiej dzielnicy i w przyszłości interesuje ją pracą z końmi bądź jako mechanik oraz od Lisy, która niedawno wygrała wyścig i uratowała wyspę. Po spisaniu wszystkich odpowiedzi zostaje tylko wydrukowanie, ale niestety nawet tutaj na dziewczynę czekają przeszkody. Z jakiejś przyczyny kartki są puste. Po sprawdzeniu wszystkiego przez woźnego okazuje się, że to na szczęście tylko brak tuszu i usterkę można ekspresowo naprawić. Po wydrukowaniu wszystkiego, Linda ma nadzieję iść szybko do stajni do swojego rumaka, ale oczywiście przejście blokuje nie kto inny jak pani Graham! Do końca szkolnego dnia znalazła dla nas jeszcze dwa zadania, czyli spisanie notatek z tablicy (które zostały zmazane, ale udaje nam się je w częściach zdobyć od różnych ludzi) oraz rozpoczęcie projektu, w którym Linda musi opisać przeróżne nagrody i pamiątki z gabloty w holu. Zaraz obok pucharów i innych zdjęć oraz skały księżycowej dziewczyna znajduje fotografię wykonaną bardzo dawno temu, na której jest przedstawiony mężczyzna bardzo podobny do Sandsa. Stoi razem z kimś na tle rezydencji na Sosnowym Wzgórzu.
Na szczęście to były już wszystkie wymagania pani Graham i Linda szybkim krokiem idzie w stronę wyjścia.
Linda przechodzi przez bramę i kroczy w stronę stajni. Po drodze spotyka pana Hermana, który rozmawiał akurat z Joshem, któremu najwyraźniej spodobała się Lisa i postanowił pooglądać ją podczas treningu ze Starshine. Po krótkim zastanowieniu, zaintrygowana fotografią Linda pyta się właściciela stajni, co wie o Sosnowym Wzgórzu, a dokładnie o rezydencji, która się na nim znajduje. Jego odpowiedź jest krótka i zdecydowana. Ponoć ani ona ani jej koleżanki nie powinny nawet myśleć o zbliżeniu się do tamtej posiadłości. Dziewczyna odrobinę speszona tym co jej powiedział, wchodzi do stajni i kieruje się do boksu Meteora, swojego konia.
Chwilę potem są już przy większym wybiegu, gdzie spotykają Lisę kończącą trening. W krótkiej rozmowie dziewczyny uzgadniają, że mimo zakazu i tak wybiorą się do tej rezydencji, którą Herman nazwał nawiedzonym domem.
POZIOM 3
Po zakończonym treningu, Linda od razu zmierza w stronę Sosnowego Wzgórza. Jest już bardzo blisko, gdy nagle dostaje wiadomość SMS od Lisy. Okazuje się, że niecierpliwa dziewczyna weszła do rezydencji sama i utknęła w szklarni przez zawalone schody. Linda od razu decyduje się na ratunek. Brama frontowa jest zamknięta, więc razem z Meteorem szukają innej drogi. Na szczęście nie było to trudne, gdyż znaleźli Starshine, a zaraz obok dziurę w płocie. Dziewczyna zostawiła konie i sama wkroczyła na teren posiadłości.
Teraz, aby dostać się do domu i do szklarni wystarczy jedynie przejść przez labirynt z żywopłotu i znaleźć sposób na otwarcie paru drzwi. W holu Linda znajduje również cztery portrety, na których widnieje wraz ze swoimi trzema przyjaciółkami: Lisą, Anną i Alex. W innym pokoju znajduje również pracę profesora Globertusa, który robił badania na dnie oceanu. Ale czy to ma coś wspólnego z odwiertami firmy Dark Core?
Następnie Linda kieruje się do szklarni.
Większego problemu z uratowaniem Lisy nie ma, gdyż zaraz obok zawalonych schodów, znajdowała się drabina. Szczęśliwa dziewczyna schodzi na dół aż tu nagle słyszą hałas.
Okazuje się, że przy wejściu znajduje się auto, a zaraz przy nim stoją Sands razem ze swoimi pracownikami. Dziewczyny podsłuchują wszystko i od razu można stwierdzić, że oni coś knują.
Ale zaraz, czy oni chcą zrobić krzywdę Hermanowi?!
POZIOM 4
Dziewczyny od razu biegną do swoich koni ile sił w nogach, a następnie przemierzają łąki, farmy, lasy i bagna by tylko zdążyć dobiec do stajni przed pracownikami Dark Core. Na szczęście nie ma z tym problemów i chwilę przed przyjazdem współpracowników Sandsa, Lisa i Linda docierają do bramy
POZIOM 5
Zdyszana Linda dojeżdża do Hermana czekającego na wejściu. Zanim cokolwiek zdąży powiedzieć dziewczyny błagają go by im zaufał i żeby zamknęli się we trójkę w stajni dopóki pracownicy Dark Core nie odjadą.
Po dłuższej rozmowie ustalają plan na jutro. Linda musi zbadać tajemniczy krąg i kamienie. Tak też się stało. Ale nagle, na środku okręgu pojawia się tajemnicze zwierzę. Nazywa się Fripp i jest dziwną, niebieską wiewiórką. Opowiada Lindzie co nieco o gwiezdnych jeźdźcach, a następnie poleca, aby skupiła się na tym, aby zobaczyć wizję przyszłości.
Na szczęście dziewczynie to się udaje i na czas zobaczyła, że w Jorvik czyha wielkie niebezpieczeństwo.
W tamie ktoś podłożył bombę, która już odlicza czas do wybuchu.
POZIOM 6
Linda bez zastanowienia rusza w stronę tamy. Razem z Meteorem pokonują wiele przeszkód by dostać się do jej środka. Na szczęście ktoś kto podłożył bombę, zgubił podartą na 4 części kartkę z kodem do jej rozbrojenia, więc dziewczyna po drodze daje radę znaleźć je wszystkie.
Ostatnią przeszkodą jest wielka dziura, którą przeskoczyłby mało kto. Ale w końcu to Meteor, czyli koń skokowy! Siła wiary i trening sprawiają, że udaje im się pokonać przeszkodę i już znajdują się przy bombie, którą Linda od razu rozbraja
POZIOM 7
W końcu przyszedł czas na długo oczekiwane zawody skokowe. Linda i Meteor ustawiają się na linii i... START! Na torze z przeszkodami czują się jak ryba w wodzie, więc bez problemu zdobywają najlepszy czas i wygrywają zawody
Tutaj kończy się druga część Starshine
Zapada noc i mieszkańcy Jorvik idą spać nieświadomi, że grozi im śmiertelne niebezpieczeństwo. Gwiezdni Jeźdźcy opadają z sił, a starożytna przepowiednia ma się wkrótce spełnić. Zło nie śpi i zrobi wszystko, by zniweczyć szanse czterech dziewczynek na odkrycie swego przeznaczenia.
Wow! fascynująca historia, pewnie musiałaś sie napracować przy tym poście. 1 :D XD
OdpowiedzUsuńFajne i chyba pierwszy kom xD
OdpowiedzUsuńtwój drugi mój 1 xddd
UsuńPoziom 3 - zdjęcie prowizorycznej mapy. Czy to a dnie, to to zło? (Grankuś)
OdpowiedzUsuńPo za tym - czekam na kolejne streszczenie którejś z części. *,*
~Samantha Eveningstone
Grałam w to. :D Najlepszy poziom to według mnie 4. ;) A te zawody są dość trudne.
OdpowiedzUsuńmel proszę napisz! skąd masz tą gre? i ile kosztowała?
OdpowiedzUsuńKupiłam ją w 2009 w Media Markt :) Niestety już nie można jej tam dostać. Kosztowała wtedy z 20 złotych
UsuńNaprawdę świetnie opisane...Nie ma się do czego przyczepić!
OdpowiedzUsuńPisanie tego musiało na pewno kosztować wiele czasu i pracy...A więc dziękuję Mel za tak świetnie napisany post!
~ Pozdrowionka!Twoja wierna czytelniczka...I fanka!
Przepraszam, a co to za gra?
OdpowiedzUsuńOjej, jakaś nie rozgarnięta jestem dzisiaj... przecież tytuł jest na samym początku. Zobaczyłam że to jest druga część, pierwsza to Starshine: Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców, wie ktoś może gdzie można obie części kupić? Bo na Allegro nie znalazłam, a zainteresowała mnie gra.
OdpowiedzUsuńhej na jakim servie grasz
OdpowiedzUsuńpozdro mel
Ym... Szkoda zę nie mam tej gry! Ale mój tata kiedyś mi kupił, ale nie umiem jej znaleźc :( Ale ty i tak przeszłaś tę gre lepiej! :) Ale mi szkoda, bo miałam wszystkie części... PS: Masz konto na MovieStarPlanet? Kocham twój blog! Szukałam tych gier nawet na Allegro, aby kupic nowe... NIE MA! XD Papa kochana <3
OdpowiedzUsuń