tune
close
20 kwietnia 2016
Zadania: Półwysep Południowe Kopyto
calendar_month
20 kwietnia 2016
DZIEŃ 1
Zapowiadał się normalny i spokojny dzień w Jorvik, ale zmieniło się to w momencie, gdy zadzwonił nasz telefon. JPhone? :D
Okazało się, że to wręcz spanikowany James z Fortu Pinta. Każe nam przyjechać tam natychmiast, nawet nie tłumacząc o co chodzi. Jako iż przeważnie się nudzimy to decydujemy się do niego podjechać i sprawdzić o co chodzi.
Po krótkiej chwili poświęconej na dojazd do fortu, stoimy już obok chłopca. Dowiadujemy się, że latarnia na Półwyspie Południowe Kopyto przestała działać i natychmiast trzeba to naprawić by na oceanie nie stała się jakaś tragedia. Aby dostać się na półwysep potrzebna jest łódź, więc James każe nam użyć takiej, którą niedawno kupił za 10 szylingów. Oczywiście za taką cenę nie może to być nic dobrego, więc jesteśmy zmuszone naprawić dziurawą łódź, założyć w niej silnik i zdobyć paliwo (James: Paliwo?! A nie możesz wiosłować?!). Na szczęście z pomocą ratowniczki o imieniu Elin oraz ochroniarza przy dyskotece, który został zaatakowany na swojej łodzi przez krzaka jest to możliwe. Potrzebne paliwo dostajemy od Steva, więc po niemałym wysiłku, możemy płynąć na Półwysep Południowe Kopyto!
Gdy tylko dopływamy na nowy teren, zaczynamy rozglądać się za jakimiś ludźmi. Znajdujemy farmę, a tam dziewczynę o imieniu Holly. Okazuje się, że nie tylko James z latarnią potrzebuje pomocy, ale również nowo poznana osoba! Mieszka ona na farmie ze swoją rodziną, która nie wracała już od kilku godzin. Deklarujemy pomoc, więc zabieramy się za szukanie. Okazuje się, że cała również nowo poznana czwórka: Sigrid, Jonas, Erik i Madison utknęła na Wybrzeżu Smutku. Jonas chciał gdzieś popłynąć ze swoją wnuczką młodą Madison, ale niestety ich łódź zatonęła, tak samo jak i łódź Erika oraz Sigrid, który próbowali ich ratować. Tak oto oni wszyscy znaleźli się w pułapce
Na szczęście nie mamy wielkiego problemu ze znalezieniem ich. Lepiej nie wiedzieć co działoby się w innym wypadku, ponieważ całkiem przemoczony i zmarznięty Jonas zaczął już chorować.
Przedostajemy wszystkich na drugą stronę naszą łodzią, a następnie wszyscy zmierzają na farmę gdzie są już bezpieczni
DZIEŃ 2
Jonas czuje się już lepiej. Niestety jego łódź trafiła na dno oceanu i nie ma szans na jakikolwiek ratunek i naprawę, ale rybak potraktował to bardziej jako znak by zmienić trochę swoją branżę. Postanowił otworzyć 4 sklepy na swojej farmie. Ale jak on będzie pilnował je wszystkie? Otóż, nie będzie. Przy każdym ze sklepów postawił pudełko na pieniądze, które nie będą przez niego pilnowane.
Także, jak kupisz cokolwiek to pamiętaj o wrzuceniu pieniędzy. Inaczej dostaniesz bana od Pani Sylwii huehue
Potwierdzone info
W międzyczasie poznajemy również Madison. Chce ona nam pokazać swoją nową grę na GEMO (Gaming Emulator Music Optimizer). Niestety okazuje się, że zgubiła to 'cuś' gdzieś na farmie i oczywiście prosi nas o pomoc w odnalezieniu.
Znalezienie nie było trudne, ale złapanie owszem. Tak, złapanie. GEMO przyczepiło się do kury
Po takich przeżyciach byłoby niespodzianką gdyby to urządzenie (?) jeszcze działało, więc nasza wszechstronnie utalentowana postać próbuje to naprawić. Niestety nie udaje się, więc dziewczynka wysyła nas do kogoś kogo nazwała Pustelnikiem.
Okazuje się, że to Hermit, czyli staruszek mieszkający na odludziu w małym domku. Jest on wielbicielem dzikich koni i pomaga im, gdyż na półwyspie panują bardzo trudne warunki.
Aby zdobyć jego zaufanie najpierw odpowiadamy na pytania związane z końmi, a potem jeszcze sprawdza czy potrafimy przejechać tor wyścigowy. Na szczęście tutaj nie ma wątpliwości, że nasza postać jest utalentowana, jeśli chodzi o jeździectwo, więc nie ma większego problemu.
W dalszych zadaniach pomagamy starszemu człowiekowi z marchewkami czy wodą. Próbujemy również następnego nowego wyścigu
Tutaj zadania prawie się kończą, gdyż teraz czeka nas
reputacja!
Ale zaraz... czy jak zdobędziemy większe zaufanie Hermita to będziemy mogli nabyć takiego dzikiego konia...?
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Mel słyszałaś o konkursie ogólno polskim e-umiejętnośći przepustką do.... Bo ja się zakwalifikowałam i bardzo proszę o głosy. jedyne co trzeba zrobić to wejść na stronę www.konkurs.ecdl.pl, wejść w galerie filmów kliknąć zagłosuj i ty i wybrać film mój to 101p. Proszę do bardzo ważne. A zapomniałam wspomnieć żeby zagłosować trzeba kliknąć łapkę do góry pod filmem.
OdpowiedzUsuńJuż dałam lajka ccc:
Usuńo boże Dziękuje
Usuńmel zaczelam to zadanie i nie skonczylam po tygodniu mi zniklo nie moge go dokonczyc dalej
UsuńW nowym terenie Najbardziej spodobały mi się galopujące konie.. .
OdpowiedzUsuńmi też
UsuńFajowe Mel a marzę chcesz nagrać ze mną na mój kanał? Będziesz jako gość specjalny. ☺ Proszę dopisz. Mój kanał jakby co to: sso paf
OdpowiedzUsuńPOZDRAWIAM 👱
O No i pierwsza ☺
OdpowiedzUsuńSą wymagania co do posiadanie tego terenu?
OdpowiedzUsuń7 poziom
UsuńStar Rider i 7 lvl
UsuńMusisz mieć powyżej 7 lvl i sr.
Usuń~Isabella Lightbard
Mel pamiętasz tą na islandzie co stala obok ciebie xd? te twoje święte slowa "mozesz sie odsunac, prosze chce zrobic zdjecie na bloga"
OdpowiedzUsuńxddd
Ojej bardzo chciałabym mieć takiego konia! Mel, rób szybko reputacje (bo ty masz do tego talent) i daj nam znać! >:D
OdpowiedzUsuńKażdy by chciał i na pewno dużo osób powbija sobie repkę i będzie mógł sb zakupić konia. Jeżeli tak bardzo chcesz to se wbijaj. Ja nie mam co robić więc robie u niego zadania.
UsuńDrugi dzień szukam dzikich koni i nie mogę znaleźć :(
OdpowiedzUsuńMel, to jest do końca gry te zadania czy na tydzień lub dwa ?
OdpowiedzUsuńRaczej na zawsze...
UsuńSuper post <3 Jestem na jednym zdjęciu razem z moją bff :'D
OdpowiedzUsuńMel, jest nowy kod, WESTERNHAT
OdpowiedzUsuńFajnie macie. Ja pewnie po 11 maja będe mieć ppk ( półwysep południowego kopyta). Nie mam sr,karę na kompa a mogę wchodzić jedynie w soboty i niedziele.Zapraszam na bloga!
OdpowiedzUsuństarstable-vera.blogspot.com
Hej! Czy ktos odkryl wszystkie nowe lokacje?
OdpowiedzUsuńA ja głupia szukałam łodzi i nie znalazłam. Wezwałam podwózkę do Moorland i kurde nie mogę teraz wrócić do Półwyspy Południowego Kopyta XDDD A tak bardzo bym chciała mieć tego czarnego dzikiego konia... *^* Może mi ktoś powiedzieć, jak mogę tam wrócić...? xDD
OdpowiedzUsuńTeż tak zrobiłm i szukam pomocy. Może jest jakiś sposób ba to? Jeśli wiecie to bardzo proszę o odpowiedź
UsuńMoże promem?
UsuńHej, jak zrobić to zadanie zaufania? :(
OdpowiedzUsuńMusisz wbijać repkę
UsuńI co? Masz tego konia/kuca?
OdpowiedzUsuńNiestety ja zrobiłam ro zadanie.zaufania i to są kuceale trzeba je kupić bo ja to zad.zrobiłam i sie nie dostaje :(
UsuńA jak trzeba zdobyc to zaufanie u niego ?
OdpowiedzUsuńa co zrobić jak pojechałam na południowe kopyto i zostawiłam łódkę i wezwałam podwózkę.co zrobić ?
OdpowiedzUsuńA co jeśli wrócisz do Morland przez podwuzkę a łódka zostanie na wyspie bo ja tak mam😞
OdpowiedzUsuńAmelia też tak mam i nie mam pojęcia jak to naprawić? :( Dowiedziałaś się jakoś jak to naprawić??? Z góry dzięki.
UsuńJejku wreszcie ktoś z tym samym problemem :) Dowiedziałas się już jak to naprawić?? Jeśli tak to proszę napisz bo nie mogę przez to robić zadań na półwyspie <33
Usuńmoje dziecko też ma ten problem, ktoś ma na to radę? :)
UsuńSkorzystajcie z różowego promu znajdującego się na przystani w Forcie Pinta. Stojąc przed portem i patrząc na morze, znajduje się on po prawej, na samym końcu. Na ten prom się czeka chyba 2x dłużej, niż pozostałe.
UsuńZaraz.
OdpowiedzUsuńŻE CO?!?!
JA MYŚLAŁAM ŻE TEGO KONIA SIĘ PO ZADANIU ZAUFANIA WYBIERA (maść imię itd.) I SIEE GO DOSTAJE ZA FREE!!!!
BEZ URAZY, ALE PO CO SSO NAPISAŁO PRZY HERMICIE:
"jeśli zaufam ci bardziej, może pozwolę ci zaopiekować się jednym z dzikich koni" (czy coś takiego)?! NAJPIERW SSO NAKRĘCA GRACZY NA KONIA ZA FREE A POTRM SIĘ OLAZUJE ŻE TE KONIE SIĘ KUPUJE!!!!!!!
SSO (bez urazy) OSZUKUJE!!!!
STRASZNIE SIĘ ROZCZAROWAŁAM WIDZĄC NA ZDJĘCIU SYMBOL PIENIĄDZA NAD KOŃMI U HERMITA!!!!
😡😡😡
😥😥😥
jestem zło-smutna!
W sumie to Cię rozumiem
Usuń