Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

13 sierpnia 2017

Zadania: Ratujemy Annę!

calendar_month 13 sierpnia 2017


Razem z innymi jeźdźcami dusz stwierdzamy, że chcemy jak najszybciej uratować Annę z Pandorii.
W czwórkę rozmawiamy z Frippem o tym czego potrzebujemy, by dostać się do tej niebezpiecznej, a jednocześnie fascynującej krainy, w której uwięziona jest dziewczyna. Dowiadujemy się, że by otworzyć portal potrzebny nam będzie zwornik. Można to porównać do klucza w postaci kamienia, który daje nam możliwość otworzenia portalu. Jak się okazuje zwornik, który pozwala otworzyć przejście do Pandorii znajduje się w skarbcu kamieniarza w Dolinie Ukrytych Dinozaurów. Niecierpliwie stwierdzamy, że to zbyt daleko, ponieważ Anna spędziła już zbyt wiele czasu w Pandorii i natychmiast chcemy ją sprowadzić z powrotem. Fripp stwierdza, że do DUD również jest możliwość dostać się portalem. Alex popędza go więc by jak najszybciej otworzył przejście do doliny. Jest jednak jeden problem- do tego również potrzebny jest zwornik. Zdezorientowana Linda pyta się jaki jest w tym sens, skoro mamy jechać tam właśnie po ten przedmiot. Fripp informuje nas, że każde przejście ma swój własny i unikalny zwornik- ten do Pandorii jest w skarbcu, a do DUD znajduje się u Avalona. Jak najszybciej ruszamy w stronę domku druida. Po przeszukaniu pełnych wszystkiego kieszeni, odnajduje potrzebną nam rzecz i daje w nasze ręce. Po powrocie do kręgu Fripp prosi nas o umieszczenie zwornika na filarze. Wykonujemy polecenie i portal się otwiera... Wybieramy się do Doliny Ukrytych Dinozaurów razem z Lindą, gdyż jej wiedza może nam się przydać w wypadku komplikacji. Wbiegamy do portalu i nagle czas oraz przestrzeń rozwijają się...






Pojawiamy się w miejscu pełnym magii. Przypomina ono odrobinę kosmos. Przed sobą mamy dość sporą, kamienną ścieżkę w postaci korytarza, pełną przeszkód oraz fioletowej trawy. Nic poza tym. Wszędzie wokół znajdują się tylko świecące gwiazdy. Za plecami zauważamy portal prowadzący do kręgu, jednak to nie jest nasz cel podróży. Ruszamy więc do przodu, uważając przy tym na gejzery, które co chwilę wystrzeliwują ze swojego środka wyglądające niebezpiecznie światełka. Na końcu korytarza odnajdujemy kolejny portal prowadzący do krainy dinozaurów. Na miejscu czeka już na nas Linda.



Niestety Fripp nie powiedział, gdzie dokładnie znajduje się skarbiec, ale dzięki swoim magicznym zdolnościom, Linda szybko odnajduje właściwe miejsce. Dla zachowania tajemnicy wejście do skarbca zostało zakryte za pomocą iluzji przez Księżycowy Kręg. Razem z Lindą łączymy nasze moce, dzięki czemu przejście się otwiera. Skarbiec, który widzimy przed naszymi oczami po wejściu jest niezwykle piękny oraz tak samo jak cała Dolina Dinozaurów, chłodny. Od razu czujemy czyjąś obecność, więc idziemy w głąb, by sprawdzić czy jest tam ktoś jeszcze. Nagle przed nami wyłania się duch druida Magnusa Steinara. Nie jest zbytnio zadowolony z naszych odwiedzin i twierdzi, że nie służy Frippowi, a samem Jonowi Jarlowi. Nie chce oddać nam zwornika do Pandorii dopóki nie udowodnimy, że jesteśmy tego warte. Naszym zadaniem jest znalezienie brakujących części królewskiej pieczęci Jona Jarla i zrekonstruowanie jej. Skarbiec nie jest duży, więc nie ma z tym większego problemu. Zaraz wszystkie kawałki układanki są na swoim miejscu i Magnus pozwala nam wejść do skrytki, w której odnajdujemy zwornik.









Po zabraniu potrzebnego nam przedmiotu, opuszczamy to miejsce i ruszamy w stronę portalu. W kręgu Fripp decyduje, że tylko my pójdziemy do Pandorii uratować Annę. Mimo iż wszystkie dziewczyny chcą towarzyszyć w tej wyprawie, strażnicy Aideen nie chcą ryzykować utraty wszystkich jeźdźców dusz. Umieszczamy więc pandoryczny zwornik na filarze, portal się otwiera, a my ruszamy wprost do jego środka. Przejście tym razem wygląda trochę inaczej i jest trudniejsze do pokonania. Pojawili się również poszukiwacze cienia. Nie zatrzymuje nas to jednak przed dotarciem do legendarnej Pandorii i chwilę po już w niej jesteśmy. Pierwsze co przychodzi nam na myśl po zobaczeniu tej krainy to fakt, że miejsce sprawiające tyle problemów, jest tak piękne. Ruszamy wgłąb wyspy w celu odnalezienia Anny. Z ostrożnością mijamy wszystkie przeszkody oraz niebezpieczeństwa. Odnajdujemy jaskinię, która jak się okazuje, na swoim drugim końcu kryje ogromny kryształ. Po dokładnym obejrzeniu kamienia orientujemy się, że w środku widoczna jest skulona sylwetka dziewczyny. Domyślamy się, że jest to Anna. Wołamy ją, lecz ta pozbawiona już jakiejkolwiek nadziei twierdzi, że Garnoka nie da się powstrzymać.











Nagle za naszymi plecami słyszymy męski głos. Odwracamy się, a naszym oczom ukazuje się Darko. Po kilku wrednych uwagach zaczyna wykonywać ruchy swoją płonącą laską. Nagle w całej Pandorii robi się ciemno i ponuro, a z każdej strony wychodzą ogromne macki potwora. Mężczyzna nie zamierza pozwolić nam na opuszczenie Pandorii, więc zaczynamy uciekać, zostawiając Annę zamkniętą w krysztale. Droga jest bardzo utrudniona przez Garnoka, ale jakoś docieramy do portalu. Niestety w jego środku też nie jest bezpiecznie, więc jak najszybciej zmierzamy do kręgu. Fripp i dziewczyny od razu zaczynają pytać nas o nieobecność Anny. Nie ma jednak czasu na wyjaśnienia, gdyż właśnie przez portal przechodzi Darko oraz kilka obślizgłych macek. Znowu wykorzystując swoje moce, mężczyzna paraliżuje nas oraz resztę jeźdźców dusz zanim zdążymy zareagować. Podchodzi do filaru i chce zabrać pandoryczny zwornik, jednak Fripp nie zamierza na to pozwolić i niszczy przedmiot. Portal zaczyna zasysać Darko oraz Garnoka do środka, a wiewiórka upada na ziemię. Gdy czary mężczyzny odpuszczają, jak najszybciej podbiegamy do Frippa. Ten ostatkami sił mówi, byśmy odszukali osoby o imieniu bądź nazwisku Evergray. Po tych słowach zostaje zabrany przez Elizabeth, gdyż potrzebuje on odpoczynku. Z dziewczynami postanawiamy pojechać do Avalona, by zdobyć więcej informacji na temat Evergray'a. Druid jest dość zdziwiony naszym pytaniem, ponieważ jak się okazuje, Evergray to druid wygnany na odległą część Jorvik, w miejsce, w które zapuszczają się tylko czarownice. Prosimy Avalona, by ten sprowadził mężczyznę z powrotem, ponieważ skoro Fripp o nim wspomniał, musi on wiedzieć jak uratować Annę. Avalon zgadza się i obiecuje, że da znać, kiedy druid będzie na miejscu.
Tutaj zadania się kończą.














48 komentarzy:

  1. Jak na końcu Fripp upadł myślałam że nie żyje.. prawie się popłakałam wtedy :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak tylko ja jestem sadystką i się cieszyłam :C O nie...

      Usuń
    2. Ja też, a myślałam, że tylko ja płakałam przy tym.
      Jestem bardzo delikatną osobą, ale lubię horrory :)

      Usuń
  2. Fajne, ale dalej nie ma Anne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Justin Moorland? Druidzi go w końcu uwięzili, czy nie? W aktualizacji nawet nie było o tym słowa...

      Usuń
  3. Zadania fajne, szkoda że jeszcze ich nie mam... 😐
    A i taka mała uwaga: te czarne kulki to nie poszukiwacze cieni tylko Cienie Tropicieli 😉
    Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że Darko nas nie złapał i że Fripp go wyrzucił z kręgu. Mogło by być ciekawie B)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle ciekawie opisane, miło się czyta, podobają mi się również zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe co, jak już uratujemy Anne

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedny Fripp :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochęsię zawiodłam tymi zadankami, pewnie dlatego ,że nastawiłam się już na uratowanie Anny

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytując Frippa: "Nie jestem wiewiórką!"

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze ucinają w najlepszym momencie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :(

      Usuń
    2. Przecież nie dadzą możliwości przejścia całej fabuły na raz XD Każdy moment jest dla gracza zły do zakończenia misji na daną aktualizację.

      Usuń
  11. Kiedy mój brat podszedł do mnie kiedy grałam w Sosa. Cytuję: O! Wiewiórka zdechła (gra w sso). A ja - FRIPP TO NIE WIEWIÓRKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda mi Frippa, on razem z Katją i Alex jest moją ulubioną ssową/sslową postacią 😊 Ale w ogóle szkoda że zmienili mu głos, kochałam jego stary głos :/ 💔

    OdpowiedzUsuń
  13. a może w tym krysztale nie była anne tylko ta jedna z jeźdźców mroku której nie widzieliśmy? (jest ona w pandorii)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy z Jeźdźców Mroku już są wolni. Katja już była.

      Usuń
    2. Skoro wszyscy z jeźdźców mroku są wolni,to czemu nie mogą odprawić tej odwróconej ceremonii światła? Nie mówcie mi że nie czytam uważnie zadań, bo czytam, tylko albo jestem niedoinformowana albo mam słaba pamięć (raczej to drugie c;)

      Usuń
    3. Ponieważ znanych nam jest 3 jeźdźców mroku, a oni potrzebują 4. Justina już nie ma, a żaden jeździec mroku nie jest uwięziony. Po prostu muszą znaleźć nowego.

      Usuń
    4. Wracając: prawdopodobnie odprawili, skoro w Pandorii się Garnok pojawił.

      Usuń
    5. To nie zaden zdziec mroku bo byla ikonka anne tylko takiej rozczochranej xD (jesli jest blad najmocniej przepraszam!)

      Usuń
    6. Ok, dzięki xD a do Alice Sally, my nie mówiłyśmy teraz o Anne XD

      Usuń
  14. Szkoda że nie ma Anny xD ciekawi mnie czemu ludzie inni mówią też Anne (eni)według mnie to bezsensu myślę że coś dodadzą z tą bramą bo tak jest most i z tym lasem magicznym myślę że ta droga to do tego lasu i myślę że to przeczytasz całuski `Carolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starsi gracze a także ci co grali w inne gry z Jorvik są przyzwyczajeni do mówienia Anne, kiedyś to imię było używane w zadaniach.

      Usuń
  15. Czemu tak żadko pojawiają się posty?

    OdpowiedzUsuń
  16. Melissa :) Ja też nazywam się w sso Melissa ale dobra.
    Mam pytanko jak dojść do tego zadania z pandorią bo mam 18 lvl i nie wiem jak do nich dojść bo nie mam żadnego zadania z alex lindą i nikim! pomoże mi ktoś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypisz wszystkie reputacje, jakie masz dostępne do wbijania, to Ci powiem. Nie pamiętam już ich nazw 🙁

      Usuń
  17. a te zadania trzeba robić na startowcu?

    OdpowiedzUsuń
  18. I jak mieć dostęp do zrobienia zadania z starshine

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Mel <3 Ostatnio znalazłam Twój blog :D Jest fantastyczny :o widać, że bardzo się do niego przykładasz :) Czuję, że zostanę tu na dłużej :D

    Mel, mam pytanie. Czy w SSO można zmienić swoją nazwę postaci? Baaardzo mi na tym zależy, więc proszę o odpowiedź :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można i wątpię, by kiedykolwiek dodano taką możliwość do gry.

      Usuń
    2. Zmienić nazwę postaci to tak jakby zmienić swoje imię i nazwisko...

      Usuń
  20. Problem z internetem.. Ciężko tu doradzić.

    OdpowiedzUsuń
  21. hejka , mam pytanko bo teraz mam dopiero zadanie z pandorią i muszę pojechać do Frippa . cytuje nazwę zadania "głębiej w tajemnice druidów" no i nie mogę się dostać przez ten portal , idę tą spiralą i kiedy mi się już pojawia ta spiralka to mnie nie przenosi tam do druidów i nie wiem o co z tym chodzi , nie mam problemów z internetem i już nie raz próbowałam wyjść i wejść do gry . proszę o pomoc :(

    OdpowiedzUsuń
  22. hejka, czemu jak mam zadanie o skrócie do dud to nie moge skakac??

    OdpowiedzUsuń
  23. pomocy mam zadanie "kamienny proces" i nie moge znaleść tego największego odłamku skały pomocy (wiem data ale help)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach