Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

19 sierpnia 2018

Czy trenowanie koni powinno być łatwiejsze?

calendar_month 19 sierpnia 2018

Gracze są zalewani coraz to nowszymi, lepszymi i różnorodniejszymi końmi - niedawno odnowiono kucyki, w międzyczasie pojawiły się też dzikie konie jorveskie, a teraz dodatkowo powitamy trakeny. Czy jest możliwe, by nadążyć za tym wszystkim?!

Nasze stajnie przepełnione są końmi, którym jeszcze daleko do maksymalnego 15 poziomu, a jeśli u Was to wygląda inaczej, to naprawdę podziwiam! Ja niestety nie mam przede wszystkim czasu (o swoim zapale już nie wspominam), by co dzień siedzieć przynajmniej godzinę trenując i jedyne, na co można ode mnie liczyć to, że od czasu do czasu zrobię wyścigi za 250 punktów doświadczenia, co jak zgadujecie, to odrobinę zbyt mało.

Przyjrzyjmy się aktualnym sposobom trenowania

★ wyścigi- w pełni wytrenowany koń posiada 33000 punktów doświadczenia, co wymaga zrobienia 132 wyścigów dających 250 PD lub 220 wyścigów dających 150 PD. Torów wyścigowych na dzień jest 47, gdy mamy odblokowane wszystkie tereny i zrobione wszystkie zadania. Większość wyścigów ma przynajmniej minutę, a niektóre nawet więcej. Dodać do tego dojazdy i wszystkie nadwyżki czasowe, gdy trenujemy konie z niższym poziomem, przez co są one o wiele wolniejsze i tak oto z naszego dnia umykają 1 bądź 2 godziny, jeśli zdecydujemy się przejechać wszystkie tory
★ trener koni- świetny pomysł, ale czy bylibyście w stanie wydać 2625 SC tylko by wytrenować konia w pełni od 1 do 15 poziomu? Za taką kwotę można kupić razem luzytana, connemarę i do tego dwa jorvickie kuce początkowe. Ja podziękuję


★ konie z 10 poziomem- jest też możliwość kupienia konia z 10 poziomem bezpośrednio w grze (niestety jedynie z jednym z koni fiordzkich, gdzie cena wzrasta dość konkretnie) lub poprzez aplikację Star Stable Horses, gdzie dostępnych jest tylko kilka ras

Aktualny system trenowania koni może był dobry na początku istnienia gry, kiedy to ilość ras była minimalna, a nawet kiedy to mieliśmy możliwość posiadania jedynie swojego startera. Jest nadal dobry dla osób, które znajdują w trenowaniu frajdę i jest to ich główne zajęcie na grze. Myślę jednak, że jest równie dużo osób, które nie dość, że nie mają czasu przez obowiązki, bo pomimo iż w Star Stable spotkamy bardzo młode osoby, to grą cieszą się też starsi, którzy mają o wiele więcej na głowie niż w dzieciństwie, to spędzanie dnia na robieniu dokładnie takich samych, niezmiennych wyścigów codziennie może w końcu stać się co najmniej nużące, a w grze nie chodzi o to, by się do czegoś zmuszać.

Można by powiedzieć, by po prostu zignorować te 1 poziomy. Robię tak już od dłuższego czasu, ale ta narastająca kupka niewytrenowanych koni wzrasta cały czas, doprowadzając mój perfekcjonizm do białej gorączki. Nie ukrywajmy też, że o wiele lepiej jeździ się na szybszym rumaku.

Tak więc co proponuję?

Myślę, że ciekawe byłoby trenowanie na wzór aplikacji Star Stable Horses. Tam nie uczymy konia poprzez zwykłe wyścigi, a są tu ciekawsze opcje jak drągi, lonża, skoki, nauka różnych kroków, przyzwyczajanie do siodła czy czapraka. Mi samej nie przeszkadzałoby, gdyby cała faza treningów odbywała się w aplikacji SSH, gdzie moglibyśmy wysłać naszego konia nawet za drobną opłatą i trenować go w wolnych chwilach, choć najlepszym wyjściem byłoby przeniesienie wszystkich sposobów treningu z apki do SSO wraz z ulepszeniami. Trening mógłby trwać 15 dni, czyli tyle ile jest poziomów, ale by nie zajmował tak dużo czasu co dzień, jak dotychczas. Z levelu na level zadania mogłyby stawać się trudniejsze.
A wyścigi i zbieranie PD dla konia robiąc je? Zostawić w spokoju, by każdy był zadowolony (a przynajmniej większość) 😉





Dajcie znać, co Wy myślicie o trenowaniu koni! Może z odpowiednią ilością opinii uda się zmotywować twórców do zmian?

71 komentarzy:

  1. Boże tak. Może nie koniecznie tym systemem co w aplikacji, bo jednak wolę wytrenować konia w 5 dni, a nie w 15, ale twórcy mogliby to ułatwić np. zwiększając ilość PD za wyścig.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno byłby krok w dobrą stronę, ale mi samej większość wyścigów okropnie się przejadła, tak więc wolałabym zobaczyć jakieś nowe formy trenowania koni, a przy okazji takiej aktualizacji mogliby również zwiększyć PD otrzymywane z każdego toru! Trening poprzez różnorodne ćwiczenia dla konia mógłby trwać nawet mniej dni, ale nie chciałam już przesadzać z tym ułatwianiem :D

      Usuń
    2. Za 1 wyscig powinno wyć 1000 PD dla konia

      Usuń
  2. Moim zdaniem mogliby wprowadzić taki trening: wyścigi, które już mamy ze zwiększoną ilością PD (np. podwoić ilość PD z każdego wyścigu obecnie) + właśnie taki trening o którym Ty mówisz tylko nie w aplikacji a w grze. Mogliby zrobić w naszej stajni taką zakładkę (jak teraz ustaw konie i pomoc stajennej) o nazwie np. Codzienny trening i tam trenowałoby się na padoku tak jak w apce (tylko zamiast gwiazdek dostawałoby się za czynność określoną ilość PD). Ja lubię trenować konie normalnie (jak teraz) ale to byłoby fajne bo musimy przecież konia przyzwyczaić do siodła/ogłowia, pokazać skoki, oduczyć bać się czegoś itp. :) Żeby trenowanie też nie było za łatwe i trwało odpowiednio długo i by każdy miał coś dla siebie co lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ana Friendbaker19 sierpnia 2018 20:30

      Jestem za! :D Właśnie też myślałam o czymś takim w grze. ^^

      Usuń
    2. Uważam tak samo! ^^ Nicole Diamondbook

      Usuń
    3. Super pomysł!

      Usuń
    4. Uważam że to super pomysł! 😁🐴

      Usuń
  3. Ja uważam, że wyścigi w SSO nie tyle są koniecznością i ,,złem" a bardzo ważną częścią gry. Mimo, że są codziennie takie same to w życiu też przecież nie mamy każdego dnia innego, też często są takie same albo podobne i nie zawsze da się jakoś urozmaicić. Gdyby usunąć wyścigi to trochę byłoby bez sensu bo jest to część jazdy konnej obecnej w grze. Więc tak jak piszesz, wyścigi i trening taki jak w aplikacji byłby sensowny. Sam trening jak w apce nie za bardzo bo przecież po treningu przyzwyczajania musimy gdzieś sprawdzić umiejętności konia i po prostu mieć frajdę z jazdy ;P
    Alicia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wyścigi są potrzebne w grze o koniach, ale dla mnie nadają się bardziej do robienia ich dla zabawy, a nie dzień w dzień do końca swojej gry, by konie wytrenować. W końcu prędzej czy później te wyścigi zbrzydną :/

      Usuń
    2. Jednym tak, innym nie :) Ale też jestem za dodaniem jeszcze tego treningu z apki.
      Alicia

      Usuń
  4. Moja zasada jest taka, że jak kupię konia najpierw muszę go wytrenowac, bo nie kupię kolejnego. Dzięki temu mam wszystkie konie na 15 poziomie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam silną wolę, bo ja takim sposobem bym już nigdy w życiu konia nie kupiła haha

      Usuń
    2. Ja przeważnie też tak robię. A jak kupię np. za jednym razem 2-3 konie bo uzbieram SC to najpierw je trenuję. I też mam wszystkie na max wytrenowane ;P

      Usuń
    3. a ja mam problem z wydawaniem sc xD Bo co zarobie to wydaje xD

      Usuń
  5. powinno być 1000 pd za wyścig i tyle bo sso zaczyna robić się nudne... i tak by trzeba było zrobić 33 wyścigi......

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli by to zmienili byłabym w niebie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja trenuje jak narazie do 10lvl bo mój koń miał 12 lvl i dobicie go do 13 lvl w jeden dzień było wyzwaniem! Przejechałam wszystkie wyścigi i tylko jeden lvl... słabo. Wiec może to jakoś zmienia?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ana Friendbaker19 sierpnia 2018 20:13

    Taka aplikacja do trenowania byłaby na pewno bardzo ciekawa i dużo osób by się na pewno ucieszyło. :D Używałabym, ale nie wiem czy ze wszystkimi końmi. Wole jednak wszystko robić w samej grze, a nie w osobnej aplikacji.
    Pozdrawiam, super post jak zawsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwiększenie PD niby brzmi okej, ale to nie zmieni faktu, że te wyścigi już zbrzydły. Mnie nawet 1000 PD za wyścig nie zachęci do trenowania. Moim zdaniem cały system trenowania przydałoby się unowocześnić. Nie tylko zmiana tras, dodanie nowych przeszkód, ale i bonusów dla koni, które będą zależne od rasy. Przykładowo - konie o budowy aqh miałyby umiejętność GWAŁTOWNEGO SKRĘCANIA, dzięki czemu świetnie nadawałyby się do beczkowych wyścigów (przydałby się jakiś bardziej rozbudowany beczkowy wyścig, z tym u Marley'a nie ma szału :p), dodatkowymi bonusami mogłyby być np: WYŻSZY SKOK (co wiąże się z poprawą aktualnych animacji skoku wszystkich koni, a dokładniej tego, jak wysoko skaczą), SPRINT (oczywiście nie ma tak łatwo, nie polegałoby to na sprintowaniu cały wyścig. Koń by się męczył, a dodatkowym utrudnieniem byłoby to, że podczas sprintu koń skacze dużo niżej, niż normalnie), POPYCHANIE/UGRYZIENIE (może coś specjalnego dla 'większych' koni, typu shire czy szwedy? Opcja ta polagałaby na tym, że nasz koń, gdy znajdzie się wystarczająco blisko któregoś z przeciwników, może pchnąć swoim bokiem lub ugryźć konia innego gracza, co powodowałoby spadek prędkości na określony czas).

    Wspomniałam o popychaniu - byłoby fajnie, gdyby na czas wyścigów i zawodów, gracze i ich konie nie mogliby przez siebie przenikać, co zdecydowanie utrudniłoby rozgrywkę, jednak moim zdaniem nie na tyle, by stała się ona irytująca. Taka opcja istnieje chociażby w grze Alicia Online i nigdy nie uważałam, by to byłaby 'przeszkoda'lub minus gry. Jedynie na czas wyścigów i zawodów, ponieważ w normalnej rozgrywce byłaby utrudnieniem, ze względu na misje, szczególnie te nowo dodane, gdzie w jednym miejscu potrafi stać kilkadziesiąt osób.

    Nie chciałabym, aby zapominano o mistrzostwach. Ich trasy również powinny zostać zaktualizowane.

    Wiem, brzmi to skomplikowanie, jednak tego typu zmiana prędzej czy później musi nadejść, gracze sami zaczną jej brak wypominać. Dodatkowo uważam, że gra jest na takim etapie, że mogliby takie ulepszenia wprowadzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! :D Ty to masz pomysły Goldi! ;D Nie no, supi pomysł! :D Wyśle taki pomysł to zespołu sso! :) Oczywiście napisze że Ty go wymyśliłaś . ;)
      Tylko...ten brak ,,przenikania'' będzie wielkim utrudnieniem dla dużych koni takich jak Shire. :/ Wiesz one są BARDZOO szerokie. xD Mogliby też zwiększyć odstępy przeszkód ( są takie 2 płotki na wyścigach w jg gdzie Shire się po prostu nie mieści! xD ).

      Usuń
    2. Gdzieś, kiedyś w aktualnościach którychś tam, była wzmianka o umiejętnościach koni. Z tego co pamiętam na pewno był opisany szybki start (w mistrzostwach na pewno byłby to ważny element, co zresztą sami twórcy gry napomknęli) i kilka innych "umiejętności" konia, tak jak opisała to Goldi.

      Usuń
  10. Ja absolutnie nic bym nie zmieniała. Moim zdaniem do gry zostało już wprowadzone zbyt duźo ułatwień... I teraz jeszcze nawet trening miałby być łatwiejszy? Jeśli już w ogóle coś zmieniać, to tylko trasy, przeszkody i inne elementy, które uatrakcyjniłyby wyścigi. Przykładowo nie podoba mi się, że teraz kucyki są szybkie, tak jak inne konie. Wczesniej szybkie konie były dla początkujących osób czymś fajnym, a teraz? Pod niektórymi względami SSO się pogorszyło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że z jednej strony to bardzo dobry pomysł i ułatwienie dla graczy, lecz z drugiej strony w realu i tak trenowanie konia trwa o wiele dłużej, wiec gdyby jeszcze skrócili ten czas, gra o miłości do koni i koniach stałaby się grą, w której konie nie stanowią aż tak istotnego elementu (tak samo jak zrobiło to wprowadzanie nowych ras co chwilę, przez co gracze maja po pięćdziesiąt koni :’) ).

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że masz rację pisząc, że trenowanie koni i robienie tych wyścigów powinno być czymś przyjemnym, czymś w rodzaju zabawy, a przestało być to już take ciekawe i fajne. Gdy zaczynałam grać w Star Stable i wszystko było nowe i do wypróbowania, system trenowania mi nie przeszkadzał, zwłaszcza, że nie mając odblokowanej całej mapy zajmowało to znacznie mniej czasu. Teraz jednak coraz trudniej mi się zabrać co robienia wyścigów, ponieważ przejechanie całej mapy(w najlepszym przypadku) zabiera to aż dwie godziny! Nie wspominając już jak bardzo bolą mnie potem plecy.
    Punkty doświadczenia w wyścigach lub łączny czas na wytrenowanie konia powinny zostać uproszczone, jednak nie do jakiegoś makabrycznie prostego stopnia! Chciałabym by móc się trochę wysilić aby mieć tego konia na piętnastym poziomie, jednakże, żeby było to szybsze i przyjemniejsze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy tylko ja lubię trenować? XD nie mam z tym problemu i właściwie mam tylko ostatniego konia do wytrenowania, nawet zaproponowałam przyjaciółce, ze mogę jej pomóc. Bardzo mnie to odpręża i mogę wyłączyć mózg na tą chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja osobiście uwielbiam trenować konie, lecz z większą ilością koni faktycznie to może być męczące, dlatego ja nowego konia kupuje po wytrenowaniu na 15 lvl poprzedniego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również nie mam zbyt dużo czasu na trenowanie. Nie pamiętam nawet, kiedy ostatnio jakiś mój koń zdobył maksymalny poziom.
    Gdy pojawiają się nowe wierzchowce, nie jestem w stanie odmówić sobie ich kupna i nie zważam w ogóle na to, iż poprzednio kupione nie są jeszcze w pełni wytrenowane.
    Aczkolwiek jak widać po komentarzach, prawie wszyscy tak robią. ;)
    Mnie najbardziej odpowiadało by to, gdyby trenowanie zostało urozmaicone w swej formie. Chodzi mi właśnie o trening jaki jest w aplikacji Horse.
    Fajnie, że poruszyłaś tutaj ten temat. Wiem teraz, że nie tylko ja mam takie ,,problemy''. ^.^
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohh, taak. Właśnie trenowałam sobie konia, zobaczyłam ten post, i przestałam. Nie wiem czemu.
    Ciągle marzę o tym, zeby wytrenowac wszystkie konie, w stajni mam 14 czekających na trenowanie. Wytrenowanie jednego, jak wezmę się w garść i codziennie robię prawie wszystkie wyscigi z mapki zajmuje mi tydzień. W ten sposób, marnuję swoje zycie zeby mieć cyferkę obok imienia multipla. Wymiękam xDD
    Własciwie, jak tak teraz sobie myślę to wystarczyłby 1 wytrenowany koń na cs, rekordy w wyścigach. Reszta? Po co? :))
    Dziękuję, od dzisiaj nie trenuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ana Friendbaker22 sierpnia 2018 15:42

      No wiesz, według mnie ta 15 obok imienia satysfakcjonuje. :D No i jeżdżenie na wytrenowanym koniu jest stanowczo lepsze. Koń z 1 lvl jakoś za bardzo nie zasuwa i jest to denerwujące. :P

      Usuń
  17. Zdecydowanie powinni coś z tym zrobić, ja na przykład nie mam czasu na trenowanie w obecnej postaci a jeżdżenie na koniu z poziomem pierwszym potrafi człowieka zdołować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. * mam 20 lvl *, 3/4 wyścigów robię w 2h, jeśli chciałabym zrobić wszystkie to robiłabym w 3h :( To trwa zdecydowanie za długo, a w roku szkolnym nie mam czasu na granie itd. Teraz są wakacje więc korzystam.. Tylko że jak robię wyścigi to potem nie chce mi się siedzieć kolejną godzinę nad robieniem questów :(( tak to w ogóle nie trenowałabym koni ale po prostu jeżdżę konno w realu i jak tęsknie za stukaniem kopyt to nie mam wyjścia i gram XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj inaczej? Nie wiem, jak masz to zwykle zaplanowane, ale w wakacje ja trenuje konia około godzinę dziennie(5/7 w tygodniu). Ostatnio udało mi się zgarnąć podczas godzinnego treningu 2750 pd, z czego jestem zadowolona. A jak jest szkoła, to wchodzę tylko w piątek około 20, i w sobotę rano. Trzeba jakoś to sobie rozplanować. Ja mam chyba 43 konie, a moja koleżanka zaledwie 7, mimo, że gra kilka lat. I tak czasem się zastanawiam, po co ja kupuje te wszystkie konie ? xd - Być może po to, żeby się nie nudzić...

      Usuń
  19. Zdecydowanie się z powyższą opinią zgadzam. Robienie w kółko wyścigów potrafi być naprawdę nużące, a efekty - zwłaszcza na wyższych poziomach - są z perspektywy gracza...marne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam wole, żeby czegoś takiego nie było. (To moja opinia) Bo, mam 20 LVL, żadnej repki, mam tylko 2 archeologie, ale nawet nie zamierzam ich na razie robić, więc zdechłabym w tej grze z nudów ;/ Mi trenowanie nie przeszkadza i na prawdę lubię to robić. (Mam 2 konta, a czasami nawet kol trenuje (ale czasami trenie tylko na 1, a czasem wgl nie XD)) Według mnie trenowanie powinno takie zostać, bo w moim mieście NIC nie ma do roboty ;/ (A w domu to już wgl nuuudyy ;/ :c)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ana Friendbaker22 sierpnia 2018 15:39

      Mam tak samo :D Chociaż nie mam w tej chwili żadnych koni do trenowania, archeologii brak i zadań tak samo zero. :P Gdy już w końcu uzbieram SC na konia to trenowanie dla mnie to wybawienie od nudy. :D Lecz nie pogardziłabym, gdyby dodali jakieś dodatkowe rzeczy jako trening jak lążowanie itp. :) Samo zwiększenie ilości PD za normalne wyścigi jakoś mnie aż tak nie ucieszyłoby. :P Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Ja myślę, że najlepiej by było, gdyby nasz koń zdobywał PD również podczas zwykłej jazdy, w końcu w rzeczywistości koń nie uczy się jedynie przechodząc tory ale także podczas zwykłej jazdy. Wiadomo, że trzeba by było opracować jakiś fajny system, oraz ilość otrzymywanego PD, tak, aby nie było go za dużo w stosunku do wyścigów. Ale myślę, że jak najbardziej jest to możliwe, urealniłoby grę oraz zachęcało graczy do częstszego podróżowania po Jorvik, czasem może zrezygnowania z podwózki. Oczywiście takie elementy jak lonża itd. też powinny się w grze znaleźć i przynosić nam nieco doświadczenia, uważam że w SSO jest zdecydowanie za mało takich interakcji z końmi, które w rzeczywistości są przecież czymś bardzo częstym i istotnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że i tak ułatwili trochę jeśli chodzi o wyścigi przez to, że możemy dostać się praktycznie wszędzie podwózką. Co prawda mogli by przyznawać dodatkowe PD za medale (trochę mnie to wkurza że te medale tak naprawdę nic nie znaczą xD) i przyznawać też bonusy za pobijanie rekordów. W sumie to mnie bardziej denerwują zadania za reputacje, pomimo iż mam to już za sobą to współczuję graczom, którzy latają po mapie za szczelinami pandorycznymi XDD

      Usuń
  22. Zgadzam się w pełni. Bardzo fajnie wygląda w apce SSH gdy koń się kłania lub chodzi bokiem. Ulepszeniem dla mnie ciekawym byłoby również dodanie niekontrolowanych odruchów konia np. strach na coś i zadębowanie albo zatrzymanie. Dzięki temu jak niektóre osoby wyżej wspominały moglibyśmy oduczać naszych koni bojaźni do danej rzeczy bądź przyzwyczaić je do skoków itp.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo popieram! Nie raz miałam dosyć po kilkugodzinnym treningu. Star Stable to po prostu gra, której trzeba poświęcać dużo czasu, ale jak już wspomniano, nie każdy zawsze ten czas ma, dlatego dodanie kilkaset PD do jednego wyścigu czy trening z SSH mogłoby dać większy komfort. Wydaje mi się, że spędzanie kilku godzin dziennie przez ten ok. tydzień na trenowaniu wirtualnego konia może być lekką przesadą. Denerwuje mnie też to, że zawsze jak trenuję, widzę właśnie ciągle te same trasy - widzę codziennie to samo, więc czasami kiedy mówię ,,dobra, dzisiaj trenuję konia" to po pierwszym wyścigu już mi się nie chce xD Dlatego podobają mi się twoje propozycje, ponieważ trenowanie ma być czymś przyjemnym, ma być zabawą, a nie obowiązkiem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkowicie się z Tobą zgadzam! Aktualny system trenowania jest okropnie monotonny i naprawdę mało zachęcający. Na robienie wyścigów decyduję się wyłącznie wtedy gdy towarzystwa dotrzymują mi dziewczyny z klubu, ponieważ w przeciwnym wypadku nudzę się już po kilkunastu minutach. Mam ogromną nadzieję, że wprowadzą jakiekolwiek zmiany w tym kierunku!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi to nie przeszkadza gdyby nie to to bym już nie grała w sso.Bardziej mi przeszkadza codzienne karmienie koni gdy ma się 40 koni to koszmar.Fajnie by było gdy im dłużej jeździmy na koniu tym bardziej jest smutny,wolny, głody itd.Co o tym myślicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do koni można zakupić stajenną za kilka SC, a jeden poziom konia u trenera to majątek.

      Usuń
    2. Dla mnie i tak 7 SC za jeden dzień, to zbyt dużo. Pomijając już to, że moim zdaniem nie powinno być czegoś takiego jak stajenna za Star Coins. To jedna z tych opcji, którą nazywam 'zdzierstwo' xD

      Usuń
  26. Ja osobiście od pewnego czasu co dokańczam trenować OSTATNIEGO konia pojawia się kolejna maść/rasa. która zwała mnie z nóg i po prostu muszę ją kupić. Tak jest cały czas... To już się robi nudne, denerwujace i monotonne. Fajnie by było jakby za wyścigi było trochę więcej PD. Przykładowo wyścigi 250 pd powinny mieć ok. 500, wyścigi za 125 pd ok. 250, a wyścigi za 150 pd 300 lub wyścigi za 100 pd 200, po prostu dwukrotnie większe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam wszystkie konie na 15 (a trochę ich jest) oprócz nowego kucyka, którego trenuję nieregularnie, ale w każdej chwili mogę się za niego wziąć. Po prostu teraz rzadko wchodzę na grę bo jest nudno, a jak wchodzę to robię kilka wyścigów i ogolnie wszystko mi się zacina więc więcej mi się nie chce. Ale pisząc ten komentarz jakoś mi się zachciało wiec idę trenowac XD

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ponad 40 koni i tylko 3 na 15 lvl :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się! Ja mam 5 koni i wszystkie wytrenowane oraz 19 lvl ;) Ja mało kupuję koni, bo wolę kupić takie, o których wiem, że będę na nich jeździć, a nie takie konie, które będą tylko stać w stajni i ładnie wyglądać xD Moim zdaniem wyścigi powinny zostać, bo czasem trenowanie (szczególnie z koleżanką) nie jest złe, ale po jakimś czasie może się nieźle znudzić, dlatego super by było gdyby dodali taki dodatkowy "Codzienny trening" z ciekawymi zadaniami jak SSH, może odrobinkę podnieśli PD za normalne wyścigi, oraz dodali otrzymywanie PD za zwykłą jazdę! Wtedy trenowanie byłoby bardzo przyjemne i sprawne (oczywiście nie za szybkie) ;)
    ~ Nicole Diamondbook

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej mam pytanie poza tematem ale bardzo mi zależy na odpowiedzi :) w magazynie sso na str. 13 jest taki pasek ze zdaniem czy wiesz że... w 3 informacji pisze że są pokazywane konie a ja ich tam nigdy nie widziałam choć mam 19 lvl i mogłabyś to wytłumaczyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plis to ważne

      Usuń
    2. błagam Mel Goldi

      Usuń
    3. halo ???? nie znacie odpowiedzi ??? HALO

      Usuń
    4. Nie posiadam tego magazynu, więc nie mam jak Ci pomóc. Możesz wkleić link do zdjęcia tej strony z magazynu (np. na Imgur)?

      Usuń
  31. Według mnie nie powinni zmieniać systemu wyścigu. Każda gra tego typu wymaga poświęcenia czasu, czy też "farmienia". Bez pracy nie ma kołaczy, dla mnie osobiście to wielka satysfakcja widzieć kilkadziesiąt swoich koni na poziomie piętnastym, chociaż sama nie mam za dużo czasu. Obowiązki życia dorosłego wzywają. W każdym razie, uważam że takie łatwiejsze trenowanie konia byłoby zbyt szybkie, a ja mimo wszystko lubię się stopniowo przyzwyczajać do nowo zakupionego wierzchowca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się w pełni z tym, bo sso zasypuje nas końmi, a gdy już kupimy, to wszystkim daleko do 15 lvl, dlatego że nie wszyscy mają czas, tak jak napisałaś, w grę grają starsze osoby, nie mające czasu siedzieć 1-2 godziny przed ekranem, u mnie tylko jeden koń jest wytrenowany z 20 (chyba), a w aplikacji można to zrobić wszędzie, i jest to też wygodniejsze i szybsze niż robienie wyścigów, może dla osoby z mniejszą ilością koni jest to ok, ale dla osób z większą ilością- już nie... więc zgadzam się z tobą w pełni :)
    ~Alexis Beetlehaven

    OdpowiedzUsuń
  33. Hejka, od wczoraj nie mogę się zalogować na sso. Jak gra się włącza, w momencie gdy wyświetla się Jorvik z lotu ptaka pokazuje się wiadomość, że nie można się połączyć z serwerem. Serwer zmieniałam już parę razy, odinstalowałam i zainstalowałam grę, ale to nic nie daje :/ pomyślałam, że trochę za wcześnie na napisanie do supportu więc odzywam się tutaj i mam nadzieję, że ktoś mi pomoże...

    OdpowiedzUsuń
  34. Popieram :3 Często planuje trenowanie na np. następny dzień, lecz kiedy robię pierwsze wyścigi, uważam, że marnuje czas. Tak szczerze mówiąc to nawet lubię trenowanie, jest przyjemne, lecz monotonne. Ogólnie jeżeli ktoś jest tak wielkim leniem (Jak ja XD) to polecam mój system:nie grać w sso przez kilka dni lub po prostu w ogóle nie trenować, nie wiem jak jest u innych, lecz ja po tym czasie zaczynam tęsknić za tymi wszystkimi wyścigami. Teraz kiedy jestem na wakacjach za granicą, tylko czekam, aby odpalić naszą grę o pikselowych konikach i wziąść się za wbijanie nowych poziomów. Czasem nawet u mnie działa z rępką,ale nie za często xD Baaardzo mi brakuje takich rzeczy jak lonżowanie, choć nie jeżdżę w Realu, bardzo mnie interesuje tematyka koni i chętnie zobaczyłabym, jak zespół sso przedstawiłoby takie czynności :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam problem jak wczoraj weszła aktu do sso to sso mi sie zepsuło bo jest ciągle czarne tło :c gdy wyłączam i włączam sso to nic nie daje :/ ani wyłączenie laptopa też nic :/ prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak dla mnie, to trenowanie koni mogłoby też być rozszerzone do zwykłego jeżdżenia po Jorvik. Wyścigi zostałyby w takim stanie, jak teraz, a za to np. każdy przejechany kilometr dodawałby naszemu koniowi 100exp. Dodałabym też jakiś bonus za przeskoczone przeszkody, ale z tym byłaby już masa bugów x)
    Ten trening z SSH jest zbyt krótki i łatwy - moim zdaniem wprowadzenie tego do SSO byłoby chamskim splunięciem w twarz osobom, które poświęciły mnóstwo czasu, trenując nawet i kilkadziesiąt koni drogą wyścigów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jako osoba, która z 53 koni na 15 poziom ma wytrenowane 50, a te 3 pozostałe są na poziomie 10 (trening sprawia mi przyjemność) nie chciałabym, aby twórcy SSO aż tak ułatwili trening "nowszym pokoleniom", jednak pomysły Mel bardzo mi się podobają, mogłyby zostać utrudnione, np. koń nie zawsze robiłby to, czego chcemy.

      Usuń
  37. Tak! Mogłabym się obejść dłuższy czas bez zadań z fabułą, jeśli tylko aplikacja do trenowania koni byłaby dostępna. Bardzo chciałabym, żeby można było trenować konie mobilnie. Normalne wyścigi tak mi już zbrzydły... Proszę Mel, skontaktuj sie z twórcami gry i opowiedz o swoich pomysłach :)
    Pozdrawiam
    Mary Northsong

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja osobiście bardzo lubię trenować, ale Twoje pomysły mnie zainteresowały. Nawet, jeśli wyścigi zostałyby szybszą metodą, coś takiego na pewno byłoby dużym urozmaiceniem.
    Pozdrawiam, w sumie kolejny raz, bo dzisiaj pisałyśmy ze sobą w grze, Amira Diamondworth.
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, link do bloga na profilu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgadzam się. Byłabym bardzo zadowolona z takiej możliwości treningu i grałabym w tą grę chętniej. Nie kupuję koni bo nie chce mi się ich trenować...

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja uwielbiam robić wyścigi w grze, ale rzeczywiście te wszystkie czynności jak nauka skoków, czy przyzwyczajanie do sprzętu byłoby naprawdę bardzo dobrym urozmaiceniem codziennych treningów. Ja mam tak, że jeśli naprawdę mam faze, to konia mogę w 3 dni wytrenować. Miałam tak kiedyś z connemara. Kupiłam trzy i wszystkie wytrenowałam w 9 dni, heheh. Miejmy tylko nadzieję, że sso się zlituje i spełni nasze marzenia, o których na razie możemy tylko pośnić. Pozdrawiam ~Lena Strongberg <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie sztuką jest mieć dużo koni, sztuką jest je wytrenować. X D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam baardzo dziwnie chcę mieć wszystkie konie wytrenowane Allegro mam tego konia wytrenowane go to rzadko że na nim jeżdżę No i co ja tu mam zrobić

    OdpowiedzUsuń
  43. ja obecnie mam 63 konie, z czego tylko 17 wytrenowanych na 15 poziom. Osobiście uważam, że mogliby troszkę zmienić trasy wyścigów, które są obecnie w grze i zwiększyć ilość pd otrzymywanego za wykonany wyścig do 1000pd. Naprawdę jestem za systemem trenowania, który ty opisałaś. Bardzo chciałabym mieć konie wytrenowane na najwyższe poziomy, jednak zwyczajnie nie mam czasu, ponieważ jeśli chcę zaliczyć klasę, to muszę się uczyć. Naprawdę podziwiam ludzi, którzy mają wszystkie konie wytrenowane na maxa.
    Pozdrowionka
    Alice Skyclover

    OdpowiedzUsuń
  44. ja uważam że zespół star stable mógłby:
    na ranczu star shine dodać lążownik który działałby tak jak wyścig- +150 pd dla konia
    narazie mam tyle pomysłów hehe

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja tam ogólnie lubie trenować konie, tylko mam jeden mały problem... BO WIECZNIE KUPUJE NOWE I MAM WTEDY CORAZ WIECEJ DO WYTRENOWANIA. Na serio, ja mam 34 konie, a tylko 6 na 15 lvl. Ale tak poza tym, to według mnie wyścigi są fajne, ale czekam na moment, w którym dodadzą lonżę i właśnie jakieś bardziej naturalne reakcje, jak np. strach, ponoszenie i tak dalej, bo moim zdaniem wprowadziłoby to po prostu ,, większe emocje'' (xdddd) podczas gry.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach