Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

18 sierpnia 2018

Zwiastun: koń trakeński

calendar_month 18 sierpnia 2018

Dochodzą mnie wieści, że już 22 sierpnia Jorvik przywita na swoim pokładzie kolejną rasę...
Przedstawiam Wam energiczne konie trakeńskie!


Jest to rasa, która wywodzi się z Prus. Jej przedstawiciele wyróżniają się swoją sprawnością fizyczną, dzięki czemu świetnie nadadzą się do skoków, WKKW, a przede wszystkim ujeżdżenia! Na zwiastunie zdecydowanie najbardziej spodobały mi się ich płynne animacje.

Typowe maści dla rasy to kara, gniada i kasztanowata; w Star Stable na pewno pojawi się gniada oraz pinto. Jaka będzie trzecia? Ponownie liczę, że ostatni sekretny wariant bardziej trafi w mój gust niż pozostałe dwa.


Założę się, że myślicie teraz, jak bardzo konie trakeńskie przypominają hanowery. Jednak czy to źle? W końcu przyjrzyjcie się obu tym koniom; czy jesteście w stanie zauważyć większe różnice? Obie rasy to gorącokrwiste konie sportowe i myślę, że dziwne byłoby, gdyby nie były do siebie podobne.

Zdjęcie po lewej: Hilltop Farm | Zdjęcie po prawej: galopuje.pl

koń hanowerski

koń trakeński

Owszem, ja sama chętniej zobaczyłabym w grze konie, które bardziej się od siebie różnią, mają nietypowe atrybuty. Myślę jednak, że na takie przyjdzie czas i na razie warto cieszyć się wzrastającą ilością ras występujących na naszej wyspie Jorvik!

Czekam na Wasze opinie! Warto z tym jednak poczekać na środę.
Ściskam

16 komentarzy:

  1. Slyszalam ze kogos ze w nowym PPK jest ladny bukiecik ktos wie cos o tym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się średnio podobają. :/ I nie chodzi mi o to że są podobne do Hanowerów, nie! :)Po prostu... tak jakoś nie wpadły w mój gust. xD O, i maja 2 wielkie ( dla mnie ) minusy. A mianowicie: to że nie rusza im się grzywa i to że dębują tak jakoś ociężale...no to nie jest ładne. :(
    Ale pamiętajcie że to tylko moje zdanie! xDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie przeszkadza ich podobieństwo do hanowerów. Nie mogę doczekać się środy i zobaczenia trzeciej maści.
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :D Śliczne te konie trakeńskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe ile te piękności będą kosztować :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuuu są piękne, najlepszy jest ten pinto <3 Mam 1000 sc, kupię w środę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę doczekać się tych koni w grze. Taka mała ciekawostka: czytałam w książce, że maść srokata wywodzi się z polski, bardzo cieszy mnie to że będzie w SSO koń związany chociaż troszkę z Polską c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym łaciatym karusku. Cała budowa, chody, animacje... Cudo. Jak zobaczyłam go na zwiastunie (na stronie SSO na obrazku) to myślę ,,ta piękna głowa i te oczy". Ma ładne detale na pysku :D Akurat myślałam o takim koniku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Konie ładne, ale ogólnie za często dodają konie. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie najbardziej chciałabym kupić karosrokatego, ale nadal czekam na trzecią maść c: Ogółem same konie bardzo mi się podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne są, ale za bardzo podobne do Hanowerów. Przydałby się zupełnie coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy wyciekły pozostałe maści jakie dodadzą? Tak jak było w przypadku luzytanów

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne, ale dla mnie idealne nie są :/ grzywa się nie rusza, dębują jakby chciały a nie mogły, i są za podobne do innych, czekam na jakieś oryginalne jak np. lusitano, kłus wygląda zbiegał z góry, i musi się nogami zapierać, co prowadzi do nienaturalnego wyglądu, ale tak niczego sobie, chociaż i tak nie kupiłam bym SC na nie, wolę zbierać na nie, nie czuje potrzeby kupienia
    ~ Alexis Beetlehaven

    OdpowiedzUsuń
  14. one są po prostu ..........!!! przepiękne!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach