Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

27 lutego 2019

Na ratunek Anne

calendar_month 27 lutego 2019

Witajcie Jeźdźcy Duszy!

Znowu długo się tutaj nie widzieliśmy, ale zdecydowanie nie pozwolę sobie opuścić tak ważnego dnia, jakim jest finalne zjednoczenie sióstr. Bez wątpienia nastąpił jeden z najbardziej oczekiwanych przez graczy momentów. Czas sprowadzić ostatnią wojowniczkę do domu!
Spotka nas po drodze mnóstwo przeszkód i emocji, które warto przeżyć samemu podczas gry. Strzeżcie się więc spoilerów!

Zaczniemy od małego wstępu, gdyż dziewczyny przeszły ostatnimi czasy wiele zmian. Pełne detali, z charakterem- tak właśnie od nowego roku prezentują się nasze bohaterki!



Lisa

★ To Lisa doczekała się największej metamorfozy. Otrzymała ciemniejszą karnację, a czerwień zdobiąca jej niezwykle uroczą fryzurę jest bardziej stonowana i ciemniejsza.
★ Dziewczyna pojawia się w Jorvik jako ostatnia i z miejsca zaprzyjaźnia się z resztą dziewczyn, scalając tym całą grupę.
★ Lisa pochodzi z Teksasu. Powodem przeprowadzki do Jorvik była praca jej ojca na platformie wiertniczej Dark Core.
★ Kurtka, którą dziewczyna nosi bez przerwy należała do jej zmarłej mamy.
★ Zainteresowana jest muzyką, ma niezwykle piękny głos, co usłyszeć można w jej nowej piosence I'll be there.

Lisa i Starshine przedstawieni na polskiej okładce Starshine

Lisa w filmiku o legendzie Jorvik

Linda

★ Linda pochodzi z Pakistanu, jednakże spędziła większość swojego życia w Jorvik. Aktualnie mieszka ze swoją ciocią w Jarlaheim.
★ Dziewczyna jest niezwykle ambitna i mądra, pozostałe bohaterki żartobliwie nazywają ją Google.
★ Jest aktywna w internecie, pisze liczne fanfictions.

Linda i Meteor na polskiej okładce Starshine

Alex

★ Dziewczyna dorastała w złej dzielnicy Miasta Jorvik. Jej rodzina jest wielodzietna, a ona sama nie mogła liczyć na wsparcie swojego ojca czy starszych braci, sama musiała zająć się młodszym braciszkiem Jamesem. Dokuczała im bieda i Alex musiała liczyć na siebie.
★ W liceum nie miała żadnego doświadczenia z końmi, tak więc gdy poznała Tin-Cana był to pierwszy raz, gdy miała styczność z tymi zwierzętami.

Alex i Tin-Can w Starshine

Konie Starbreed

Dotychczas starbreedy wyglądały identycznie- przynajmniej pod względem budowy. Po odnowie konie te jednak przyjęły niektóre cechy poszczególnych ras.

Starshine
★ Koń Lisy to gorącokrwisty koń sportowy z cechami Quarter Horse.
★ Lisa była pierwszą osobą, która dosiadła Starshine, nikt jeszcze na nim nie jeździł.

Meteor
★ Meteor jest nieco podobny do konia fińskiego. Jego budowa jest drobniejsza niż konia północno-szwedzkiego ze względu na jego wiek i dyscyplinę jeździecką, w której się specjalizuje; skoki.
★ Jest najstarszym i najmądrzejszym spośród czwórki starbreedów.

Tin-Can
★ Tin-Can przypomina konie islandzkie, z drobnymi elementami konia przewalskiego i innych rumaków o tego typu budowie.
★ Tin-Can to wolny duch.

Przygotujcie się...

W poprzednich tygodniach w grze zaczęły pojawiać się znaki zwiastujące, że powrót Anne jest już bliski, a jeźdźcy zaczęli przygotowania.

★ Na ladzie poczty w Srebrnej Polanie pojawiła się fotografia wykonana przez Dereka. Taka sama pojawiła się kilka lat wcześniej w Starshine.


Po lewej wersja tajemniczego zdjęcia w Starshine, a po prawej w Star Stable Online.

★ Na ziemi w Winnicy leżała gazeta, w której pojawił się fragment o zaginionej dziewczynie.


Później całość do przeczytania została opublikowana na instagramie:


★ Co tymczasem działo się u reszty dziewczyn?
Razem z nami spędziły ten czas na szukaniu sposobu na dotarcie do Pandorii oraz wspominanie niezwykle ważnej dla nich przyjaciółki.




Czas na ratunek!

Przechodząc już do dnia teraźniejszego...
★ Wszystko jest już przygotowane, by wyruszyć w drogę. By dostać się do Pandorii wykorzystujemy Dolinę Strażników, każdy jeździec łączy się z odpowiadającym mu posągiem, co umożliwia otwarcie portalu.
★ Tym razem Pandorię odwiedzamy ze wszystkimi, z Lisą i Starshine, Lindą i Meteorem, Alex i Tin-Canem, swoim koniem oraz Concorde.


★ Okazuje się, że portal przeniósł nas bardzo blisko kryształu, w którym uwięziona była dziewczyna. Szybko ją odnajdujemy.
★ Pojawiają się komplikacje pod postacią Darko. By utrudnić uwolnienie dziewczyny, wysyła Alex oraz naszą postać do walki ze zmutowanym panem Anwirem.



★ Po zaciętej walce i naszym powrocie zostaje nam tylko odnalezienie sposobu na uwolnienie Anny. Na szczęście bezproblemowo zajmuje się tym Concorde, która kopniakiem usuwa kryształ.

Anne jest wolna!

Wreszcie razem

★ Po ciepłych przywitaniach i łzach radości spowodowanych ujrzeniem przyjaciółki, pojawiają się kolejne komplikacje. Zmuszają nas one do szybkiej ucieczki z Pandorii. Darko próbuje zamknąć portal, jednak udaje nam się jeszcze do niego dotrzeć.
★ W środku portalu panuje chaos, most prowadzący na drugą stronę rozpada się, więc musimy pędzić jak wiatr z towarzyszącą nam Anną na grzbiecie naszego konia.
★ Wydostajemy się z portalu, który lada chwila zniknie. Sprawdzamy czy wszyscy są cali i zdrowi, jednak nigdzie nie widać Alex.
★ Tin-Can informuje nas, że dziewczyna została w portalu, by walczyć z Darko. W ostatniej chwili wbiega do niego Elizabeth, by wspomóc Alex, a my decydujemy się do niej dołączyć. Portal zamyka się.
★ Pierwszym widokiem, który ukazuje się naszym oczom, jest trwająca walka Alex i Darko.

Czy tylko mi to coś przypomina?

★ Po chwili dziewczynę odrzuca do tyłu. Elizabeth interweniuje i powala Darko. Gdy druidka kieruje rękę do Alex, by pomóc jej wstać, mężczyzna zamienia kobietę w różowy kamień, który zaraz eksploduje, wysyłając Darko w odmęty portalu.
★ Alex nie może wyjść z szoku; Elizabeth nie żyje i we dwójkę zostałyśmy uwięzione. Zaraz pojawia się jednak ratunek. Są to światełka, z których pod koniec powstają mosty oraz portal. Gdy się do niego zbliżamy, słyszymy śpiew Lisy, który pomaga nam trafić do Jorvik.
★ Po powrocie opowiadamy wszystko pozostałym. Są to ciężkie chwile, jednak widać, że przyjaźń pomiędzy nami i resztą dziewczyn, pomoże przetrwać wszystko.


Poznajmy Annę!

★ Rodzina dziewczyny jest jedną z najbogatszych w Jorvik. Dzięki temu Anne miała dostęp do swoich własnych koni czy prywatnych jazd.
★ Często mówione jest, że zainteresowana jest modelingiem, jednak woli być po drugiej stronie kamery- jako fotograf.
★ Tak długi pobyt w Pandorii wpłynął na jej wygląd- spora część jej twarzy i włosów jest różowa.





Twórcy ostrzegali, że dzisiejsze zadania będą niezwykle wzruszające i pełne emocji- mieli rację. Z jednej strony można poczuć radość, że jeźdźcy duszy są już w komplecie, ale z drugiej trudno uwierzyć, że zawsze obecna Elizabeth już nie pojawi się w grze.
Co do zadań nie mam większych zastrzeżeń, bardzo mi się spodobały i widoczne jest, jak gra wciąż idzie do przodu, głównie z animacjami czy postaciami (przez co patrzenie na naszą postać stojącą obok dopiero co odnowionych dziewczyn bardzo boli). Jedynie co to zdarza się, że niektóre fragmenty są dla mnie dość niezrozumiałe (jak to jakim cudem nasza postać i Alex zostały wyciągnięte z portalu, albo przez emocje mi to gdzieś umknęło w dialogach albo nie było w ogóle wytłumaczone).
Teraz pozostaje cieszyć się z pierwszego prawdziwego spotkania z Anne oraz oczekiwać, co dalej. Jak jeźdźcy poradzą sobie bez Elizabeth i z niedysponowanym Frippem?

Dajcie znać co Wy myślicie!
Ściskam

45 komentarzy:

  1. Scena z Alex i Darko przypomina mi walkę Harrego Pottera i Voldemorta w czwartej części w filmie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi po prostu z każdą główną walką z pierwszej lepszej serii/filmu. Wiązka mocy, która na początku przerywa się w połowie, a później odpycha walczących jest częstym elementem.

      Usuń
  2. Dzisiaj blog przekroczył 6 milionów wyświetleń 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  3. Twórcy gry potrafią mocno zaskoczyć...Szkoda mi tylko Elizabeth, uwielbiałam ją. Chciałabym też napisać, że w ostatnich zadaniach gdy byliśmy w DUD Alex powiedziała nam, że ktoś nas obserwuje. Byli to Kalltowie, ale później już nic o nich nie było. w Komnacie Frippa można znaleźć książkę w której jest napisane o nich nieco więcej. Nie jestem dobra w tworzeniu teorii, ale myślę że nadawałoby się na temat do kolejnego posta c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, to pierwszy raz przy zadaniach prawie się popłakałam :( Nie wiem co teraz będzie, w końcu Fripp też nie jest w najlepszej formie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ana Friendbaker1 marca 2019 21:04

    Czekałam na nowy post! Bardzo podobały mi się nowe zadania były nieprzewidywalne i smutne. Trochę przykro, że nie zobaczymy Elizabeth już w grze (no chyba, że jeszcze wróci, ale trudno przewidzieć), ale jak dla mnie było to ciekawe. Miałam nam tyle do powiedzenia i obyśmy się wszystkiego dowiedziały jak nie od niej to kogoś innego! Tyle czekania i w końcu uratowałyśmy Anne, chociaż coś mi w niej nie pasuje.. chociaż jak dla mnie chyba jest najładniejszą postacią z 4 Jeźdźców. Ogólnie zadania dały nam dużo pytań co jest irytujące i super ciekawe. :D I ciekawi mnie teoria, że Elizabeth oraz Catherine (matka Justina) były Jeźdźcami Duszy. Dobra zbyt się rozpisuję. Super post! <3 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam Anne z wcześniejszych serii ale wydaje mi się ona ,,skażona" energią Garnoka w pewien sposób. Moze to tylko takie gdybanie ale te jej oczy...

      Usuń
    2. Ana Friendbaker3 marca 2019 17:05

      No to na pewno. Dłuższe przebywanie w Pandorii ma takie skutki :P

      Usuń
  6. Mi się też podobały te zadania. Ale niefajnie że uśmiercili Elizabeth. Lubiłam ją i kojarzyła mi się z starymi dobrymi czasami i z twoim serialem Przeznaczenie, gdzie była twoja babcią, a ja nie grałam wtedy jeszcze w sso, ale bardzo chciałam (tak przy okazji, dlaczego skasowałaś ten serial? Bardzo chętnie bym do niego powróciła). Fajnie że widać jak gra się rozwija, bo te animacje są śliczne. I fajnie że w końcu uratowaliśmy tę Anne. No bo ile można było czekać? Tylko szkoda że Elizabeth umarła. Mimo że mi się podobały te zadania, była w nich jedna rzecz która mnie irytowała (nie, nie było to to że były "za krótkie", dla mnie były w sam raz) - kiedy byłam tam uwięziona z Alex i musiałam biegać po tych światłach i do niej wracać, bez żadnych wskazówek. No zirytowało mnie to strasznie, cały proces długo trwał. A, i w sumie jeszcze jedno. Mam odczucie jakby to całe uwolnienie Anne przez Concorde było takie na odwal i banalne. Tylko kopniak w kryształ i już (zresztą przecież Concorde mógł ją zranić, tak jak mówili w zadaniach). Na finalne uwolnienie Anne, moment na który gracze tak długo czekali, spodziewałam się czegoś bardziej spektakularnego. Ale ogólnie zadania spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ana Friendbaker2 marca 2019 11:46

      Zgadzam się, że szkoda Elizabeth jednak ja lubię takie zaskoczenie. Nie zawsze jest kolorowo i lubię, gdy gra pokazuje to nawet w taki sposób, co nie znaczy, że nie szkoda mi jej i będzie jej brakować. Zgadzam się z tym uratowaniem Anne. Myślałam, że jakoś wyjątkowo ją uratujemy, a tu cyk Concorde ratuje ją kopniakiem xD. A jeśli chodzi o scene, gdy byłyśmy uwięzione z Alex to w pierwszej chwili nie miałam pojęcia co zrobić, jednak uwielbiam taki klimat i tajemniczość. Jak dla mnie było to świetne :).

      Usuń
    2. Jeny, nawet nie zauważyłam jak się rozpisałam. Sory że musiałaś czytać to przynudzanie, osobo która ten komentarz zatwierdziła.

      Usuń
    3. Fakt, mogli dopracować to uwolnienie (w sensie animacji, mogli też dodać do kopniaka magię Concordea, chociaż to już opcjonalnie) ale mi się osobiście podobała koncepcja uwolnienia jej przez jej konia. Przecież to jej najbliższy przyjaciel, więc jak najbardziej trafione. Dziewczyny mówiły tez przecież na początku, że jej uwolnienie za pomocą magii może ją zabić, więc to ma sens. Nie wszystko musi być spektakularne. Było tam już wystarczająco spektakularnych elementów (sama takie lubię).

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że Elizabeth wróci jak, na przykład, Magnus Steinar-jako duch :D Albo w nowym wcieleniu.

      Usuń
    5. W tym był cały urok. Musiałaś sama ,,poszukać drogi". To by było za proste jakby dali wielką strzałę, gdzie masz iść xD

      Adi

      Usuń
    6. Wow, dzięki że chciało się wam przeczytać mój komentarz i na niego odpisywać. W sumie to racja z tym zadaniem z Alex i szukaniem drogi do tych świateł, cały urok w samodzielnemu szukaniu. Jestem po prostu strasznie niecierpliwa i takie zadania mnie irytują, zwłaszcza kiedy ma się podczas nich błąd sieci (Jezu najgorzej). Z tym uwalnianiem Anne to myślałam że one mówiły, że jakiekolwiek uderzenie w kamień może ją zranić, więc dlatego nie pasował mi tu ten kopniak Concorde. No ale tak czy siak uważam że powinno to być coś bardziej spektakularnego. Mógł ją uratować Concorde, ale w jakiś inny sposób. No bo od razu jak przyjechaliśmy do tej Pandorii, znaleźliśmy Anne i zaraz po krótkiej pogadówce z miejsca została uwolniona. No i to było takie proste.

      Usuń
  7. Według mnie Twórcy dokonali czegoś niesamowitego.
    Śmierć Elizabeth można by spokojnie uznać za najsmutniejszy moment gry (przynajmniej do teraz). Mimo wszystko, w pewnym sensie to dobrze, że Twórcy urealniają tę grę - są straty i po jednej i po drugiej stronie barykady. Gdyby wszystko szło idealnie, gra nie byłaby aż taka dobra - byłoby "za różowo".
    Elizabeth na zawsze zapamiętam, choć jej już nie będzie. Miejmy nadzieję, że przynajmniej raz pojawi się jako Duch... Szkoda tylko, że kiedy była w grze, nie doceniałam jej, jak chyba większość z graczy.. była po prostu mądrą druidką i dobrą osobą, która kochała Alex jak córkę.
    Bardzo podobał mi się fragment tuż po śmierci naszej druidki, kiedy udzielaliśmy "terapii" Alex i szukaliśmy wyjścia - dla mnie to było szukanie wyjścia z pośród ruin naszych serc, które powstały wraz ze śmiercią Elizabeth. A muzyka - cudo.
    Jeśli chodzi o Anne, to ciężko mi obrać stanowisko. Jest mi jej szkoda, bo przeżyła katusze, ale mam wrażenie, że ma ona dosyć negatywne do nas odniesienie.. Może następne fabułki powiedzą więcej? Jak choćby, kto teraz będzie przewodniczył Strażnikom? Czy Fripp wyzdrowieje?
    Jedno jest pewne - trzeba Twórcom dać czas na następne aktualizacje, bo jak widać - warto zaczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Chciałam dodać, - ponieważ nie zostało to tu wspomniane - że w pierwszej części zadań powiedziane było, że Concorde w nowym ciele jest klaczą, więc raczej "która kopniakiem usuwa kryształ". Warto o tym pamiętać ^

      Usuń
  8. Osobiście zadania bardzo mi się spodobały, uważam że twórcy odwalili kawał dobrej roboty. Spodziewałam się typowo różowych zadań, ale myliłam się - dostaliśmy pełne emocji i wzruszające questy. Jak na początku irytowały mnie odnowione modele, jak i sam styl odnowiony gry, tak teraz dzięki tym zadaniom zaczął mi się podobać, a oprawa muzyczna - uważam, że o wiele bardziej się poprawiła.
    Swoją drogą, uważam że śmierć Elizabeth była bardzo dobrym posunięciem ze strony twórców. Nie żebym jej nie lubiła czy coś, bo lubiłam takową postać, ale mocniejsza rzecz sprawia, że fabuła jest bardziej ekscytująca i chce się dalszego ciągu. Bez Elizabeth i z umierającym Frippem może być naprawdę ciekawie, sprawy być może przybiorą niespodziewany obrót akcji. Polać temu, kto wpadł na taki pomysł.
    Ogólnie rzecz biorąc, zadania były interesujące, a sam finalny koniec uwolnienia Anne uważam za godny polecenia. Post jak zwykle świetny, pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W dialogach było napisane, że Fripp jest umierający, a w ksiażce postaci napisano, że jest nieśmiertelny ... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam o tym pisać, star stable przeczy samo sobie

      Usuń
    2. Rzeczywiście, bez sensu. Czy oni w ogóle się nad tym zastanawiali?

      Usuń
    3. Nieśmiertelność polega nie na tym, że ktoś nie może umrzeć w ogóle, a na tym, że nie umiera on z powodu wieku. Fripp jest w agonalnym stanie po walce z Darko, więc ta sytuacja jak najbardziej ma sens.

      Usuń
    4. W sumie chyba masz rację.

      Usuń
  10. Szczerze? Mi się ten zwrot akcji bardzo podoba. Uwolnienie Anne musiało mieć swoją cenę i teraz historia będzie jeszcze ciekawsza. Oczywiście, że szkoda tak miłej postaci jak Elizabeth, ale właśnie motor do napędzania opowieści. To jak Drużyna pierścienia bez Gandalfa czy Harry bez Syriusza/Dumbledore'a - co będzie dalej?
    No i brawa za epizod w zamkniętym portalu z Alex po śmierci Elizabeth. Muzyka i nastrój - coś naprawdę pięknego

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zobaczyłam walkę pomiędzy Darko, a Alex to sobie pomyślałam: "No normalnie Harry Potter" XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc kiedy chodziłyśmy za śpiewem Lisy przypomniało mi się Dreamfall Chapters i Saga wspominająca o Ścieżkach Śpiewu w Intermedium IV. Może Lisa ma jakąś umiejętność na tej zasadzie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Och... A nie można wskrzesić Elizbeth? Zawsze uwielbiałam tę postać... Może będziemy musieli ją poskładać?

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja z innej beczki... to był dowcip czy koni rzeczywiście nie ma juz być? ;...;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety był to tylko jednodniowy, primaaprilisowy dowcip. A tak miałam ochotę pojeździć jeszcze tym autkiem.

      Usuń
  15. Hej :) Chciałabym cię poinformować, że masz jakiegoś wirusa na blogu. Gdy na niego weszłam, pojawiła mi się informacja od antywirusa, że plik widgets był zainfekowany przez JS:downoader-fjp (trj). To już drugi raz, gdy wchodzę na czyjegoś bloga, a to mi się pojawia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm sprawdziłam, wszystko ze stroną jest dobrze. Nikt inny także nie zgłaszał mi takiego problemu. Czy na pewno wina nie jest po stronie Twojego sprzętu?

      Usuń
  16. Może w końcu dowiemy się wszyscy czemu Mel nie pisze postów już ponad miesiąc hmm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na jakiś czas musiałam sobie całkowicie odpuścić SSO przez naukę i sprawy prywatne

      Usuń
  17. Ale super nowy wygląd bloga! Cudowne rysunki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry. Mam do Pani pytanie, Pani Melisso. Dlaczego nie pisze Pani postów? Już przecież po maturze... Pozdrawiam gorąco. I przepraszam, jeśli nie czuje się Pani komfortowo od słowa ,,Pani", ale w końcu to już dorosła Pani jest i wypada tak mówić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wie ktoś może gdzie muszę nabić reputację, żeby mieć zadania do Pandorii? Mam 18 lvl (prawie 19) i nie mam reputacji ani u Elisabeth, Alex itp. Czy jeśli wbije w kręgu słońca (lub błyskawicy, nie pamiętam którą reputacje daje zamykanie szczelin) będę miała najlepszą reputacje (nie pamiętam nazwy) to pokażą mi się zadania? Bo chodzi o to, że nie mam w żadnym kręgu reputacji do wbicia i żadnych zadań, które mogą wskazywać na to, że niedługo będę wyjeżdżać do Pandorii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz najpierw sobie zrobić reputację w valedale

      Usuń
    2. A, dobra. Nie przeczytałam dokładnie. Nie doszłam do tego momentu :/

      Usuń
    3. rób zadania główne, nie te poboczne

      Usuń
  20. Wiadomo co robić dalej? Gdzie nabijać reputację?

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pytanie, gdzie załozyłaś tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  22. za który lvl jest uratuj anne?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach