Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

29 maja 2019

Opactwo Doyla w nowej odsłonie

calendar_month 29 maja 2019

Hej!

Witam Was ponownie po długiej przerwie. Jestem wdzięczna za cierpliwość dla wszystkich, którzy nadal tutaj zaglądają 💛 Zanim przejdę do tematu pierwszego od wieków wpisu, muszę wspomnieć o ważnej zmianie, która się tutaj odbyła podczas mojej nieobecności.

Moja współpraca z Goldi dobiegła końca i nie pełni ona już funkcji moderatora na tym blogu. Dlatego też jeszcze ostatni raz chciałabym bardzo podziękować Ci za cały nieoceniony wkład w tę stronę i czas na nią poświęcony!


Mogłoby się wydawać, że w Srebrnej Polanie nie zobaczymy już większych zmian, a jednak nie tak dawno renowacji doczekał się spory obszar dostępny dla wszystkich użytkowników (cieszę się, jest jeszcze szansa na odświeżenie Głuchych Lasów!). Zapewne było to miejsce, do którego sentyment miało wielu graczy, ja również lubiłam do niego powracać. Czas jednak pożegnać się ze starym wyglądem opactwa i odkryć co nowego przygotowali dla nas twórcy gry!

Zaczynając od najważniejszego, czyli ruin opactwa. Znajdują się one teraz na większej części terenu, a same budowle są bardziej zniszczone, na przestrzeni czasu zachowały się ich mniejsze fragmenty. Poprzednio pojedyncza kapliczka pozostawała w dość dobrym stanie, mury prawie całkowicie utrzymywały się tam od lat.
Niestety nigdzie nie zdołałam zauważyć nagrobków, które wcześniej otaczały budowlę. 


Poranek nadaje opactwu niezwykłej atmosfery. 



Nie zabrakło oczywiście detali, bogatej roślinności rozrastającej się wśród ruin oraz nowych stworzeń. Zaraz po zachodzie słońca na ścianach kapliczki zaczynają wędrować świetliki! Moim faworytem jest jednak drzewo, z którego opadają płatki kwiatów, czuję wszechogarniający mnie spokój, gdy się im przyglądam.

 Na żywo zapewne nie chciałabym podchodzić do nich zbyt blisko, w grze jednak się odważyłam 😌

 Nic nie dodaje miejscom takiego uroku jak świeczki. Uważajcie, by się nie poparzyć!



 Miejsce idealne do zaczerpnięcia tchu i wieczornych rozmyślań.








Odnowa objęła również obszar wokół opactwa. Znajdziemy tam teraz mnóstwo ciekawych miejsc do przejażdżek z przerwami na ognisko. Bez wątpienia cały teren zrobi na Was największe wrażenie podczas nocnej przechadzki dzięki licznym świetlnym dekoracjom!

Ja jestem zachwycona zmianami, a dotychczasowe odnowy terenów zachęcają mnie do logowania się do gry. Uwielbiam bawić się trybem fotografowania, który jest niezwykle pomocny w uchwyceniu detali, aczkolwiek nawet monotonny trening wydaje się przyjemniejszy, gdy obserwować możemy ciekawe widoki. Samo opactwo nabrało tajemniczego, spokojnego, może i nawet mrocznego klimatu, do którego twórcy dążyli od samego początku. Cieszę się, że w całej aktualizacji skupili się właśnie na tym miejscu, gdyż miało ono ogromny potencjał.










Co powiecie na wyprawę łódką po zatoce Pinta?




Nowy typ siodeł, które zawitały w jorveskich sklepach.








Co myślicie o odnowionym opactwie? Na renowację którego terenu czekacie najbardziej?

Tym urokliwym zdjęciem żegnam się z Wami i ściskam!

21 komentarzy:

  1. Haha, pierwsza :P Czekałam aż coś tu napiszesz. Nowe opactwo bardzo mi się podoba, jest teraz tam bardziej magicznie i tajemniczo. Już nie mogę się doczekać, kiedy odnowią inne tereny, szczególnie Głuche Lasy i Eponę :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy pierwszą komentującą :D Ja za to czekam jeszcze na Dolinę Złotych Wzgórz

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia 😍
    Bardzo się cieszę, że widzę twój post i mam nadzieję, że teraz będą się pojawiać częściej.
    Buziaczki ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to nowe opactwo, ale szkoda że nie ma tych nagrobków. Ale ogólnie to jest śliczne. Mówiłam to już chyba, ale powiem jeszcze raz: robisz CUDNE zdjęcia! *.* pozornie zrobienie ładnego porządnego zdjęcia jest proste, ale to nie do końca prawda. A idę na fototechnikę więc jakaś umiejętność by mi się przydała. Masz talent, dzięki tobie dostrzegam że ta gra naprawdę jesr piękna, bo zwykle kiedy gram to w ogole nie zwracam uwagi na jej urodę, tylko skupiam się na trenowaniu czy czymś tam. Dziękuję i dziękuję za fajnego posta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, nawet nie wiesz, jak bardzo motywują do dalszej pracy. Cieszę się, że mogę Ci pomóc spojrzeć na grę z innej perspektywy :D Powodzenia na nowym kierunku!

      Usuń
    2. Miło mi to słyszeć i dzięki! :D

      Usuń
  4. PS Ja chyba najbardziej czekam na renowację Głuchych Lasów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ana Friendbaker29 maja 2019 20:20

    Jeeej! Czekałam na Twój kolejny wpis. <3
    Co do odnowienia - na prawdę mi się podoba. Tak jak mówiłaś, udało im się zrobić to miejsce mrocznym ^^ Fajnie również, że powiększyli ten teren jest więcej pięknych widoków.
    Tak jak i ty i sporo osób oczekuję odnowy głuchych lasów i liczę, że one tak jak opactwo (a może i nawet bardziej) staną się mroczne, jakoś od zawsze tak odbierałam te lasy - ciche i mroczne.
    Czekam na kolejne wpisy, uwielbiam Twoje śliczne zdjęcia jak i dopiski do nich. <3 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, Głuche Lasy mogą wyglądać naprawdę świetnie w przyszłości. Tak samo jak i Dolina Złotych Wzgórz! Odnowy tego terenu też nie mogę się doczekać.
      Dziękuję za miłe słowa ♥

      Usuń
  6. Wydaje mi się, że niektóre skały ze świeczkami to właśnie pewnego rodzaju nagrobki ^ W końcu w czasie zadań trzeba było się do nich udać, dlatego nie mogły całkowicie zniknąć!
    Super, że jest nowy wpis! Mi też Opactwo bardzo się podoba, a dzięki Tobie dowiedziałam się o świetlikach! Muszę je zobaczyć na żywo.. to znaczy w grze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ciebie i twojego bloga <3 Cieszę się bardzo, że powróciłaś i mam nadzieję, że teraz posty będą się pojawiać troszeczkę częściej <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie! Wchodziłam codziennie na bloga z nadzieją, że opublikowałaś nowy wpis! Dziękuję :D!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie się popłakałam ze szczęścia, kiedy zobaczyłam, że wstawiłaś nowy post :D. Prawie codziennie do ciebie zaglądałam i zastanawiałam się, czy nie zgłosić zaginięcia. Ale wracając do postu - jak zwykle śliczne zdjęcia. Co do aktualizacji nie mam za bardzo zastrzeżeń, podobają mi się nowe miejsca na odpoczynek, kolejna fala uroczych detali, jednak jedno mnie boli - brak nagrobków. One były nierozerwalną częścią tego terenu, nie wiem, czy nie pojawiał się również jakiś wątek z nimi w zadaniach. A teraz po prostu ich niema, zostały zastąpione przez świeczki. Muszę przyznać, że trochę pusto jest bez tych kamiennych płyt. Tak czy inaczej, dziękuję za poprawienie nastroju nowym wpisem. Czekam na następne ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Azzurra Diamondlund31 maja 2019 21:54

    Od tej aktualizacji Opactwo jest moim domem w SSO. Kiedy nie trenuję konia, to ciągle tam siedzę. Jedna osoba wzięła mnie za cmentarną zjawę, ale to trochę nie na temat.
    Zaglądam tutaj już od jakiegoś czasu w poszukiwaniu postów i bardzo się cieszę, że nareszcie się doczekałam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czekam na odnowienie Głuchych Lasów, gdyż obecny ich wygląd nie pasuje do reszty Srebrnej Polany

    OdpowiedzUsuń
  12. Mel,wszyscy bardzo się cieszymy że wróciłaś <3. Mogłabyś napisać posta o tym którego Jeźdźca Duszy lubisz najbardziej i dlaczego? <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy tylko mi te korzenie i lampiony kojarzą się z Mistffal? XD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach