Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

16 sierpnia 2019

Konie andaluzyjskie

calendar_month 16 sierpnia 2019

Konie andaluzyjskie należą do jorveskiej rodziny już od 2013 roku. Będąc jedną z popularniejszych i piękniejszych ras kwestią czasu było aż powrócą z przytupem i zawitają na wyspie z modelem, który w końcu odda ich urok. Oto pura raza española w nowej odsłonie!

Wszystkie warianty.

★ Do kupna dostępne są trzy maści, w niedalekiej przyszłości dodane zostaną następne cztery.
★ Dwa warianty sprzedawane są na Dworze Srebrnej Polany, a trzeci pozostanie przez jakiś czas w Forcie Pinta, gdzie na razie można go kupić bez wymaganego przy pozostałych maściach 5 poziomu.
★ Jeden odnowiony koń andaluzyjski to koszt 950 Star Coins.






Po wejściu do gry potrzebowałam chwili, by zdecydować, który andaluz trafi do mojej wirtualnej stajni. Z jednej strony oryginalny i ciekawy ciemny jabłkowity, a z drugiej śnieżnobiały siwek, do których od zawsze miałam słabość. Decyzję podjęłam i tak oto w mojej SSOwej rodzinie zawitał mój prywatny kamień księżycowy, czyli Moonstone!




Pomimo że maść siwa jest dość pospolita, bardzo mi się spodobała wraz z detalami, plamkami i  szaroniebieskim kolorem oczu, gdzieniegdzie delikatnie przenikającym w fiolet.


Myśląc o koniach andaluzyjskich kojarzę je sobie z mocną budową. Po zobaczeniu jednej z dwóch zajawek przed pojawieniem się nowego modelu, wydawał mi się on dość drobny, bardziej przypominający kucyka niżeli przedstawiciela rasy andaluzyjskiej. W grze jednak okazały się one potężniejsze, jak i zarówno dostojne. Nie zapominajmy o bujnej grzywie, z której słyną te konie!







Grzywa

Właśnie, skoro o tym mowa... poza podstawowymi grzywą i ogonem, które posiadają andaluzy zaraz po kupnie, u końskiego fryzjera dostępna jest również dodatkowa unikatowa fryzura, stworzona specjalnie dla tej rasy, czyli zaplecione grzywa i ogon!


 Niestety dolna część warkocza wydaje się być przyklejona do konia i podczas animacji się on nie rusza.

Unikatowy chód

Konie andaluzyjskie pochodzą z Hiszpanii, tak więc ciekawym dodatkiem stał się krok hiszpański. Tylko przedstawiciele tej rasy potrafią wykonać ten chód w grze! Mam nadzieję, że kiedyś w końcu zostanie on wykorzystany w ujeżdżeniu, chciałabym, aby ta dyscyplina była wzięta pod uwagę.


Dawno temu...

Jak już wspominałam pierwszy stary model koni andaluzyjskich pochodzi z roku 2013. Dokładnie taki sam został uprzednio użyty w przypadku najstarszych koni fryzyjskich. Jednak powracając do koni andaluzyjskich... ogromna różnica na przestrzeni lat!



Co myślicie o odnowie tych szlachetnych koni?

Ściskam!

25 komentarzy:

  1. Mi osobiście trochę przypominają lipicany może głównie przez tą grzywę. Mi się podobają ❣️

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam, jak zawsze :D.
    Chyba też kupię białego, ale mam na oku śnieżnego fryza.

    OdpowiedzUsuń
  3. moje serce podbił gniadek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki twoim ślicznym zdjęciom stwierdzam, że andy nie są takie złe, do jakiego wniosku doszłam, kiedy zobaczyłam je w grze :D Bardzo się cieszę z ich odnowienia, na którą czekałam odkąd fryz doczekał się nowego modelu (Ale one są takie same!). Mają u mnie plusa za warkoczyki, których jestem mega fanką. Jednak zaprzestanę z tym modelem na jednej sztuce, to nie jest taka miłość jak do moich luzów-pokemonów.
    Pozdrawiam cię cieplutko i czekam na następny wpis ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kupię białego. Bardzo ładny :) Śliczne zdjęcia. Jednak najpierw muszę kupić szarego islanda. Ten zakup czeka już od chwili gdy dodali islandy. Teraz to już nic mnie nie powstrzyma od kupna. Muszę tylko poczekać jeszcze 4 tygodnie. W kolejce ustawił się andaluz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam wytrwałość w zbieraniu SC :D

      Usuń
    2. Dzięki! Kupiłam tym sposobem już kilka koni. (Nie kupuję sc od już prawie dwóch lat).

      Usuń
  6. Są śliczne. A mam takie pytanko.. są tylko angielskie filmiki wiec: jak można kupić złotego luzytana....

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę proszę niech ktoś mi powie jak kupoć złotego luzytana, bo są filmiki z komentarzami tylko po angielsku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu mówię, że "złoty luzytan", na którym niektórzy jeżdżą, to tylko drobny bug. Związany jest on z wyścigiem w cyrku, który jest częścią fabuły, dlatego szczegółów nie zdradzam.

      Usuń
    2. Andaluzy bardzo mi się spodobały. Z zasady jestem oszczędna w SC i kupuję tylko konie mi potrzebne, ale te konie podbiły moje serce! Obecnie czekam na karuska i aż nie mogę się doczekać!
      PS: Kolejny superowy wpis, Mel! Tak trzymaj! ;)

      Usuń
    3. Nie da się kupić złotego luzytana.Te wszystkie filmiki to po prostu bugi

      Usuń
    4. to jest fake

      Usuń
  8. Podobno się da...

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku byłam do nich dość sceptycznie nastawiona, jednakże teraz spodobały mi się. Poluję również na siwka, jednakże muszę poczekać, aż uzbierają mi się na niego SC. Swoją drogą,świetne zdjęcie, jak zwykle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie można kupić złotego Luzytana 🤷‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Mel, mam pytanko. Można nadal wysyłać zdjęcia z propozycjami zestawów?
    Pozdrowienia :*
    Ps. Te zdjęcia są śliczne, a imię dla konia bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna nazwa dla konika :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hej chciałabym użyć jednego zdjęcia do edita na logo dla kogoś..iwłaściwie nie wiem czy powinnam się zapytać czy mogę użyć twoich zdjęc więc się pytam..?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam jabłkowitego andaluza Sunflower od piątku❤
    I mam pytanko - czy jak kupię plecioną grzywę, to będę mogła zmienić ją na zwykłą?
    Pozdrowionka❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie już wiesz, ale tak, będziesz mogła 😊

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach