Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

31 lipca 2019

Dolina Złotych Wzgórz

calendar_month 31 lipca 2019

Choć do końca lata pozostaje nadal sporo czasu, a jest dopiero półmetek upragnionych wakacji, ta aktualizacja sprawi, że zatęsknisz za jesiennym przytulnym nastrojem, ciepłymi napojami, wełnianymi swetrami i halloweenową zabawą!

Dolina Złotych Wzgórz- to tutaj jesień zadomowiła się już na stałe. Ze względu na występującą tu tylko jedną porę roku jest to teren niezwykły. Nie zapominajmy także, że zaraz po Srebrnej Polanie DZW jest najstarszym obszarem w grze, dodanym 5 czerwca 2012 roku.


Niestety mimo ogromnego potencjału, przez dłuższy czas dolina nie otrzymywała należytej uwagi. Bardzo odbiegała swoim wyglądem od rozwiniętych najnowszych obszarów.
Przyszedł najwyższy czas by to zmienić! 🍂

Myśląc o jesieni zwykle wyobrażamy sobie żółć, pomarańcz i czerwień. Właśnie taką kolorystykę przyjęła dawna Dolina Złotych Wzgórz. Wiadomo jednak, że podczas tej pory roku nie wszystko nagle zmienia swój kolor, zwłaszcza trawa. Twórcy wzięli to pod uwagę i do dotychczasowej gamy dołączyła także zieleń. Myślę, że to urzeczywistnia całość, jak i sprawia, że efekt końcowy wygląda ciekawiej i wyraziściej.

Po pierwszym przekroczeniu bramy do DZW troszkę brakowało mi drzew, które dotychczas liczniej otaczały tę drogę. Mam wrażenie, że to miejsce jest teraz troszkę puste.





Pojawiły się znane nam już modele przedmiotów przyozdabiających wyspę Jorvik. Znalazły się także elementy nadające miejscu jesiennego klimatu m.in. dynie czy spadające z drzew liście. Pomimo iż nie występuje tam wiosna, tamtejsza przyroda obudziła się w końcu do życia! Gdzieniegdzie spotkacie też żyjące tam ptaki.




Las znajdujący się na obszarze wciąż opatula mgła, a pomiędzy drzewami przebijają się promienie słoneczne. Roślinność jest tutaj rozmieszczona wystarczająco gęsto by było bardzo przytulnie, a zarazem tak, by miejsce było przejrzyste.

















Wzgórze stracha na wróble niestety nie zostało jeszcze do końca odświeżone. Zespół zaznaczył jednak, że nie zaprzestanie aktualizowania Doliny Złotych Wzgórz dopóki efekt końcowy nie będzie zadowalający. Bardzo nie mogę się doczekać, by zobaczyć co planują na to miejsce, na Zachodni Przylądek, jak i na pozostałe elementy całego obszaru! Do renowacji w kolejce czekają przede wszystkim wszelkie budynki. Jestem też ciekawa czy pod uwagę zostanie wzięty Bagienny Kocioł zamieszkały przez czarownicę Pi. Mógłby się stać równocześnie przerażającym, intrygującym jak i pięknym miejscem!



W końcu pojawiła się dodatkowa droga prowadząca do lasu. Bez wątpienia oszczędzi to wiele czasu wcześniej poświęconego na jazdy na około.

















Jestem zadowolona z renowacji Doliny Złotych Wzgórz i w końcu emanuje z niej prawdziwy jesienny klimat. Jednak dodam tylko, że do tej całej jesiennej otoczki powinien dołączyć także znany nam częsty podczas tej pory roku deszcz, nawet gdyby był dostępny jedynie w paru miejscach. Po ukończeniu wszelkich renowacji byłby on wisienką na torcie całego terenu.

A Wy co myślicie o odnowionej Dolinie Złotych Wzgórz?

Ściskam i życzę miłych przejażdżek po krainie wiecznej jesieni 🍂💛

13 komentarzy:

  1. Dla mnie SSO już nigdy nie będzie takie samo, nie znaczy to że już nie lubię tej gry czy coś ale pamiętam jak pierwszy raz oglądałam trailer nowego terenu który przedstawiłas w tym poście, wtedy to było takie WOOOW, teraz jakoś już nie zachwyca mnie wszystko tak jak kiedyś, hmm... może dlatego że się zestarzalam? :P
    DZW zawsze kojarzyło mi się z jesiennym moodem, te Halloweenowe questy... Teraz już nieco czar prysł w mojej opinii niestety. Wszystko co wprowadza zespół od 2018 roku nie ma już takiego klimatu jak stare SSO, takie któro bardzo przypominało mi dzieciństwo :/
    Mimo wszystko podoba mi się teren, takie odświeżenie dla reszty graczy którzy lubią nowości, no cóż ja jednak jestem sentymentalna dziewucha :P koniec końców wydaje mi się że starsi gracze mieli/mają podobnie i zgodzą się że nasze złote zamglone i lekko creepy DZW już nigdy nie będzie takie samo hahah... Pozdrawiam serdecznie wszystkich! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo tęsknoty bardzo cieszę się ze wszystkich odnowionych terenów, wyglądają o niebo lepiej, a gdyby gra stała w miejscu, to zdecydowanie szybciej by się znudziła :) Dokładnie, nie będzie takie samo, ale nawet się z tego cieszę. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą strasznie. Mam ogromny sentyment do tej gry, niestety już nawet na nią nie wchodzę. Cieszę się, że grafika się znacznie poprawia, jednak moje dzieciństwo i to jak odkrywałam nowe obszary na zawsze pozostanie w moim serduszku :)
      ~Lana H.

      Usuń
  2. Dolina Złotych Wzgórz wygląda świetnie! Kolejny super wpis Mel!
    PS: Robisz cuudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak odnowiona SP nie przekonywała mnie za bardzo, tak nowe DZW totalnie mnie kupiło. Mam wrażenie, że ma teraz wyrazistsze kolory i jest żywsza, stała się także przytulniejsza. Podoba mi się również to, że twórcy wreszcie zadbali o soundtrack w tym miejscu. Strasznie mi go brakowało i cieszę się, że również i teraz teren dostał upragniony podkład muzyczny. Szczególnie ładny jest OST w lesie, taki klimatyczny. Renowacja zdecydowanie na plus, zastanawiam się nawet, czy nie zmienić stajni na to miejsce po odnowie. Ciekawe, jak będą wyglądały inne rzeczy po metamorfozie, które twórcy mają w planach, a chodzi tu o roślinność Głuchych lasów i budynki.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba tam 'zamieszkam' na jakiś czas, ale to już gdy zacznie się jesień, by wczuć się w klimat :D

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc, bardzo mi się podoba odnowiony teren, jednak mam wrażenie, że za dużo tam zieleni. Mimo to teraz DZW daje mi takie viby z Stajni Marzeń:Jesienny Galop i czuję się jakbym znowu grała w tą grę, w końcu była moją pierwszą z wszystkich serii Star Stable. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak, też od razu poczułam taki klimat Stajni Marzeń :D

      Usuń
  5. Kocham tę nową DZW! Jest tam cudownie, tak pięknie że aż chce się po niej jeździć. W sensie zawsze tak było, ale teraz jest lepiej! Zmieniłam sobie na nią stajnię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na jesień, żeby pasował ten mood :D Na razie zostaję na PPK.

      Usuń
  6. Hej Mel, z nową doliną złotych wzgórz dodali również osóbki, które mają nam dużo ciekawych rzeczy do powiedzenia. Niektórzy na przykład krzyczą ,,tini wo tini”, a inni próbują dowiedzieć się co to znaczy. Jest też wzmianka o Tamie Bastonu, która jest za zamkniętą drogą w północnej przełęczy. To ,,tini wo tini” z łaciny oznacza coś związanego z ciągnięciem, a z jakiegoś języka na b jest to ,,on tu był/jest” nie pamiętam dokładnie są tam bardzo ciekawe wypowiedzi związane z GED i DC więc mam nadzieję, że za niedługo zrobisz o tym posta. Co do DZW jest bardzo ładnie. SP mi się kompletnie na początku nie podobało, a później było już ok. Byłam też przywiązana do najstarszych jorwików gorącokrwistych, bardzo kachałam ich kanciaste zady...:)
    Chciałabym aby dodali przycisk ,, zmiana grafiki” i wybierałoby się które miejsce, konia chciałoby się zobaczyć
    z powrotem tak jak kiedyś :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie !
    Lizbeth Queenest

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach