Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

20 listopada 2019

Bashkir curly

calendar_month 20 listopada 2019

Konie bashkir curly przywitaliśmy w jorveskiej rodzinie już ponad miesiąc temu. Z tej okazji w dzisiejszej aktualizacji do pozostałych koni kędzierzawych dołączyły kolejne wierzchowce tej rasy!

Podstawowe informacje

★  Konie kędzierzawe znajdują się w Jodłowym Gaju.
Koszt jednego bashkir curly to 850 Star Coins.
Do zakupu wymagany jest 6 poziom.
Do tego czasu do gry zagościło 6 maści koni kędzierzawych:



Ja sama zdecydowałam się na rumaka o maści określonej w aktualnościach jako srebrną jabłkowitą. Moja wiedza o nazewnictwie umaszczeń koni jest raczej ograniczona, w internecie znajduję zwykle sprzeczne informacje, więc trudno mi jest potwierdzić, czy tak naprawdę jest. Wiem jednak, że te dość niespotykane w grze połączenie barw skradło moje serce już po obejrzeniu pierwszej zajawki, a oczekiwanie aż ten konkretny wariant pojawi się w końcu w aktualizacji nie było łatwe.
Z pozostałych maści tylko izabelowaty i jabłkowity przypadły mi w większym czy mniejszym stopniu do gustu, jednakże raczej nie przepadam za końmi o takiej budowie jaką mają w grze bashkir curly, a wierzchowca, którego nazwałam Coffeebean, kupiłam jedynie przez jego nietypowe, ciekawe umaszczenie oraz chęć posiadania konia o wyjątkowej, kędzierzawej sierści.








Skoro już napomknęłam o sierści, która wyróżnia tę rasę spośród innych, to moim zdaniem ta jej wyjątkowa cecha powinna być bardziej wyeksponowana. Patrząc na zdjęcia, które zrobiłam, zwróciłam uwagę, że na niektórych spośród nich jest ona nawet dość niezauważalna. Wierzchowce tej rasy wyglądałyby o wiele ciekawiej, gdyby ich sierść nie była samą teksturą, a minimalnie odstawała od konia.


Nie wspomniałam jednak jeszcze o ich chodzie, który choć podobny jest do toltu, jest zarezerwowany tylko dla SSOwego bashkir curly, a nazywa się inochodem! By uruchomić inochód trzeba jechać stępem, a następnie nacisnąć shift podczas przyspieszania do kłusa.


Na zakończenie wstawię jeszcze GIFa z dębowaniem koni kędzierzawych- czyli animacja, która spodobała mi się u tej rasy najbardziej!



Dodam jeszcze, że na końcu wpisu w aktualnościach pojawiła się zapowiedź, która wskazuje na to, że już za tydzień odbędzie się Festiwal Światła Aideen, określany teraz jako Wyprawa Światła! Pisałam o tym już TUTAJ, jeśli chcecie poczytać małą zajawkę, jak to wszystko może wyglądać.

Na kupno którego bashkir curly się zdecydowaliście?

Ściskam!

9 komentarzy:

  1. Super post Mel! Ja akurat żadnego z tych koników nie kupiłam, bo aktualnie u mnie słabo ze starcoinsami haha :D Nie mogę się już doczekać przyszłego tygodnia ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Te koniki są cuudne ♥ A tak poza tym, too pomimo tego, że James dostał nowy wygląd, gdy chcesz spędzić noc w FP w okienku wciąż jest jego stary avatar

    OdpowiedzUsuń
  3. Najprawdopodobniej kupię sobie Izabelowatego lecz nie jestem do nich do końca przekonana, gdyż ich sierść, tak jak pisałaś Mel, wygląda dosyć sztucznie i SSO mogło ją bardziej dopracować. Za to bardzo podoba mi się ich złamany inochód.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny śliczny wpis Melissa i piękne koniowate fotografie (gif jest przecudny) <3
    Ja bardzo mało kupuję koni (mam 10, a level 20), bo najczęściej kupuję konie mi potrzebne, na których będę jeździć lub które wyjątkowo skradły moje serce (mój ukochany morgan ^^), więc nie kupiłam żadnego z kędzierzawców, ale są one naprawdę urocze ^^
    Ale super, że fabułka już za tydzień! Myślałam, że będzie za jakieś 3-5 tygodni, a to już za 7 dni! Czuję, że będzie jazda <3
    Pozdrowienia Mel!
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  5. W sobotę zamierzam dokonać zakupu tego łaciatego (nie pamiętam profesjonalnej nazwy tej maści), czekałam na niego już odkąd zadebiutowały kędzierzawce :D
    Cieszy mnie to, że już za tydzień otworzą tamtą drogę i dadzą fabułę, byłam pewna, że będzie to jakoś w grudniu, a tu proszę, w przyszłą środę!
    Wpis jak zwykle świetny :)
    Pozdrawiam, Julie Icecrest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Annabelle Coldgarden21 listopada 2019 21:00

    Żal mi tylko tego,że w środę wracam do domu ok.16 więc w większości aktualizacji wchodzę kilka godzin po otwarciu serwerów,ale jeśli razem z festynem dodadzą także drogę starego króla (odłamki kamieni runicznych przy ścieżce) to możliwe że tak jak w przypadku Mistfall serwery będą tak zapchane,że większość wejdzie do gry dopiero w czwartek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie dębują! Ogólnie ładne te bashkiry, ale co do sierści to się zgadzam, że mogli ją jakoś bardziej uwidocznić. Jeszcze żadnego nie kupiłam ale chyba zbieram na tego ciemnobrązowego w łatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiego motywu używasz? (do bloga)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super <3 Kupiłam sobie go, i powiem wam, że jak dłużej postoisz w miejscu to on wychyla głowę i.. się uśmiecha XD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach