Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

11 kwietnia 2020

Witaj na Ranczu Starshine!

calendar_month 11 kwietnia 2020

Howdy!

Jesteście gotowi na przygodę?! Przeniesiemy się dziś prosto na Dziki Zachód - a raczej jego fragment. Mam nadzieję, że przy okazji nie zabiję Waszych internetów ilością zdjęć. Zacznijmy jednak od czegoś innego, mniej przyjemnego i ciekawego, co sprawiło, że ten post pojawia się tak późno.

Błąd #3070

 Czy napotkaliście na błąd nr #3070? Oznacza on, że Twoja gra ma trudności z połączeniem do naszych serwerów. Ostatnimi czasy zdarza się to częściej, ponieważ tak wielu graczy próbuje się zalogować w tym samym czasie, że nie wszyscy mieszczą się ‚w drzwiach’. Jeśli zauważysz ten błąd, odczekaj chwilę i spróbuj ponownie, lub zmień serwer, na taki z mniejszą ilością graczy. Jeśli wchodzisz do stajni, używasz transportera lub czatu, możesz odczuć, że te funkcje są spowolnione. To także wynika z tego, że wielu graczy próbuje zrobić to samo co Ty w tym samym czasie. Tutaj także pomoże zmiana serwera na ten mniej oblegany. Im bardziej się rozprzestrzenimy, tym bardziej stablina będzie gra dla nas wszystkich.
-Zespół Star Stable-
Nie muszę tłumaczyć chyba więcej - obecna sytuacja z koronawirusem wymaga od nas zostania w domu, co oznacza więcej czasu na grę dla większości z nas. W połączeniu z ciekawymi aktualizacjami jest to mieszanką wybuchową ustawioną tuż przy serwerach. Tak więc w imieniu Star Stable proszę Was o cierpliwość, wyrozumiałość oraz, w miarę możliwości, przeniesienie się na mniej oblegane serwery, które ostatnio się u nas pojawiły! Ja sama mam trudności z grą, a mój laptop nie wytrzymywał presji tylu graczy aktywnych jednocześnie, przez co musiałam opuścić swoją ukochaną Kropelkę. Polecam Wam zrobić to samo!
Dodatkowo chciałam powiedzieć Wam, że na blogu ciężko wstawiać mi wszystkie informacje na bieżąco. Zapraszam Was więc na Instagrama bądź Facebooka Star Stable Polska! ♥

Ranczo Starshine

Western nigdy nie był w centrum zainteresowania zespołu, jak i graczy Star Stable. Pojawiały się wcześniej drobne aktualizacje czy wyścigi z nim związane, ale nie oszukując, nigdy one zbytnio nie zachwycały. Przyznam, że western i dla mnie był zawsze najmniej lubianą dyscypliną. Pora to zmienić i poświęcić jej zasłużoną uwagę!

Ranczo Starshine powstało z inicjatywy taty Lisy Peterson, Carla. Zapewne kojarzycie go już z książki Tajemnica Złotych Wzgórz. Aktualności na stronie gry zapewne zdradziły nam trochę za dużo - podobno Carl Peterson rzucił pracę w Dark Core, a szukając nowego miejsca dla siebie i swojej córki, choć początkowo pomyślał o opuszczeniu Jorvik i powrocie do Teksasu, zdecydował się zbudować ranczo. Tak oto dzisiaj my możemy poczuć w swoich włosach wiatr pełen wolności i ducha dzikiego zachodu. Witajcie na Ranczu Starshine!





Jorveska stolica westernu okazała się jeszcze większa i pełniejsza atrakcji niż się spodziewałam! Na Ranczu Starshine spotkamy:

Wiele budynków, w tym stajnię, w której zapewne będziemy mogli kupić konie Quarter, stajnię do zabaw w 'życie' czy stajnię macierzystą. Dodatkowo przytulny dom, zapewne przez kogoś zamieszkiwany.






Zagrody, a w nich konie, oraz mnóstwo innych jeździeckich elementów takich jak pracownia weterynarza.








Mnóstwo postaci, które są niezwykle dobrze dopracowane, oraz by sprawić, że efekt będzie bardziej realistyczny, znikające na noc. Nie zapominajmy o naszej gwieździe i ulubieńcu graczek - Ydrisie! Na ranczu znajdą się osoby z najważniejszymi funkcjami jak: weterynarz, mistrz klubów, trenerka koni.


Weterynarz w całkiem nowym wydaniu



Wielka arena do treningów i zawodów. Tuż obok ustawione są trybuny, a na okrążającym ją płocie wiszą różne plakaty.





Mnóstwo zwierząt: od zaktualizowanych kur, aż po urocze osiołki, które debiutują w naszej grze!








Dwa sklepy: jeden z pokarmem, a drugi ze sprzętem i ubraniami westernowymi, starymi jak i nowymi.



Parkiet do tańca, który zostanie otwarty już wkrótce!




Mała zajawka na 22 kwietnia 😉


Przytulne miejsce na letnie wieczory przy ognisku.


Mnóstwo, ale to mnóstwo detali, które sprawią, że pokochasz to miejsce! Jest idealne dla wszystkich, którzy uwielbiają zabawy.















Na ranczo można dostać się tak naprawdę z każdej strony, ale jest kilka oficjalnych wejść z pięknymi bramami. Poza tym możemy się tam także dostać wraz z Joshem, którego spotkamy tuż przy stajni Moorland oraz podwózką.




Jestem perfekcjonistką i patrzenie na tak dopracowane miejsce, w którym wręcz nie ma się do czego przyczepić, jest dla mnie niezwykle przyjemne. Jeszcze bardziej uwielbiam klimat, który panuje na ranczu, spokój pomimo mnóstwa graczy zwiedzających nowe atrakcje oraz wrażenie, jakby czas się tutaj zatrzymał. Miejsce kojarzy mi się z ciepłym latem, a tak wiele detali ożywia je i sprawia, że jest jednym z piękniejszych lokalizacji w grze. Ta aktualizacja trafia na moją listę ulubieńców i muszę dodać, że jestem niezwykle dumna z zespołu SSO, bo mam wrażenie, że ta, jak i nadchodzące nowości wzbijają grę na całkiem nowy poziom.

Nowe naklejki

Zapewne przez całe zamieszanie i ekscytację ranczem zainteresowało Was to trochę mniej, ale w trybie zdjęć do naszych fotografii, poza logo Star Stable, możemy teraz dodać też cztery symbole Jeźdźców Duszy!


American Quarter Horse

I ostatni punkt, ale nie mniej ważny, to zajawka American Quarter Horse trzeciej generacji. Są równie dopracowane jak ranczo, a w filmiku widać mnóstwo sprzętu jeździeckiego, który powinien niedługo się pojawić na sklepowych półkach. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zachwycona!



Czekam na Wasze opinie i życzę miłej zabawy na Ranczu Starshine!
Ściskam ♥

17 komentarzy:

  1. Fantastyczne miejsce. No po prostu bomba, same plusy, uwielbiam tam spędzać czas 😀 Quartery również mnie zachwycają, ale nie sądzę że wytrzymam i chyba najpierw kupię zaległego knabstrupka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze znów czytać Twoje wpisy Mel <3
    Muszę przyznać, że ja też jestem perfekcjonistką, ale wszystko (czasem były wyjątki), co pojawiało się w grze bardzo mi się podobało. Ale to Ranczo <3 Jest po prostu idealne! Jeśli chodzi o dyscypliny jeździeckie, mi najbliżej jest do wyścigów wytrzymałościowych i crossów, ale dzięki temu Ranczu western staje się niezwykle atrakcyjny ;) Ranczo jest niezwykle dopracowane, elementy doskonałe, detale dokładne i piękne, w tym miejscu aż czuć klimat Dzikiego Zachodu! ^^
    Nie mogę się doczekać, aż pojawią się tam wyścigi i zadania, no i oczywiście nowe konie ^^ Mój wybór pada na gniadego o czarnej grzywie, jest przepiękny <3
    Pozdrowienia Melissa!
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  3. To ranczo jest wspaniałe! Daje naprawdę ogromne pole do grania i zabawy. Mam nadzieję, że szybko je wypełnią jakimiś zadaniami i wyścigami, bo potencjał jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam, że w sklepie z pokarmem jest karma dla kur! Mam nadzieję, że będzie można nią karmić kury, bo na razie się nie da :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest karma dla kur w sklepie z jedzeniem na ranczu

      Usuń
    2. Kury musisz karmić w zadaniach z Mary, karmisz je po to aby je przyprowadzić spowrotem do Mary.

      Usuń
    3. Ta karma jest potrzebna w zadaniach które dopiero weszły w tym tygodniu.
      Mia Cometheart

      Usuń
  5. Bardzo dopracowana lokacja, dużo realizmu,np. reklamy na arenie jeździeckiej. Nie mogę się doczekać nowych koni :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe ile te nowe koniki będą kosztować??

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakkolwiek jestem dość krytyczna odnośnie aktualizacji i dużo wymagam od zespołu, to ranczo jest świetne! Jest bardzo duże i rozbudowane, i mnóstwo tu detali. Widać, że się postarali i jestem ciekawa, co planują do niego dodać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mel takie pytanko. Jak robisz zdjęcia samego tła. Przydała by mi się ta wiedza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Meluś, a będziesz pokazywać gdzie znalesv te zwierzątka Mary?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ranczo bardzo mi się podoba poza jednym - western kojarzy mi się ze stepem lub półpustynnym krajobrazem. A tutaj jakby nie patrzeć to łąka/las. Tak średnio mi się komponuje, gdyby było więcej suchej trawy i ciepłych kolorów... No ale to mój gust, detale faktycznie godne pochwały!! Nie mogę się doczekać nowych AQH, dokupiłam SC aby kupić minimum dwa NO I ten nowy model ochraniaczy u konia Josha! Mam nadzieję, że będą do kupienia, bo bardzo chciałam, aby nie tylko owijki można było zakładać na końskie nogi w grze. :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ranczo świetne. Odnowione quartery też bardzo mi się podobają, ale za każdym razem jak oglądam ten zwiastun to widzę te ogłowia, które wchodzą w ich szyje ;-; Zrobiliby coś z tym

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej mel ! Mam kilka pytań do ciebie , ponieważ też chcę bardzo zrobić dużo rzeczy aby mój blog był jak najlepszy !
    1 . Jakiego motywu używasz ?
    Ja niestety dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem i chcę się dowiedzieć dużo rzeczy bo na youtubie są same filmiki z Indii XD
    2 . Jak zrobiłaś te zakładki ?
    Ja sama nie umiem i dlatego chcę się dowiedzieć :c
    3 . Jak zrobiłaś to logo przy karcie ?
    Próbowałam już to zrobić i nie mogę :'(
    Jeżeli mi odpiszesz będziesz mega . (ALE I TAK JUŻ JESTEŚ XDD)

    ~ Lovisa Dusklee ~

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio dość często natrafiam na błąd 3070. Ze względu na aktualną sytuacje dużo ludzi siedzi w domu, stąd te przeciążenia. Świetnie czyta się Twojego bloga! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ranczo jest piękne lecz powinni dać więcej przygód i zadań na nim :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach