Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

22 maja 2020

Mania kopania

calendar_month 22 maja 2020

Witajcie poszukiwacze skarbów! Przygotujcie swoje kilofy, gdyż wybieramy się w podróż po prawdziwe złoto!

Gorączka złota

Nad Ranczem Starshine pojawił się skrzat Scruggs, który ma dla nas zadanie: poszukiwanie złota! By rozpocząć zabawę, musimy z nim porozmawiać.


Szukanie złota polega na odnajdywaniu odpowiednich skał w Jodłowym Gaju i sprawdzaniu, czy mają one w sobie złoto. By rozbić kamień wystarczy na niego kliknąć, a pojawi się kilof.

Skała ze złotem w środku. Okienko wylicza, ile razy jeszcze musimy kliknąć.

Tak wyglądają wszystkie skały


Gdy w znalezionym przez nas kamieniu będzie złoto, po trzech kliknięciach wypadnie ono z kamienia. Musimy je pozbierać, czyli podjechać wystarczająco blisko, by do nas doskoczyło.


Po odnalezieniu pierwszej skałki ze złotem, pozostałe są zawsze tuż obok, więc pozostałych dwóch szukaj w pobliżu.
Na dzień możemy zebrać trzy bryłki złota.
Odnalezienie jednej bryłki złota daje nam 90 szylingów, a gdy odnajdziemy ich 24 dostaniemy od skrzata specjalną, tajemniczą nagrodę!
Gdy natrafimy na skałę bez złota, przy kliknięciu na nią pojawią się strzałki, które wskazują stronę, w którą musimy zmierzać, by dotrzeć do skałek ze złotem.


Lokalizacje skał:

X: 266 Y: 175 X: 272 Y: 174 X: 269 Y: 170 X: 271 Y: 184 X: 275 Y: 187 X: 279 Y: 185
X: 279 Y: 181 X: 281 Y: 176 X: 277 Y: 177 X: 268 Y: 196 X: 255 Y: 195 X: 256 Y: 200
X: 264 Y: 198 X: 269 Y: 201 X: 270 Y: 205 X: 273 Y: 209 X: 269 Y: 210 X: 266 Y: 217
X: 264 Y: 221 X: 268 Y: 221 X: 275 Y: 240 X: 275 Y: 244 X: 288 Y: 248 X: 293 Y: 246
X: 288 Y: 243 X: 282 Y: 224 X: 287 Y: 222 X: 284 Y: 219 X: 287 Y: 208 X: 286 Y: 205
X: 290 Y: 205 X: 286 Y: 196 X: 287 Y: 192 X: 291 Y: 196 X: 300 Y: 202 X: 304 Y: 201
X: 304 Y: 197 X: 308 Y: 182 X: 310 Y: 179 X: 312 Y: 183 X: 317 Y: 185 X: 320 Y: 183
X: 323 Y: 186 X: 331 Y: 179 X: 327 Y: 179 X: 327 Y: 183 X: 321 Y: 200 X: 319 Y: 196
X: 316 Y: 199 X: 313 Y: 203 X: 310 Y: 207 X: 304 Y: 216 X: 302 Y: 220 X: 307 Y: 221
X: 314 Y: 233 X: 335 Y: 236 X: 331 Y: 237 X: 329 Y: 233 X: 335 Y: 221 X: 332 Y: 218
X: 335 Y: 215 X: 327 Y: 215 X: 327 Y: 215 X: 321 Y: 214 X: 322 Y: 210 X: 315 Y: 208
X: 328 Y: 198 X: 328 Y: 202 X: 332 Y: 200 X: 308 Y: 231 X: 311 Y: 236 X: 250 Y: 202

Aktywność z poszukiwaniem złota zakończy się 3 czerwca.
Gorączka Złota nie jest zastępstwem za zabawę z tęczą!


Kantary i ochraniacze


Przeróżne typy akcesorii jeździeckich są od zawsze wysoko na liście życzeń graczy, co nie jest niczym dziwnym, gdyż SSO zrzesza przede wszystkim miłośników koni i jeździectwa. Dodajmy do tego jeszcze wszelkie zabawy z odgrywaniem ról, a taki sprzęt stanie się must have dla naszego świata Jorvik! Ku radości wielu z nas po najnowszej aktualizacji mamy możliwość zakupić kantary oraz ochraniacze w sklepie na Ranczu Starshine. Wyglądają świetnie i naprawdę profesjonalnie, choć nie mogę się doczekać, gdy pojawią się one również w innych kolorach oraz wariantach mniej westernowych, ponieważ mimo braku zainteresowania jazdą konną w świecie realnym, skłaniam się bardziej ku jeździe klasycznej.
Wszystko byłoby idealnie, gdyby jeszcze przy funkcji prowadzenia naszego konia z kantarem pokazywał się uwiąz, bo teraz dłoń naszej postaci trzyma coś niewidzialnego, a koń idzie za nami wykorzystując tylko swoją wolną wolę.





Dajcie znać, co myślicie o najnowszej aktualizacji!
Ściskam Was mocno ♥

43 komentarze:

  1. Kolejny super wpis i ekstra aktualizacja!
    Muszę przyznać, że te kantary i ochraniacze wyglądają naprawdę fantastycznie! ♥ Szkoda tylko, że nie mogę ich założyć na mojego ukochanego konia Morgana xD Też czekam na kolejne kolory (być może je kupię) i również preferuję jazdę klasyczną ;)
    Mi bardzo podoba się ta "Gorączka złota", bo to jest naprawdę przyjemne zajęcie i nie zajmuje dużo czasu by znaleźć te skałki. A propo nich, zauważyłam, że podczas kopania w skałce pozbawionej złota, na ziemi pojawiają się złote strzałki, wskazujące drogę do skałek ze złotem, dzięki czemu szukanie jest jeszcze prostsze! ;) ♥
    Pozdrowienia Melissa i uściski! ♥♥♥
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG! Ty też kochasz morgany? To moja miłość! <3 Kocham osoby, które doceniają te konie! <3

      Usuń
    2. Witajcie w klubie, Morgany to od lat moja ulubiona rasa ♡

      Usuń
  2. Twórcy tłumaczyli że świadomie zrezygnowali z lejcy (lejców?) powinni wtedy zrobić inna animację, bez ręki w górze,,, po prostu nasz koń szedłby sobie grzecznie za nami,,, i było by OK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna aktualizacja, oceniam ją 8/10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdopodobnie tajemniczą nagrodą za złoto będzie to złote ogłowie, które wisi na tabliczce za skrzatem

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli to oznacza że zabawa z tęczą również będzie dodana?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam pytanie, jak mam w 7 dni czyli tydzień zebrać 24 tego złota jak 7 razy 3 to jest 21 XD?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacne te kantarki i ochraniacze. To szukanie złota jest przeciętne, przez pierwsze trzy dni totalnie nic nie ogarniałam, a teraz jak już ogarniam to i tak jakieś niezbyt to ciekawe. Czekam na tęczę, uwielbiam ją po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejunia Mel! Bardzo fajny i kreatywny blog! Mam małą prośbę odnośnie bloga... Mogłabyś wysłać swój arkusz ccs na mój email : the_cookies@o2.pl . Jeżeli masz taką możliwość mogłabyś mi go wysłać ? (oczywiście całego nie użyję xD) Byłabym wdzięczna !

    Buźka!
    ~Lovisa Dusklee , Pozdrowionka z serwera Thunder River~

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Mam pytanie odnośnie bloga .. Mogłabyś wysłać swój arkusz C C S na mój email : the_cookies@o2.pl . Byłabym bardzo wdzięczna ! Oczywiście , że całego nie skopiuje :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Mel, założyłam własnego bloga! Masz może jakieś porady?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, Mel. Napisałam Ci poprzez formularz moją skomplikowaną teorię na temat Anne Von Blyssen. Przeczytasz?
    Buźka!
    ~ Ava Crazybook, Blackberry Bay~

    OdpowiedzUsuń
  12. No ale kiedy nowy post? Ty tu nam postuj, wakacje są xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Lydia meodowrm serw tęcza stajnia moor polecam się

    OdpowiedzUsuń
  14. Mel, gratuluję że wbiłaś 21 lvl na sso :)

    OdpowiedzUsuń
  15. slyszalam ze wbilas 21 lvl, serdeczne gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji 8. urodzin bloga! (troszeczkę spóźnione). Mam nadzieję, że wszystko dobrze u Ciebie Mel :) Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku! Dziękuję bardzo za pamięć i wsparcie, niezwykle doceniam ♥

      Usuń
  17. Играю на польском и русском серверах. Я из России. Прежде всего, крепкого здоровья во время пандемии коронавируса...!

    OdpowiedzUsuń
  18. Кроме того, я спрашиваю, вы польский посол игры?

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejcia, mam pytanko: czy duzo brakuje ci do 23 lvl? Mam nadzieje że uda mi sie wbić 23 lvl do końca wakacji a boję sie hejtu ze strony graczy :/ Gdybys ty wbiła pierwsza byłoby mi o wiele raźniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki masz nick na sso? ;)
      nie martw sie bo juz raczej spotka sie pierwszych z 23 lvl na polskim serwerze

      Usuń
  20. yasmine silentlake26 sierpnia 2020 18:25

    hej mel, ja właśnie mam zadanie z lisą w eponie i jeszcze nie mam jej odblokowanej, ale zrobiłam wszystko co sso każe do odblokowania epony oprócz zadania z domkiem letniskowym, bo go jeszcze nie mam. wiesz może jakie zadania trzeba zrobić aby dostać to z domkiem? jestem w połowie 16 poziomu tak w ogole :'D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy post? Czemu nic nie piszesz od dłuższego czasu? Czekam i czekam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy post? Czemu nic nie piszesz?
    Kiedyś blog żył a teraz?..
    Tęsknimyyyyyy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hejka! Kiedy post? Czemu nie odpisujesz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Haallooo!
    Pisze tu już drugi raz o post!
    I co? Mel? KIEDY ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Mel postuj nam tutaj pół roku nie było nic :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Hejj. Kiedyś uwielbiałam twój blog, chyba dlatego że tak bardzo mi pomagał i zawsze było coś ciekawego do czytania ale no...
    Ostatnio trochę nas olałaś, przynajmniej ja tak sądzę i nawet nie chce ci się napisać krótkiego : przepraszam, ale narazie nic nie będę pisała. Czemu się nie odzywasz? Czy coś się stało? Mel...?

    Dobra, koniec mojej gadaniny. Pisałam to trochę z nudów,sorry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje życie nie było ostatnimi czasy łatwie i zrzucanie na mnie dodatkowego poczucia winy nie sprawi, że będzie mi łatwiej wrócić :) Nie uważam, żebym miała za co przepraszać, SSO nie jest moją pracą i niestety musi w takich sytuacjach zejść na dalszy plan.

      Usuń
  27. Wszystko okej Mel? bo dawno nie wstawiałaś postów i zaczynam się martwić czy nic ci się nie stało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za troskę, musiałam przejść przez bardzo dużo ciężkich sytuacji przez ostatnie miesiące. Niedługo się odezwę :)

      Usuń
    2. Ojoj to dużo cierpliwości i wytrzymałości psychicznej :) i cieszę się,że wszystko ok teraz <3

      Usuń
  28. Halo Mel? Dawno ciebie nie było :(

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach